Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מחפש רכב אוטומט, מנוע חסכוני ומשום כך רצוי עד 1600, ושיהיה נוח.

הנסיעות לרוב עירוניות עם נוסע אחד. רצוי שנתון חדש, 2000 בערך.

 

חשבתי על פיג'ו 206, מנוע 1400, מבחינת רכב הוא סבבה לי, אבל שמעתי על מלא תקלות ושהוא כל יום

רואה מוסך, נכון?

 

פיאט פונטו גם ראיתי, האמת הנוחות לא משהו לדעתי האישית, ואני לא מת על הרכב, אבל יש לו הצדקה שלא ידועה לי מבחינת אמינות?

 

ראיתי גם מספר ג'יפונים עירוניים כאלה צעצוע עם מנועים חלשים, יש להם את הגובה וקצת נוחות, אבל הם שווים מבחינת אמינות? כי יש להם פוזה, למרות שלא ממש אותה אני מחפש. יש להם יתרון על רכב מיני רגיל? כי זה בתכלס לא ממש ג'יפ שטח, או שאני טועה.

 

שווה להכניס את הגולף לחיפושים? אני מת על הרכב, ראיתי אחת שנת 2000, מנוע V5. לא ביררתי מחיר עדיין, מישהו יודע מחירון? ומה מבחינת אמינות וצריכת דלק?

 

תודה!.

כולם מתים בסופו של דבר, אבל לא כולם חיים בדרך.

פורסם

על פוקוס, שמעת?

 

מאוד נוח, מאוד מרווח, אמינה, ויש כאלו בשפע, כולל כאלו מליסינג במחירי היצף.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

חברה שלי היא בעלת פיג'ו 206 מנוע 1400 שנת 2001 הרכב טפו טפו טפו לא ראה מוסך פרט לטיפול שוטף כבר 5 שנים על הכביש ועד עכשיו 0 תקלות.

רכב די מרווח, לטעמי הביצועים שלו קצת חלשים.

אם בג'יפונים עסיקנן קח בחשבון את הסוזוקי ג'ימני, אחלה ג'יפ - אם אתה מחפש רכב לשטח, על הכביש הוא נוראי ולא ממש נעים לנסיעה. אהה.. כן... הוא גם לא מיועד להסיע יותר מ2 אנשים... המושב האחורי הוא לקישוט בלבד או להסעת אנשים עד גובה מטר בערך....

פורסם

על הפוקוס שמעתי, משפחתית קצת לא? האמת שמעניין יותר מה העלות אחזקה שלה כולל הביטוח לעומת המכוניות הקטנות, כנ"ל לגבי צריכת דלק וכו'. לא ממש מכיר אותה.

 

טוב לדעת, הג'ימני (ראיתי אחד במצב אחלה), יורד מהרשימה, בשטח אני לא ממש נוסע ודווקא יש מצב להסיע יותר מ-2 אנשים מאשר שאני אראה שטח.

 

מה לגבי הפיאט והגולף? או גם אחרות, אני אשמח לשמוע.

כולם מתים בסופו של דבר, אבל לא כולם חיים בדרך.

פורסם

אני הייתי הולך לכיוון של יאריס (יהיה קשה למצוא אחת כזו), השנתון יהיה טיפה יותר נמוך אבל הרכב שווה כל שקל. מאוד אמין, מנוע 1300 סמ"ק מצויין, מאחורה טיפה צפוף והתא מטען יחסית קטן אבל אפשר לשחק עם המושב האחורי קדימה אחורה על חשבון מרווח ליושבים מאחור או גודל התא מטען (מכיוון שבד"כ לא יהיו מעל 2 אנשים באוטו אז החסרון היחיד של היאריס לא יפריע לך ולכן היא לפי דעתי הבחירה הכי טובה בשבילך).

אם שנתון חשוב לך אז פיאסטה מליסינג היא אופציה לא רעה, תוכל למצוא 2002 בגרושים. הרכב מאוד פשוט ומפגר הרבה שנים אחרי המתחרות בכל הפרמטרים (נוחות, אבזור, מנוע, גיר וכו') אבל המחיר שלו נמוך בהתאם.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

הגולף יקרה יותר, מנוע 2.3 זולל דלק, אמינות בסדר לא יותר, אחזקה יקרה.. רד ממנה.

 

תקציב הזה תוכל לקנות פיאט פונטו 03' אוט', אחזקה זולה מאוד,חסכונית מאוד, אמינות די טובה.

פורסם

קודם כל, תבין מה אתה מבקש .

 

ל"ג'יפונים העירוניים" האלה דוגמת ג'ימני, ויטרה וכיו"ב יש נוחות של קורקינט ב150 שקל.

הם קופצניים מאוד , לא בטיחותיים בנסיעה על הכביש ולא חסכוניים בדלק.

 

תגדיר יותר טוב את הצרכים שלך כי חסכוני לא הולך ביחד עם מנוע גדול ונוח לא הולך ביחד עם רכב שטח.

ה 206 נחמדה מאוד ועונה על רוב הדרישות שלך .

רכב חסכוני, נוח מאוד , מהנה לנהיגה ונראה מצויין.

יאריס, למרות שהיא אופציה טובה מאוד , לא נכנסת בתקציב לדעתי .

פורסם

שלום

כמו שאמר קודמי היאריס 1.3 באמת לא ניכנסת לתקציבך.אבל תוכל לרכוש במחיר זה (עים היתפשרות כמובן ) את דגם ה 1.0 ,רכב מצוין עים אמינות פנטסטית ושוק מוכח.לגבי ה-206 נכון הרכב נראה טוב ומהנה לנהיגה ,אבל אים אמינות ושקט אתה מחפש אני לא בטוח שתימצא את מבוקשך ברכב זה.אתה יכול לבדוק את אמינות ה206 באתרים הבאים WWW.TOPGEAR.COM/CONTENT/CARKNOWLEDGE.ISP

WWW.PARKERS.CO.UK

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

פורסם

תודה אנשים.

אני כנראה באמת אלך על הפיג'ו 206, למרות שאני אריץ חיפוש קצר על הפורד לראות שאני לא מפספס משהו. נראה אם יש 206 במצב טוב מאוד...

כולם מתים בסופו של דבר, אבל לא כולם חיים בדרך.

×
×
  • תוכן חדש...