ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,544 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
הציעו לי לקנות את האוטו, מליסינג, יד ראשונה 48000 קילומטר, 2002. סביבות 55 אלף משתלם ? איך האוטו? ממליצים על משהו אחר ? נהגתי על האוטו, לא ראיתי בו שום בעיות ספציפיות.. חוץ מקצת קוסמטיקה פנימית הקלאץ' לא נעים - צריך ממש לדחוף אותו כדי שיעביר הילוך פשוט לא נהגתי על הרבה מכוניות עם הילוכים ככה שאני לא יודע מה יותר כדאי תודה למגיבים
הודעה אחרונה מאת beresford, -
- 12 תגובות
- 2 אלף צפיות
חבר שלי מחפש רכב כבר זמן מה... מאוד מאוד חשוב לו הקטע הבטיחותי... יש לו בסביבות ה35000 הוא מחפש אוטומטי וגדול. הוא רצה ללכת לכיוון של המאזדה לנטיס 323 96-97 אבל היא יקרה לו. אז עכשיו הוא מחפש סוזוקי בלנו 96-97-98, האם הרכב בטיחותי? אמין? אם מישו יכול לשפוך לי קצת אור על העניין אני אודה לו מאוד.
הודעה אחרונה מאת CLiO97, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכם. אחי מעוניין לקנות יונדאי קופה 2.7 החדשה אבל אוטומטית מכיוון שאישתו לא יודעת ידני, רציתי לשאול אותכם חוות דעת על הרכב כי את האמת אין לי שמץ של מושג על רכב זה,התקציב שלו הוא בסביבות ה 150אלף ש"ח אבל הרכב חייב להיות אוטומטי לא יקר מידיי לאחזקה וחשוב שאהייה ספורטיבי אז אם יש לכם עוד הצעות שיכולות לעניין אותו אני ישמח להעביר לו אותן. דורון.
הודעה אחרונה מאת מקלארן F1, -
-
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
האם זה בטיחותי להסיע ארבעה ילדים במושב האחורי של פיג'ו 406? התקנו חגורת בטן רביעית, כך שכולם קשורים. דרך אגב, האם אפשר להתקין חגורה רביעית רגילה (לא חגורת בטן)? אין לנו אפשרות לקנות מיניואן או ואן, כך שזו האופציה היחידה. בחרנו בפיג'ו בגלל הספסל האחורי הרחב שלה. תודה!
הודעה אחרונה מאת mazda626, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני רוצה לקנות אוטו, אני חשבתי על הונדה סיוויק מ 92ומעלה או אימפרזה מ 92 ומעלה הציעו לי יונדאי אקסנט מ 98 אוטומט, שהחליפו לה מנוע, האם כדי לקנות אותו. אני צריך תשובות כמה שיותר מהר.
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מישהו מכיר מקרוב את הרובר 600 ,623 ,628, אני מתעניין בדגמים האלה בשנים 94 -97 רוצה לדעת למה המחירון יחסית זול ..? ולמה השוק שלה חלש ?או שמה אני טועה .. עד כמה שידוע לי מולבש עליהם מנוע וגיר של הונדה. אשמח לשמוע פרטים למבינים . ותודה מראש .
הודעה אחרונה מאת audi A8, -
-
-
- אחראי פורום
- 40 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
איזה מכוניות אוטומטיות ומהנות לנהיגה ישנם בתקציב של עד 100K ש"ח ? מהנה = חזק ומתקשר. אוטומטי = לא ידני . מכונית - לא פחות משנת 97. דניאל.
הודעה אחרונה מאת KOOKE, -
-
- 23 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אממ..... אני רוצה כמה הצעות לרכב טוב מנהלים........כמובן חדש מהחברה... חשבתי על משהו כמו C5..... של סיטרואן.... צריך לשקול כמה אלמנטים..... הוא יעשה כ150 ק"מ ביום... שזה אומר אוטו אמין נוח וחסכוני מבחינת צריכת דלק. ובקשר לבנזין או סולר.....אני חושב שהם ישתוו המחירי דלק לא? אז כבר עדיף בנזין. תודה תמיר
הודעה אחרונה מאת avishiyu, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, אני מחפש לקנות רכב, תקציב של 36000 אני מחפש משהו עדיף עם "אופי ספורטיבי" ומן הסתם כל הדברים הרגילים שמחפשים ברכב משומש (יד נמוכה, קילומטראז נמוך...) איזה מכוניות כדאי לי לחפש בתקציב הזה ?
הודעה אחרונה מאת ramigt, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מה המצב. אני מיתכון לטרייד אין אבל מכוניות ממש זולות כמו פיאט אונו דגמים ישנים כאלה בשנים 92-95. אני מיתון לפיאט אונו או לסיאט איביזה. הנקודה היא שיש לי 6 אלף שקל ואני מחפש משהו טוב. יש מצב אולי אני יצליח לימצוא במקום כמו תל אביב איפה התחנה המרכזית החדשה.ראיתי שיש שם אמון מקומות כאלה שמוכרים רכבים משהו בסכום הזה. אולי יש מקום יותר קרוב לבאר שבע.?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 975 צפיות
אני מעוניין לקנות רכב בסכום של 35 אלף ש"ח (יש אפשרות לגמישות קטנה במחיר...) הרכבה חייב להיות אוטומטי. אשמח לקבל המלצות מכם תודה מראש למגיבים AVI:wink: . אז ככה הרכב שאני מחפש צריך להיות קטן ונוח ובגלל שיש בחורה בעסק אז הרכב צריך להיות גם יפה ולא סתם טרנטה.....
הודעה אחרונה מאת redroze, -
- 6 תגובות
- 10.5 אלף צפיות
רציתי לקבל חוות דעת לגבי אופל אסטרה שנת 99 יד 1 מנוע 1800 אוטומט עשתה 98000 ק"מ 5 דלתות רציתי לדעת גם כמה כוח סוס שי לרכב זה איך הצריכת דלק שלו ואיך האחזקה שלו האם היא יקרה?
הודעה אחרונה מאת shahar2003, -
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אבא שלי מקבל מהעבודה מכונית חדשה לבחירתו מבין הבאות, הצרכים הבסיסיים הם נוחות (נסיעה של שעה הלוך ושעה חזור כל יום) וביצועים מספקים... (אני יודע שזה בד"כ בא אחד על חשבון השני, אבל לא נורא). כל המכוניות חדשות מודל 2005 1. טויוטה קורולה סאן 2. מאזדה 3 3. הונדה סיוויק 4. פז'ו 307 5. סובארו אימפרזה מה אתם ממליצים ולמה ? בתודה מראש...
הודעה אחרונה מאת mazda626, -
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
אוקיי אנשים יקרים שלום רב לכם..זהו תמה ונסתיימה לה תקופת המלווה שלי, והאוטו המישפחתי לא מספיק עבור הנהגים בבית [באלנו 2000]. ולכן בעזרה ותמיכה חלקית של הוריי - הן בתקציב לרכב, והן בביטוח . אבקש ממכם יעוץ והכוונה בנוגע לבחירה נכונה של: רכב אמין ,כמה שיותר נטול בעיות מכאניות ומוסך ,כמו כן שיהיה חסכוני גם בדלק וגם בעלויות אחזקה, וכמובן רצוי שיהיה ידני -וכל זאת בסכום קצת נמוך אבל סבבה להתחלה לרכב הראשון [ קיצר שלא יעבור את ה8,000 שח ]..הרכב אמור לשמש אותי לתקופה של עד לצבא [שזה בערך כ8 חודש] כמו כן ,רצוי רכב משנתון 89 ומעלה אשמח אם תפרטו ,תיעצו - לפטיש חדש על הכביש..!! תודה מראש !
הודעה אחרונה מאת asafay1, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום ... אני קצת לא מחובר לסוגי הרכבים הללו, אני נוהג ברכב סוזוקי ליאנה 2003... אני מעוניין ברכב חזק יותר ולא מעניין אותי אם אני ארד בשנים. אני לא יודע כלום לגבי אאודי A3 חוץ מהנפחים 1800 ו- 2000 לא לגבי גולף וטויוטה סליקה. אשמח אם מישהו יסביר לי על החזקה של מישהן מהמכוניות הללו ויתרונות או חסרונות כי אני ממש לא יודע!!!
הודעה אחרונה מאת taalul, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
*** נערכה הכותרת - ייעוץ בבחירת רכב זהו שם הפורום. אם כולם יתנו כותרות כמו שלך יהיה קשה לחפש בפורום *** אני מעוניין להחליף את המכונית שלי באחת המכוניות הבאות: 1.טויוטה קורולה 2.הונדה סיוויק (האצ'בק או רגילה) 3.מזדה לנטיס מעוניין לקנות אחת מהן בין השנים 93-95,חוץ מהמזדה לנטיס שהיא מתחילה רק מ96 אם אני לא טועה. הייתי רוצה בחוות דעת ועצה נוספת על המכוניות האלו.(אגב אני מחפש רק גיר רגיל). בתודה מראש.
הודעה אחרונה מאת VW RaCiNg, -
-
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום רצתי לקבל נתונים על פונטיאק פיירברד מנוע V6 3400 סמ"ק רציתי לדעת כמה דברים על הרכב: כמה שניות הוא פותח מ0-100קמ"ש? כמה הוא סוגר? ומה המשקל שלו? (הרכב גיר רגיל עם גג T ) בי ותודה.
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
- 1 תגובות
- 4 אלף צפיות
אני זקוק לאתר, דף מידע או משו בסיגנון שעוסק במאזדה לנטיס 323 97-98 צריכת דלק בטיחות נוחות... אם יש כזה דבר, ולמישו יש מושג איפה לחפש שיענה לי בבקשה. בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת audi A8, -
- 3 תגובות
- 19.4 אלף צפיות
היי. מישהו יודע עד מתי פתוחים מכוני בדיקה בחיפה (למשל מ.מ.מ.) ? תודה
הודעה אחרונה מאת rehud, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש לי סיאט טולדו לא סטלה הדגם היותר מפואר ראיתי שבמחירון היא שווה 75.100K לא יודע עם זה נכון.. שנת 2001 יד ראשונה מנוע 1.6 הוצאיתי אותה מהחברה היא עשתה 45 אלף קילומטר ואני רוצה לעשות טרייד אין על אודי אי 3 שנת 2001 מנוע 1.8 יד ראישונה שעשתה 105אלף קילמוטר'ז לפי דעתכם כמה אני צריך להוסיף לו?? עוד 20K ששווה??
הודעה אחרונה מאת Citroen_Zx, -
-
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני מעוניין לקנות רכב משומש. התקציב שלי הוא עד 90000 אני מתלבט בין גולף 92, 307 93, קורולה ראנאקס 93, פוקוס 93 הכי חשובה לי הבטיחות, אח"כ המרחב מאחור (2 כיסאות לילדים), האמינות והנוחות. אני נוסע כ 25000 ק"מ בשנה אז רצוי שהרכב יהיה חסכוני. כמו כן, מה רמת הבטיחות של הקורולה והפוקוס? תודה רבה. רועי
הודעה אחרונה מאת Philip R, -
- 1 תגובות
- 993 צפיות
האוטו שאני מחפפש הוא אוטו ספורטיבי ידני כמובן.. חשבתי על משהו בסגנון של RSI .. יש עוד הצעות?
הודעה אחרונה מאת Spider - Mike, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש לי אחת כזאת ליקנות שנת 95 שחורה יד 3 140000 ק"מ אוטומוט עכשיו רציתי לדעת כמה שווה לי לשלם לו כאילו מה השוק של האוטו הזה המחירון ** נמחק - אין לפרסם מחירי מחירונים עקב הגנה על זכויות יוצרים *** הבחור מתחייב שילדה מנוע וגיר בבדיקה... תודה.. אה ועוד דבר יש משהו מיוחד שאני צריך לבדוק באוטו הזה או שיש לו בעיות מיוחדות?
הודעה אחרונה מאת fizban, -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש לי עכשיו CITROEN ZX מודל 95, ואני מעוניין להחליף אותה בהונדה סיוויק האצבק או הרגילה,וגם חשבתי לכיוון הטויטה קורולה. (כולם בדגמים של 93-95). רציתי לבקש שתסבירו לי על כל אחד מהמכוניות הנ"ל וגם כן רציתי לדעת אם ההונדה ESI היא רק האצבק. יש לי תקציב של 30K ואני מחפש אוטו רק כגיר רגיל. כמו שאני יודע רוב ההונדות הם אוט' ויהיה קשה למצוא אחת ששמורה ולא קרועה. אם אפשר תייעצו לי בקשר לקננית הרכבים כי פעם קניתי אוטו יד שניה ונידפקתי כמו שצריך. בתודה מראש.
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אני מפרסם עבור חבר, שלא חבר באתר ובפורום. הרכב נלקח לבדיקה אתמול (ראשון) בבוקר במכון קומפיוטסט ביד אליהו. הרכב הוא 106 ראלי דור שני. ממצאי הבדיקה: מיתלה קדמי: לתקן/לכוון זוויות מתלה שני צמיגים קדמיים פגומים מערכת היגוי: רווחי יתר, גומיות מגן אבק פגומות. בלמים אחוריים: לתקן רפידות. מנוע: בוכנות:תצרוכת שמן מהצילינדרים מערכת תזמון: רעש שסתומים החלף רצועות זימון לפי הוראות היצרן מערכת קירור: קורוזיה/אבנית/סתימות ברדיאטור תיבת הילוכים: נזילת שמן החלף תומכים גל הינע /ציריות:מרווחי יתר! צבע מרכב: חלודה חודרת מתחת לצבע בגג. ---------------------------------------------------------------------…
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
האוטו שנת 94 עם סאן רוף במצב טוב ב22000. עכשיו חבר שלי אומר שזה אוטו בעייתי אז רציתי לשאול את דעתכם עליו. תודה על התגובות
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם! אני מעוניין לירכוש את הרכב : פיז'ו 206 - xt 1600 אוטומתית... השאלות שלי הן : האם האוטו עצמו אמין , טוב כיביכול , מחזיק לאורך זמן , יש בעיות או תקלות למינייהן שאופייניות לאוטו , מה הייתרונות שלו והחסרונות שלו.. ולמה כולם אומרים לי להתרחק מפיז'ו?? תודה רבה..
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
יש לי מיצובישי לנסר אוטומטית שנת 93. אוקיי, עד עכשיו לא מלהיב במיוחד. הקילומטראז' של האוטו - 82K (וזה בדוק, אני לקחתי לבדיקה לפני שקניתי, למרות שקניתי ממישהו שהוא חבר של אבא שלי, ואין מצב שהוא הוריד את הק"מ, כך אמרו גם בבדיקה). הרכב עבר 2 נהגים בחייו - הבעלים הקודם שהיה נהג יחיד, ואני - גם הנהג היחיד עליו כרגע. האוטו במצב מצוין, ממש שום בעיה מכנית או אחרת, אפילו הצבע עדיין אורגינל - ומבריק יפה כמו חדש. עבר תאונה קטנה מאחור בשנת 94. עבר את כל הטיפולים בזמן - יש ספר טיפולים וספר רכב (הבעלים הקודם נסע מעט מאוד, אז הוא היה עושה טיפול כל 6 חודשים). בפעם האחרונה שבדקתי, המחירון היה 21,500. אז כמה לדעתכם אני צריך לדרוש אם אני מוכר? עריכה : שכחתי לציין שה…
הודעה אחרונה מאת asafay1, -
-
סיטרואן AX
מאת eytang- 2 תגובות
- 973 צפיות
סיטרואן ax 1400 שנת 1997. רק 75000 ק"מ. מישהו יכול לתת לי חוות דעת על האוטו? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת niro12, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
יש לנו כרגע פולקסווגן בורה 2002, 85K KM אבא שלי חשב על האופציה להחליף את הרכב, עד סביבות ה 130K. בורה חדשה נראה לי יקר מידיי ..... הדרישות בגדול: בטיחותי, טיפולים זולים, שיהיה קצת יותר חזק מהבורה 1.6 (אני גר באיזור הררי). המטרה זה לסמן כמה מכוניות ועל הכמה שבינהן אנחנו נטלבט נעשה נסיעות מבחן ונחליט.
הודעה אחרונה מאת Philip R, -
-
מי מחובר 42 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 335 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- רועי5
- yaakov M
- David32
- Ohad91
- Orengol01
- פריג'י
- tuple
- chezik
- gpro
- borsood
- SurfHigh
- yuvk
- Night Driver
- ezuf
- matan_mil
- ברווז
- avizaz
- מחכה
- חד אופן
- amosbmw
- פינדר
- baer
- orankohn
- AriGof
- EliC25
- Avia
- benny62
- `Infinity
- רכב כחול
- hans
- Boris
- חיימיטו
- *gal*
- ntd
- גולדן191
- fatboy1340
- mottis
- Chmimo
- Mech Morphix
- mitsugli
- sperial
- srool
