Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט מאליבו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה עבור שכן/חבר: מהי דעתכם לגבי רכב זה? מדובר באדם מבוגר שמחפש נוחות ואמינות. התקציב הוא עד 170000 ש"ח ונסע עד כה באירופאיות. יש רכבים מקבילים מומלצים? כמובן הכוונה היא לרכב חדש בלבד.

תודה מראש.

פורסם

מגזין "אוטו" מצא את המאליבו לא נוחה במיוחד לנסיעה ולישיבה. בנוגע לאמינות - לא ניתן לדעת. אפשרויות אחרות - למשל סובארו B4, פורד מונדיאו.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

יש גם את המאזדה 6 פרימיום, שהיא נוחה מאוד עם כל התוספות הנחמדות

 

כמו: מושבי עור, פנסי קסנון, גאנטים מגנזיום וכו.

נראה לי שהיא עולה בערך 170.

יש כמובן את הפחות יקרות כמו סיטרואן C5 שהוא אוטו מאוד מאוד נוח, קצת פחות אמין

אבל לא נורא.

יש את הסובארו B4 שהוא לדעתי האוטו הכי יפה בחבורה, הוא אמין, אבל לא הרגשתי את נוחות

הנסיעה בו!

לדעתי הוא צריך לרדת מהמליבו, אנשי אוטו לא התלהבו ממנה בכלל, ולדעתי היא נראית סתמית מבפנים.

עם תרצה אני ינסה לסרוק את הכתבה.

יונתן

פורסם
פיזו 407

וכל מילה נוספת מיותרת

לא בטוח שהיא עונה כהלכה לסעיף האמינות...

 

דווקא המאזדה פרמיום לא כל כך נוחה (צמיגים חתך 45") רמת גימור Luxury עם מנוע 2.0 תספיק בהחלט.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

שאתם כותבים אמינות למה באמת אתם מתכוונים?

 

נצא מהנחה שרכב חדש שיוצא מיבואן אמור לראות מוסך פעם בשנה לטיפול 10 15 או 20

חוסר אמינות אם כן יכול להתבטא בבעיות קטנות חשמליות או מכניות קטנות שנדרשות הגעה מוקדמת למוסך

נכון פיזו היו ידועים במיוחד ב307 בקריסת מערכת החשמל אבל אלו היו מחלות ילדות של מערכת המולטיפקס

ולדעתי זה כבר לא אמור לקרות ב407

חוץ מזה מי מבטיח שתקלות קטנות לא קורות גם ביפניות ואמריקאיות?

פורסם

על החדשה טרם נסעתי, אבל מאליבו שנת 99 נוחה מאוד, שקטה מאוד, נסיעה נעימה וחלקה, אמינה מאוד.

אני מאמין שהחדשה טובה יותר, חזקה יותר, נוחה יותר...

 

על מגזין אוטו לא הייתי סומך בגרוש.

שייקח נסיעת מבחן... ויחליט מה נוח לו, לא למה שנוח למגזין שחי מפרסומות...

dirty old man

need love too

פורסם

לגבי התקציב:

 

מאזדה 6 פרימיום עולה יותר מ 170K.

פיז'ו 407 הכי זולה עולה יותר מ 170K.

הונדה אקורד דגם קומפורט עולה פחות מ 170K.

ושברולט מאליבו עולה פחות מ 170K ויש לה את נפח המנוע הגדול ביותר מבין הרכבים הנ"ל. לגבי האיבזור, נוחות וכו' תשפטו אתם.

פורסם
לגבי התקציב:

 

מאזדה 6 פרימיום עולה יותר מ 170K.

פיז'ו 407 הכי זולה עולה יותר מ 170K.

הונדה אקורד דגם קומפורט עולה פחות מ 170K.

ושברולט מאליבו עולה פחות מ 170K ויש לה את נפח המנוע הגדול ביותר מבין הרכבים הנ"ל. לגבי האיבזור, נוחות וכו' תשפטו אתם.

לכן אני ממליץ לבדוק גם את האופל וקטרה שעולה בגרסאת 2.0 ליטר כ-170K ש"ח. שהיא לא המובילה בקטגוריה כי היא לא מצטיינת בשום תחום אבל עושה הכל כמו שצריך (נוחות טובה, אמינות טובה, איכות בניה טובה, מרווח טוב וכו', הבעיה היחידה היא ירידת ערך טיפה יותר חדה).

המונדיאו היא גם אופציה מאוד טובה ביחס למחיר שלה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

ואפשר גם סובארו B4 מנוע 2000, וישאר גם עודף לתוספות למיניהם...

×
×
  • תוכן חדש...