ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,545 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ברצוני לקנות רכב עד כ20000 שח פלוס מינוס גיר ידני מנוע מ1400עד 1800 שיהיה מהנה נוח בעל ביצועים סבירים פחות או יותר בלי הרבה בעיות איזה אוטו עולה בראשכם תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Gunman, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני יותר ממעוניין לקנות את האוטו ורציתי לדעת מה ההבדלים בין שני הגרסאות האלה, כיוון שמבחוץ הם נראים אותו דבר למעט הבדל הכיתוב תודה לעונים תום
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אנא חוות דעתכם, לגבי המכוניות הנ"ל ההתלבטות שלי הינה בין השתיים כאשר האאודי מצוידת במנוע 2.6, וה - 605 במנוע 3000, או 2000 טורבו. כמו כן ברצוני לדעת מהו בסיס הגלגלים (מרחק סרנים) של הרכב באם מישהו יודע ?
הודעה אחרונה מאת ssc, -
-
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
משיהו הציע לי דייהו נובירה שנת 2001 אוטו' הקילומטרז' שלה הוא 115000. מישהו אחר הציע לי יונדאי לנטרה 99 ידני עם 150000 קילומטר. הרצתי חיפוש על הנובירה וראיתי שאנשים לא כל כך היו מרוצים אבל לגבי היונדאי לא היו תשובות ברורות. לא משנה לי אם האוטו הו ידני או אוטו'. השאלה שלי מה עדיף הדייהו או היונדאי?
הודעה אחרונה מאת AX GT, -
-
- אחראי פורום
- 34 תגובות
- 11.1 אלף צפיות
שלום, האמת היא שעוד אין לי רישיון (בתהליכים ), ורק רציתי להבין כמה דברים... יש לנו במשפחה קווליר 2.2 (שעושה לנו יותר מדי בעיות אגב... חשמל, מנוע, מראות שלא מתקפלות ונשברות - כל מראה 1000 ש"ח וכו') ורציתי לדעת האם היא חזקה ? כמו כן, מהי צריכת הדלק של אחת כזו ? אם זה עוזר, היא שנת 95, יד ראשונה. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם אני רוצה לקנות לאשתי רכב זול אך אמין(מסגרת תקציב של 30-35 K). היא צריכה רכב אוטומטי הגה כח עם ABS וכריות אויר(לא יודעת לנסוע בידני ) יש לנו שני ילדים קטנים אז האוטו צריך להיות אמין בטיחותי ועם מקום לשים עגלה מאחור ושני כסאות לתינוק. חשבתי על סוזוקי בלנו 97 או לחילופין אקסנט. יש גם דייהו לנוס 2000.2001במחירים האלה. קיה שומה 2001 מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת carisma kfir, -
-
- 3 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
מישהו יכול לתת חוות דעת לגבי הרכב הזה. מדובר בשנת 97 אוט' נפח 1500. כמו כן חוות דעת לגבי דייהו לאנוס. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת carisma kfir, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום קרוב משפחה שלי יש לו טויוטה קורולה והם מאוד מרוצים מהאוטו הזה והבן שלהם הוא חי עם אשתו בלבד וילד קטן והוא מעוניין לקנות רכב ויש לו 140,000 שקל ובגלל שהוא גם מרוצה מהטויוטה של ההורים שלו והוא רוצה רכב משפחתי קומפקטי הוא מעוניין לקנות את הרנקס 3 דלתות וכפי שידוע האוטו הזה לא נמכר בארץ האם יש לו אפשרות להזמין אותו דרך סוכנות טויוטה ואם כן כמה זה יעלה? ואם זה ייחשב לייבוא אישי?
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
אהלן! בן דוד שלי בשעה טובה קיבל רשיון! אז הוא צריך אוטו ליסוע לעבודה שלו (בערך 30 ק"מ), והוא רוצה אוטו ספורטיבי עד 30 אלף (עם אפשרות להתגמשות מעטה). אז אני הצעתי לו: 1) פיזו 205 GTI 1600 2)קליאו RSI 3) פונטו GT 4)פיזו 106 ראלי אהה והוא רוצה גם מהירות בקו ישר (שיהיה משהו באיזור 9 ומטה) וגם מתנהגת בקצת (לא חייבת להיות כמו 205 GTI). יש עוד הצעות?! ומי עדיפה לדעתכם? תודה מראש יונתן
הודעה אחרונה מאת toM\\\, -
- 3 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אני גר בחו"ל וחברי מתעניין ברכישת 147 2 ליטר סלספיד שנת 2002 30000 ק"מ מישהו יכול לתת עצות (תקלות טיפולים מה לבדוק וכו' ) ? תודה מראש גלעד
הודעה אחרונה מאת MAGEN200, -
- 15 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם. אני מחפש רכב עד 45000 אני לא עושה יותר מ15 אלף קילומטר בשנה. אנחנו זוג צעיר אז צריך להכליל הוצאות של הרכב בקניה... אודה לכם אם תוכלו לעזור...
הודעה אחרונה מאת rehud, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום רב, אחי הצעיר מעוניין לרכוש רכב חדש. המקסימום שהוא יכול להוציא על רכישת רכב זה 50K. הוא נוסע נסיעות בינעירוניות כמעט כל יום (150 ק"מ ליום בממוצע). מעוניין ברכב נוח, אוטומטי וחסכוני, ואם אפשר גם שנראה טוב... תודה, ליאור
הודעה אחרונה מאת אליאור, -
-
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום אני מעוניין לקבל חוות דעת על יונדאי קופה 2.0 שנות 97-99 מה אתם אומרים על הרכב ? ספורטיבי ? התנהגות ? אמינות ? אפשר לשפר ? חיצוני ופנימי ?(תמונות בבקשה לאוטו משופר) יפה ? ואני צריך מפרט טכני עליו ? וכמה מחירון שלו ? אפשר להיתחרון איתו ? תודה לכל העוזרים
הודעה אחרונה מאת audi A8, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי אנשים , ראיתי שהמחירון של הסקודה הזאתי הוא בסביבות ה8-9 שנתון 95 (אני לא מפרסם בכוונה מחירון מדוייק או מאיפה בדקתי) זה פחות או יותר התקציב שלי , רציתי לקבל ממכם מידע לגבי האוטו (מנוע 1300) איך הוא פחות או יותר? בעיקרון , בהתחלה הלכתי לכיוון של פיאסטה , אבל בתקציב שלי , רק שנתון 92 יכל להכנס ויש הבדל בין 92 ל 95 :\ בכל מקרה , הפיליסיה היא עם מזגן , ידני , 1300 , שנת 95. מה דעתכם? אמינות? נוחות? שווה או לא שווה קניה? והכי חשוב , מישהו יכול לתת לי קישור לתמונה של הרכב הזה? (משנת 95 בלבד!) כי לא מצאתי תמונות שלה עדיין , ואין לי מושג איך היא נראית :\
הודעה אחרונה מאת pitpatpot, -
-
רכב קבריולט?
מאת קובי- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
רציתי להחליף את האוטו שלי(בראבו) לרכב קבריולט מה החסרונות של גג כזה ומה היתרונות? איזה רכב מומולץ בתקציב 50K
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בבקשה אני חייב את הפרטים של פורד אסקורט שנת 94 מנוע 1.6 הדגם זה CLX אני לא מוצא בשום אתר ...
הודעה אחרונה מאת F-F-F, -
-
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בקרוב אני עומד לרכוש את רכבי הראשון, אך בגלל תקציב דל אני יצתרך להתפשר על רכב זול משנתון של שני עשורים אחורה (שמונים המאוחרות). התקציב כרגע רק 5000 שקל לרכב, ו3000 לישור קו וביטוח (אופטמי, אה..). דבר ראשון שעלה לי לראש זה חפושית (אבל אני לא חושב שהיא תעמוד בכל הקילומטרים שאני הולך לעשות כמעט כל יום, בגלל העבודה). אז חשבתי ללכת על הפיסטה משנתון 85-89 (עם אני לא טועה MK2), ובמרכז תל אביב בסמוך לביתי עומדים ארבעה פיאסטות למכירה בשנתון המדובר, במצב חיצוני מעולה, ולדברי בעליהם (לא בדקתי לעמוק, כי אני עדיין במצב של גישושים) מצב מכני מעולה. יש לי כמה שאלות אליכם לפני שאני נכנס לברוך הזה של החזקת רכב (וספציפית לדגם הזה). האם לרכב זה יש מחלות ידועות? *בהנחה שהקרבורטור…
הודעה אחרונה מאת שלומי, -
ברצוני לרכוש מכונית מדגם זה משנת יצור 95 , הצורה המלבנית מנוע 2600 סמ"ק, אנא המלצותיכם.
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום ותודה מראש לעונים. אני מתלבט לגבי רכישת פיאט מולטיפלה JTD, שנת 2001, יד שניה מפרטי (כולל ראשונה), שמורה, 200000 ק"מ (!). הרכב טופל במוסך מורשה. שאלותי הם: 1. חוות דעת על אמינות הרכב (כולל מע' חשמל), אחזקה וצריכת הדלק שלו. 2. מה צריכה להיות השפעת הק"מ הגבוה על המחיר ועל אמינות הרכב, כולל אורך חיי המנוע. 3. בבדיקה נוכחתי לראות, כי בכל טיפול 20K הוחלף מסנן אוויר מזגן. רכיב זה יקר מאוד (210 ש"ח לפני). האם אכן הכרחי להחליף רכיב זה כל 20K ק"מ? 4. האם בשנה זו הרכב עם מנוע 105 או 110 כ"ס? תודה, --ארנון.
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני לא מהמרכז אבל אני בודק שם רכב. אם מישהו יכול להמליץ על מכון בדיקה אמין אני אשמח נא לציין כתובת תודה
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הציעו לי 106 שנת 98' 1600 אוט'. מישהו יכול לתת לי חוות דעת עליה? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת or213, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
איזה מכון הכי אמין והכי קפדן? דינמומטר? קומפיוטסט? משהו אחר? מי שיודע מניסיון שיתן הצע עם כתובת תודה
הודעה אחרונה מאת קובי, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני קונה רובר 216 97 אוט' אני יודע שהרכב לא סחיר ויש לו לא מעט בעיות אבל!! אני החלטתי-ולכן אני צריך עזרה בכמה נושאים: 1-אחרי בדיקה איזה בעיות אופיניות לרכב אפשר לדלג ועל אילו לא{כמובן גיר-שלדה ומנוע לא!!} 2-שנת97 עם 102 אלף קמ" זה לא חשוד?? אולי הורידו קילומטרז? יש דרך לבדוק? 3-והאם מישהו יכול לתת טיפ לפני הבדיקה לאוטו הנ"ל???
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 5 תגובות
- 956 צפיות
מה עדיף לי לקנות:רנו 11 88' 1400 אוטומטית ב3500 שח או פיאט אונו 93 1000 גיר רגיל ב5000? תודה ...
הודעה אחרונה מאת tisan4us, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מה אתם חושבים על פיאט טיפו,מבכינת המנוע והרכב.איך הרכב לפי דעתכם. אני מתיכון לפיאט טיפו שנת 90 נפח 1400. כדאי ליתקרב לרכב?
הודעה אחרונה מאת tisan4us, -
-
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2 אלף צפיות
אני מעוניין לרכוש רכב עד 15000 ש"ח ואני מתלבט בין שני הדגמים הנ"ל.
הודעה אחרונה מאת asafay1, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
חבר טוב על סף קניה. אני צריך לדעת אם יש בעיות מיוחדות הידועות באלטו(ידנית). כנגדה עומדת ג'סטי 85'..
הודעה אחרונה מאת shayy, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני מתאר לעצמי שהבנתם בערך את הסיגנון רכב שאני רוצה לקנות. אם אין רכב כזה אז מה הכי קרוב? אולי עם טיפה שיפורים קטנים.
הודעה אחרונה מאת Spider - Mike, -
-
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לאחר כמה בירורים הגעתי למסקנה שבאותו מחיר בין 15 ל 20 אני יכול לקנות שרייד או 205 באותו שנתון לשני המכוניות יש שוק גדול והם פופולריות בקרב צעירים (כמוני). לשני הרכבים יש תוספות שבאות עם הדגם כמו מזגן הגה כח או ח"ח וכו'. מה שחשוב לי בעיקר זה החיסכון של הרכב בדלק ובזמן מוסך. כרגע לדעתי השרייד תספק אמינות יפנית לגבי ה 205 אין לי מושג. מי שיכול להעיר את עייני בעוד פרטים - אני אשמח
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
קניית מאזדה 3 1 2 3
מאת XDude-
- אחראי פורום
- 35 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום, החלטתי לקנות מכונית לשימוש אישי וגם קצת למשפחה... הבחירה שלי בכללי היא מאזדה 3 1.6 4 דלתות. בעיקרון אני מחפש נוחות, צריכת דלק לא גדולה יחסית, איבזור, אחיזה על הכביש, נהיגה נוחה וטובה ושקט נפשי כלומר שהאוטו לא יבלה יותר מדיי במוסך... וכ'ו ושמעתי שהמאזדה 3 דווקא מבלה הרבה במוסך.. לא שמעתי ממקור מוסמך אלה רק שמועה! רציתי לדעת אם הדבר נכון על סמך ניסיון וגם אם אפשר לדעת אם בחירתי נכונה? תודה רבה על העזרה!
הודעה אחרונה מאת XDude, -
-
מי מחובר 63 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 334 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- discoTD5
- Tom78
- ברווז
- asix
- ezuf
- Itzik-b
- IsraCar
- osheri
- TvrSpee12
- עמרי לייט
- flytomars
- Chmimo
- m1011409
- gpro
- הדיין
- נעם101
- BoazB11
- Tal7
- PASHUT
- yossiaviel
- טויוטה סופרה
- baer
- EliC25
- מחכה
- Amitbak
- גולדן191
- farkash7
- samg
- AmitGo
- om2
- yohai71
- david3692
- roeecohen01
- rolling_stony
- שחר 1
- srool
- Ragnar
- quzzaa
- falou
- mikk
- נתנאל - Net
- יבגניפ
- yoni162
- Shay Shd Dave
- blackice
- דאבל קלאצ
- yuvk
- `Infinity
- RedLabel
- Camaro 92
- עדיגי
- Night Driver
- פולו,גולף
- wonderd
- zvit
- chrono
- Shaike.Zam
- Nakamichi
- 3n
- hans
- Nico62
- mcshmupi
- Yuvalino
