Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנני מתעניין ברכב שרשום ע"ש חברת ליסינג קטנה ולא מוכרת. כיצד ביכולתי לברר שהרכב אכן שימש כרכב ליסינג תפעולי ולא נרכש סתם כרכב חברה או שימש למטרות השכרה? הדבר חשוב מבחינת המחיר שכן מקובל להוריד כ 5% לליסינג בעוד שלרכב חברה או השכרה המחירון נמוך בכ- 15% - 20% לפחות.

האם יש דרך בדוקה לברר לאיזה יעוד נירכש הרכב? או איזה שימוש נעשה ברכב?

ברשיון הרכב לא רשום דבר בנידון. הבעלות רשומה ע"ש חברת הליסינג (חברה קטנה ולא מוכרת).

תודה מראש לעונים.

פורסם

כל שהנך יכול לעשות הוא לבקש מחב' הליסינג לראות את חוזה החכירה.

בחוזה תוכל לראות למי הרכב היה מיועד, מכאן כל שנותר לך הוא לנסות לאתר את הבעלים(פרטי, חברה) ומה עיסוקם.

באם כל הטרחה הזו שווה לך - כדאי לנסות, אך אם הנך מתלבט, אזי לך לבחור רכבים בחברות הגדולות או לחילופין חפש רכב מיד פרטית.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
הנני מתעניין ברכב שרשום ע"ש חברת ליסינג קטנה ולא מוכרת. כיצד ביכולתי לברר שהרכב אכן שימש כרכב ליסינג תפעולי ולא נרכש סתם כרכב חברה או שימש למטרות השכרה? הדבר חשוב מבחינת המחיר שכן מקובל להוריד כ 5% לליסינג בעוד שלרכב חברה או השכרה המחירון נמוך בכ- 15% - 20% לפחות.

האם יש דרך בדוקה לברר לאיזה יעוד נירכש הרכב? או איזה שימוש נעשה ברכב?

ברשיון הרכב לא רשום דבר בנידון. הבעלות רשומה ע"ש חברת הליסינג (חברה קטנה ולא מוכרת).

תודה מראש לעונים.

קודם כל יש לבדוק את הדברים הבאים:

 

אם לא כתוב בסעיף מקוריות "רכב השכרה" אזי הרכב לא שימוש כרכב השכרה.

אין הרבה הבדל בין סתם רכב חברה לליסינג תפעולי (לפעמים רכב חברה עדיף)

אם המכור הוא סוחר ולא חברת הליסינג ואין לו את הסטוריית הטיפולים של הרכב - וותר על הרעיון.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...