ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,544 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 14.4 אלף צפיות
ברצוני לרכוש סוזוקי איגניס לאישתי...איך הרכב הזה מבחינת אמינות סחירות טיפוליםזולים/יקרים וכל השאר? אני מדבר על שנת 2001... תודה
הודעה אחרונה מאת obarshad, -
-
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום. הייתי רוצה לדעת איך האוטו הזה מבחינת נוחות, עם האוטו זריז או שמרגיש מגושם, וכל מיני פרטים על האוטו והנהיגה בו, וכמובן עם האמינות של הפיאסטה נשמרת בגירסה הזאת. למי שלא יודע: זה גירסת 3 דלתות עם גג נפתח של הפיאסטה. תודה רבה יונתן
הודעה אחרונה מאת ebari, -
-
סוזוקי סמוראי
מאת orofek-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
יש לי כרגע דייהטסו שרייד, ואני רוצה לעבור לכיוון של ג'יפ. האפשרות היחידה מבחינת תקציב היא סוזוקי סמוראי, מסוף שנות ה-80. (או סיג'יי8 אבל האחזקה שלו יקרה מדי). מצאתי סוכנות טרייד אין, שיש בה סמוראי שנת 86. רוצים עליו 15 אלף. שווה לי לעשות טרייד אין על האוטו הזה עם האוטו שלי? אם כן, כמה אני אצטרך להוסיף? תודה.
הודעה אחרונה מאת orofek, -
-
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
יוצא לי לראות את הרכב הזה הרבה על הכביש הייתי רוצה לשמוע ממישהו שנהג על הרכב או בעל רכב כזה באופן כללי איך האוטו מבחינת נתונים בסיסיים : נוחיות על הכביש , רוויחות בפנים רכב , צריכת דלק, אמינות ואיך הוא סוחב... בנוגע לשנתון 93 - 97 תודה.
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 16 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
חברה אני צריך יעוץ לפני קניית לאון 1800 טורבו 4X4 שנת 2002!! האוטו יד ראשונה, בפנים חדש וגם בחוץ, לא עבר תאונות, שמור מאוד!! יש לו רק טיפה חופש בידית הילוכים.... אבל יש לו 97000 ק"מ!!!!!!!!! איך הסכנויות כמו אוטודיל??? מה אומרים??!
הודעה אחרונה מאת מקלארן F1, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
הפעם אני עושה את זה בשביל חבר. חבר שלי חושב על קניית קרייזלר נאון שנת 95, ידוע שיש לה מנוע 2000 וגיר אוטומט. השאלות שלו הן מה היתרונות והחסרונות של האוטו הזה, אמינות, זמינות חלקי חילוף. ושאלה חשובה מאוד זה שאם הוא ירצה לשנות את האוטומט לגיר רגיל, אז במה זה כרוך וכמה פרוייקט כזה עולה פחות או יותר. תודה בשמו של חברי ובשמי לעונים.
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
רכב ליסינג בערך 80000 ק"מ ב-60000 שקל איך הרכב מבחינת אמינות טיפולים ביטוח ואחזקה ? יש לרכב הזה איזה שהם "מחלות" ספציפיות שצריך לשים לב במיוחד ? ומה אתם חושבים בכלליות (בלי שום קשר לרכב הספציפי הזה) על קניית רכב מליסינג או מגרש טרייד-אין (לא מהסוחרים הקטנים) ?
הודעה אחרונה מאת psxr, -
פונטו אוטומטית
מאת hanbar- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
מעוניין לקנות פונטו אוטומטית 2002-3-4 האם זה באמת זה אוטומטי או טיפטרוניק ? והאם הגיר הזה אמין ?
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 949 צפיות
שלום לכולם חבר להוט על יונדאי סונוטה ורצינו לדעת נפח מנוע? כוח סוס? אחזקה וטיפולים ? ובכלל אם אתם ממליצים (אני אישית לא אוהב ולכן לא המלצתי בלי סיבה מיוחדת) אודה לכל העונים רז...
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 6 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
אני מעוניין לדעת קצת פרטים על הרכב. אמינות, צריכת דלק, עלות טיפולים, הנאה מנהיגה. כמה כוח סוס, 0-100? ובכלל אם אתם ממליצים על הרכב הזה. תודה מראש!!!
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, סוף כל סוף הצלחתי להיפטר מהסובארו ג'סטי (ההיא בת 14 שנה + פגיעה בשס"י). אוף! היה קשה! ואני מחפשת תחליף ראוי: רכב קטן ואמין (ורצוי גם חסכוני) בסביבות ה30-40K. הוצע לי: רנו קלאו B משנת 2001 (אני אצטרך להוסיף שקלים) וגם יש אפשרות לאופל קורסה 98 (ואז אני חוסכת שקלים). שתיהן עם קילומטראז' נמוך יחסית (בין ה-40K ל-60K) ושמורות למדי. אני ממש לא מכירה את הרכבים האלה. מה אומרים המומחים?
הודעה אחרונה מאת orenp, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם ראיתי היום הונדה הצ'בק 96 גיר רגיל. האוטו שמור מאוד. הוא יד חמישית. (היד הגבוהה בהצ'בקים זה ידוע) המחירון של האוטו הוא 31000 - 320000 בערך האוטו עבר 280000 ק"מ, לדעתכם כדאי לנגוע באוטו כזה? כמה המנוע יכול להחזיק? וכמה בערך עולה לעשות מנוע ברכב כזה? וכמה לדעתכם שווה להשקיע על אוטו כזה ( כי כל ההצ'בקים הולכים מחירון מלא גם מעל המחירון) תודה לכולם ושבוע טוב ומבורך.
הודעה אחרונה מאת Soundwave, -
-
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אחי החליט לקנות 106, 1.4 ידנית הרכבעבר 110.000 ק, יד ראשונה, שנת 96 בהנהחה שמצבו מצוין כפי שטוען הבעלים, האם משלמים מחירון על רכב עם נתונים כאלו ?
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום אני מתכוון לקנות פיאט דובלו 2003, טורבו-דיזל מאחת מחברות ההשכרה. הסיבות העיקריות הן נוחות נהיגה, תא מטען ומחיר. רציתי לשמוע מבעלים של רכבים אלו מה הם הדברים החשובים ביותר לשים אליהם לב לפני הקניה של רכב זה ומה הבעיות הנפוצות איתו לאחר שנתיים על הכביש. כמו-כן באחת החברות שביקרתי ראיתי שלרכבים יש בתא הנוסעים כל מיני נקודות חלודה, כמו ברגים חלודים, בסיס המתכת של ידית מעצור החניה וכדומה. האם זה קורה בכל הרכבים או שבחברה המסוימת לקו בטיפול בהם? מבחינתי חלודה היא אויב מאד גדול של מכוניות תודה מראש על התשובות שגיא
הודעה אחרונה מאת TT, -
-
- 3 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
אם יש עליו עיקולים? בלי ללכת לדואר יש איזה אתר אולי?
הודעה אחרונה מאת rehud, -
הרכב המדובר הוא SAAB 900 TURBO שנת 95' מנוע 2.0 הרכב עשה 123 אלף קילומטר יד ראשונה ידנית עם מכה קטנה בצד שטופל במסירות הבחור הוא רופא ונראה מאוד אמין ( נערכה בדיקה במכון ) יש רק נזילת שמן קטנה מבפנים ריפוד מעור, חלון גג חשמלי, זוג כיסאות קדמיים חשמליים וכ'ו מחיר מבוקש 35K מה אתם חושבים על האוטו, טיפולים איכות וכ'ו תודה רבה יובל
הודעה אחרונה מאת דניאל, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מתלבט קשות בין הדגמים הנ"ל. מדובר בשנים 90-93 ידניות ומנועים 1000-1100 סוויפט - הייתה לי 86 ונהנתי מאוד. חסכון אדיר בדלק (מה שמאוד חשוב לי בנסיעות יומיומית הרצליה-אריאל) סטארלט - שמעתי עליה דברים טובים. מפחד ממחסור בחלפים. לא יודע כמה דלק היא לוקחת אבל למרות שהיא נדירה, מצאתי לאחר חיפוש ארוך מוכר שטוען שהאוטו שלו במצב מעולה תודה על העזרה מראש!
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, אבא שלי צריך לקבל מהעבודה שלו רכב חדש ויש לו בחירה בין שני דגמים, SUZUKI LIANA GLS אוטומט או אקסנט פמילי GL 1.5 גיר אוטומטי 4 דלתות מודל 2005 אז מה לבחור ? תודה מראש על התגובות !
הודעה אחרונה מאת or213, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום לכולם ברשותי הונדה האצ'בק 97 ידנית. יד רביעית.1400 ליטר. הועלתה בפני הצעה להחליף את רכבי להאצ'בק ESI שנת 93 יד שישית. 200.000 ק"מ.עם קצה שלדה. + המחליף מציע להוסיף לי 9000 ש"ח. מחיר המחירון של שתי המכוניות: ההאצ'בק שלי : 38.000 ש"ח. ההצ'אבק שלו: 27.000 ש"ח. בכסף שהמחליף יתן לי + תוספת קטנה אני רוצה להחליף מנוע לB16. (המנוע של הVTI). וגם לעשות צבע ופחחות לרכב החדש. מצאתי מנוע B16 בפירוקית "אשר כהן".. הם דורשים 3000 ש"ח אבל מאוד קשה להשיג בארץ גיר למנוע. (המנוע כולל את הסעפות ואת כל החיישנים). בכדי להכניס את המנוע של ה VTI לסיוויק רגילה צריך להחליף: -2 תושבות (עליונה של צד הנהג + תחתונה אחורית. שאר התושבות מתאימות 1 על 1. זוג חדשות ב…
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
**** הכותרת נערכה. זה שגנבו לכם את הרכב לא ממש הנושא של השרשור **** שלום לכולם גנבו לנו את האוטו ביום שישי (לפני יומיים) , ואנחנו מחפשים רכב חדש. יש לנו תקציב של 30 אלף, ומחפשים כמובן רכב שיהיה חסכוני מבחינת דלק (הרכבים הקודמים שלנו לקחו1:10) , אמין ושלא יראה הרבה מוסך (ואם כן, שלא יעלה הרבה כסף). גיר ידני ויהיה נחמד אם יהיה אפשר לנסוע איתו גם בשבילים מקורטעים. חשבנו על דיזל- אבל אנחנו נוסעים משהו כמו 20 אלף ק"מ בשנה ולא יודעים אם זה משתלם... בעבר היו לנו סובארו לגאסי (שגם נגנבה) ומאזדה 323. בקיצור, נשמח לשמוע המלצות והארות ואם דרוש עוד מידע- תגידו. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת DeadTeddy, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2 אלף צפיות
אני יודע על אחת (2003 אוטומטית) שנמכרה אתמול ב110,000 שזה בערך 10,000 מתחת למחירון, יש עוד אחת ידנית (38,000 ק"מ יד ראשונה) אבל המוכר לא מוכן להתפשר. מה אתם חושבים?
הודעה אחרונה מאת msigal, -
-
רכב ל 6 נוסעים
מאת alaga-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 6.9 אלף צפיות
אני מחפש רכב ל 6 נוסעים. וזקוק לפתרון יצירתי. אני לא מעונין במיניואן ולא במולטיפלה. האם יש רכבים נוספים עם ספסל קדמי בסגנון מולטיפלה .?- מועדף האם יש סטיישנים עם מושב נוסף מאחור? האם יש מסחרי או טנדר מומלץ לנסיעות משפחתייות (אין לי צורך במסחרי לעבודה) תודה
הודעה אחרונה מאת audi A8, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הרכב הוא : Kia Sephia Leo (5 דלתות) שנת 98 , גיר רגיל ,שעבר 240 אלף קילומטר ללא תאונות , שמורה מאוד ,יד ראשונה מחיר מחירון הוא : 19,500 האם כדאי להתעסק עם הרכב, אם כן אז בכמה כדאי לקנות אותו (רוצים עליו אלפיים מתחת למחירון)
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום ! אני רוצה לקנות לי אוטו בערך ב15 אלף ש"ח גג ! חשבתי אולי על 205 forever אמרו לי שהוא אוטו אמין ויחסית מהיר, האם יש לכם הצעות אחרות או מישהו שיש לו 205 כזאת יכול לתת לי חוות דעת על האוטו תודה
הודעה אחרונה מאת K..TiTo, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם בירצוני לרכוש הונדה סיויק שנת 92 יד 4 זה הגיוני שהיא עשתה 170 אלף קילומטר או שיש פה איזה קומבינה
הודעה אחרונה מאת VW RaCiNg, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום, אני בן 17, קפצתי כיתה ככה שאני עכשיו שורף שנה (חצי מאוחרי) עד לגיוס בסוף יולי. אני גר באילת עם אבא שלי, ועם טיפה מזל בקרוב תהיה לי עבודה 60 ק"מ מהבית. חוץ מזה אני כל שבועיים עד חודש נוסע למרכז, ולמרות שאין לי כוונה לקחת אוטו כל פעם עדיף שהוא יהיה מסוגל לזה. מה שחשוב לי זה בעיקר שיהיה חסכוני, ושהביטוח יהיה זול כי בצבא הוא כנראה יישאר אצלי (יהיה לי הכנסה קבועה של אלף שקל בלי קשר למשכורת הצבאית). אני לא אתנגד לאוטו עם קצת ביצועים, אבל זה עדיפות שנייה. רק שיהיה חסכוני ויגיע ל 100 בלי לבכות. רציתי לדעת כמה בערך יעלה אוטו שיכול לעמוד בדרישות כאלה, כי זה הרבה ק"מ (כ 2800 בחודש). תודה נ.ב: למקרה שזה לא ברור, מזגן חשוב מאוד. זה אילת.
הודעה אחרונה מאת rolling_stony, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
בן דודי סיכם על רכישת מכונית (מאזדה MPV אם זה משנה למישהו) מסוחר מורשה. בעת שהסוחר רכש את הרכב מהבעלים הקודם הוא העביר בעלות אליו כסוחר כפי שהחוק מחייב. כידוע בשל השביתה שמשרד התחבורה לא ניתן להעביר בעלות. הסוחר טוען שאין בעיה והקונה יכול לנסוע עם הרשיון הקיים בלי בעיה כי למעשה הוא כבר מכר לו את הרכב. אני טוען שכיון שברשיון שקיבל הסוחר מופיעה הגבלה שלא ניתן לנסוע ברכב (לפי מיטב הבנתי זה כאילו הרשיון הופקד במשרד הרישוי) פשוט לא ניתן להשתמש ברכב שימוש רגיל עד להעברת הבעלות. מי צודק ?
הודעה אחרונה מאת מצמץ, -
-
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
כשהחשיבות הכי גדולה זה אמינות. הרכב ישמש כרכב שני ורוב הזמן יסע נסיעות עירוניות. רצוי אוטומטי אבל לא חייב.
הודעה אחרונה מאת redroze, -
שברולט מאליבו
מאת ירחמיאל-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שאלה עבור שכן/חבר: מהי דעתכם לגבי רכב זה? מדובר באדם מבוגר שמחפש נוחות ואמינות. התקציב הוא עד 170000 ש"ח ונסע עד כה באירופאיות. יש רכבים מקבילים מומלצים? כמובן הכוונה היא לרכב חדש בלבד. תודה מראש.
-
-
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, חבר שלי מחפש רכב בסביבות 35k עם אפשרות להתגמש קצת. כמובן יש גם קצת לישור קוו,ביטוח וכו... הדרישות מהרכב הם נאלה: חייב להיות קופה שלא תשתה יותר מדי דלק צריך להיות אמין רצוי אם אופי ספורטיבי ובלי יותר מדי פוזה אשמח לכל עזרה, הצעות יתקבלו בברכה. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת MAGEN200,
-
מי מחובר 42 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 335 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- רועי5
- yaakov M
- David32
- Ohad91
- Orengol01
- פריג'י
- tuple
- chezik
- gpro
- borsood
- SurfHigh
- yuvk
- Night Driver
- ezuf
- matan_mil
- ברווז
- avizaz
- מחכה
- חד אופן
- amosbmw
- פינדר
- baer
- orankohn
- AriGof
- EliC25
- Avia
- benny62
- `Infinity
- רכב כחול
- hans
- Boris
- חיימיטו
- *gal*
- ntd
- גולדן191
- fatboy1340
- mottis
- Chmimo
- Mech Morphix
- mitsugli
- sperial
- srool
