Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 או לנסר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

אני אישית הייתי נכנס לסוכנות סובארו ומזמין סובארו אימפרזה מנוע 2000 4*4 באותו מחיר.

אישית, מניסיון, ממליץ לך על נסיעת מבחן, תכלס אין לך מה להפסיד!

 

אם אתה עדיין נעול רק על שני הדגמים שהזכרת, אני הייתי הולך על המאזדה 3,יותר טובה,יותר סחירה,יותר מוניטין,יותר יפה.

 

בהצלחה.

פורסם
3 כי.....

 

היא יותר יפה יותר חדשה מנוע יותר חזק יותר מאובזרת

והכי..

כי יש 2 ליטר בונבניירה

 

תתיחסו גם לזה שהמכונית אמורה לשמש משפחה...

to finish first first you have to finish

פורסם

למשפחה הקומפקטית הטובה ביותר היא:(לפי דירוג)

 

1.רנו מגאן סדאן-מרווחת מאוד, נוחה מאוד, המנוע חזק(115 סוסים וכיול התיבה טוב יחסית-AL4).

2.טויוטה קורולה סדאן-מרווחת, נוחה.

3.פיג'ו 307 - מרווחת ונוחה אבל בעייתית מעט בגלל הגיר, וגם מפני שתא המטען קטן(מדי).

 

לנהג תאב הנהיגה עדיף:

1.מאזדה 3-עדיף בגירסת ה2 ליטר.

2.פורד פוקוס(מצויינת אך מגיעה חדשה)\רנו מגאן-ההגה חשמלי אך היכולת גבוהה

3.טויוטה קורולה-לא מצטיינת אבל לא טובה

פורסם
למשפחה הקומפקטית הטובה ביותר היא:(לפי דירוג)

 

1.רנו מגאן סדאן-מרווחת מאוד, נוחה מאוד, המנוע חזק(115 סוסים וכיול התיבה טוב יחסית-AL4).

2.טויוטה קורולה סדאן-מרווחת, נוחה.

3.פיג'ו 307 - מרווחת ונוחה אבל בעייתית מעט בגלל הגיר, וגם מפני שתא המטען קטן(מדי).

 

לנהג תאב הנהיגה עדיף:

1.מאזדה 3-עדיף בגירסת ה2 ליטר.

2.פורד פוקוס(מצויינת אך מגיעה חדשה)\רנו מגאן-ההגה חשמלי אך היכולת גבוהה

3.טויוטה קורולה-לא מצטיינת אבל לא טובה

אני יגיב רק לרנו מגאן...

מניסיון אני ממש לא ימליץ עליה...

to finish first first you have to finish

פורסם
למשפחה הקומפקטית הטובה ביותר היא:(לפי דירוג)

 

1.רנו מגאן סדאן-מרווחת מאוד, נוחה מאוד, המנוע חזק(115 סוסים וכיול התיבה טוב יחסית-AL4).

2.טויוטה קורולה סדאן-מרווחת, נוחה.

3.פיג'ו 307 - מרווחת ונוחה אבל בעייתית מעט בגלל הגיר, וגם מפני שתא המטען קטן(מדי).

 

לנהג תאב הנהיגה עדיף:

1.מאזדה 3-עדיף בגירסת ה2 ליטר.

2.פורד פוקוס(מצויינת אך מגיעה חדשה)\רנו מגאן-ההגה חשמלי אך היכולת גבוהה

3.טויוטה קורולה-לא מצטיינת אבל לא טובה

אולי התכוונת , לא מצטיינת אבל לא רעה ?? :roll:

ים long time no

פורסם

מבין ה2 הייתי הולך על המאזדה...

היא יותר חדשה, הלאנסר היא מכונית דור קודם שכזאת, דומה ללאנטיס...

וזה לא ממש נכון להשוות לחמניה לפיתה , יותר כמו פיתה או פיתה עם זעתר, הפיתה עם הזעתר היא בעצם אותה פיתה רק נראית יותר טוב...

haters will hate

פורסם
אני לא מבין תכוונה
אמנם אלה מכוניות שונות, אבל ההבדל בינהם לא שווה את הדיון. תבחר מה שיותר נעים לך.

dirty old man

need love too

פורסם
למשפחה הקומפקטית הטובה ביותר היא:(לפי דירוג)

 

1.רנו מגאן סדאן-מרווחת מאוד, נוחה מאוד, המנוע חזק(115 סוסים וכיול התיבה טוב יחסית-AL4).

3.פיג'ו 307 - מרווחת ונוחה אבל בעייתית מעט בגלל הגיר, וגם מפני שתא המטען קטן(מדי).

 

אם אני לא טועה, הגיר של פיג'ו 307 הוא גם AL4.

Back to the original - NC again.

פורסם

א. אני לא מבין למה אנשים מנסים לדחוף כאן מכוניות שלא שאלו עליהם. לטעמי, אם בחור שואל על 3 מול לנסר הוא לא מצפה למצוא תשובות על 307...

 

ב. לעניינו - תראה, מדובר ב-2 רכבים דיי דומים. המאזדה יתר חדישה ויותר סחירה, עקב את היא גם הרבה יותר נפוצה ומאוסה.

לדעתי אתה חייב לקחת לך נסיעת מבחן על שתיהן ואז תגלה כבר מי "עושה לך את זה".

תמיד אחרי שאתה נוסע ברכב אתה מגלה דברים שלא חשבת עליהם.

בשנת 2000 היינו ממש קרובים לקנות את הלנסר הקודמת, כבר התחלנו לבחור צבע, אחרי נסיעת מבחן החלטנו מייד שזה לא בשבילנו.

לפעמים התנוחת נהיגה משגעת אותך, השדה ראייה מעצבן אותך, התיבה מוציאה לך עשן, או לחילופין אתה מתמכר לתחושה באחד הרכבים. זה מה שיגרום לך הנאה ולא קשקושים שלנו על פני הפורום (שוב, כיוון שהמכוניות האלו נורא דומות).

פורסם

ללא ספק מאזדה 3.

חדישה הרבה יותר מהלנסר, מאובזרת יותר, מהנה יותר לנהיגה, לפי מה שהלנסר הישנה יותר שומרת על ערכה אז המאזדה 3 תשמור על ערכה יותר טוב.

לך על ה-3.

פורסם
למשפחה הקומפקטית הטובה ביותר היא:(לפי דירוג)

 

1.רנו מגאן סדאן-מרווחת מאוד, נוחה מאוד, המנוע חזק(115 סוסים וכיול התיבה טוב יחסית-AL4).

2.טויוטה קורולה סדאן-מרווחת, נוחה.

3.פיג'ו 307 - מרווחת ונוחה אבל בעייתית מעט בגלל הגיר... מה בדיוק הבעיה בגיר? ומה ההבדל בינו לבין הגיר במגאן?

×
×
  • תוכן חדש...