Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 או לנסר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

or213 כתב:

אולי התכוונת , לא מצטיינת אבל לא רעה ?? :roll:

צודק, טעות שלי... אופסס.

 

~TB~ כתב:

אם אני לא טועה, הגיר של פיג'ו 307 הוא גם AL4.
כמה שאתה צודק. הגיר של הרנו ושל הפיג'ו(ועוד דגמים של סיטרואן) הוא הגיר המתחכם הAL4.

 

ירחמיאל כתב:

... מה בדיוק הבעיה בגיר? ומה ההבדל בינו לבין הגיר במגאן?

בעיות רבות הוקשרו לגיר של הפיג'ו. הבעיה הייתה בעיקר כיול לא מוצלח של הגיר, אשר גרם לביצועים נחותים משל מרבית המתחרות, בעיקר בהאצה מהמקום. פיג'ו טוענים שהם שיפרו את הגיר ובכל מקרה הוא טוב הרבה יותר מהגריסה הראשונה שלו.

כמו שאמרתי, עיקר ההבדל בין הגיר של המגאן לשל ה-307 הוא בכיול מוצלח יותר ברנו, ובנוסף לכך המנוע של הרנו חזק יותר, עם 115 סוסים.

פורסם
אני יגיב רק לרנו מגאן...

מניסיון אני ממש לא ימליץ עליה...

מה הניסיון שלך עם המגאן II?

 

בין ה 3 ללנסר הייתי בוחר ב3. אגב למה רק שני אלו? האם מדובר בליסינג ואלו הבחירות, או שזה פרטי ?

 

במידה וזה פרטי יש עוד כמה אופציות ששווה לבדוק ולהחליט מה הכי מתאים ונוח לכם (תלוי גם בדרישות מן הרכב).

 

גיא

פורסם

ללאנסר יש יתרון משמעותי אחד על ה-3 וזה במושב האחורי: היא יותר מרווחת שם. יש גם מי שיעדיף את סביבת הנהג שלה, שאין בה כל-כך הרבה כפתורים כמו במזאדה. עוד יתרון של הלאנסר (אם מדובר ברכישה ולא בליסינג): היא קצת יותר זולה.

 

בכל מקרה, אין כאן נוק אאוט לצד זה או אחר. תזמין נסיעות מבחן בשתיהן, תתמקח על המחיר, האיבזור ותנאי התשלום, ואז תחליט.

פורסם
מה הניסיון שלך עם המגאן II?

 

בין ה 3 ללנסר הייתי בוחר ב3. אגב למה רק שני אלו? האם מדובר בליסינג ואלו הבחירות, או שזה פרטי ?

 

במידה וזה פרטי יש עוד כמה אופציות ששווה לבדוק ולהחליט מה הכי מתאים ונוח לכם (תלוי גם בדרישות מן הרכב).

 

גיא

 

ניסיון של תוך חודש אחד 4 ביקורים במוסך...בכל מקרה עכשיו זה כנראה פתור

to finish first first you have to finish

פורסם

4 פעמים במוסך על מה אם מותר לשאול?

 

אבל לפחות טוב לדעת שפתרו את הבעיה.

 

גיא, עם מגאן II כבר שנה ו4 חודשים, עם בעיה אחת קטנטנה שנפתרה על חשבון האחריות.

×
×
  • תוכן חדש...