Jump to content

knizo

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של knizo

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. שלום לכולם, אני רוצה לקנות קליאו B שנת 99 אוטומטית ואני צריך קצת מידע על האוטו . איך הוא מבחינת החזקה ,צריכת דלק ואם שווה בכלל לקנות. אני מחפש אוטו קטן לא יפני אבל אמין . תודה
×
×
  • תוכן חדש...