Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

כיום אני נוהג בפיאסטה שנת 2002 1.3 ידנית, הרכב משרת אותי נאמנה, מאוד מהנה לנהיגה וחסכוני בדלק. אבל מכיוון שאני מבלה שעות רבות על הכביש אני מעוניין ברכב גדול ומאובזר יותר, ללא שום בעייה לעבור לאוטומטי. חווית נהיגה היא לא הדבר הראשון ברשימה שלי אבל מאידך אני לא מוכן לקנות בלנו וכו'...

 

אני מחפש רכב נח, מאובזר בצורה טובה, בעל אמינות לא רעה - אני יודע שאמינות זה דבר שמאוד תלוי בצורה בה טופל הרכב, אבל כמו שכולנו יודעים יש רכבים המועדים יותר לפורענות.

 

התקציב עומד על כ 60,000 ש"ח מנוע 1.6 ומעלה, תיבת הילוכים - לא משנה.

 

תודה מראש גיא.

פורסם

אני יודע שזה לא קל למצוא אבל:?...156אלפא 2.0

 

 

אלטרנטיבות שפויות יותר...קסרה/306/מגאן קופה.

 

נוחות, בעלות אמינות סבירה, שנתון גבוהה ביחס למחיר (בסה"כ אתה מכיר אותן) כמו כן תמיד יש את אופציית הפוקוס (במידה והמושבים נוחים לך).

פורסם
אני יודע שזה לא קל למצוא אבל:?...156אלפא 2.0

אני לא מחפש הרפתקאות , אני עושה נסיעות ארוכות כל יום 25K-30K ק"מ בשנה, אני צריך

שינוע אמין יחסית ולא יקר מדי לאחזקה.

פורסם
ערכתי את ההודעה למעלה אך כבר ענית...:?

 

נ.ב.

לעניין הצרפתיות כפי שכבר ידוע לך, אוטו' רק אם מדובר במנוע 1.8 ומעלה.

או גיר רגיל כשיש 2.0 טורבו:wink:

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

אני הייתי נמנע ממאליבו וסונטה.

 

406 יכולה להיות אופציה נחמדה. אם תמצא קסנטיה מטופלת בצורה מעולה, אין רכב נוח ממנו, אבל הוא לא בטוח במיוחד (עד כמה זה חשוב? לא רשמת...) לגבי אמינות ROEE למשל דיווח על אמינות טובה למדי בקסנטיה שטופלה בצורה טובה.

 

מגאן ידנית יכולה להיות חביבה, כנ"ל פוקוס (אם כי לא כולם אוהבים את המושבים...).

 

גיא

פורסם
אני הייתי נמנע ממאליבו וסונטה.

 

406 יכולה להיות אופציה נחמדה. אם תמצא קסנטיה מטופלת בצורה מעולה, אין רכב נוח ממנו, אבל הוא לא בטוח במיוחד (עד כמה זה חשוב? לא רשמת...) לגבי אמינות ROEE למשל דיווח על אמינות טובה למדי בקסנטיה שטופלה בצורה טובה.

 

מגאן ידנית יכולה להיות חביבה, כנ"ל פוקוס (אם כי לא כולם אוהבים את המושבים...).

 

גיא

לי יש 0 תקלות (טפו טפו) בקסנטיה ושמעתי דיווחים דומים מלקוחות קבועים שלי בתחנה.

רכב מומלץ ומוצלח!

גורג

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

×
×
  • תוכן חדש...