Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אמין וזריז ב-30,000 -MI3


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גיא - תודה על המשך הטיפול

אחד החששות הכבדים שלי הוא מרכישת רכב שלא יסחוב, לכן אני קצת נרתע מפיאסטה 1.3 רגיל, למרות שמצאתי משהו יחסית נחמד כזה (98, 130K, 27,000 הילוכים, יד ראשונה ע"י נהגת יחידה, טסט לשנה ללא תאונות ומטופל במוסכים מורשים דינאמיק רגיל) והמחיר מתאים לי, אני לא רוצה להגיע לרמזור, ללחוץ על הגז ולקבל מהאוטו תגובה בנוסח "הצחקת אותי" או "לא עכשיו, אני מנמנם".

זו אחת הסיבות שלנטרה נשארת ברשימה, 1.6 ידני מהיר (האוטומט הספיק לי..) ואני לא שמעתי (עד שהגעתי לפורום) על בעיות אמינות מיוחדות עד למאתיים אלף קילומטר... דעתך? ה1.3 יספיק ?

:type:Driving is cooooool

פורסם

עוד אופציה שהסיכוי שתמצא אותה אפסי אבל היא עונה על הדרישה.

אם כבר חשבת על לנטרה ידנית, אז:

לאנטיס 1.8 ידנית (9.5 שניות 0-100,195 קמ"ש) 2 כריות אוויר ,ABS, עשרים ושבע אלף ש"ח לשנת 96. שנת 95 מן הסתם זולה עוד יותר.

פורסם
גיא - תודה על המשך הטיפול

אחד החששות הכבדים שלי הוא מרכישת רכב שלא יסחוב, לכן אני קצת נרתע מפיאסטה 1.3 רגיל, למרות שמצאתי משהו יחסית נחמד כזה (98, 130K, 27,000 הילוכים, יד ראשונה ע"י נהגת יחידה, טסט לשנה ללא תאונות ומטופל במוסכים מורשים דינאמיק רגיל) והמחיר מתאים לי, אני לא רוצה להגיע לרמזור, ללחוץ על הגז ולקבל מהאוטו תגובה בנוסח "הצחקת אותי" או "לא עכשיו, אני מנמנם".

זו אחת הסיבות שלנטרה נשארת ברשימה, 1.6 ידני מהיר (האוטומט הספיק לי..) ואני לא שמעתי (עד שהגעתי לפורום) על בעיות אמינות מיוחדות עד למאתיים אלף קילומטר... דעתך? ה1.3 יספיק ?

אני לא יודע מה בדיוק אתה מחפש ברכב, אבל אם אני הייתי צריך לבחור בין לנטרה 1.6 ידנית לפיאסטה 1.3 ידנית, הייתי בוחר בשניה.

 

האם ה1.3 יספיק לך? למה שלא תקפוץ לראות איזה רכב כזה בסביבת מגוריך, אולי גם יתנו לך לנהוג ותתרשם. אופציה נוספת לנהוג באחת כזו היא לקפוץ לאחת מחברות ההשכרה שמוכרות אותן ולבקש נסיעה קצרה, הם יתנו. אם כי כאן צריך לשים לב שלחלק מהחברות רכבים במצב טוב יחסית, ולאחרות רכבים שניראית כאילו הרגו אותם בכמה שנים האחרונות.

 

בנוסף האופציה שהציע אביעד נשמעת מעניינת, אבל כפי שהוא ציין, היא נדירה משהו.

 

גיא.

פורסם

אם כבר אז עכשיו חבר שלי אולי דווקא מנסה למכור את הלאנטיס 323F שלו, אחלה תאוצה יחסית ואוטו ממש יפה, מנוע 1800 ומשהו, אבל הוא אוטומטי... לא ראיתי מימי לאנטיס ידנית, רק שמעתי על קיומן.

פורסם

בתור בעליו של פולו 1.6 ידנית, כפי שהומלץ כאן, אני יכול להעיד שהמנוע של הרכב בהחלט "מספק את הסחורה". האוטו מרגיש נוח, בטוח יותר מכפי גודלו, היגוי מדויק ועוד.

 

בשנה שהוא אצלי לא היו הפתעות מיוחדות, פרט לחלונות חשמל כמובן, שזו מחלה בפולקסווגן.

לדבי המנוע - אצל צחי מערכות בחולון ישדרגו לך את תוכנת המנוע ותוכל להרוויח עוד כמה סוסים. זה לא דרסטי, אבל מיישר כמה "נקודות מתות".

פולו 1.6 שנת 2000

פורסם

אני ממליץ לכולם על הסיריון (ואני מחכה כבר שמישהו בדייהטסו ישים לב וישלח לי צ'ק)

גרסת ה1.0 גיר רגיל זריזה מאוד וחסכונית מאוד.

הרכב מעולה, בעיר ומחוץ לעיר, שיוט של 120+ ללא כל קושי, מאיצה יותר טוב מרוב ה1.6 אוט' שיש בארץ... אבל אני אומר שרק הידנית ככה, האוט' פשוט עגלה...

 

צריכת דלק ממוצעת של כ19 ק"מ לליטר (לא בנסיעה נינוחה)

 

אם אמינות וחסכון חשובים - חפש סיריון

___________________________________

 

אל תגע באקסנט

 

שמתי לב שאתה גר בראשון, אני נמצא בבת-ים , אין לי בעיה שניפגש ותבדוק אם הסיריון מוצאת חן בעינייך, אני מבטיח לך שהיא מאיצה יותר טוב מהלנטרה 1.6 אוטו'

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...