Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אמין וזריז ב-30,000 -MI3


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7822 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

יש בחוץ איזה אוטו שמחכה לי. אני מרגיש את זה. והייתי שמח להעניק לבעליו שי צנוע בסך 30,000 ש"ח כדי להגשים את החלומות של האוטו הזה.

אבל מה, אני לא כל כך קל להשגה, יש לי בקשות משלי - בתחילה אני מבקש ממנו להיות אמין וחסכוני. לא כל כך מתחשק לי לבלות את זמני במוסך/תחנת דלק/תור בבנק לקבל הלוואה...

וחוץ מזה, אני סטודנט צעיר, אין מה לעשות. צעיר. אז אני רוצה שהוא יסע בלי תחנונים מיוחדים...

כשאני אומר יסע - אני לא מתכוון להתחרות בפתיחות בSTI או משהו כזה, אני לא בא משם וזה לא מעניין אותי. אבל אני רוצה שיתקרב יותר מבחינת ביצועים לפיאט בראבה 96' שהייתה לי (1600 ידני) ולא לרנו קליאו האוטומט 98 של החברה .. היא יכולה להמשיך לנסוע לאט, אני לא מתנגד, אם יהיה לי מצב רוח, אולי אני אקח אותה לסיבוב באוטו שלי..

רק לשם הדגשה - אני לא מחפש טורבו או GTI/RSI למיניהם, אני מחפש רכב ידני שיאיץ במידה סבירה + (+קטן אפילו).

אז שאלה ראשונה - האם קיים כזה דבר ? (אגב - אני אחרי חיפוש של שעתיים באתר פה ורק קיבלתי סחרחורת, עצות טובות אך לעיתים סותרות).

שאלה שנייה - האם כל הרנו קליאו כאלה XXXX סליחה על הביטוי ? :smile: או שמדובר רק במחלה של הגירסה האוטומטית? ומה הסיפור עם האזעקה שלהן - עוד לא ראיתי דגם שאפשר ללחוץ על השלט בטווח גבוה מ-20 מילימטר מהאוטו...

אגב - בעבר היתה למשפחה יונדאי לנטרה 1600 אוטומטית, יוצאת מהכלל, 1996. זו התאוצה שאני מחפש, לא יותר - השאלה השלישית היא האם נפלנו על מקרה יוצא דופן או שהכלי אמין באופן כמעט גורף? (הוא בכל זאת התחיל לעשות בעיות ב-200,000 ק"מ....).

אז עוד שני שיקולים משניים - ק"מ נמוך, יד עד 2 (לך תדע אם תצטרך למכור יום אחד...).

 

אז האפשרויות שחשבתי עליהן לפי סדר העדיפויות הבא:

1. יונדאי אקסנט, 1500 ידני, 96 ומעלה (עד 30K).

2. פורד פיאסטה דינאמיק 16V (אם בכלל אני אמצע.. די נדיר).

3. יונדאי לנטרה 1600 ידני או אוטומט, 96 ומעלה (הצורה הסנדוויץ - בין הישנה ישנה, לחדשה חדשה).

4. ? משבצת בשבילכם - _______________.

 

אז במילה אחת או שתיים - מה עדיף ?

תודה לכל המשיבים!!!

:type:Driving is cooooool

פורסם

4. פולו 1.6 ידנית.

 

אני חושב שהיא תענה על רוב הדרישות שלך.

 

נחשבת אמינה , קטנה ונוחה , מאובזרת יחסית לשאר הרכבים בקטגוריה שלה והמנוע למרות שהוא בסך הכל 75 כ"ס מרגיש הרבה יותר.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

תודה, אני אבדוק את זה, לא יקר קצת להחזיק ? ואגב, 75 כ"ס מספיקים כמדומני. (0-100 ב-12 שניות בערך? נחמד..)

:type:Driving is cooooool

פורסם

ראשית, ברוך הבא לפורום!

 

מבין האופציות שאתה העלית היית הולך על הפיאסטה, אבל לא רק על ה16V שאותה קשה למצוא, אלא גם על דגמי ה 1.3 האיטיים יותר, אבל עדיין מהירים יותר מהקליאו האוטו' של חברה שלך. (יש הטוענים גם כי ה1.3 אמין יותר מאשר ה1.25 של ה16V)

 

יונדאי אקסנט - עזוב.

לנטרה - אתה באמת צריך משפחתית?!

 

גיא

פורסם

תודה על התגובה המפורטת,

 

העניין בלנטרה הוא שמאוד אהבתי לנהוג עליה, ובגלל זה היא אחת האופציות. אני לא נהגתי מימי בפיאסטה ואין לי מושג עד כמה היא מהנה לנהיגה, אבל שמעתי עליה טובות. אין כמו הפיאט בראבה לשמח לבב אנוש מבחינת ביצועים והנאה מנהיגה, אבל עד שאני לא אהיה מליונר כבד אני לא אוכל להרשות לעצמי את התיקונים :-(...

 

ולפני שאני בוחר בפיאסטה כלשהי, (או ברכב אחר, אשמח לקבל הערות והארות), מדוע לוותר על האקסנט כל כך מהר? זו בחירה גרועה ?

:type:Driving is cooooool

פורסם
הלוואי.. אבל לא קונה מכונית ספורט יד שנייה. לא עונה על דרישות האמינות בשום פנים ואופן.
המגאן קופה איננה ספורטיבית ולא שונה בהוא זה מהמגאן הרגילה מבחינה מכאנית.

אם תמצא רכב שמור, אין לך סיבה לדאגה מיוחדת.

אגב, גם מגאן חמש דלתות תוכל לשרת אותך היטב, ויהיה קל יותר למצוא אחת שמורה.

 

אבל כמו שאמרו לפני - חבל לקנות משפחתית בשביל בנאדם אחד. לך על סופר-מיני ידנית:

פיאסטה היא מצוינת (אבל לא מהדור של 90-96!), קליאו ידנית זו גם אופציה טובה (אם כי פחות),

וגם פולו (או איביזה מקבילה) כפי שהזכירו לפני.

 

בכל מקרה, כדאי מאד להימנע מהלנטרה ועוד יותר מהאקסנט.

פורסם

להתרחק מהאקסנט !

 

אוטו-פלסטיק! בימבה בגודל אמיתי...

 

פשוט להתרחק, לא נוחה לנהיגה בכלל! - ביצועים? על מי אנחנו עובדים?.

 

יום טוב, Chimpo.

מהירות האור גדולה ממהירות הקול, זו הסיבה שאנשים נראים חכמים עד שהם פותחים את הפה.

פורסם

היי רציתי לחוות את דעתי,

בקשר ליונדאי לנטרה, חשבת אם כבר אתה רוצה להנות ממנה וכבר די מסופק מה1.6, אז על הגרסה של ה1.8? היינו בעלים של אחת כזו והיינו די מרוצים, היא גם לא עשתה לנו שום בעיות בכלל והייתה נוחה לנסיעות יומיומיות, וגם נראת בסדר עוד איכשהו ביחס למתחרות, והיא די זולה...

 

בקשר למגאן קופה- אל תחשוב על זה, רק לפי הדרישות שלך לא מומלץ, אישית אני בעלים של מגאן קופה, אומנם מנוע 2.0 שזה שונה בתכלית ובכלל, אבל במקור חיפשתי 1.6, ואין לך מושג עד כמה זה קשה למצוא אחת שמורה שלא עברה התעללות, והזנחה, ובכלל אם מוצאים אז צריך למצוא לא סתם אחת שלא התעללו בה, אלא שטיפחו אותה כי איכויות הפלסיטקה, הצבע ושאר המכלולים שם די ירוד, ומשנתון 96 בכלל חבל"ז... חוצמזה שהפוזה שלה גורמת לה להראות ספורטיבית והיא עוד יותר נקרעת, מילא ה2.0, אבל כשמוציאים את המיץ מה1.6 זה לא טוב, ועכשיו אחרי 10 שנים זה בדיוק זמן לאובר רול :) , בקיצור אל תסתבך...

 

והמלצת קטנטנות שמתאימות לך- טויוטה סטרלט, אולי קשה למצוא, אבל שווה את הקנייה, ובכל מקרה תמיד טוב להיות עירניים ולפקוח עין במקרה שתמצא אחת ולאלהיות לנעול על משהו ספציפי זה או אחר, אמינה, חסכונית, בעלת שוק וחמודה.

וגם אולי מאזדה בימבה 121 קצת יקרה, אבל אמינה בטירוף ונחמדה.

פורסם

לא בא לי על בימבה, אוטו נשי מדי...סטרלט גם כן, אבל עוד אפשר לחיות עם זה, אבל אני לא אמצא :-)...

נראה לי שאני אתמקד בחיפושים של פיאסטה דינאמיק 16V, לנטרה (בכל זאת, הנסיון חיובי) 1.6 ידנית.

בהתחלה חשבתי על פג'ו, אני מאוד אוהב את הצורה של ה-306 אבל מפחד מהאמינות. כנ"ל לגבי הפולו.

ורק בדיקה אחרונה כדי לוודא שאני לא מוותר על משהו טוב - רנו קליאו י ד נ י ת. איך התאוצה, ואיך האמינות? זה גם אוטו שיותר קל למצוא מדינאמיק 16 V למשל, ובינתיים (שכחתי לציין) אני רועד מקור כל יום מראשל"צ לעבודה על קטנוע דרבי רד בולט 50 סמ"ק (אגב- מומלץ, אבל לא את שלי, שעוברת לאח - לא מוותרים על כלי שלא התקלקל אף פעם :-) )

ושוב - אם יש לכם רעיונות אחרים לגמרי אפילו, תזרקו, אני אשמח..הפעם אתם עוזרים לי לקנות אוטו טוב :-) תודה..

:type:Driving is cooooool

פורסם

למה אתה פוסל את הפיאסטה 1.3? (לא 16V)

לא ברור לי גם למה הלנטרה נשארת ברשימה...

רנו קליאו ידנית היא אופציה טובה, לא שיא האמינות אבל יחסית בסדר, אפשר ב30K לקבל שנתון גבוה יחסית. נוחה מאוד.

 

גיא

×
×
  • תוכן חדש...