Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 406 למשפחה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם זה בטיחותי להסיע ארבעה ילדים במושב האחורי של פיג'ו 406? התקנו חגורת בטן רביעית, כך שכולם קשורים. דרך אגב, האם אפשר להתקין חגורה רביעית רגילה (לא חגורת בטן)?

אין לנו אפשרות לקנות מיניואן או ואן, כך שזו האופציה היחידה. בחרנו בפיג'ו בגלל הספסל האחורי הרחב שלה.

תודה!

פורסם

ממש לא בטיחותי, גם ככה בקושי יש שם מקום ל2 מבוגרים וילד אז אתם מכניסים שם 4 אנשים?

אני בטוח שאם תמכרו את ה-406 תוכלו לקנות ואן בסכום כסף של מכירת ה406.

מאזדה מיאטה, טעם החיים.

פורסם

וזה גם בניגוד לחוק ולביטוח, תסתכל ברשיון מה כתוב? 1+4 ז"א נהג ועוד 4 נוסעים בלבד.(1 ליד הנהג ו-3 בספסל האחורי, חגורים כמובן!!!).

 

כמו שאמר קודמי, תמכור את הרכב ותרכוש מיניוואן או סטיישן עם 3 ספספלים.

פורסם

אם כבר אנחנו בקטע של יעוץ אז הייתי מחפש מאזדה 626 סטיישן, גם אמין וגם יש שורה שלישית ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

האם יותר בטיחותי להסיע ילדים בסטיישן, כשאין מה שחוצץ ביניהם לבין מכונית שבאה מאחור במקרה של תאונה, חס וחלילה?

פורסם

1. לא הבנתי איך התקנתם עוד חגורה נוספת ??הרכב מיועד לשלושה נוסעים מאחור נקודה. לא משנה אם הילדים שלכם קטנים ויכולים לשבת מאחור חוקי זה בטוח שלא ובטיחותי בטח ובטח שלא.

2. יותר בטיחותי להסיע את ילדיך ברכב שמותקנים מושבים ייעודים לילדים עם חגורות בטיחות שהותקנו במפעל הרכב כמו למשל מאזדה 626 סטיישן או משפחת הוולבו לגירסותיה.

3.הפתרון הטוב ביותר לעניות דעתי הוא מיניואן כולם יושבים עם הפנים לכיוון הנסיעה ואכן הרכב יהיה בטוח יותר במקרה של תאונה מאחור.

משום שעדיין מציק לי אני חייב להוסיף שהושבתם של 4 ילדים במושב האחורי היא רשלנות רבתית, חוסר אחריות ואבוי ליום שחלילה יקרה משהו.

פורסם

1.התקנת חגורת בטיחות רביעית(WTF????) היא לא חוקית.נקודה.

2.אם נתעלם לרגע מהחוק, ונגיד שזה חוקי(וזה לא!). האם זה שהתקין לך את חגורת הבטיחות הוא מתקין מקצועי? אני לא הייתי נותן לבני לשבת חגור בחגורה לא מקורית

3.אם אנחנו בקטע של יעוץ בכל זאת, והתקציב לא מאפשר וואן, אז אני הייתי בוחר באופציה האמריקאית.

השברולט לומינה, למשל, הגיעה בחלק מדגמיה עם ספסל מקדימה וספסל מאחורה, שלכולם חגורות בטיחות מקוריות!!! כמו כן האימפלה ודומותיה. אם לא, אז 626 סטיישן וכו'.

פורסם

איזה מכונית אתה מכיר שבאה מהיצרן עם 4 חגורות בטיחות מאחור???

עדיף לקנות רכב עם שני ספסלים, כך שמותר להסיע 3 מקדימה ו3 מאחורה.

×
×
  • תוכן חדש...