Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי קופה 2.0 97-99


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני מעוניין לקבל חוות דעת על יונדאי קופה 2.0 שנות 97-99

מה אתם אומרים על הרכב ? ספורטיבי ? התנהגות ? אמינות ?

אפשר לשפר ? חיצוני ופנימי ?(תמונות בבקשה לאוטו משופר)

יפה ? ואני צריך מפרט טכני עליו ?

וכמה מחירון שלו ?

אפשר להיתחרון איתו ?

 

 

תודה לכל העוזרים

פורסם
שלום

אני מעוניין לקבל חוות דעת על יונדאי קופה 2.0 שנות 97-99

מה אתם אומרים על הרכב ? לא משהו בכלל, אבל אני לא חובב אסיאתיות. בעיקרון רכב נחמד עם מראה טוב שמתאים לצעירים רבים. ספורטיבי ? לעומת יונדאי אקסנט כן, לעומת F40 לא. התנהגות ? לא נהגתי, לא אוכל לאמר. אמינות ? לא הייתה לי, לא אוכל לאמר.

אפשר לשפר ? אפשר. חיצוני ופנימי ?(תמונות בבקשה לאוטו משופר) גם וגם.

הכר את ידידינו גוגל, הוא יוכל לעזור לך למצוא תמונות.

אם אתה מתקשה, חפש בין אלו:

http://images.google.co.il/images?q=hyundai%20tiburon&hl=iw&lr=&sa=N&tab=wi

יפה ? עניין של טעם. לדעתי כן. ואני צריך מפרט טכני עליו ? הכר ידיד נוסף, קארפוליו.

http://www.carfolio.com/specifications/models/id/?id=11891

וכמה מחירון שלו ? הכר ידיד נוסף, לוי יצחק.

http://luach.ynet.co.il/c/MhTelemeserForm.asp?Error=NoCookie&BaseUrl=%2FSearchIn%2Easp%3FZ%3DC%26TZ%3DMhValue&ERT=

אפשר להיתחרון איתו ? להיתחרון?! :roll:

 

 

תודה לכל העוזרים בבקשה.

5 תווים.

משכנתא זה קל

פורסם

ספורטיבי? לא ממש..רק נראה ככה.

התנהגות? התנהגות כמו של לנטרה בערך..גם שלדה של לנטרה.

אם אתה חפץ בהתנהגות ספורטיבית,חפש רכב אחר.

אמינות? ממה ששמעתי,אמין בצורה מספקת למדי.

אפשר לשפר? כן.

חיצוני ופנימי? כן וכן.

יפה? היופי הוא בעיני המתבונן.

מפרט טכני? נתנו לך.

מחירון? אסור לפרסם בפורום מחירון..תבדוק בלוי יצחק,המחירונים האחרים שווים לת**. :lol:

אפשר להתרחון איתו? כמובן. :roll:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

מי ששוקל לרכוש יונדאי קופה רוצה מקדם הגעה של Z3 (פוזה..). אז היות וZ3 כנראה לא תקנה אז זה הדבר הכי קרוב שתמצא.

×
×
  • תוכן חדש...