Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חחחח מצחיק, אני מוכן לשים איתך כסף שהיא לא יותר מאובזרת מה-C5 במחיר של עד 200K.

תזכור טוב טוב שאתה התחלת עם זה !!!

אני ממש לא ילד קטן כמוך, אני עשיתי את זה רק בשביל ללמד אותך פעם אחת לקח לחשוב פעמיים לפני שאתה מוציא לעולם הצהרות ...

 

האבזור בסיטרואן HDI 2.2 לא בגרסאת PACK (מחירון 210K ש"ח):

האתר של לובינסקי מאוד קמצן אז רשום שם שיש לה 7 כריות אוויר, ABS, ג'נטים מגנזיום, 4 ח"ח ובקרת שיוט. אני גם לא מוצא במאגר מגזיני "אוטו" שלי כתבה על ה-C5 דיזל אז אני לא יכול לתת יותר פירוט ממה שיש באתר של סיטרואן.

 

לעומת האבזור בסקודה:

חישוקי סגסוגת 17'', ABS, ESP, ASR, (אני מאמין שגם ב-C5 יש את כל הבקרות האלה) 6 כריות אוויר, משענות ראש אקטיביות, מושבים קדמיים מרופדי עור עם תפעול חשמלי וזכרונות, מראות מחוממות (גם עם זכרון), בקרת אקלים עם פתחים לאחור (אני מניח שגם ב-C5 יש את השטויות האלה), שליטה מההגה (גם בטוח שיש ב-C5), בקרת שיוט, מערכת DVD עם 2 צגים לאחור (תקנית כל דגמי הסופרב).

 

לסיכום, לפי מה שאני זוכר ל-C5 יש גם חיישני תאורה וגשם (לא יודע אם זה בא ברמת הגימור הנמוכה או בגבוה) אז החיישנים והכרית אוויר השביעית הם היתרון היחיד של הסיטרואן על הסופרב. מצד שני לסופרב יש מושבי עור, זכרונות, DVD עם מסכים.בנוסף לסופרב יש בפנים גימור עץ וקרום אמיתי (ולא דמוי עץ או משהו בסגנון) שנותן לה הרגשה הרבה יותר יוקרתית מאשר בסיטרואן האפורה והפלסטיקית ...

לסופרב מנוע 1.9 TDI עם 130 כ"ס, מיאוץ למאה יקח 11.7 שניות בגיר אוטומט לעומת המנוע HDI 2.2 ליטר עם 136 כ"ס ומיאוץ למאה ב-12.8 שניות בגיר אוטומט (שיפור לעומת הדור הקודם שלו מנוע 2 ליטר HDI עם 109 כ"ס).

לא יודע מה אתך, אני מוצא בסופרב טיפה יותר אבזור יוקרתי, ביצועים טובים יותר, בנוסף לאור העובדה שהיא זולה ב-10K ש"ח מהסיטרואן, הסופרב היא המנצחת שלי ...

 

*** כל זה רק מלקרוא את הנתונים היבשים, לפני שעוד התחלנו לסוע ברכבים (כאשר מתחילים לסוע ברכבים כל אחד מחפש משהו אחר ואז אין דבר כזה רכב יותר טוב).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

ניתן לתמונות לדבר...

ולפי מה שאני מעריך הם מכינים את האתר הזה בעברית http://www.c5.citroen.com/uk/index1024.html

 

ואני אקטול את דבריך לגבי האבזור מציטוט מ"אוטו" "יש לה (סופרב) הרבה פחות אבזור מהסיטרואן, אך התחושה עשירה בהרבה".

א.JPG

ב.JPG

ג.JPG

scan.jpg

scan0001.jpg

מאזדה מיאטה, טעם החיים.

פורסם
ניתן לתמונות לדבר...

ולפי מה שאני מעריך הם מכינים את האתר הזה בעברית http://www.c5.citroen.com/uk/index1024.html

 

ואני אקטול את דבריך לגבי האבזור מציטוט מ"אוטו" "יש לה (סופרב) הרבה פחות אבזור מהסיטרואן, אך התחושה עשירה בהרבה".

רואים שיש לך עוד הרבה ללמוד ...

בחיים אל תסתמך על מוטוקאר כתור מקור לנתונים, יש להם הרבה שגיאות (אומגה כתור רכב מנהלים ???) ונתונים מוטעים. יש סיבה מאוד טובה מדוע אני לוקח נתונים (של אבזור) אך ורק מאתרים של היבואנים, כי רק שם יש רשימות ומחירונים מעודכנים !!!

ב"אוטו" השוו בין ה-C5 2.0 ליטר בנזין לסופרב 1.8T בנזין, זה חכם מאוד לפרסם את זה כאשר אנחנו מדברים פה בכלל על גרסאות הדיזל.

 

אם תשים לב תראה שהרשימת אבזור שאני פרסמתי (של הסיטרואן) היא בדיוק אותו הדבר כמו מה שרשום ב"אוטו" חוץ מהקטע של הוילונות והשמשות.

אני לא יודע מי בדיוק כתה את המשפט שצטטת אבל יש לו פה טעות מרה (כי מן הסתם הפסקה הזו נכתבה על סמך זכרון ולא השוואה ראש בראש כמו שצריך לעשות עיתון מקצועי) גם בקטע של האבזור וגם בקטע של המחירון (בבנזין אכן ה-C5 זולה יותר אבל בדיזל הסופרב יותר זולה).

 

לסיכום, יש כאלה שיעדיפו את הסיטרואן ויש כאלה שיעדיפו את הסקודה, כל אחד והעדיפויות שלו ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
רואים שיש לך עוד הרבה ללמוד ...

בחיים אל תסתמך על מוטוקאר כתור מקור לנתונים, יש להם הרבה שגיאות (אומגה כתור רכב מנהלים ???) ונתונים מוטעים. יש סיבה מאוד טובה מדוע אני לוקח נתונים (של אבזור) אך ורק מאתרים של היבואנים, כי רק שם יש רשימות ומחירונים מעודכנים !!!

ב"אוטו" השוו בין ה-C5 2.0 ליטר בנזין לסופרב 1.8T בנזין, זה חכם מאוד לפרסם את זה כאשר אנחנו מדברים פה בכלל על גרסאות הדיזל.

 

אם תשים לב תראה שהרשימת אבזור שאני פרסמתי (של הסיטרואן) היא בדיוק אותו הדבר כמו מה שרשום ב"אוטו" חוץ מהקטע של הוילונות והשמשות.

אני לא יודע מי בדיוק כתה את המשפט שצטטת אבל יש לו פה טעות מרה (כי מן הסתם הפסקה הזו נכתבה על סמך זכרון ולא השוואה ראש בראש כמו שצריך לעשות עיתון מקצועי) גם בקטע של האבזור וגם בקטע של המחירון (בבנזין אכן ה-C5 זולה יותר אבל בדיזל הסופרב יותר זולה).

 

לסיכום, יש כאלה שיעדיפו את הסיטרואן ויש כאלה שיעדיפו את הסקודה, כל אחד והעדיפויות שלו ...

מוטוקאר? אוקי, נגיד....עברתי.

 

אבל אוטו? הם המגזין הכי מקצועי שתמצא בארץ! והסיכוי שהם עשו את זה מהראש אפסי אני דיי בטוח שהם לקחו את זה מהכתבה שהם עשו בניגוד אליך שאתה באמת עושה מהזיכרון כי אני בספק שיש לידך C5 דיזל מחודשת וסופרב TDI. והם לא בדיוק עשו השוואה בין הC5 לסופרב, אלא הם עשו השוואה בין ה-B4 ל-C5 ששם ה-C5 יצאה מנצחת בגלל שילוב של מנוע (בנזין כמובן) אבזור, מרחב ונוחות עדיפים בפער לא קטן. אבל הם צירפו כתבונת קטנה שמאוד רלוונטית למי שיש תסכומים האלה לגבי הסקודה סופרב והציגו את היתרונות והחסרונות שלה מול הC5 בעיקר כי לה היא יותר דומה.

 

 

רוצה תמונות? לך לגוגל אני בטוח שתמצא בשפע.

מאזדה מיאטה, טעם החיים.

פורסם
מוטוקאר? אוקי, נגיד....עברתי.

 

אבל אוטו? הם המגזין הכי מקצועי שתמצא בארץ! והסיכוי שהם עשו את זה מהראש אפסי אני דיי בטוח שהם לקחו את זה מהכתבה שהם עשו בניגוד אליך שאתה באמת עושה מהזיכרון כי אני בספק שיש לידך C5 דיזל מחודשת וסופרב TDI. והם לא בדיוק עשו השוואה בין הC5 לסופרב, אלא הם עשו השוואה בין ה-B4 ל-C5 ששם ה-C5 יצאה מנצחת בגלל שילוב של מנוע (בנזין כמובן) אבזור, מרחב ונוחות עדיפים בפער לא קטן. אבל הם צירפו כתבונת קטנה שמאוד רלוונטית למי שיש תסכומים האלה לגבי הסקודה סופרב והציגו את היתרונות והחסרונות שלה מול הC5 בעיקר כי לה היא יותר דומה.

 

 

רוצה תמונות? לך לגוגל אני בטוח שתמצא בשפע.

בשביל להשוות בין האבזור של שתיהם לא צריך ששתיהם יהיו לידך. מספיק לקחת ליד את המפרט של 2 המכוניות. ולפי הרשימה הזו אני רואה שלסקודה יש הרבה יותר אבזור מלסיטרואן. תשים לב שאני לא רשמתי אפילו מילה אחת על ההתנהגות של הרכבים כי לא נהגתי בהם.

 

נכון ש"אוטו" הוא המגזין הכי מקצועי בארץ אבל גם להם יש פאקים ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אם אין צורך ברכב מפוצץ שיוציא לכולם את העיניים אז סופרב תיהיה בחירה מעולה TDI של VW הוא מנוע מצויין

סקודה עצמה רכב אמין וכדי להביא אליהם יותר לקוחות ישמחו אנשי סקודה גם לימכור את תוצר היבוא שלהם די בזול

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

די לריב!!!

אני הייתי מציע לך ללכת לכיוון, כמו שהרוב אמרו, או של סיטרואן C5 החדשה(רק אתמול ישבתי בה פעם ראשונה והיא ממש מדהימה, מרווחת מאוד ונעימה הרבה יותר מהקודמת) או סקודה סופרב או אופל וקטרה.

מבין כולם הייתי בוחר ב-C5 ללא ספק, גם בגלל המרחב, האיבזור, המנוע המצויין ובעיקר נוחות הנסיעה הפנומנלית, שהיא בעיקר, נקודת התורפה של הסופרב.

בהצלחה.

פורסם

הצעה שלי אל תקנה C5 בעיות חשמל בעיקר זה היתרון של היפניות .

נכון יש אחריות אבל זה נהפך להיות מטרד שאתה מבלה הרבה במוסך. הערך שלהם יורד חזק.

מה שכן עוד לא נסעתי ברכב יותר מהנה על הכביש מהרכב הזה . בסכום הזה כמובן. וזה היתרון של הצרפתים האנטישמיים שגם את זה צריך לקחת בחשבון .

נ.ב. עבדתי במוסך פג'ו סיטרון שנתיים בערך.

×
×
  • תוכן חדש...