Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

אני מעוניין לירכוש את הרכב : פיז'ו 206 - xt 1600 אוטומתית...

 

 

השאלות שלי הן :

 

האם האוטו עצמו אמין , טוב כיביכול , מחזיק לאורך זמן , יש בעיות או תקלות למינייהן שאופייניות לאוטו , מה הייתרונות שלו והחסרונות שלו..

 

ולמה כולם אומרים לי להתרחק מפיז'ו??

 

תודה רבה..

פורסם

חוץ מנוחות הרכב אין שום דבר העומד לזכות הצרפתיות

 

מכאנית- כל יום (טוב הגזמנו...כל חודש במקרה הטוב) אתה מבקר את המוסך מבעיות מפה ועד הודעה חדשה וכך מוציא ימבה של כסף, בעוד שהערך של המכונית שלך יורד באופן דרסתי לעומת האחרות

למרות זאת, לדעתי המכונית שווה את הקנייה, אבל אם יש לך טיפה כסף- עדיף שתשקיע ברכב אחר --לא צרפתי-- על מנת שיהיה לך טיפת שקט על הראש...

פורסם
חוץ מנוחות הרכב אין שום דבר העומד לזכות הצרפתיות

 

מכאנית- כל יום (טוב הגזמנו...כל חודש במקרה הטוב) אתה מבקר את המוסך מבעיות מפה ועד הודעה חדשה וכך מוציא ימבה של כסף, בעוד שהערך של המכונית שלך יורד באופן דרסתי לעומת האחרות

למרות זאת, לדעתי המכונית שווה את הקנייה, אבל אם יש לך טיפה כסף- עדיף שתשקיע ברכב אחר --לא צרפתי-- על מנת שיהיה לך טיפת שקט על הראש...

סתם מעניין אותי, כמה 206 היו בבעלותך ???

 

דווקא ה-206 היא אחת הצרפתיות היותר מוצלחות (חוץ מהקטע של הפלסטיקה שזה בעיה כמעט בכל פיז'ו). ומאיפה הקביעה שהערך של הרכב יורד בצורה דרסטית ??? דווקא היא דולקת אחרי היאריס שהיא שומרת הערך הטובה ביותר בקטגוריית הסופרמיני ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אני דווקא שמעתי דברים טובים על האמינות של ה206 לעומת צרפתיות אחרות.

didinino - מאיפה הגעת למסקנה שהאמינות שלה מזעזעת כ"כ?

 

אגב - לחברה שלי הייתה 206..והיא לא עשתה לה שום בעיות.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
אני דווקא שמעתי דברים טובים על האמינות של ה206 לעומת צרפתיות אחרות.

didinino - מאיפה הגעת למסקנה שהאמינות שלה מזעזעת כ"כ?

 

כרגע זו אכן בעיה "למדוד" את האמינות של הרכב, מאחר והדגם הראשון רק נוצר ב 1999 או 2000 כך שבעיות מכאניות "גרועות" עדיין לא התגלו (אני טועה? אם כן תקנו אותי)

 

ביחס לצרפתית- שוב, אני מת עליהן -

כמעט, או כל אדם שמחזיק צרפתית שעברה קילומטראז' גבוהה, או שעברו להן 8-6 השנים על הכביש

יעיד על חוסר אמינות מבחינה מכאנית, כמובן אני מדבר על אנשים אשר כן מטפלים ברכבם.

 

בקשר לערך שלה, אני מקווה שטעיתי אבל זה דורש בדיקה.

פורסם
כרגע זו אכן בעיה "למדוד" את האמינות של הרכב, מאחר והדגם הראשון רק נוצר ב 1999 או 2000 כך שבעיות מכאניות "גרועות" עדיין לא התגלו (אני טועה? אם כן תקנו אותי)

 

ביחס לצרפתית- שוב, אני מת עליהן -

כמעט, או כל אדם שמחזיק צרפתית שעברה קילומטראז' גבוהה, או שעברו להן 8-6 השנים על הכביש

יעיד על חוסר אמינות מבחינה מכאנית, כמובן אני מדבר על אנשים אשר כן מטפלים ברכבם.

 

בקשר לערך שלה, אני מקווה שטעיתי אבל זה דורש בדיקה.

דווקא 5-6 שנים זה מספיק זמן לבדוק אמינות, אל תשכח שהיאריס פחות או יותר אותו זמן נמכרת, ועליה אתה יכול להגיד שהיא אמינה ???

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
כרגע זו אכן בעיה "למדוד" את האמינות של הרכב, מאחר והדגם הראשון רק נוצר ב 1999 או 2000 כך שבעיות מכאניות "גרועות" עדיין לא התגלו (אני טועה? אם כן תקנו אותי)

 

ביחס לצרפתית- שוב, אני מת עליהן -

כמעט, או כל אדם שמחזיק צרפתית שעברה קילומטראז' גבוהה, או שעברו להן 8-6 השנים על הכביש

יעיד על חוסר אמינות מבחינה מכאנית, כמובן אני מדבר על אנשים אשר כן מטפלים ברכבם.

 

בקשר לערך שלה, אני מקווה שטעיתי אבל זה דורש בדיקה.

חוקי הפורום, חוק מספר 4:

אם אין לכם רשיון (ולא בגלל שהוא נשלל), לא באמת מעניין אותנו לשמוע מה יש לכם להגיד בענייני מכוניות,

אופנועים, או כל כלי רכב אחר. תחסכו מאיתנו ואל תייעצו לאף אחד. תקראו, תשכילו, תתקנו אפילו בנושאים טכניים.

זה עלול להשמע נוקשה, אך נסיון העבר מוכיח שזה דרוש.

 

האם קראת את חוקי הפורום?

 

אם כל הכבוד והרצון הטוב - אתה בן 16, או 17 (מז"ט אם הגעת ל17 זה ממש לא מזמן) עוד לא נהגת ברכב פעם אחת לבד (אם עברת טסט מאז שרשמת את אחת ההודעות הראשונות שלך לפני חודש). מאיפה לך לדעת מה פיג'ו כן או לא נותנת אם לא נהגת בה? והרכב של המורה לנהיגה, גם אם הוא פיג'ו, לא נחשב.

 

הניסיון שיש לך עם פיג'ו הוא עם 405 משנת 92, רכב בן 13 שנים, לא 6-8. מניסיון אישי עם צרפתיה בת 7 אני יכול להעיד שאין לי שום בעיות אמינות מיוחדות. יש רכבים אמינים פחות או יותר, לכל רכב יש את היתורנות והחסרונות שלו, לרשום שכ-ל הצרפתיות הן X ו Y לא מוסיף לך כבוד. בדיוק כמו שלא כולן לא אמינות, גם לא כולן סופר נוחות ומהנות לנהיגה.

 

אנא עבור למצב קריאה בלבד בפורום ייעוץ ברכישה, לפחות לזמן מה. במידה ובכל זאת תפרסם משהו, תסייג אותו ברמת הניסיון שלך, ובכך שאין לך רישיון כלל וכאשר יהיה לך מדובר על ניסיון על רכב בודד.

 

צר לי על הנימה המעט נוקשה, אך אם היית קורא את החוקים ההודעה הזו היתה נמנעת

 

ועכשיו לנושא:

 

שלום לכולם!

 

אני מעוניין לירכוש את הרכב : פיז'ו 206 - xt 1600 אוטומתית...

 

 

השאלות שלי הן :

 

האם האוטו עצמו אמין , טוב כיביכול , מחזיק לאורך זמן , יש בעיות או תקלות למינייהן שאופייניות לאוטו , מה הייתרונות שלו והחסרונות שלו..

 

ולמה כולם אומרים לי להתרחק מפיז'ו??

 

תודה רבה..

אם אמינות היא ה-דבר החשוב לך, כנראה שעדיף לך משהו אחר.

 

מה התקציב ?

מה הצרכים?

תן לנו כמה שיותר מידע ונוכל לעזור לך בצורה טובה יותר.

 

 

גיא

פורסם

תיראה גיא..

 

 

הבעייה היא שאני פשוט מאוהב באוטו הזה ... הרבה אנשים אמרו לי להתרחק... אבל אני חייב סיבה מספיק מוצדקת בישביל להמנע מקנייתה..

 

אמרו לי ללכת על המאזדה 3 1600 5 דלתות

 

מה הייתרנות שלה על פניי הפיג'ו?

 

נ.ב- באמת תודה על תשומת הלב

פורסם

אם הזכרת את המאזדה 3 אז אני מסיק שמדובר על רכב חדש.

 

מה הצרכים שלך?

ה206 היא אופציה לא רעה, אבל יחסית יקרה ויש טובות ממנה בתחומים מסויימים השאלה היא מה חשוב לך: בטיחות, נוחות, אמינות, הנאה מנהיגה, וכו'.

האם בדקת את היאריס והג'אז? גם הC3 היא אופציה.

החסרון של ה206 הוא מחיר לא זול. אני לא חושב שיש לה בעיית אמינות, אבל אם אמינות במקום הראשון אצלך בחר ביאריס או בג'אז.

 

אני לא חושב שיש סיבה לקנות מאזדה 3 או משפחתית אחרת אם אין צורך במרחב.

 

תן לנו תקציב, ומה אתה מחפש ברכב ונוכל לעזור.... אלא אם אתה אוהב מאוד את ה206 מבחינת העיצוב בעיקר ואז כל השאר לא משנה, קח נסיעת מבחן ב206, קח נסיעת מבחן בעוד שתי מתחרות לצורך השוואה, ואז תחליט. (או שבכל זאת תפרט לנו מה אתה מחפש ברכב, ובעיקר מה התקציב).

 

גיא

×
×
  • תוכן חדש...