Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד סיירה- סוף שנות ה-80


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אשמח לקבל חוות דעת לגבי פורד סיירה משלהי שנות ה-80. בעיקר 1.6 ידנית.

אמינות, חסכון(?), נוחות כרכב יומיומי וכל מה שיש לכם להגיד.

 

תודה.

אל תשכח מאיפה באת ולאן אתה הולך

פורסם
שלום לכולם,

 

אשמח לקבל חוות דעת לגבי פורד סיירה משלהי שנות ה-80. בעיקר 1.6 ידנית.

אמינות, חסכון(?), נוחות כרכב יומיומי וכל מה שיש לכם להגיד.

 

תודה.

פורד סיירה, זכרונות...

הייתה לי כזו שנת 90 אוטומטית... סוסת עבודה לא קטנה שעברה התעללות אין סופית ולקחה את זה כמו גדולה.

אוקי, אז נתחיל ככה:

 

  1. הרכב בכללי מאוד אמין (כמסורת של רכבי פורד של פעם), וגם אם קורה משהו - מאוד פשוט לטפל ברכב, והחלקים שלו מפוזרים ברכבים שונים שעדיין מתגלגלים על הכביש.
  2. חסכון לא תשיג (במיוחד לא במנוע 1600 - הוא יצרוך המון דלק כי הוא צריך הרבה כוח להזיז את הרכב הזה) נסה להשיג רכב עם מנוע 1800 או 2000 סמ"ק.
  3. בדוק שלרכב יש 5 הילוכים ולא 4 (!) בשיוט במהירות גבוהה רכב בעל 4 הילוכים יסע על סל"ד גבוה יותר, רועש יותר, ובזבזני יותר.
  4. לגבי הנוחות: לא תהיה לך נוחות של רכב צרפתי חדש, אבל הרכב לא יהיה קופצני כמו ג'אסטי, שרייד, וכיו"ב, סביר למדי.

כמו כן: נסה להשיג את ה"סיירה 2" שהיא הסיירה בעל הצורה הסדאנית. הם הרבה יותר טובות מה"סיירה 1"

בעקרון, המחיר של הסיירה הוא זעום לעומת התמורה שהיא מביאה (בעיקר בתור רכב משפחתי).

אך אם הרכב הוא לשימוש יומיומי ומשמש במרבית נסיעותו אדם אחד - עדיף לשקול רכישה של רכב אחר, שיהיה יותר חסכוני, וקצת פחות "שופוני" מהסיירה.

 

(אני לדוגמא, קניתי את הסיירה כשאר הייתי צריך רכב גדול, אמין ושיוכל לסחוב מטען רב... וטנדר היה לא בתקציב שלי... התעללתי בה קשות והיא שרדה את זה, כל הכבוד לה! :-P )

פורסם
שלום לכולם,

אשמח לקבל חוות דעת לגבי פורד סיירה משלהי שנות ה-80. בעיקר 1.6 ידנית.

אמינות, חסכון(?), נוחות כרכב יומיומי וכל מה שיש לכם להגיד.

תודה.

תרשה לי לחלוק על הדעה האחרת שנכתבה בשרשור הזה..

הסיירה שאני מכיר מקרוב היא לא פחות מצרה צרורה.

תצרוכת דלק אימתנית, כזאת שגורמת לבעליה לחשוב פעמיים לפני כל התנעה.

אמינות? את התיבה (אוטומטית) הוא שיפץ כבר פעמיים, ועדיין, ההילוח הגבוה מסרב להכנס.

מה שכן, הרכב מאוד מרווח, ונוח לנסיעה.

 

אני, אישית, הייתי חושב פעמיים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

רכב כבד מאוד, מנוע לא חזק וצריכת דלק זוועתית, אבל נוחה ובלמים מצויינים.

 

בקיצר חפש משהו אחר.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

×
×
  • תוכן חדש...