Jump to content

בוצ'אצ'י

  • הודעות

    11
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי בוצ'אצ'י

  1. כי אולי הוא יקטול אותם לפני זה...? זה רכב מזעזע, קרטוני למדיי והעובדה שהקוריאנים האוילו בטובם להוסיף כריות אויר, ומערכת ABS לא אומר שהרכב בדיוק בטיחותי. את המחיר שהוא יחסוך עכשיו במחיר הקנייה ובעלויות האחזקה - הוא יקזז בביטוח החיים...
  2. בוא אני אחסוך לכם את המאבק הידוע מראש הזה ואגיד לך מה יאמר ביבי "אנחנו בשלבים להקמת וועדה שתבדוק איפה ניתן להטיב עם נהג המונית. ניקח ונבדוק איפה אפשר להדק את החגורה ולקחת את השומן המיותר...(מלווה בתנועת לפיתה אגרסיבית לכיוון למעלה) על מנת שנוכל להפריט את הטאסות של האוקטביות ולהעביר את פסי הייצור של "הכובעים" לתאילנד כדי לחסוך בעלויות. פחות מיסים, יותר מטוסים, יותר דלק פחות נוסעים ומפה נשאיל קילו לשם כדי שנקבל חצי קילו בעוד מספר חודשים. צאו לעבוד...!" בערך זה מה שתקבלו... חבל על הזמן שלכם ושלנו, פרייארים היינו ופרייארים נשאר. אבל העיקר ששואלים אותנו איך עם ביבי אנחנו אומרים: "ביבי שיפר את הכלכלה הישראלית..."
  3. פורד סיירה, זכרונות... הייתה לי כזו שנת 90 אוטומטית... סוסת עבודה לא קטנה שעברה התעללות אין סופית ולקחה את זה כמו גדולה. אוקי, אז נתחיל ככה: הרכב בכללי מאוד אמין (כמסורת של רכבי פורד של פעם), וגם אם קורה משהו - מאוד פשוט לטפל ברכב, והחלקים שלו מפוזרים ברכבים שונים שעדיין מתגלגלים על הכביש. חסכון לא תשיג (במיוחד לא במנוע 1600 - הוא יצרוך המון דלק כי הוא צריך הרבה כוח להזיז את הרכב הזה) נסה להשיג רכב עם מנוע 1800 או 2000 סמ"ק. בדוק שלרכב יש 5 הילוכים ולא 4 (!) בשיוט במהירות גבוהה רכב בעל 4 הילוכים יסע על סל"ד גבוה יותר, רועש יותר, ובזבזני יותר. לגבי הנוחות: לא תהיה לך נוחות של רכב צרפתי חדש, אבל הרכב לא יהיה קופצני כמו ג'אסטי, שרייד, וכיו"ב, סביר למדי. כמו כן: נסה להשיג את ה"סיירה 2" שהיא הסיירה בעל הצורה הסדאנית. הם הרבה יותר טובות מה"סיירה 1" בעקרון, המחיר של הסיירה הוא זעום לעומת התמורה שהיא מביאה (בעיקר בתור רכב משפחתי). אך אם הרכב הוא לשימוש יומיומי ומשמש במרבית נסיעותו אדם אחד - עדיף לשקול רכישה של רכב אחר, שיהיה יותר חסכוני, וקצת פחות "שופוני" מהסיירה. (אני לדוגמא, קניתי את הסיירה כשאר הייתי צריך רכב גדול, אמין ושיוכל לסחוב מטען רב... וטנדר היה לא בתקציב שלי... התעללתי בה קשות והיא שרדה את זה, כל הכבוד לה! )
  4. חברים - תודה! אני די סגור על צמד המאזדות, מכוון שהעיצוב שלהם כבש אותי. מחר אני הולך לראות לעשות נסיעת מבחן על ה-3, שלדעתי הכי מתאימה לצרכיי (למרות שאני עדיין פוזל ל-6 כסופה, כמו שבסמלון שלי ) אפשר להגיד שאני דיי משוחד וישר הלכתי על המאזדות, אבל העדפתי לשאול פה קודם. תודה מראש. בוצ'אצ'י
  5. בטווח המחיר שלו, ובטווח השנים שהוא מחפש - קשה לי להאמין שהוא ימצא בטיחות (פאסיבית אולי, אקטיבית - גורנישט)
  6. הבחור הזה עלה בטעות על דוקרנים (אם אני זוכר נכון) בשעה שניסה לברוח מפשיטה של המשטרה במפגש כלשהו (נראה לי שבקניון הזהב).
  7. אוקי, גם אני שמעתי על התייקרות מחירי הרכב, אבל לא ידעתי שזה כזה נוראי בכל מקרה - הסיבה שאני רוצה רכב יד ראשונה היא בגלל שאני מפחד מסוחרים ורמאים (מזכיר לי את הנפילה הגדולה שלי עם לגאסי 92 שראתה יותר מוסכים בשנה מאשר BX ממוצעת) כמו כן - אולי לא הבהרתי זאת בהודעה הראשונה: אך אינני נעול על מכונית מקבוצת מנהלים. זה שציינתי את ה6 זאת מכוון שאני אוהב את העיצוב שלה. סיטרואן לא באה בחשבון, הניסיון שלי עם סיטרואן מסתכם בסקסו, נחמד מאוד, די נוחה, לא יותר מזה. הונדה גם כן - תור הזהב של הונדה נעצר איפשהו בסוף שנות ה90, שהם הפסיקו עם העיצוב היפה והספורטיבי לכאורה שלהם. מאז הם מייצרים מוטציות שאומנם מאיצות טוב, אבל נראות זוועה. בכל מקרה, אני שיניתי את דעתי, ויד שנייה יכולה להיות אופציה. אני לא כ"כ מתמצא במחירי השוק - האם מאזדה 6 או 3 (מאובזרות ברמה הכי גבוהה שאפשר, עם הנפח מנוע הכי גדול שיש) יד שנייה יוכלו להכנס ב140K? תודה מראש! בוצ'אצ'י
  8. הבנתי שיש לך קשר עז לקורטינות "אמבטיה" (רכב ערסים נפוץ בשנות ה70 וה-80, עד שהסובארו הדיחה אותה ), אז הנה סיפור משעשע: היה איזה אחד לפני חצי שנה או קצת יותר, שפרסם קורטינה אדומה למכירה. חבר שלי שהיה באיזור ניגש לראות אותה, ככה סתם בשביל העניין, רוצה תיאור? (רמז: לידה הקאפרי הזו הייתה מקורית לחלוטין) הרכב שכב בתוך חניון במשך זמן רב, והיה עליו שכבת אבק ולכלוך שפשוט חבל על הזמן, ה"ערס מזדקן" (בכל שכונה יש אחד כזה) שהחזיק אותה צעצע אותה מא' ועד ת'. ספוילר (!)... לקורטינה! הוא שם לה שני פנסי ערפל... מאחורה!...לקורטינה! ואגזוז שמזכיר פחית שימורים...לקורטינה! והוא עד רצה 40 אלף שקל... אחרי כמה ימים הגיע פרייאר וקנה אותה...
  9. שלום לכל חברי הפורום! חג שמח החלטתי להחליף את האימפרזה (בלי הטורבו )שלי , וכרגע יש לי סכום רכישה ראשוני של 140 אלף שקל (עם אופצייה לעוד עשרייה או שתיים למעלה) בכל אופן, הדרישות הם: נוח ומהנה לנסיעה שלא יסבול מחוסר-כוח בעל צורה נאה שיהיה אמין (לא ב100%, אבל שלא יראה מוסך בתכיפות רבה) חסכוני (עד כמה שאפשר) יד שנייה היא לא אופצייה שבאה בחשבון אני חושב כרגע על המאזדה 6 בגרסת 2.3 ליטר, אבל מאנשים שנהגו על כזו, הבנתי שהיא לא ממש שיא הנוחות, וגם הבנתי (מקריאה בדיונים בפורום פה) שהחישוקי מגנזיום גורמים לכך שמרגישים כל אבן קטנה בכביש. אשמח לשמוע ולשקול עוד אופציות. * אני מאוד מקווה שסוף-סוף מצאתי את הפורום הנכון שבו יוכלו לעזור לי! חג שמח! בוצ'אצ'י
  10. מתכונן לבדיקת רישיונות... :smile:
×
×
  • תוכן חדש...