תודה
ובכן, התקציב שלי הוא בסביבות ה 40K, אפשר למשוך עוד קצת במידה וצריך...
במהלך חיפושיי חשבתי על יונדאי אקסנט, 206 ופונטו.
אז מה דעתכם? מה ומו כדאי? הצעות נוספות?
כמו כן, מה דעתכם על רכישה מהשכרה\ליסינג? והאם יש הבדל?
תודה!
שלום לכולם
לאחרונה חיפשתי לקנות רכב. אני מחפש רכב חסכוני, אמין אך יחד עם זאת שיהיה
מהנה לנהיגה וסוחב.
בסופו של דבר נראה לי שאלך על פיאט פונטו (2003-02). מה דעתכם על האוטו הנ"ל?
האם יש הבדלים משמעותיים בין גרסאות 60 כ"ס ל 75 כ"ס?
כל פריט מידע נוסף יכול לעזור...
תודה!