Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שוקל לרכוש רכב סוזוקי מודל 2000 55000 ק"מ

נאמר לי שלרכב היתה דפיקה קטנה-בינונית בפגוש האחורי וכתוצאה מכך היתה נגיעה בפינה של השילדה

א. כדאי ללכת על הרכב?

ב. מה הירידת ערך בכזה מצב?

תודה למשיבים.

פורסם
א. כדאי ללכת על הרכב?
א. הליכה על הרכב גורמת לשקיעות בפח. אם אתה נועל סנדלים - הליכה על הרכב תגרום לשריטות.

 

ב. מה הירידת ערך בכזה מצב?

ב. תבקש לראות את דו"ח השמאי מאז - אם קיים. גש עם הרכב לפחח מומחה ובקש הערכה ממנו.

אם מדובר בפגיעות פח - תתמקח ככל יכולתך.

אם מדובר בפגיעת שלדה - תמשיך לחפש רכב אחר - יש הרבה כאלו.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
אני שוקל לרכוש רכב סוזוקי מודל 2000 55000 ק"מ

נאמר לי שלרכב היתה דפיקה קטנה-בינונית בפגוש האחורי וכתוצאה מכך היתה נגיעה בפינה של השילדה

א. כדאי ללכת על הרכב?

ב. מה הירידת ערך בכזה מצב?

תודה למשיבים.

א. לא; חפש אחר.

לחלופין, אם המוכר יסכים, אפשר להוריד אחוז ניכר במחיר, כי סביר להניח שמבחינה בטיחותית אין לרכב בעיה. בכל מקרה אם לא עשית זאת עדיין, ואתה עדיין שוקל לרכוש הרכב, כדאי לקחת למכון בדיקה טוב, ולראות מה הם אומרים (לרבות לגבי בטיחות הנסיעה).

ב. מניסיוני המועט, ירידת ערך מבחינת שמאי במקרה כזה תהיה של מספר אחוזים בודדים מערך הרכב, תלוי מה בדיוק נפגע. בכל מקרה, מבחינתך זה לא ממש קובע, מה שקובע הוא מה ערך הרכב בשוק, ובשוק רכב כזה עשוי להיות בלתי-מכיר, או שתצטרך להוריד 10-20-30 אחוז ממחירו.

 

חוץ מזה, למה בכלל סוזוקי???

×
×
  • תוכן חדש...