Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הלוואות לרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ובכן, בהמשך ל"שיחתנו" על מימון ישיר, רציתי לשאול כזה דבר:

 

איפה הכי כדאי לקחת הלוואה לרכב - 50K בערך?

 

התחלתי לחפש הלוואה כדאית, התקשרתי לדיסקונט, ולהפתעתי גיליתי, שאצלם יותר כדאי לקחת הלוואה "למטרות כלליות" מאשר לרכב. ובשני המקרים הריבית גדולה מפריים... אז אולי, לפני שאתחיל להתפעל מחוצפתם של הבנקים האחרים, תוכלו להפנות אותי למקומות נוספים?

 

 

תודה מראש!

פורסם

תוכלי לראות מבצע למשל כאן

 

 

תוכלי לקנות קליאו קלסיק ב-97000 ונדמה לי שיש מבצע ב-94000 ש"ח

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בתור בעל ניסיון בנושא,תשמע לי, הלוואה לרכב זה הדבר הכי דפוק לעשות,בחיים אל תתחייב על רכב אם אין לך את הכסף לשלם עליו,בחיים אל תיקח הלוואה בשביל לקנות רכב,יש לך כסף תקנה,אין לך כסף , או שתחכה או שאל תקנה ,אבל הלוואה בחיים אל תיקח לקניית רכב.

 

אל תעשה שטויות.

פורסם
בתור בעל ניסיון בנושא,תשמע לי, הלוואה לרכב זה הדבר הכי דפוק לעשות,בחיים אל תתחייב על רכב אם אין לך את הכסף לשלם עליו,בחיים אל תיקח הלוואה בשביל לקנות רכב,יש לך כסף תקנה,אין לך כסף , או שתחכה או שאל תקנה ,אבל הלוואה בחיים אל תיקח לקניית רכב.

 

אל תעשה שטויות.

אולי תסביר למה לא??:roll: :roll:

proud to be a mini 2006 owner

פורסם
בתור בעל ניסיון בנושא,תשמע לי, הלוואה לרכב זה הדבר הכי דפוק לעשות,בחיים אל תתחייב על רכב אם אין לך את הכסף לשלם עליו,בחיים אל תיקח הלוואה בשביל לקנות רכב,יש לך כסף תקנה,אין לך כסף , או שתחכה או שאל תקנה ,אבל הלוואה בחיים אל תיקח לקניית רכב.

 

אל תעשה שטויות.

אתה מוכן באמת להסביר את עצמך?

 

אנשים לוקחים הלוואות לכל מיני מטרות..דירה,חופשות,קניות..

למה דווקא הלוואה לרכב אסור בחיים לקחת? :roll:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

לא כולם פה בני 18 תפרנים בלי עבודה.

 

יש אנשים שיעדיפו לשלם ריבית לבנק, מאשר להתפיח את כיסיו של המכונאי במוסך.

 

לא כל אחד אוהב, מבין, רוצה ויכול לטפל בתקלות ברכב ישן.

 

באופן כללי לא הייתי ממליץ לקחת הלוואה למי שאין מאיפה להחזיר - ולא משנה לאיזו מטרה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
בתור בעל ניסיון בנושא,תשמע לי, הלוואה לרכב זה הדבר הכי דפוק לעשות,בחיים אל תתחייב על רכב אם אין לך את הכסף לשלם עליו,בחיים אל תיקח הלוואה בשביל לקנות רכב,יש לך כסף תקנה,אין לך כסף , או שתחכה או שאל תקנה ,אבל הלוואה בחיים אל תיקח לקניית רכב.

 

אל תעשה שטויות.

כן, אולי באמת תסביר את עצמך?

פורסם
בתור בעל ניסיון בנושא,תשמע לי, הלוואה לרכב זה הדבר הכי דפוק לעשות,בחיים אל תתחייב על רכב אם אין לך את הכסף לשלם עליו,בחיים אל תיקח הלוואה בשביל לקנות רכב,יש לך כסף תקנה,אין לך כסף , או שתחכה או שאל תקנה ,אבל הלוואה בחיים אל תיקח לקניית רכב.

 

אל תעשה שטויות.

אני לא בטוח מה ההסבר שלך m&t, וגם לא מבקש הסברים, אבל אנסה לומר אמירה קצת שונה ולדעתי קצת יותר סבירה.

העיקרון המנחה לגבי לקיחת הלוואה צריך לדעתי להיות שהיא תוחזר בתוך פרק הזמן בו עושים שימוש בנכס שנרכש בעזרתה. כלומר, אם אני מעריך שאשתמש ברכב במשך 3 שנים, עלי לוודא שאני לוקח הלוואה למשך לא יותר משלוש שנים, ושכושר ההחזר שלי אכן יאפשר לי להחזיר את ההלוואה בתוך זמן זה. הסיבה הפסיכולוגית לכך היא שזהו מצב מאוד מוזר לשלם תשלומי החזר להלוואה על נכס שכבר לו ברשותך. מבחינת הבנק, כאשר מדובר על הלוואות הכוללות משכון, ברור שהוא לא יהיה מוכן למשכן אוויר, אלא רק את הנכס עליו מדובר (או נכס ממשי אחר) ולכן אם לא סיימת להחזיר ההלוואה, תתקשה למכור את הרכב (אם נדרש למשכנו, וזה בהחלט סביר, למי שאין בטוחות אחרות להלוואה).

 

בכל מקרה, צריך לזכור שכשמדובר על הלוואות זמן עולה כסף; כלומר, החזר הלוואה בתוך זמן קצר יותר עולה בפחות רבית, בהנחה של ריבית קבועה. מאידך, לרוב מקבלים ריבית נמוכה יותר להלוואות לטווח ארוך יותר. בכל מקרה הייתי מעדיך לקחת הלוואה לטווח קצר יותר, ולהיפתר ממנה בהקדם האפשרי.

 

איפה הכי כדאי לקחת הלוואה לרכב - 50K בערך?

 

התחלתי לחפש הלוואה כדאית, התקשרתי לדיסקונט, ולהפתעתי גיליתי, שאצלם יותר כדאי לקחת הלוואה "למטרות כלליות" מאשר לרכב. ובשני המקרים הריבית גדולה מפריים... אז אולי, לפני שאתחיל להתפעל מחוצפתם של הבנקים האחרים, תוכלו להפנות אותי למקומות נוספים?

מבחינת עלות ההלוואה, ניתן לקבל הלוואות גם מהבנקים וגם מחבות מימון למיניהן (לרוב סוכנויות הרכב השונות מפנות לחברות מימון, ואינן מממנות בעצמן). לחברות המימון אפשר לפנות ישירות. אחת מהן היא "פמה" 1800-372001 (אין לי שום ניסיון איתם, אבל באחת מחברות ההשכרה שהתעניינתי אצלם לגבי רכישת רכב אמרו לי שהם נותנים מימון דרכם). רבות מחברות הטרייד-אין וההשכרה נותנות מימון, לא ידוע לי האם באופן עצמאי או דרך חברות מימון.

 

למימון דרך חברת מימון יש יתרון מול מימון בנקאי, במובן זה שמימון זה מנותק מהבנק. כשלוקחים הלוואה מהבנק (ולא משנה מאיזה בנק, אפילו לא מהבנק שלך) העניין רשום בתוך תיק האשראי הבנקאי של האדם\חברה, ויקשה לקחת הלוואות נוספות או לקבל אשראי לצרכים אחרים. לעומת זאת, לרוב ניתן למצוא בבנקים הלוואות זולות במקצת לעומת חברות המימון.

 

לגבי השאלה מאיזה בנק לקחת, תמיד יש עדיפות מסוימת לבנק איתו כבר עובדים, זאת משום שאותן עמלות קבועות שאנחנו ממילא משלמים, לא נצטרך לשלם לבנק נוסף. אבל, אם ניתן להשיג הלוואות זולות יותר משמעותית מבנק אחר, כדאי לעשות את החשבון - ייתכן שזה ישתלם.

 

מעבר לכל זה, צריך לזכור שניתן לקחת לרכישת רכב גם משכנתא, שזו לרוב הלוואה זולה יותר ולטווח ארוך יותר, אבל בעניין זה חלה ההסתייגות שרשמתי למעלה.

×
×
  • תוכן חדש...