ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,539 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
כאמור הוא גדול, מאוד. הוא צריך מרווח פנים ויוקרה. שתבינו את הגודל במושבים שלי (רקארו) הוא ישב על הצדדים הבולטים בכיסא . הוא נוסע כיום במרצדס C קלאס והיא קטנה עליו. האוטו לא צריך להיות חדש, להפך הוא רוצה יד שנייה אחרי הנפילה הגדולה של המחיר. המכוניות שהועלו : מרצדס E קלאס קאדילק CTS ניסן מקסימה כל פיסת מידע על המכוניות הנ"ל יתקבל בברכה. * לא להציע ב.מ.וו. יש לו אנטי רציני ליצרן. דניאל.
הודעה אחרונה מאת Astro Power II, -
-
- 1 תגובות
- 890 צפיות
יש לי הצעה-פאסאט 93' 1800 אוטומטית ב-20 אלף+-. השאלות הן: האם היא נחשבת לאמינה? ביצועים סבירים? יחסית לקורולה\323 ושות'.. צריכת דלק?-נורמלית? שוב, בהשוואה ליפניות. מי שיש לו נסיון עם הדגם מוזמן לתרום מידיעותיו!! תודה!
הודעה אחרונה מאת ssc, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן, נואשתי קצת מהרבה מדריכים ברשת שמבטיחים הרבה ומכילים קצת מאד, ואז הגעתי לפורום המצוין הזה... אני מחפש מכונית קומפקטית קטנה, hatchback, בערך משנתון 97- 99. מעבר לדרישות האלה, אני מחפש אוטו שהרבה יותר חשוב לי שיהיה אמין וזול לתיקון מאשר בעל ביצועים גבוהים. אם אפשר לשלב את זה עם נוחות סבירה - מה טוב. אשמח לעצות לקונה מתחיל...
הודעה אחרונה מאת dream-weaver, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
לאחרונה החלתי בחיפושים אחר מגאן קופה שנת 96/7... למרות שמצאתי מספר מכובד של מגאן עם מנוע 2000 למכירה אבי טוען שלרכב לא יהיה שוק כשארצה למכור אותו ושלא כדאי לי להתקרב למנוע ה 2000 אלא ל 1600 בלבד. המלצת אבי כרוכה בטיעונים שיהיה לי גם הרבה יותר קל להחזיק את ה 1600 בגלל הדלק, הטיפולים, בדיקות במוסך וכל החלפים שהוא טוען שעולים הרבה יותר... הייתי רוצה לשמוע חוות דעת וטווח הבדלי מחיר במידה וארצה לקנות את דגם ה 2000 בכל הקשור לחלפים, סחירות וטיפולים. משיכתי לדגם ה 2000 נובעת מכמה סיבות ביניהן: תוספת כ"ס, מגנזיום 16", אבזור פנימי "ספורטיבי", מוט מייצב, שני כריות אויר (ולא אחת?), מחשב דרך. (אודה לעוד סיבות אשר כדאי לי לבחור בדגם ה 2000) תודה מראש, ליאור.
הודעה אחרונה מאת ספיידרמן, -
טויוטה קרינה
מאת mazola-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
שלום רב!!!! מה דעתכם על טויוטה קרינה כרכב משפחתי ? מה צריכת הדלק והאם הוא אמין? האם טיפולים יקרים? והאם הוא מומלץ למשפחה עם 2 ילדים אודה לכם על המידע.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מה עדיף לקנות בהתייחס ל: 1. רמת/איכות הנהיגה (במצב רגיל 60-110 קמ"ש..) 2. צריכת דלק 3. טיפולים/בלאי. * בהנחה שאני עושה 20,000 ק"מ בשנה הרוב בנהיגה בכבישים בין עירוניים (כביש 5/איילון)..(פקקים...). א. פיגו 106 XS אוטומטית 1600 1997 100,000 ק"מ. ב. מיצובישי קולט 1600 אוטומטית 1995 120,000 ק"מ. דעתכם המלומדת... / ניסיונכם, תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת 2fast 4you, -
-
- אחראי פורום
- 34 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
היה לי פיג'ו 205 קולור ליין בעבר אחרי זה סיאט איביזה 94 ממש יפה נראית ספורטיבית... חשבתי עכשיו לקנות ראלי או GTI אבל זה ישחט אותי בדלק!... תנו עצות לגבי מכוניות שנראות ספורטיביות רק שלא יאכלו לי יותר מליטר ל-10 ק"מ בעיר... שיהיה חסכוני - לא בהגזמה אבל שלא יאכל דלק!! שיהיה יציב ולא אוטו זבל... אני יודע על 106 XS איזה עוד? **** הכותרת נערכה **** זה שמכרת את האוטו שלך ביום שישי לא ממש קשור לדרישות שלך מרכבך החדש.
הודעה אחרונה מאת אוהד_מ, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
רנ מגאן קופה 1.6 ידנית. הייתי רוצה לשמוע דעות על הרכב הנ"ל , בעיקר מאנשים שהיה להם כזה. ואני לא מחפש תגובות בסגנון - עדיף 2 ליטר , כי אין לי כסף לא לדגם ולא לדלק. אני לא מחפש רכב משפחתי , אלא רכב יפה עם התנהגות מהנה. תודה מראש !
הודעה אחרונה מאת משה.ש, -
-
- 3 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שנת 1998 ,5 דלתות, מנוע 1600, אוטומט, יד ראשונה 68000 ק"מ דורש 40500 ש"ח רציתי לקבל חוות דעת מבחינת אחזקה שלו , איך הצריכת דלק שלו והאם הטיפולים יקרים אם יש להם איזה מחלה ידועה?
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
http://focus.msn.co.il/itemDetails.aspx?id=110434 1)האם למישהו יש מידע על הרכב הזה ??? 2)האם יש לו מחירון?? 3)האם הוא נדיר בארץ?? 4)האם הוא באמת יחיד פה?? 5)כמה כוחות סוס יש לו?? 6)האם הוא מהיר?? 7)כמה הבעלים ידרוש על הרכב לדעתכם??
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
*רעש מערכת תיזמון ושסתומים *מתנע פגום- רועש, הפעלת חלונות חשמל לקויה. *חופש ונקישה בשילוב ומעבר הילוכים, נזילת שמן תיבת הילוכים, תושבת תיבת הילוכים פגומה השאלה שלי היא: האם כדי לרכוש את האוטו? האם מצבו נחשב בסדר ע"פ הנתונים האלו? ומה עלות התיקונים? תודה לכל העוזרים
הודעה אחרונה מאת manxral, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
איזה כיפים במצב טוב אני יכול להביא עד 55 אלף?? תודה על העזרה מראש
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 33 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
יש לי 50000 ומחפש עזרה בלקנות אוטו לצעיריםם.... ביטוח דלק וכל השאר לא חשוב 50 אלף לאוטו עצמו... חשבתי על רנו מגאן 99 קופה או הונדה סיוויק קופה או משו בסגנון... אשמח אם תעזרו לי בהחלטה
הודעה אחרונה מאת kompy, -
תוצאות בדיקת הבראבו.. 1 2 3
מאת Sparco-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 4 אלף צפיות
איי מה אני יגיד לכם מתחיל להימאס לי מלחפש רכב..יום כזה גורם לי לרצות לחזור לאוטובוסים.. או קיי אז ככה: לקחתי את הרכב לבדיקה שתכף אני ירשום את תוצאותיה..אבל הדבר הבולט ביותר ממנה הוא שמספר המנוע לא מתאים לזה המופיע ברשיון הרכב..כשאמרתי את זה למוכר הוא אמר בתמימותו "שכחת להגיד"...בכל אופן הוא יסדר את עניין ההתאמה בין הרשיון למנוע ביום ראשון בין אם אני יקנה את הרכב ובין אם לא..הוא אומר שהמנוע מורכב על הרכב שנה וחצי, והוחלף כי בעלת הרכב נסעה בלי מים..עכשיו אני גם לא יודע כמה ק"מ נסע המנוע..הבדיקה הראתה: מנוע - בלאי מנוע, רעש מערכת תזמון ושסתומים, תושבות מנוע - וויברציה, מעיכה באגן השמן, נזילות שמן וקורוזיה במערכת הקירור מערכת היגוי - נקישה בהגה, רטיבות שמן ממערכת הגה, ת…
הודעה אחרונה מאת ד''ר וואנדורה, -
-
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
שלום, קיבלתי קריזה לקנות אמריקאית, כל מה שיש לי זה 15K או אולי 18K, תלוי בכמה הסובארו תימכר בסוף, אני יודע שבסכום הזה אני יכול לקנות פונטיאק טמפסט או שברולט קורסיקה, עכשיו לשאלות: כדאי ? אני יודע שהמכוניות האלו מאוד מפנקות בכלליות, הצריכת דלק לא מפריעה לי, השאלה היא מבחינת תקלות, תחזוקה וכל השטויות מסביב. מחכה לתשובות, ואם יש לכם הצעות לאמריקאית חזקה אחרת עד 18K אז בכיף, ואין לי בעיה לקנות גם אולדסמוביל 87
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם! מכר שלי נמצא בדילמה: סובארו DL שנת 91' אוטומטית יד שנייה 170K קילומטר לעומת פז'ו 405 שנת 95' אוטומטית יד שלישית 100K קילומטר הוא מחפש בעיקר אמינות, אחזקה זולה, טיפולים זולים וצריכת דלק קטנה. או במילים אחרות, כמה שיותר זול. תודה.
הודעה אחרונה מאת mcyossi, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום, אני בן 18 לא מזמן קיבלתי רשיון ואני מעוניין להשקיע עד 15K באוטו כולל הביטוח די ננעלתי על ה 205 , היא קטנה , יפה יחסית לאופציות האחרות (אונו וכו) , קראתי שהיא גם זולה להחזקה , אמינה ואוכלת כמות סבירה של דלק. עכשיו התחלתי לחפש ומצאתי פז'ו 205 שנת 1995 יד 5 מנוע 1400 קילומטרז' 200K היא דורשת עליה 11 אלף שח - בגלל ה 5 ידיים , והקילומטרז' הגבוהה ככה היא אומרת לפי המחירון של לוי יצחק, GLI חמש דלתות 1400 ידנית 15.322 XR חמש דלתות 1400 ידנית 16.300 שאלתי אותה איזה דגם זה של פז'ו והיא אומרת ש"הדגם הרגיל" , ככה שהיא בעצמה לא יודעת אבל זה אחד מהדגמים למעלה, ואני חושב שזה ה XR , כמעט בטוח אני כנראה אלך לבדוק את הפז'ו , ואחרי זה אבוא לכאן עם הדף ש…
הודעה אחרונה מאת shooka, -
-
יש לי מצב לקנות מאח שלי את הפיאט אונו 1400 שלו ואני רוצה הערכת מחיר שנת 95 מנוע 1400 75 כ"ס . ללא תאונות . אני מאמין שאח שלי יוריד לי מהמחירון אם אני אבקש יפה
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 758 צפיות
שלום לכולם רציתי לדעת איזה שנה הכי גבוה יצא לשוק אונו טורבו תודה.
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ביום ראשון אני הולך לקנות רנו קליאו שנת 2002 מליסינג יד ראשונה 1.2 ליטר נפח מנוע וגיר רגיל בבדיקת קומפיוטסט היו בעיות רק בצימיגים הם שחוקים מידיי ובחברה שאני קונה(סנטראל סיקס) נותנים לי אחריות לשנה ועוד כמה שריטות בעלי משמעות נמוכה. המכונית עברה 40 אלף. אני קונה אותה במחיר של 50 אלף והם עוד נותנים לי תלוש במתנה לקניית רדיו דיסק במקום הרדיו שיש שם עכשיו(והם נותנים לי אותו גם כן). מה אתם אומרים? נסעתי בה עם מזגן והכל נראה שהכל בסדר. המכונית מאד שקטה יד הגה כח אין חלונות חשמל יש נעילה מרכזית אני חושב הדבר הזה שצריך להכניס קוד ו... את שאר הדברים אני אברר מחר אני כנראה קונה אותה. כבר שילמתי 3 אלף בשביל שישמרו לי אותה וביום ראשון אני מביא עוד 19 אלף... בקיצור מה אתם אומרים …
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
משהו בתחום הקופמקטיות מה אתם אומרים על פיאט מריאה? תודה
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
בוקר טוב!!! אשמח אם תוכלו לעזור לי ,ברצוני לרכוש רכב בעלות של בין 80-90 אלף, מתלבטת בין אוקטביה לבין קסארה, מה דעתכם??? האם דיזל כדאי כאשר אני נוסעת בסביבות 35 אלף ק"מ בשנה? זקוקה לתשובה בדחיפות תודה
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
הגיע הזמן לקנות אוטו חדש..... באזור ה 50,000 יש בעיקר 2 אפשרויות אחת זה יונדאי אלנטרה שנת: 2000, מנוע 1.8 והשניה מאזדה 626 שנת 98 או 99 מנוע 2.0 הדרישות הם בעיקר שהאוטו יתאים לכול המשפחה (ולא רק לי ) לכן רצוי אוטו אוטומט, 4 דלתות, חסכוני בדלק(!) ובעיקר כמה שפחות במוסך!! אם יש לכם משהוא אחר שפחות או יותר תואם ל-2 אלו אני ישמח לשמוע. בכול מקרה אני מעוניין בחוות דעת על האוטו, מפרט עליו, ואם מישהוא יודע את ביצועי המנוע של שניהם אז סבבה...... אם למישהוא יש נסיון עם האוטו אני גם ישמח לשמוע ובעיקר על התיקונים שלו.... אם שככתי משהוא תרגישו חופשי להוסיף בתודה לכולם ומחכה לתשובה ADVANT עריכה: נ.ב : אני זוכר שיצא לי לראות 2 צורות…
הודעה אחרונה מאת ADVANT, -
-
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
סופ"ש טוב לכולם, אני מעוניין בחוות דעת על Mk-5 Mk1 ידנית , חוות דעת מניסיון אישי בעיקר. כמו כן יעזרו לי נתונים על אמינות, תחזוקה, עלויות שונות, צריכת דלק, וכל מה שאפשר. כל מי שיכול, אני אעדיף שישימו יותר דגש על התנהגות כביש. בתודה מראש, סהר.
הודעה אחרונה מאת CaRReRa, -
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היום היינו בבדיקה לפני קנייה עם פיזו 306 סטיישן (כן כן מצאנו רכב לנבל!!!) הבדיקה עלתה לא רע בכלל, ישנם כמה דברים לישור קו, אבל דבר אחד הטריד אותי מעט. הספק המנוע בבדיקה יצא 65 כ"ס והמומנט 6.14 קג"מ ... מעט נמוך. מה שגרס מכון הבדיקה הוא שהמנוע מזייף ויש לעשות כיוון מנוע (שסתומים וטיימינג), הרכב עבר טיימינג לפני כחודשיים ולפי מכון הבדיקה יכול להיות ש"טעו" בשן בטיימינג וזה גם יכול לגרום לזיוף. לפי הסיכום ביננו לבין המוכר הוא יסדר את עניין הזיוף של המנוע במוסך בו עשה את הטיימינג על חשבונו וזה אמור לסדר את עניין ההספק הנמוך. השאלה היא האם אני יכול לסמוך על זה שהמוסך יסדר את הבעייה כמו שצריך ולא לעשות שוב בדיקה והאם עניין זה לא צריך להרתיע אותי באופן כללי. בתו…
הודעה אחרונה מאת bxgti, -
- 1 תגובות
- 917 צפיות
האם יש לנצ'יה תזיס בארץ?? אם כן איפה??
הודעה אחרונה מאת pug 206 xs, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
מעוניין לקבל המלצות לרכבים אמינים , עד למחיר של 20K.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
הרכב המדובר נבדק במכון קומפיוטסט ברמלה... לפני כמה דקות עיינתי באתר נטקאר (כן כן בדיקה לאחר המעשה) וראיתי תלונה לגבי מכון זה. האם יש לכם נסיון עם מכון זה, האם עלי לזרוק את טופס הבדיקה לאשפה או שאפשר להשאר בראש שקט??? בתודה מראש נדב
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום רב לכולם! בכוונתי לרכוש הונדה סיוויק 98 SR אוטמטית יד שניה שמצאה חן בעיניי. השאלות שלי הן: 1) מה ההמלצה שלכם לגבי מכון בדיקה אמין באיזור אשדוד? האם יש דברים מיוחדים שכדאי לשים לב אליהם בבדיקה בדגם זה? 2) בעל הרכב טוען כי כל הטיפולים נעשו במוסך מורשה ואני מתכוון להגיע למוסך לבדיקת ההיסטוריה של הרכב. האם בנוסף יש אפשרות "לסרוק" את המחשב של הרכב לבדיקת תקלות במנוע/גיר למיניהן? אם כן, כמה זה יעלה בערך? תודה מראש לכל העונים!
הודעה אחרונה מאת Player500, -
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מחר על הבוקר הולך לראות בראבו 1.6 ידנית.. האוטו יד ראשונה 93000 ק"מ מודל 97..המוכר מתחייב בבדיקה על מנוע שלדה וגיר.. הקטע זה שהמוכר הוא בעל מוסך והרכב הוא של מישהי שמטפלת באוטו במוסך הזה והחליטה למכור..בעל המוסך קנה ממנה אבל ללא העברת בעלות, עשה פחחות וצבע כללי והוא מוכר עכשיו לאחר השיפוץ..זה נשמע לכם חשוד? כי הנתונים של האוטו ממש מרשימים ואני בכל מקרה מתכוון לקחת את האוטו למכון בדיקה (ד"א מאוד יעזור אם תמליצו על אחד בתל אביב באיזור רחוב המסגר)..אפשר בכלל לעשות העברת בעלות ללא נוכחות הבעלים הרשומים על הרשיון? תודה ר-ב-ה לעונים.. עדי
הודעה אחרונה מאת B-T,
-
מי מחובר 45 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 239 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- hans
- mottis
- amosbmw
- itzik123
- davemustaine87
- Roy142
- fatboy1340
- הרקוליטו
- garicho
- zaf
- יש לי סילברדו
- arice
- גולדן191
- SlowRide
- Night Driver
- eliharel
- פיזיקאי שימושי
- PASHUT
- shlomiko
- rolling_stony
- kagan217
- Shay Shd Dave
- Be roo
- יבגניפ
- Zorly
- ברווז
- yuvk
- פריג'י
- שימי 85
- Moshe c
- pooh-bear
- פינדר
- earlofbug
- laviil
- Matan1515
- blackice
- Camaro 92
- avargel
- ofralon
- Gavrik
- yor2
- ניקו פ.
- benny62
- MRobot
- אליה
