ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,537 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
נפח 1600? מה דעתכם על הרכב? בטיחות, אמינות, ביצועים, חיסכון בדלק וכו'.... תודה.
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום רב, הגעתי לאתר שלכם דרך חבר טוב שלי (תודה רמי) אחרי שהבנתי שבמקס טיונינג אתה מדבר + - לעצמך... קראתי בעיון רב את כתבתו של Guy "דוגמאות מהחיים על רמאויות בקניה מיד 2" וכתבתו של Kompy "איך לא ליפול בפח בקניית רכב" שאגב זאת הכתבות האלו נכתבו בצורה מאוד עניינית וטובה, רק מה שמשאיר אותי עם חשש כה רב שכבר עדיף לי לשכוח מקניית רכב משומש עכשיו. אני מעוניין לקנות רכב, טורבו דיזל. קבלתי הרבה הצעות לרכבים. TDI, והיו גם כאלו שהיו בלי טורבו, כידוע הטורבו בא לכפר על העובדה שהמנוע הוא סולר. השנתונים היו נמוכים : 98' 99' 00' האם הבלאי של רכבי דיזל הוא חזק, והאם באמת כדאי להתעסק עם דיזל? עוד שאלה, מצאתי פאסאט 98' יד שניה 280.000 ק"מ! מבעלות…
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
ערב טוב! הייתי רוצה לקבל חוות דעת כמה שיותר רחבה על סקודה אוקטביה 1600, בנזין, אוטומטית. שנת 2001. האם האחזקה של הרכב יקרה. האם הוא נוסע טוב? סוחב כמו כל רכב משפחתי רגיל? או שאפילו פחות בגלל המשקל? אני פשוט מעוניין ברכב כזה אבל לא נהגתי בו ורציתי לדעת אם שווה בכלל לחפש.
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
-
- אחראי פורום
- 52 תגובות
- 7.8 אלף צפיות
קיבלתי המלצות על הרכב הזה. איך הוא מבחינת אמינות ועלויות אחזקה? תודה!
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
עם מנוע 5 משהו קבריולט? מישהו יכול להגיד לי אולי מה המחירון שלה? כי בעיקרון ראיתי אחת כזו בשכונה שלי פה אבל בדקתי במחירון של מוטוכר (אני יודע שהוא לא מדויק וזה, אבל אין לי משהו אחר כי אני לא ישלם כסף ללוי יצחק כדי לראות פעם אחת מחיר) והוא לא מצא דגם מעל שנת 93 מנוע 3.1
הודעה אחרונה מאת שגיא ישראל, -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
נאמר לי ע"י המכונאי שלי שהגיר של מיצובישי כריזמה בעייתי (נגמר בסביבות 100K) אני ראיתי את הרכב רציתי לקנות ועכשיו אני מתלבט בגלל הגיר צריך מידע ודחוף ממבינים בלבד תודה
הודעה אחרונה מאת שגיא ישראל, -
חבר שלי מחפש רכב פוזה בתקציב של 75K ש"ח . הוא כדבריו מעוניין במשהו שימשוך בחורות . על מה אתם ממליצים חברי פורום יקרים ?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום אני מעוניין לרכוש רכב עד 45000 שקל שיהיה 1)אמין 2) מהיר 3) זול לתחזוק 4)נוח לפי הסדר שנקבע מנוע 1600-2000
הודעה אחרונה מאת mazda626, -
-
סחירות ברובר
מאת Yoad- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
*** אני לא יודע לכתוב כותרת ולכן הכותרת נערכה **** למה לרובר יש סחירות של כלב צ'יוואווה נכה?. האם מדובר במכונית כל כך גרועה? כל כך לא אמינה?. הבוקר, בשיטוטי היומיים ברחובות בחיפוש אחר רכבים למכירה (תקציב עד 50000, רצוי משהו אמין וחסכוני. הצעות יתקבלו בברכה.) ראיתי רובר 200 שנת 98' אפורה, מטופחת, שנראית שמורה ויפיפיה. ביום ראשון אני בטח אתקשר לראות כמה רוצים עליה. אבל ממה שאני הבנתי "רובר לא קונים" כי אחרי זה אתה נתקע עם האוטו ומוכר אותו במחיר של קוקינט טוב. מישהו מוכן להסביר לי למה???. נ.ב הכותב מתבטא מתוך בורות כמעט מוחלטת בכל מה שקשור לשוק המשומשות בישראל. כל נתון מוטעה בהודעה הנ"ל נובע מהתבססות על שמועות. תודה.
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
- 9 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
אני שואל בשביל חבר טוב הוא נהג חדש והוא מעוניין ברכישת אוטו הוא לא ממש מעוניין בפוזה ובמהירות(יש גם כאלו, נהגים חדשים)להבדיל ממני הציעו לו הונדה סיויק 97 עם מנוע של 1600 ב50K מה אתם אומרים? אפשר קצת פרטים על הרכב? איזה מכוניות יותר כדאי לקנות בעד סכום זה(זה המקס שאבא שלו מוכן להוציא) לא משנה סוג הגיר שנתון 97-98 רצוי 4 דלתות רצוי חסכוני למרות שאבא שלו משלם בתודה לכול העונים בשמי ובשמו .
הודעה אחרונה מאת ADVANT, -
משפחתית דיזל
מאת ramigt-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
אנחנו מתכננים לקנות לי רכב, מן הסתם אני ואהבה שלי לרכבי דיזל... כידוע יש רכבי דיזל עם טורבו ויש בלי טורבו הטורבו ברכבי דיזל בא לכפר על העבודה שהמנוע הוא דיזל השאלה שלי האם כדאי להתעסק עם דיזל בלי טורבו? קבלתי הצעות לפולו קלאסיק SDI וסיטרואן קסארה HDI שהן בלי טורבו... האם יש בעיה ממש רצינית עם זה שאין טורבו ברכב? האם כדאי להתעסק עם רכב דיזל בלי טורבו? והאם אני אבקר במוסך לעיתים קרובות בגלל זה... חוצמזה קבלתי גם הרבה הצעות לרכבי TDI עם טורבו מה אתם אומרים? כדאי או לא? תודה. השאלה נשאלה עבור חבר שלי!!!
הודעה אחרונה מאת mazda626, -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
קרוב מחליף קליאו 93 שהחלה בהתפרקות נמרצת. עקב הבעלות על מכונית זו סובל משינאת-ארופאיות יקרות חלפים, ועל כן הדרישות הן: אוטומטית - בעיקר מטעמי סחירות, קטנה - מיועדת לזוג צעיר ללא ילדים, זולה להחזקה, כאמור, כל זה מצביע על יפאנית מהקטנות, אזור שנתון 2000, וחשבתי על האופציות הבאות: יאריס וסיריון (גטס נפסלת מפאת היותה משנתונים מאוחרים מידי). בנוסף חשבנו כי יש לשקול יונדאי לנטרה משנתון מוקדם יותר - כרכב גדול יותר אך עדיין אמין. כמו כן רציתי לדעת האם האופל קורסה נופלת גם היא בקטגוריה זו ? ואיך הסוזוקי איגניס ? תשובות תקבלנה בברכה בתודה מראש יהושפט
הודעה אחרונה מאת mazda626, -
אופל אומגה
מאת t.e.s- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מה דעתכם על הרכב? מודל 99 ומעלה? ידוע לי שזה הנעה אחורית, היא אמורה להיות דיי מאובזרת וגם דיי זולה לקנייה. יש מנוע V6 3 ליטר? האם יש בארץ? בקיצור כל פיסת אינפוטמציה תעזור תודה.
הודעה אחרונה מאת mazda626, -
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
*** עריכה*** הכותרת נערכה. אף אחד לא חייב לך עזרה. אתם חייבים לעזור לי , אני הולך להוציא הרבה כסף אז אני צריך עזרה ממקצוענים . מצאתי גולף למכירה שנת 2000 , 2000 סמ"ק ידנית , 80K קילומטר ! הבן אדם רוצה מחיר מחירון 71,000 ש"ח . השאלה שלי : מה אתם אומרים ?? כדאי לקנות ?? הקילומטראז לא גבוה מדי ?? אפשר למצוא משהו יותר טוב ?? תודה לכל מי שיעזור לאיש במצוקה .
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
-
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מצאתי רכב שמוצא חן בעיני. עפ"י המחירון צריך להוסיף (אחרי שקלול) 4,500 ש"ח על גג נפתח חשמלי. המוכר רוצה 4,000 תוספת מעל המחירון. בהנחה שהאוטו פיקס (הוא די חדש) מה עושים?
הודעה אחרונה מאת אופיר1, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 731 צפיות
אני ערכתי חיפוש ולא מצאתי הרבה דברים שעזרו לי. ומה גם שלא מזמן היה ת'רד כזה אבל על מנועי בנזין. (מנהלים מוזנים להזיז את הת'רד אם נחוץ) כי לא ידעתי לאן הוא שייך. אז השאלה שלי היא כזאת: כמו שיש מס' ק''מ אופטימלי למנועי בנזין בשנה שהם 15-20K אז רציתי לישאול אם יש נתון כזה למנועי דיזל.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מה עדיף לי מבחינת ביצועים, נוחות, אחזקה אמינות מחיר וכו' ??? אור
הודעה אחרונה מאת bender, -
-
-
- אחראי פורום
- 34 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
הגיע הזמן להחליף את הvw vento TDI כפי שאתם רואים זה אוטו משפחתי דיי גדול עם מנוע מאוד חזק!! והכי טוב שהוא אוטו שניתן להוסיף לו עוד כמה שיפורים. התקציב של המשפחה הוא עד 60 אלף מקסימום מאוד רצוי בסביבות ה 50 מאוד! האוטו יהיה בשימוש לא רב , חייב שיהיה 4 דלתות משפחתי רצוי מאוד אוטומט בכיף הייתי קונה ונטו חדשה אבל המחירון שלה יקר! ראיתי מאזדה 626 בצורה חיצונית מאוד יפה עם מנוע של 2000 סמ"ק וזה ניראה לי אוטו ממש חיה! http://images.google.co.il/imgres?imgurl=http://www.skriining.ee/~lauri/mazda626_94/mazda626b_big.jpg&imgrefurl=http://www.skriining.ee/~lauri/mazda626_94/&h=563&w=770&sz=84&tbnid=GckS5q4LBe0J:&tbnh=103&a…
הודעה אחרונה מאת Padush, -
-
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
להורים שלי יש אחת כזאת, והמחירון של האוטו הוא בסביבות ה-80 אלף. האוטו יד שניה, עם 35 אלף ק"מ, במצב חיצוני ופנימי טוב, עם צבע מטלי ורדיו-דיסק. לדעתכם אפשר לקבל על האוטו הזה מחיר מחירון? ואם לא - כמה הם יצטרכו לרדת?
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 1 תגובות
- 970 צפיות
טוב אני חדש הפורום הזה וגעתי כי אני צריך (צריך = מבקש) תעזרה (תעזרה = את העזרה) של המומחים שיש פה. אז ככה, אין לי רשיון, אין לי שום מושג במכוניות, אבל יש לי חוש טכני ואני אלמד תמושגים(תמושגים = את המושגים) מהר.אה ואני לא ילד קטן, האוטו הוא בשביל אמא שלי שהיא נהג חדש. דרישות מהאוטו, בסביבות 35 אלף שקל, אפשר טיפה יותר אפשר פחות )מן הסתם( אוטומט שיראה סביר האוטו יהיה בעקרון לנסיעות קצרות עד בנוניות לא יסעו בו יותר מ2 אנשים בדרך כלל אם אפשר שיהיה חסכוני בדלת וזול לאחזקה אם אפשר גם שיהיה של צעירים תודה מראש סליחה על הבורות... מה לעשות הייתי דפוק ולא הוצאתי רשיון לפני הצבא. עכשיו אני אוציא... מה אתם מציעים חבר'ה?
הודעה אחרונה מאת bodom, -
- 4 תגובות
- 985 צפיות
מחר בשעה טובה אני הולך לסגור עסקה ולקנות רכב משומש. רציתי לדעת מבעלי נסיון, מה הפרוצדורה? נגיד וקובעים על הבוקר, הוא מגיע לכאן וחותמים על חוזה המכירה (כמו זה שפירסמו כאן). עכשיו מה עושים? איך אני בודק עיקולים וכד' על הרכב? האם לצלצל למשרד הרשוי? (מה הטלפון?) איך בדיוק מעבירים את הבעלות בדואר? האם אני קודם נותן לו את הכסף והוא פודה אותו, או שקודם מעבירים בעלות? מהי הדרך המוכרת והבטוחה ביותר? הקיצר, מי שיכול שיפרט בבקשה כמה שאפשר, לפי הספר בשלבים תודה.
הודעה אחרונה מאת gibsonlp, -
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום היום יצרתי קשר עם אחד שמעוניין למכור סובארו ליאונה 83 ("פשע"). כהגדרתו, הרכב יד שלישית. עבר 190K ק"מ. ישנו טסט ל-3 חודשים. מנוע 1600 (עבר "השתלה" אצל הבעלים הקודמים) אשמח לקבל ממי שמבין "טיפים" בנוגע לדברים שניתן לבדוק בפן המכאני בו במקום. עד עכשיו עשיתי רשימה חלקית (שמיד אפרסם אותה) של דברים שאני אבדוק בו-במקום. בדיקה חיצונית 1) חלודה (היכן להתמקד? האם ישנם מקומות שהם "ממארים"? ובכך עדיף שלא להתקרב לרכב?) 2) מצב תקינות החגורות. (במידה ולא יהיו האם ניתן להתקין חגורות במושב האחורי? - זה פן שדי ישפיע על הרכישה) 3) מצב הצמיגים (למרות שאני אחליף אותם מיד אחרי הרכישה. לא אכפת לי איך הם נראים) 4) המצב של תא הנוסעים - הזנחה באיזור זה משמעותה הא…
הודעה אחרונה מאת ^עמית^, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אם למישהו יש רעיון בקשר לרכב אוטומט, חסכוני. אני מתלבט כרגע בין דיהטסו סיריון 1.3 לבין רנו מגאן 5 דלתות (RN או RT). אם יש המלצות נוספות אשמח לישמוע. השנה שאני מחפש היא 96 ומעלה. תומר
הודעה אחרונה מאת tomcz, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
כנסו שנייה לפה http://wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=1297232 תגידו לי איך רכב יכול לעשות 77120 ק"מ תוך שנה וחצי?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 7 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מישהו יודע כמה צריכה לעלות מאזדה MX-5 (מיאטה) 1990? במחירונים הרכב מופיע רק משנת 1995 והלאה, אבל בחו"ל היא נמכרה כבר ב-1989.
הודעה אחרונה מאת אופיר1, -
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
האם נמכרה בישראל הקליאו ספורט בשנת 2001? אני רואה מחיר במחירון של יצחק לוי אבל לא זכור לי שראיתי רכב כזה מוצע למכירה (אולי זה רק חוסר מזל).
הודעה אחרונה מאת שלומי, -
- 2 תגובות
- 713 צפיות
מה זה הגה city?? מה ההבדל בין XTZ ל s75 ?? והאם 50000 אלף ק"מ זה הרבה לשנת 2001?? האם כדאי לקנות פונטו שנת 2001 מיד פרטית כאשר יש מלא פונטו זולות מהשכרה???
הודעה אחרונה מאת vishi, -
- 2 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
בוקר אור... :-] אחרי חפירות מעמיקות בפורום, רציתי לדעת עוד על המכוניות ההלו, בעיקר מהבחינה של עמידות בנסיעות ארוכות... הפרמטר הכי חשוב הוא אמינות, כי אני עושה נסיעה של 100 קמ ביום, לעבודה וחזרה. מאותה סיבה רצוי שהאוטו יחזיק 120קמש בקלות... מבחינות של נוחות, גיר, כ"ס (60 מספיק) וכהנה מותרות - לא משנה, העיקר שיהיה אוטו קטן, עדיף שלא יאכל דלק, ונפח מנוע לפחות 1242 התקציב הוא בין 20-40 אלף שח אני חייב אוטו בדחיפות ולכן מאווווווווד אשמח על עזרתכם! תודה!
הודעה אחרונה מאת Paradigm, -
- 1 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום, אני מתעניין ברחישת רכב מאוטו-דיל בר"ח המסגר בת"א אבל עד כמה שאני מבין לאוטו-דיל יש רק שני סניפים: ירושלים ובני-ברק אם כן האם מדובר במגרש שמשתמש בשם דומה להם ואין לו קשר אליהם או שניתן "לסמוך" עליו יותר ממגרש של חפרים. אשמח לתגובות.
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 4 תגובות
- 868 צפיות
אהלן כולם! אני די חדש פה בפורום וכבר ראיתי שהחברס פה רציניים ומקצועיים - וכותבים את זה אם הם לא קודם כל תודה רבה לכל מי שיעזור! אז ככה , הקונפליקט שלי הוא אם לקנות מזדה 121 ידנית שנת 96 , 25000 שח. בתקציב אני יכול לגרד גם 40 אלף שח, אבל למה לא ללכת על פחות כשאפשר... האוטו יד שניה , (יד 1 היה שנה בהשכרה) המנוע עצמו בן שנה, חדש מיובא. אני עושה כ 100 קמ ביום, ולכן האוטו הזה חייב להיות בעל שרידות גבוהה לקילומטרז. אני גם מקווה למכור אותו בעוד פחות משנה, כיוון שאז אני אקבל אוטו אחר בהזדמנות יקרה מפז...... השאלה היא בעצם האם האוטו הזה אמין, האם הוא יחזיק את הקילומטרז שאני אכביד עליו? תודה, או?ריא
הודעה אחרונה מאת original,
