ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,535 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
רציתי עזרה בקשר לשברולט קאווליר זה האוטו הראשון שאני קונה(אני בן 17) ורציתי לדעת אם כדאי לי לקנות שברולט קאווליר שנת 97 מצב חיצוני טוב והיא נוסעת חלק אבל היא הייתה בעבר בהשכרת רכב ועכשיו היא יד שלישית. המחיר הוא 20-25 אלף. זה משתלם לי? ואם לא אז איזה רכב אני יכול להשיג במחיר כזה לא רכב קטן אלא משפחתי *הכותרת נערכה, להבא הודעה עם כותרת של "כדאי לי?" תימחק*
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
-
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום אני חדש בפורום ואני קוצה לקנות מכונית מסוג מיצובישי קולט חיפשתי מידע ואני לא מוצע עם אתם יכולים להפנות אותי לאתרים בעברית או שאתם יכולים להסביר לי אל המנוע שלה כמה הנפח מנוע שלה כמה כוח סוס ועוד כמו מחיר מחירון עם יקר להחזיק אותה... תודה פלד
הודעה אחרונה מאת פליקס, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
איזה רכב אני יכול לימצוא בתקציב הזה?
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 11.8 אלף צפיות
ראיתי היום 2 טויוטות (אוטומטיות) sun שנת 98 יד 1 GLI שנת 96 יד 2 ל 2 הרכבים כ 90 אלף ק"מ. הפרש המחיר הוא 7000 שח יותר לשנת 98. רציתי לשאול: מה ההבדל בין הדגמים? מישהו זרק לי שלדגם של ה sun יש בעיות סחירות והוא פחות מוצלח. בקיצור מה כדאי לקנות? תודה.
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
בעוד זמן קצר (עקב שיחרור קרן) יגיע לרשותי סכום שיאפשר לי להחליף את הטויוטא האהובה (99 [קורולה] יד שנייה 90,000 ק"מ) למשהו חדש יותר עד לסכום של 150,000 ש"ח. ההתלבטות היא בין: א. לקנות אחת מהיפניות "מנהלים" (מזדה 6, אקורד וכד') חדשה או כמעט חדשה. ב. לקנות מכונית "סלון" משנתון מעט ישן יותר (הציעו לי A6 ווולוו S60 בסכומים רלוונטיים). ברור לי שעיקר ההבדל הוא במחירי האחזקה אבל תמיד רציתי רכב בו יהיה לי באמת נוח (חשוב לציין שאני מעל מטר ותשעים בגובה). מה דעתכם בנושא ? [מראש אגיד שאני לא ממש אוהב את האלטרנטיבות האירופאיות בסגמנט ה"מנהלים" = 407, פאסאט, C5 וכד'] תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
הוא רצה פ'זו או הונדה אצ'בק בסוף הוא רוצה להביא (להביא = לרכוש במיטב כספו, אני כותב להביא כדי לצאת COOL) סיאט 94 שווה , לא שווה , מחיר ? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Slow Sprinter, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ביררתי לגבי 106 ראלי שמוצאת למכירה - נאמר לי שהדלת הוחלפה ע"י הבעלים הקודמים! המוכר אמר שהייתה בדלת פגיעה מאוד רצינית והבעלים הקודמם העדיף במקום לתקן פשוט להחליף דלת (אולי בכלל לא היה ניתן לתקן את זה). עם זאת, הוא טוען שזה לא נחשב שאסי, ומעבר לכך מתחייב על כך בבדיקה! א. האם הגיוני שתהיה פגיעה מאוד רצינית בדלת שתדרוש החלפה, ללא פגיעה בשאסי? ב. מה הבעיות האפשריות שאני יכול לצפות אם הדלת הוחלפה, על איזה פרטים צריך להסתכל באוטו? ג. אולי בכלל כדאי להימנע מקניית הרכב בשל החלפת הדלת? מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם ברשותי מגאן קופה 1.6 אוטמט עכשיו אני מעונין להחליף אותה למנוע 2.0 , מישהו אולי יכול לעזור לי יש לי מ'ס שאלות 1)הבדל בצריכת דלק ? האם מעבר למנוע 2.0 גיר רגיל יהיה יותר מורגש ממנוע 1.6 אומטמט או שהצריכה תהיה שווה בגלל שה1.6 אוטמט וה 2.0 גיר רגיל 2)ביטוח ? האם יהיה שינוי במחיר הביטוח בגלל העלת הנפח 3)טסט ? האם גם פה יהי שינוי תודה לכול העונים
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום מדובר על רכב טויוטה קרולה 2001 GLI אם 7,021 +- קלמטרז מחירה יהיה : 85,000 עד 90,000 (אני מקווה) (מחירון זה 83K) הרכב לא מפוברק הוא פשוט של חברה של אימי. כל 3 שנים היה מחליפה רכב.. עקרונית את רב ה7 אבא שלי עשה בטיול אם הרכב... P= שאלתי היה בכמה היה יכול לדרש ? אני סתם נותן את המחיר הזה... תודה מראש לעזורים.
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
עומדות בפניי 3 אופציות: 1. יאריס שנת 2000 ידנית, 1300 סמ"ק מפרטי. 2. קליאו שנת 2001 אוטו', 1600 סמ"ק מפרטי. 3. קליאו שנת 2002 ידנית, 1400 סמ"ק מהשכרה. כולם באותו סכום כסף פחות או יותר (~50K) כולם פה מהללים את היאריס, אבל האם לא כדאי באותו כסף לקנות אוטו חדש יותר שנסע פחות ק"מ וגם עם נפח מנוע גדול יותר ותא מטען גדול יותר? אגב - לא יודע מה לגבי האחזקה של הרנו. אשמח לפרטים.
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום, דוד שלי מתעניין ברכב שהוזכר, דיברנו עם בחור שמעוניין למכור, והוא אמר שהרכב הוא "רמה 4" - אבל הוא לא ידע להסביר מה זה. מהן פשר הרמות ומה מייצגת כל רמה? מה השוני בינהן? האם יש ספארי מעל רמה 4? תודה, עידן.
הודעה אחרונה מאת bender, -
-
טויוטה קארינה
מאת רנזי- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם ! יש לי חבר שמעוניין לרכוש טויוטה קרינה שנת 95. הוא מצא אחת שעברה 260 אלף ק"מ. מאחר ואני יודע ושמענו שהטויוטה הזו היא אמינה האם כדאי לו לקנותה עם כל כך הרבה ק,מ? המוכר מעוניין להוריד לו 3000 ש"ח מהמחירון - האם זה מספיק ? תודה לכל העונים.
הודעה אחרונה מאת Moshe_P, -
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מה אתם חושבים על הרכב הזה ? משנות ה80 ? אתם מכירים מישהו שמוכר?
הודעה אחרונה מאת Slow Sprinter, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום , אנחנו משפחה בת שלושה נפשות . בני רק קיבל את רשיון הנהיגה וכנראה כמעט ולא ינהג על האוטו שאני רוצה לקנות. האוטו יהיה שלי ושל אישתי . אני מחפש אוטו אמין , חסכוני בדלק , ושישמור על ערכו לאורך זמן רב ככל האפשר . אשמח אם תעזרו לי למצוא רכב כזה.
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- 1 תגובות
- 765 צפיות
הי כמה שאלות יש לי כרגע suzuky swift 95 1.3 ידני. (מחירון 22000 ) יש לי אפשרות להחליף ב 2001 clio B ולהוסיף 23000 ש"ח (מחירון 52000) אבל הרכב מהשכרה. השאלות הן : 1. למי יש מפרט של האוטו (הספק , צריכת דלק ....ועוד ) יש מפרט של האוטו בMSN אבל זה נראה מפרט של רכב חדש (2005) העם זה אותו המנוע ? 2. העים האוטו הזה נמכר מחירון או לא (לפי MSN המחירון של הרכב הזה מהשכרה היא 47000 ש"ח). בתןדה מראש .
הודעה אחרונה מאת saar5555, -
טויוטה יאריס
מאת slash-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אני מעוניין לרכוש טויוטה יאריס, מצאתי אחת כזו למכירה ליד ביתי: 1.3 אוטומט 2001 יד ראשונה 35K ק"מ הם דורשים מיחרון (לטענתם זה עומד על 70K אני בדקתי במוטוקאר וראיתי67K), מישהו יכול לעדכן אותי לגבי המחיר בלוי יצחק? אילו דברים כדי וצריך לבדוק ברכב זה? בעקרון אני יודע שזה רכב מאוד אמין, אבל ידוע אולי על אי אלו מחלות שלו? למישהו ידוע אולי מה עלות הביטוחים (נהג חדש), הבנתי שזהו גם רכב מאוד חסכוני אשמח לקבל יותר פרטים פרקטיים על כך (מבעלי יאריס או מכרים). תודה מראש. טל.
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני לקראת קניית פליסיה דגם 95 1300 ידנית ואני חייב לשמוע את דעתכם על הרכב הנ"ל... כל פרט שאתם יכולים להוסיף לי יהיה עזרה רבה! תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 15 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
מאז ומעולם אהבתי את היצרן BMW וכיום אני מחפש רכב חדש בסביבות ה 60 ..האם רכב זה הוא נכון בשבילי ? אני מחפש רכב ספורטיבי אמין האם ה E36 הוא אפשרות..אני יודע שיש רכבים אחרים אבל אדם צריך ללכת אחרי האהבות שלו לפעמים..אני יודע גם שזה נשמע כאילו אני כבר משוכנע אבל אני לא...אשמח לשמוע תגובות בעד ונגד..
הודעה אחרונה מאת nemsis, -
- 2 תגובות
- 896 צפיות
בהמשך לשרשור שפתחתי על בימר E 36 קניה נבונה? החלטתי ללכת על האפשרות של רכישת בימר למרות האחזקה היקרה. ברשותי כ 70 אלף והאופציות שעומדות לפני מוגבלות..היתי מעונין לדעת מה ההבדלים בין סוגי הסידרה ה3 (318, 323,325 328 וכן הלאה) לפיכך מה המלצתכם? אני מעונין בנהיגה ספורטיבית ובדגם בעל "קבלות".
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אתמול הלכתי לראות פיג'ו 205 CTI שנת 92 רק בשביל לקבל את הרושם הראשוני על הרכב, ולא בכדי לעשות בדיקה. אך ממה שראיתי ושמעתי עלו הנתונים הבאים: 1) המנוע אינו מעשן בכלל והמוכר טוען שאינו אוכל שמן - בדקתי את העניין ונראה שהוא צודק. אך לאחר שהתקרבתי שמעתי את אחת הבוכנות עובדת שונה משאר הבוכנות, ז"א קצת דופקת. שאלתי את המוכר מה זה, והוא אמר שהוא מודע לבעיה, והוא הלך לשאול אצל המכונאי שלו מה לעשות, והמכונאי אמר לו לא לגעת בזה, שהמנוע בריא מאוד. אני אישית לא אהבתי את זה שהבוכנה דופקת (אבל באמת המנוע נשמע מצוין ונוסע מצוין), האוטו עבר 173,000 ק"מ. 2)המוכר אמר לי שצריך להחליף סטרטר - הוא אמר לי שהעלות של זה היא 200 ש"ח - זה הגיוני? 3)צמיגים קדמיים שחוקים -צריך להחליף 4)צר…
הודעה אחרונה מאת הצדיק, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
ממה שיצא לי לחפש (עליי להודות שרגלי עוד לא דרכה באף סוכנות) - אין רכבים מהשכרה שיש בהם כריות אוויר. האם זה נכון, או שכל מקרה לגופו, ויש דגמים שיש בהם ויש דגמים שאין בהם - תלוי ברמת האבזור של הרכב הספציפי? למשל - לא מצאתי עדיין אופל קורסה אחת שיש לה כריות אוויר וניתן לרכוש אותה מהשכרה, למרת שבמחירון זה מופיע כסטנדרטי.
הודעה אחרונה מאת beresford, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
אני עכשיו מתלבט בין שני המכוניות שניהם שנת 2002 עכשיו אני לא יודע מה עדיף מה חסכוני מה יותר טוב מה אתם אומרים? התקציב שלי 96 אלף כך שאם יש לך מה להציע לי אני ישמח
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
- 4 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מצאתי רכב כזה ב-49,900 כשאאלתי מדוע מחיר נמוך (הרי המחירון של סוג כזה הוא לפחות 58,00 לדגם STELLA) אז הבחור אמר לי שיש לה שוק חלש. שלא לדבר על זה שראיתי גם אחת כזו (איביזה 1400 סמ"ק שנת 200), ידנית, במחיר 36,900. האם באמת יש שוק חלש!??
הודעה אחרונה מאת לוויתן, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הי לכולם לכתוב "סיאט קורדובה דגם SIGNO שנת 2000" או "פיז'ו 206 XR 1400 סמ"ק" או "יגואר XD##$@#@#" זה יפה. אבל אני אישית לא מכיר את כל הרכבים: אני לא יודע מה ההבדל בין קורדובה הישנה לחדשה, מתי החליפו את הפולו למהדורה החדשה (להסתמך על פולו 1400 סמ"ק שנת 00 זה לא אומר לי איך היא נראית) וכו'... בקיצור - הבנתם את הבעיה... האם יש אתר שמראה תמונות של רכבים לפי דגם ולפי שנתון ? תודה
הודעה אחרונה מאת לוויתן, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
הי,, אני מחפש לקנות רכב משומש.. בין 20-23 אלף.. חובה מזגן והגה כוח... ועדיפות לידני.. ומשנה 94 ומעלה.. זה צריך להיות רכב 5 דלתות.. בסגנון פיאט בראבה לדוגמה.. ומנוע מעל 1300.. יש איזה המלצות ??? *הודעתך נערכה, להבא נא דייק יותר בכותרת*
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
קראתי כאן על הבחור שרוצה ברלינגו ויצא לו פחות כ"ס. לי יש שאלה הפוכה, קניתי טויוטה קרינה,ובבדיקה יצא שעפ"י נתוני יצרן 126 כ"ס, ועפ"י הדוח 127.3 כ"ס. כיצד יכול להיות יותר? תודה אייל
הודעה אחרונה מאת שמר, -
קאיה פרייד
מאת חי ד-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
ליד הבית שלי חונה קאיה פרייד 99, אוטומטית, עם 87 אלף ק'מ. נראית במצב טוב, ויש עליה שלט 'למכירה'. מה דעתכם על האוטו מבחינת אמינות, עלויות אחזקה וסחירות? נוחות, ביצועים ואיבזור לא מעניינים אותי, כי אני כמעט ולא נוסע. הדבר היחיד שחשוב לי שיהיה באוטו זה מזגן שמסוגל לקרר בצורה טובה. ועוד משהו: במחירון אפרים מוהר של חודש מאי שיש לי, כתוב שהמחיר שלה הוא 37 אלף שח. בהנחה שזה מחיר המחירון שלה - עד לכמה אפשר להוריד את המוכר לדעתכם? תודה.
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מדובר בפיג'ו 306 סופר סלון 1800 אוט' עם ארבע דלתות. האוטו יד ראשונה שנת 99' עם 65000 קילומטרא'ז (בדוק). עשיתי לרכב בדיקה מכון מבדק בהרצליה וקיבלתי תוצאות. אני אשמח עם תגידו לי מה דעתכם, האם מדובר בקניה כדאית וכמה ליעלה לי בהערכה גסה (אפילו מאוד) כל התיקונים. 1. לגבי נפילות לחץ וכד'- אין 2. מנוע, מערכת קירור, מערכת דלק, מערכת הצתה- רעש מערכת תזמון ושסתומים, קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים, רצועה פגומה. 3. מערכת פליטה- דוד עמעם אחורי פגום (המסננים בדוד האחורי באגזוז) 4. סרן קדמי ומערכת היגוי- לתקן זוויות בהיגוי, נקישות במתלה. 5. שילדת הרכב , ליקויים בעלי משמעות נמוכה- מעיכות בקורות תחתית, פגיעות פח ופגמים בצבע +פגושים( יש מכות קלות וסריטות) , חסר ציר הגבלה לדלת נה…
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
(לא לא בשבילי, שלי יותר טובה ) חבר שלי רוצה לקנות A3 1.8T, הוא עוד לא סגור על מה בדיוק (150 או 180) - הוא יודע שהוא רוצה את הצורה היותר חדשה מהישנות (2001 ומעלה אם אני זוכר נכון) אבל לא חדשה מדי (לא יותר מ2002, כסף...) אני אישית לא מכיר טוב את ה A3 מהשנתונים האלה ובטח לא את ה1.8T, לפי מה שאני הבנתי ההבדל בין ה150 ל180 הוא לא מפות דלק שונות אלא דברים מכנים (שסתומים וכו'...) אז אפשר לשפר את שתיהן ולקבל עוד כ30 סוסים... לא רע. מחלות? שוק? סיפורים אישים? בקיצור - כל דבר שיכול לעזור לו לעשות את הדבר הנכון... אה - ואשמח לדעת אם מישהו מכיר 2001 180 כ"ס למכירה (הייתה בכלל חיה כזו אז?), בינתיים ראינו רק 150.
הודעה אחרונה מאת Shays, -
106.....
מאת איתיRallye- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני רוצה לקנות רכב ראשון בשבילי וחשבתי על פיגו' 106!(97 ומעלה הצורה החדשה) על איזה דגם אתם ממליצים לי? , האוטו בעיתי? , כמה עולה התחזוקה השנתית? , מה הבעיות העיקריות באוטו? תודה!!!!!
הודעה אחרונה מאת Guy,
-
מי מחובר 61 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 334 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Avia
- PYA
- Yuvalino
- דוד495
- Camaro 92
- zvigolden
- RedLabel
- mikk
- itamar_by
- Night Driver
- BoazB11
- yoni162
- גולדן191
- malcishua
- ברווז
- itaimoto
- epiphone
- Be roo
- TvrSpee12
- ephi.b
- NAPOLEON
- מלטבשי
- Tom78
- avizaz
- דאבל קלאצ
- sperial
- mottis
- טויוטה סופרה
- סולל הדרך
- D4K
- Fraysa
- mcshmupi
- Itzik-b
- אורי מ.
- אלפרד חיות
- נעם101
- David32
- Ron Poh
- ntd
- tan tan
- yuvk
- פריג'י
- ArikB
- Nemesis
- Moshe c
- Rongaflugen
- לירון .ה.
- 3n
- daniel.asu
- Bull-81
- פינדר
- SlowRide
- chrono
- פאר האורה
- QV1750
- itaysamurai
- falou
- שביט
- asix
- spidrman
- Step
