ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,537 נושאים בפורום הזה
-
מכונית מנהלים חדשה 1 2
מאת mazda626-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
כפי שחלקכם ראו, אני מוכר את המאזדה 626 שלי. מי שעוד לא ראה, יכול לראות כאן: http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=46196 עכשיו אני מתלבט איזה רכב כדאי לי לקנות. נסיעות מבחן על האקורד, מונדיאו ופרימרה כבר ביצעתי(וכתבתי התרשמות). על ה6 נהגתי גם כן. הלכתי לאולם התצוגה של פיג'ו, ונכנסתי ל407. מה אומר ומה אדבר, הרכב יפהפה. מישהו נהג או נסע עליה? התרשמויות? כמו כן, מתי תגיע הסיטרואן סי 5 לאחר מתיחת הפנים? למישהו יש תמונות?
הודעה אחרונה מאת mazda626, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
עברתי ברחוב בראשון בדרך לחבר, וראיתי אותה, בצבע לבן, שנת 89!. הבעלים בדיוק יצא מהאוטו אז שאלתי אותו אם הוא מוכר. אז הוא אמר, וואלה, אתה יודע מה, חשבתי על זה. שאלתי את הפרטים 190 אלף קמ יד ראשונה!!!! (הבעלים בן 40) צבע לבן, הוא חותם שאין שאסי או שלדה. טוען שהחליפו כנף ימין. יש 4 בולמי דיסק, מנוע 1900 ( מקורי לטענתו) גאנטים 15"... הגיוני ?!?! ראיתי עד כה רק 14... אין אף לא שיפור אחד. אפילו אגזוז ענק כמו צינור ביוב אין. הדשבורד שלם. הריפוד לא משהו.. האוטו מלוכלך.. הוא דורש 18 אלף ולא גמיש בשקל. מה דעתכם ? איך אני אזהה 1900 מקורית ? האם זה שווה ?
הודעה אחרונה מאת Casper, -
-
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
זה שווה יעני או הקילומטראג גבוה מידי
הודעה אחרונה מאת אוהד_מ, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לכולם... שאלתי פה בעבר לגבי פיאט בראבו והתרשמתי ממכם ומאנשים בכלל די לטובה על הרכב..אבל חיפושים מפרכים לא הניבו יותר מדי תוצאות והגעתי למסקנה שממש קשה למצוא אחת נורמלית כמו שאני מחפש...הייתי די נעול על ה-1.6 ידנית משנת 97 אבל מה לעשות שבד"כ לא מקבלים מה שרוצים, ומצאתי דווקא אחת שהיא 1.4 ידנית משנת 98..האוטו עשה 110K ק"מ ועד עכשיו חשבתי שהוא יד שלישית (גם על זה היה לי קשה להתפשר כי בכל זאת - 3 ידיים משנת 98...) אתמול הלכתי לראות את האוטו שבאמת מרשים מבחינה חיצונית (צבע מטאלי חדש, סאנרוף,מגנזיום,ספוילר, א.לחץ) אבל גיליתי שהוא יד 5... מפחיד אותי היד הגבוהה, החוסר אמינות מהמוכר שאולי מעוות דברים נוספים(הוא לא בדיוק שיקר הוא אמר שהוא לא בטוח בטלפון איזה יד האוטו),…
הודעה אחרונה מאת arikbaron, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
האם יש למישהו ניסיון בקניית רכב באוטו דיל? האם הם אמינים? האם הם נותנים אחריות?
הודעה אחרונה מאת GOLF, -
-
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
טוב קצת נתונים יבשים: האוטו מודל 96 עם 85000 ק"מ (!) יד 3, בעל ספר טיפולים ומטופל רק במוסך המורשה רנו רייך (יש את כל הקבלות). עשיתי בדיקה בדינמומטר ולהלן התוצאות: מנוע, מערכת קירור, דלק והצתה- בלאי מנוע ולחץ עוקה, נזילות שמן (הבודק לא הזכיר שום נזילה כשהסביר את הבדיקה לאחר מכן), שריפת שמן, רעש מהמנוע ממערכת התזמון והשסתומים, קורוזיה ונזילות מים מצינורות ואביזרים, לתקן ולנקות מערכת קירור (הטיפש קנה רדיאטור חדש- יש קבלה, והשתמש במים מינרלים רגילים, אבל נאמר שזה לא כזה נורא ופשוט אפשר לנקות), פילטר אויר קרוע (הוא שם פילטר פתוח של אופנוע שנראה כמו ספוג בגודל אגרוף וצריך להחליפו), תפקוד מערכת הצתה ודלק לקויים. פליטה- מערכת פגומה, דליפות (הוא הלביש אגזוז לפוזה על …
הודעה אחרונה מאת דניאל, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בכמה הרכב נמכר ביחס למחירון אם המצב שלו סביר ללא מזגן ודשבורד שבור ?!?! אשמח לתגובות מהירות המחירון עומד על 9600 שקל.
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
המכונית פולקסוואגן פולו 1996 1600 יד 3 עם 100,000 המחירון 30 אלף והוא רוצה עליו 27 אלף לדעתי אפשר לרדת עוד במחיר 1. מנוע 2. מערכת קירור 3.מערכת דלק 4. מערכת הצתה *רעש מערכת תיזמון ושסתומים, רעש חיצוני ממערכות עזר, לפרק חגורות ולבדוק, נזילות שמן, מנוע מזייף בפעולתו, סימנים לשריפת שמן, קורוזיה בחיבורי המערכת. 5. מערכת פליטה *דוד עמעם אחורי פגום, חלודה במערכת. 6. סרן קדמי ומערכת היגוי *חופש ונקישה בתיבת הגה, חופש חיבורי ציר קדמי, רעידות בגלגלים (אזון גלגלים). 7. קפיצים *בולמי זעזועים אחוריים חלשים 8.שילדת מרכב - ליקויים בעלי משמעות גבוהה *תיקון פגיעה בחזית, תיקון בקורות אורך קדמיות, פגיעה בקורות אורך קדמיות. ליקויים בעלי משמעות …
הודעה אחרונה מאת Philip R, -
-
קילומטראז'
מאת ShrimpEr- 13 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מה נחשב קילומטראז' מוגזם\חשוד לרכב בן שנתיים-שלוש יד ראשונה? עד איזה טווח אני יכול להיות בטוח יחסית? אני מבקש רק קנה מידה להעריך את מהות הקילומטראז'.... 50,000 קילומטר בשנתיים נשמע הגיוני מספיק כדי להמשיך להתעניין? כרגיל, אודה מקרב לב לכל העוזר\ת לי
הודעה אחרונה מאת bender, -
- 2 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום רב !!! אני רוצה לרכוש רכב ראיתי מיצובישי כריזמה האם המנוע שלה מוצלח והאם זה נכון שהגיר שלה נגמר ב-100000 ק"מ למרות ששמים לו מצנן . הייתי רוצה חוות דעת גם מ-בעלי כריזמות מעל 100K תודה
הודעה אחרונה מאת nemsis, -
-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
רכב חדש, לא גבוהה, ולא 2 מושבים, חייב להיות אוטומטי יש אפשרות גם לרכב בייבוא אישי אבל קחו בחשבון שהסכום הכלול עם מיסים והכל צריך להיות בתחום ה200-250 תודה
הודעה אחרונה מאת עידן18, -
-
- 1 תגובות
- 765 צפיות
מישהו יודע איך הרכב הזה מבחינת מחלות? האם יש תקלות סדרתיות בדגמים של הקווליר שכדאי לשים לב לפני קניה?
הודעה אחרונה מאת Slonya, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 5 אלף צפיות
הכוונה היא לרכב חדש(לאישתי).היא מעוניינת באחד מתוך שתי הרכבים האלה.מה היתרונות והחסרונות של כל רכב???רמת האמינות,בטיחות וכו'...בבקשה רק מבינים.תודה.
הודעה אחרונה מאת שלומיקו, -
-
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום רב לכולם, אני משתתף שקט בפורום זה זמן רב ומאוד נהנה מדברי התובנה הרבים ומהידע הרב והמרשים אותו מגלים חברי הפורום ועתה לנושא הבוער מבחינתי: אבא שלי יוצא בשעה טובה לפנסיה לאחר עבודה של עשרות שנים שבהם קיבל מכונית מהעבודה כאשר המכונית האחרונה הייתה סובארו אימפרזה 2004 שאני לא אהבתי (בגלל שהיא עגלה) ואבי לא אהב ("בגלל הכיסא הלא נוח"). עכשיו עלינו לקנות מכונית וההתלבטות בעיצומה אין לנו מושג ולו הקלוש ביותר מה הם עלויות האחזקה הנדרשות מרכב פרטי. אבי ראה אאודי A4 שנת 2002 עם 17,000 ק"מ בלבד באחת מחברות הליסינג כאשר המחיר הנדרש הוא מחירון (148,000) שמענו רק דברים טובים על אאודי ואבקש לדעת מה עצתכם בקשר לרכב (מנוע 2000). אבקש לציין שעשיתי חיפוש באתר ולא העליתי מ…
הודעה אחרונה מאת Herman, -
ויוטה אוונסיס
מאת nis1- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום. אני מתלבט בין שתי מכוניות אוונסיס 2000 עם 55000 קמ ואוונסיס 2002 עם 115000 קמ מה כדאי לדעתכם? האם ידוע על אילו מחלות שיש לאוטו הזה ובעיות של אמינות? כי שמעתי על בעיות בגיר האוטומטי. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת BMW, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
האם האוטו אמין ? בעיות כלשהן ? מה ההבדלים בין LX ו EX ?
הודעה אחרונה מאת Yoni 106, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום, ירדתי מהרעיון לקנות רכב חדש, ועתה אני מעוניין לרכוש רכב מליסינג (לא השכרה). ממה שהבנתי, סיכוי הרמאות בליסינג נמוכים יותר מאשר קנייה מאדם פרטי. התקציב שלי עד 100,000 שקל. מה הפרוצדורה לשם כך? באיזה שלב לקחת את הרכב לבדיקה עצמאית (האם יתנו לי לעשות זאת לפני)? ממה אני צריך לחשוש, ועל מה אני צריך להתעקש? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
רכבי דיזל...
מאת asi08-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 799 צפיות
מחפש לגיסי רכב דיזל בטווח מחירים של בין 20-25, אין בעיה עם זה שהאוטו היה של חברה וכו'... השאלה שנשאלת היא איזה רכב הכי עדיף רצוי שהרכב יהיה מרווח. חשבתי על קסארה הוא חשב על קורדובה אבל עדיין יש קצת בילבול בנוגע לאמינות כי אין לנו נסיון עם הרכבים הללו, יש למישהו רעיון? או שלמישהו יש ניסיון עם רכב דיזל שהיה מרוצה ממנו אני אשמח לשמוע...
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי חבר'ה. ראיתי היום אופל ג'וי 3 1400 הזרקה, שנת 95, 130000 ק"מ, יד שניה מבחורה. זה הג'וי עם הצורה החדשה מי שמכיר. תוספות: ABW,ABS,מזגן,ח"ח,נ"מ,מראות חשמל. הרכב במחירון 28000, היא דורשת 23000 סופי, כי היא חייבת את הכסף ללימודים. השאלה היא: שמעתי שיש בעיה עם המנועים של הקורסא של 12V ו 16V הם זה נכון? אמרו לי שלא להתעסק אם האוטו רק עם הוא 8V זה בסדר, בשאר לא לגעת כי נכנסים איתם לצרות. האם זה נכון??
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
* מישהו יכול לתת לי פרטים בנוגע לווקטרה DIAMOND ? (דגם ראשון) * האם יש הבדל בין אסטרה GSI משנות 92-94 לזו משנת 95 ? תודה מראש...
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
הרכב: הונדה סיויק קופה 95 אוטומטית, 150 ק"מ, יד 5 מנוע/מערכת קירור/מערכת דלק/מערכת הצתה: בלאי פנימי גבוה, דליפות לחץ בינוניות בצילינדרים, רעש מערכת תיזמון ושסתומים, נזילות שמן, תושבות מנוע פגומות, שריפת שמן, קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים, לתאם מנוע, מנוע מזייף (בעל-פה הוא אמר שהמנוע בסך הכל בסדר בשביל הגיל שלו ורק צריך כיוון ולבדוק קורוזיה) מערכת פליטה: מערכת פליטה רועשת (הבעלים עשה חור בדוד) סרן קידמי ומערכת היגוי: לתקן זווית היגוי, גומיות מגן להגה פגומות, חופש במערכת היגוי, חופש תותבים ציר אחורי, דפיקות במתלה דרוש תיקון, מיסבי גלגלים רועשים. קפיצים: בולמי זעזועים קדמיים חלשים שילדת מרכב: משמעות נמוכה: החלפת מכסה מנוע, החלפת כנף קדמית י…
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
אני אמור ללכת לבדיקה של רכב מסויים ובדיוק אותו מכון שבדקתי בדפי זהב ונראה לי הכי הגיוני (מבחינת ה"שם" ומבחינת קירבה שלו לבית שלי ושל המוכר, קומפיוטסט ביפו) הוא גם המכון שבעל הרכב הציע, בעל הרכב טוען שהוא גם עובד באיזור (הוא גר בבת ים) כמה מסריח נשמע העסק?
הודעה אחרונה מאת דן-אברהם, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יד ראשונה גם היה פרטי, כרגע ,לפני בדיקה הרכב נראה סביר חוץ מפה ושם דברים קטנים. המוכר רוצה 15000 ש"ח (מחירון 16000) טסט לשנה עבר טיימינג ב 90000 אומר שהוא לוקח 13-15 ק"מ לליטר אשמח לקבל הארות והערות
הודעה אחרונה מאת biran_g, -
-
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מה אתם חושבים על סיאט קורדובה שנת 97 מנוע 1600 יד 2? אוטו אמין? יש לו שוק? מהנה לנהיגה? המחיר מחירון שלו הוא 26 אני חושב לקנות אותו ב 22-23 האם זה כדאי? ולא לשכוח שאני נהג חדש אז אני רוצה אוטו שפחות או יותר יתאים לי תודה לכל העוזרים
הודעה אחרונה מאת DaMN, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
אבא של חברה שלי החליט לשדרג את הרכב... עד היום, במשך כמעט 12 שנים הוא נוסע על לאדה חבוטה... הוא הקצה לפרוייקט 25,000 ש"ח. רצה רכב משנת 98 וחדיש יותר ושיהיה פיקס כמובן... צחקתי כל הדרך! ניסיתי להסביר לו שב-10 שקל לא בונים חללית למאדים והוא השתכנע גם שנת 93 טוב, רק מה דרש? קילומטראז' נמוך... בתחילה רצה סטיישן כפי שהיה לו עד עכשיו, להעביר סולם, כלים ומשפוחה! אח"כ אמר - מצידי שתיהיה סקסו או 205 אפילו (98-99), וואטאוור! ממש לא משנה... אבל החלום גולף... לא חשוב מאיזה שנה, לא חשוב מה... העיקר גולף! כי פולקסוואגן זה רכב שלא מתקלקל! לא מתקלקל וזהו! מה שלא ניסיתי, כמה שלא שיכנעתי - פולקסוואגן זה קדוש! בסופו של דבר הודיע כי סטיישן כלשהו או גולף - אחד מן השניים וזה…
הודעה אחרונה מאת White-Night, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
יש לנו במשפחה דיהטסו אפלאוז אוטומט 92.. אוטו נחמד אבל הלך הגיר אתמול... מהתיקון יצאנו עם 4 אלף ש"ח פחות בחשבון.. החלטנו להחליף את האוטו... ואני מחפש חברה אמינה שעושה טרייד אין ונותנת מחיר מחירון.. בבקשה תמליצו על חברות אמינות שנותנות מחירון... תודה מראש
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
סובארו XT ספורט קופה 1 2 3 4
מאת Tzvika-Pick-
- אחראי פורום
- 47 תגובות
- 8 אלף צפיות
היי, ראיתי סובארו XT ספורט-קופה (מנוע 1800 טורבו) מודל 86 למכירה, והאמת שהיא ממש ממש קוסמת לי, למרות שהיא נראית במצב לא נוסע בעליל, ובטח דורשת המון המון השקעה. לפי המחירון של לוי יצחק, הרכב הזה שווה על הנייר 30 אלף. המון כסף בשביל סובארו 86! יש כאן מישהו שמכיר את הרכב ויכול לתת עליו קצת פרטים נוספים? כל שבב מידע יכול להועיל לי... אני שוקל די ברצינות לקנות את הרכב למרות המחירון הגבוה מאוד. תודה.
הודעה אחרונה מאת mcyossi, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
החלטתי לבדוק את העניין יותר לעומק, ונראה לי שאני ילך על ב.מ.וו חדשה בסוף. מאחר ונסיעות מבחן הם לגילאי 24 ומעלה (אידיוטי לחלוטין לפי דעתי אבל בסדר...) אז הייתי רוצה חוות דעת של אנשים שנהגו/היו בב.מ.וו סדרה 3 320Ci קופה וכן התרשמות כללית של האוטו. וגם האם אפשר לשדרג את הרכב על ידי קניית חבילות כמו שאפשר בארה"ב ובאנגליה למשל... תודה
הודעה אחרונה מאת עידן18, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום יש לי אפשרות לקנות פורד מונדאו שנת 95 1.8 אוטומט. אני יודע שבבסיסו הוא רכב מוצלח עם איכויות דינמיות וכ"ו מבקש לדעת האם הרכב התגלה כמוצלח לאורך השנים? האם היו בעיות אמינות? מה דעתכם על הרכב? אני יודע שהוא נמכר מחירון מינוס האם אני צודק? תודה לכל המבינים!!!(ורק להם בבקשה) גורג
הודעה אחרונה מאת שי, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
שלום, אני זקוק לייעוץ מכיוון שאני לא מבין דבר ברכבים מהסוג הנ"ל. כל הרכבים אוטומטיים, מנוע 1.3. מחירם סובב סביב ה-88,000 ש"ח. מה ההבדלים ביניהם?! מה עדיף? הדרישות הן לרכב אמין! (חשש כבד לגביי אמינות היונדאי) סחיר זול לאחזקה וחסכוני בדלק ואם ניתן בטיחותי ומפנק אז עדיף. חובה שיהיה חדש מהחברה. לא ניתן להוסיף 14K ליאריס או JAZZ. מה אתם אומרים על רכבים אלו? האם יש אופציות אחרות? ואיזה עדיפה מבין האופציות הנמצאות למעלה? הרכב ייסע כ-15K ק"מ בשנה. רובם עירוניים. בתודה!
הודעה אחרונה מאת לוויתן, -
