Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7984 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, אשמח אם מישהו יוכל לפרט מה עליי לעשות:

היום נפגשתי עם מוכר הרכב (פיג'ו 106 KID), הזמנתי את ה"מומחה" שבדק את הרכב ביסודיות, בסופו של דבר החלטתי לרכוש את הרכב - סיכמנו להפגש מחר על הבוקר ליד בנק הדואר.

 

מה הפרוצדורה? מה עליי לעשות במדוייק?

האם צריך לעשות שוב ביטוח חובה?

 

תודה מראש!

פורסם

כמה שאלות...

 

המומחה זה משהו לפני בדיקה רק לא? קשה לבדוק תאונות בלי ליפט \ בור.... אני הייתי לוקח לבדיקה במכון.

 

מומלץ לקרוא את השירשורים הדביקים בפורום ייעוץ ברכישה. קח (או קחי?) משם חוזה לצורך הרכישה. ובנוסף הגיוני שיש שם את כל המידע הנחוץ.

 

עכשיו משלמים על העברת הבעלות (170 שקל בערך)

 

ביטוח חובה שוב. מה? אם היה ביטוח קודם שהוקפא, אפשר להעביר על הרכב החדש. ביטוח חובה לא עובר עם הרכב מהבעלים הקודמים שלו. אם אין ביטוח קודם שהוקפא עושים חדש. אם לא עושים מקיף, לעשות צד ג.

 

גיא.

פורסם
כמה שאלות...

 

המומחה זה משהו לפני בדיקה רק לא? קשה לבדוק תאונות בלי ליפט \ בור.... אני הייתי לוקח לבדיקה במכון.

 

מומלץ לקרוא את השירשורים הדביקים בפורום ייעוץ ברכישה. קח (או קחי?) משם חוזה לצורך הרכישה. ובנוסף הגיוני שיש שם את כל המידע הנחוץ.

 

עכשיו משלמים על העברת הבעלות (170 שקל בערך)

 

ביטוח חובה שוב. מה? אם היה ביטוח קודם שהוקפא, אפשר להעביר על הרכב החדש. ביטוח חובה לא עובר עם הרכב מהבעלים הקודמים שלו. אם אין ביטוח קודם שהוקפא עושים חדש. אם לא עושים מקיף, לעשות צד ג.

 

גיא.

 

אני לא בטוח אם ברכבים כאילה זולים עדיין משתלם לעשות בדיקה במכון, לדעתי מספיק לבוא עם "מומחה" שיחווה דיעה על תקינות המכלולים ואם רוצים אפשר גם להרים על ליפט אצל מוסך שמכירים והלביא את המומחה שיסתכל גם מתחת, ומוסכניק אמין שיבדוק את השילדה, יכול לצאת הרבה יותר זול.

פורסם
אני לא בטוח אם ברכבים כאילה זולים עדיין משתלם לעשות בדיקה במכון, לדעתי מספיק לבוא עם "מומחה" שיחווה דיעה על תקינות המכלולים ואם רוצים אפשר גם להרים על ליפט אצל מוסך שמכירים והלביא את המומחה שיסתכל גם מתחת, ומוסכניק אמין שיבדוק את השילדה, יכול לצאת הרבה יותר זול.

אם כל אחד היה יכול להביא מומחה שיבדוק את תקינות המכלולים ואם כל אחד היה מכיר מוסך שירים את האוטו על ליפט ויביא מוסכניק אמין שיבדוק את השילדה אז לא היו קיימים מכוני בדיקה לפני קניה.

כל הבדיקות שרשמת עושים לכל רכב במכון בדיקה. מכון הבדיקה הוא עסק המרכז את כל הנ"ל תחת קורת גג אחת ונותן שירות לאלו שאין להם חברים מוסכניקים אמינים שיבואו איתם לראות מכוניות.

 

למרות שאני לא חסיד גדול של איבחונים של מכוני בדיקה, מומלץ לעשות זאת בשביל הסיכוי למצוא ליקוי משמעותי שלא עלו עליו לפני כן או בשביל הראש השקט, שווה 350 ש"ח.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
אם כל אחד היה יכול להביא מומחה שיבדוק את תקינות המכלולים ואם כל אחד היה מכיר מוסך שירים את האוטו על ליפט ויביא מוסכניק אמין שיבדוק את השילדה אז לא היו קיימים מכוני בדיקה לפני קניה.

כל הבדיקות שרשמת עושים לכל רכב במכון בדיקה. מכון הבדיקה הוא עסק המרכז את כל הנ"ל תחת קורת גג אחת ונותן שירות לאלו שאין להם חברים מוסכניקים אמינים שיבואו איתם לראות מכוניות.

 

למרות שאני לא חסיד גדול של איבחונים של מכוני בדיקה, מומלץ לעשות זאת בשביל הסיכוי למצוא ליקוי משמעותי שלא עלו עליו לפני כן או בשביל הראש השקט, שווה 350 ש"ח.

 

 

אני לא מכיר "מומחה" ששומר בבית מד בולמים או דיינו..

 

רכב שעולה פחות מ-10 אלף (כמה המחירון של KID בימינו?) לא בדיוק מחפשים את שיא השלמות ויש גם פחות תווח שאפשר "להידפק" בו, את רוב הדברים הקריטיים והפחות קריטיים אפשר לאבחן גם ע"י חבר מנוסה או גם אם אין חבר, מוסכניק שלא איכפת לו להקשיב קצת למנוע, להגיד לך לשחק קצת עם ההגה והגז, לרחרח קצת פה ושם ולהעיף מבט על השילדה בשביל לא יותר מ-100 שקל.

 

ד"א, למה כתוב לי "נהג חדש" ולמטה כתוב 146 הודעות?

פורסם

המחירון של הרכב הינו כ-14 אלף (שנת 95)

בכל אופן, הבוקר רכשתי את הרכב (מגיע לי מזל טוב :-))

 

השאלה שלי הינה - איזה ביטוחים כדאי לעשות, פרט לביטוח חובה כמובן (מצטער אבל אני ממש בור בנושא).

פורסם
המחירון של הרכב הינו כ-14 אלף (שנת 95)

בכל אופן, הבוקר רכשתי את הרכב (מגיע לי מזל טוב :-))

 

השאלה שלי הינה - איזה ביטוחים כדאי לעשות, פרט לביטוח חובה כמובן (מצטער אבל אני ממש בור בנושא).

צד ג'

צד ג'

 

צד ג'!

 

ביטוח צד ג' אומר שבמקרה של תאונה הביטוח ישלם על הנזקים שנגרמו לצד השני (בהנחה ובאמת נגרמו) - אז אם תיכנס במרצדס חדשה, בBMW ומיד אחרי זה בפורשה - הביטוח שלך ישלם את התיקונים שלהם (למרות שאני בספק אם זה יעניין אותך שם בעומק האדמה (מי גורם נזק למרצדס, BMW ופורשה בתאונה אחת עם 106 וחי לספר על זה :)))

פורסם
קודם כל תודה.

אז פרט לביטוח חובה וצד ג' אין צורך בנהג צעיר\מקיף?

מקיף מכסה במקרה של גניבה או נזק לרכב, אני לא בטוח שכדאי לבטח רכב כזה בביטוח מקיף מכוון שהפרמיה שתשלם תהיה גבוהה יחסית (גם נהג חדש, גם צעיר... זה יכול להכפיל את הפרמיה)

 

לגבי ביטוח "נהג חדש" - אין דבר כזה ביטוח "נהג חדש". מה שכן יש זו פרמיה גבוהה יותר שנהג חדש משלם (נדמה לי שלצרכי ביטוח נהג חדש הוא נהג בעל וותק של פחות משנה ולא שנתיים כמו ברשיון)

כמו כן - גיל הנהג משנה גם כן.

 

שאלה חצופה - אין לך אבא?

בקניית הרכב הראשון (וגם השני...) שלי - אבי היה נוכח משך כל הזמן...

פורסם

הוא לא כ"כ מבין.. בשביל זה יש אותכם :roll:

מצטער שאני עלוקה, שאלה אחרונה - במידה ואני תאונה (נניח עם עמוד חשמל), כאן נכנס לפעולה הביטוח המקיף, נכון?

 

שוב תודה...

פורסם
הוא לא כ"כ מבין.. בשביל זה יש אותכם :roll:

מצטער שאני עלוקה, שאלה אחרונה - במידה ואני תאונה (נניח עם עמוד חשמל), כאן נכנס לפעולה הביטוח המקיף, נכון?

 

שוב תודה...

זה בסדר, הפורום הזה קיים בשביל לעזור לאנשים (בין היתר...)

תמיד הייתה לי הרגשה שכל האבות מבינים ברכבים (או לפחות - נותנים הרגשה שהם מבינים :))

 

כן, ביטוח מקיף מכסה כל נזק לרכב שתיקונו עולה יותר מההשתתפות העצמית. נכנסת בעמוד? המקיף ישלם את התיקון של הרכב שלך ושל העמוד, נכנסת ברכב? המקיף ישלם את התיקון של הרכב שלך ושל הרכב השני (ביטוח מקיף כולל צד ג' בתוכו אלא אם ביקשת אחרת).

גנבו את האוטו? תקבל מחירון

דרס לך את האוטו טנק? תקבל מחירון (בעיקרון נזק של מעל 50% מערך הרכב יזכה אותך בtotal loss, זאת אומרת - הרכב יוכר כרכב שנהרס כליל).

 

צריך לברר כמה יעלה לך ביטוח מקיף, יכול להיות שהביטוח יהיה כל כך יקר שתוך כמה שנים תשלם את האוטו מחדש.

פורסם

שורה תחתונה - כן ולא,

 

לי לדוגמא יש הנחה לביטוח דרך משרד הביטחון, אז במקום לשלם 14,000 ש"ח מקיף לשנה על הA3 - אני משלם חצי בשביל כל נהג מגיל 21 לא כולל נהג חדש.

יכול להיות שתוכל להשיג ביטוח מקיף במחיר נמוך יחסית (נניח - 1000 ש"ח למרות שלא נראה לי...) ואז זה כן יהיה משתלם,

 

אני הייתי מברר בכמה מקומות כמה זה יעלה, בכל מקרה - לא לגעת ברכב בלי ביטוח חובה וצד ג'.

×
×
  • תוכן חדש...