ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,535 נושאים בפורום הזה
-
מישהו מנסיון יוכל לומר מה לגבי אמינות גולף gti1800 שנת 2000
הודעה אחרונה מאת VW RaCiNg, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום לכולם. יש לי כמה שעלות לגבי מיכוניות פיאת טמפרה ו מיצובישי לנסר . אני רוצה ליקנות רכב רישון, ש יהיה רכב עם לא עמון הוצעות . ו שלא יהיה עגלה אז יש לי שתי ופציות : 1) פיאת טמפרה 95 - 14000שייח 2)מיצובישי לנסר 92- 12000שייח תגידו מה יותר טוב ו יותר עמין . דרך הגב אני בן 17.5 תודה מי רוש. תמונות להמחשה בלבד .
הודעה אחרונה מאת אלמוג שקיבל שינוי שם בגלל , -
-
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ברצוני לרכוש רכב בסביבות 15K + - חשוב לי שלא יהיה זולל דלק ושיהיה אמין סחירות לא ממש מטרידה אותי, כמובן כמה שיותר נח לשימוש (התקציב אוי התקציב...) למשל ה"כ ח"ח רעש בנסיעה.... אמור לנסוע משהו כמו 300-400KM בשבוע. חשבתי על פליסיה/ניו פליסיה 1600/1300 שנתונים 95 - 98 מה דעתכם ?? ואילו הצעות נוספות הייתם מציעים??
הודעה אחרונה מאת biran_g, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אז ככה... לאחרונה אבא שלי החליט שצריך רכב נוסף שיהיה בשבילי אני כיום חייל לכן זה רכב שישמש אותי בשעות לאחר הבסיס בתוך העיר בעיקר התקציב הוא מאוד נמוך כ5000-6000 ש''ח. אני יודע שזה תקציב מאוד בעיתי מבחינה שיש עוד הוצאות שקונים רכב ישן אם זה יישור קו ביטוח טיפולים שוטפים וכד'. אני מודע לכל הדברים האלה לכן התגבשה אצלי ההחלטה שאני אלך לכיוון של פיאט אונו עכשיו ברצוני לשאול כמה שאלות: 1)איזה שנתון של פיאט ייכנס לי בתקציב(תכללו בפנים גם רכב שעבר קילומ' גבוה או מספר בעלים)? 2)איזה עוד אפשרויות יש לי בתקציב הנתון...? 3)אם לדוגמא בתקציב הנתון תיכנס לי פיאט מודל 90 מישהו יוכל לפרסם לי תמונה ספציפית של אותה השנה... (חיפשתי בגוגל יאהו ושות' אך אין סינון לגבי…
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
רוצה רכב עד 10k חשבתי על האיביזות למיניהן....בשנים 95... איזה עוד המלצות אתם יכולים לתת לי??
הודעה אחרונה מאת אור .ס., -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מדובר במכונית מסוג קסארה שנת 2000 מנוע 2000 סמ"ק. דעתכם בבקשה ?
הודעה אחרונה מאת pasparto, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי, ההורים שלי החליטו לעבור ליאריס אחרי שנים ארוכות ומאושרות עם האונו, אבל טויוטה ולוי יצחק קצת בלבלו אותי עם תתי הדגמים של היאריס. (את ה T ספורט נוריד כרגע כי את אמא שלי היא לא ממש מעניינת) יש "טרה", "לונה" ו "סול", אלו רמות אבזור שונות הקיימות גם למנועי 1.0 וגם ל 1.3 או שהן קשורות לנפח מנוע מסויים בלבד ? גיר ידני (לא חצי אוטומטי) קיים באילו שנים ובאילו נפחי מנוע וגרסאות אבזור ? תודה על המידע.
הודעה אחרונה מאת לוויתן, -
-
מאזדה 323 F
מאת XOFIRX- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
מעוניין לרכוש 323F צורה חדשה טווח מחירים של 30K-45K לפי חיפוש שביצעתי בפורום הרכב נחשב אמין אבל אין איזכור על תקלות אופיניות ... ברצוני לדעת בבקשה על בעיות, תקלות, ודברים שצריך להיזהר מהם לגבי הרכב הנ"ל. כמו כן-במידה ומישהו מעיוניין למכור נא ליצור קשר בהודעה פרטית. חן חן
הודעה אחרונה מאת ג'רמי, -
- 3 תגובות
- 921 צפיות
במה עולה ה 106 ראלי בגרסת ה - 1.3 על ה xs 1.4 ?? מדובר על ראלי 95 96 ועל XS 96-7??? יותר מהירה ? יותר כיפית לנסיעה? אמינות? וכמה עולה להחליף את המנוע 1.3 ל 1.6 בראלי והאם זה שווה את ההשקעה
הודעה אחרונה מאת la_DVD, -
- 2 תגובות
- 861 צפיות
חבר שלי מאוד דלוק על האוטו הזה גירסת 3 דלתות ידני עשיתי חיפוש אבל לא מצאתי שום דבר ... איך האוטו ? הוא עשה הרבה בעיות יחסית לשנת 96? האם הגישה למנועה קשה או קל? חיסכוני במחינת דלק? האם החלקים יקרים? מהנה לנהיגה? לאיזה אוטו הייתם משווים אותו מבחינה "ספורטיבית"? יש לדגם איזה איזה מחלות כרוניות למינהן?
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
כדאי???
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
פרטים...
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 4 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
טוב אז ככה אני לא אבלבל את המוח יותר מידי עיקרון אני מטלבט בין שתי מכוניות nisan almera perfect 1.8 או toyota corola 1.6 שתיהן 2003 ושתיהן אוטומטיות מה עדיף יותר בעיקרון המחירון של המכוניות הוא 102 אלף לקורולה ו-97 וניסן בנוסף לזה הדילמה הגדולה היא שמצאנו טויוטה קורולה שנת 2003עוד 5 חודשים טסט ויש לה בסך הכל 10 אלף ק"מ ממש שמורה של מבוגר... שווה יותר את הטויוטה או לחפש אלמרה עם מנוע 1.8 אגב זה רכב שצריך להיות מרווח כמה שאפשר ולמשפחה לא למירוצים....
הודעה אחרונה מאת DRS, -
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, התחלתי בימים האחרונים לחפש במודעות סיויק קופה או האצ'בק בשנים 93-95 המחירון של יצחק לוי כמו שבדקתי לפני כמה ימים היה: esi coupe 93 - 29,500 תוספת אוטומט: 3500 94 - 33,000 תוספת אוטומט: 3900 95 - 38,000 תוספת אוטומט: 4500 esi hatchback 93 - 28,025 תוספת אוטומט: 3500 94 - 31,350 תוספת אוטומט: 3900 95 - 36,100 תוספת אוטומט: 4500 96 - 44,000 תוספת אוטומט: 5200 העניין הוא שעד עכשיו כל מודעה שראיתי וכל בן אדם שדיברתי איתו רצו הרבה מעל המחירון, איפלו בן אדם אחד לא כותב "גמיש" ואף אחד לא מוכן להתקרב למחירון מהגבול הצפוני בפחות ב-3000 שקל השאלה שלי, האם הדגם הזה באמת נמכר בכאילה רמות מחירים למרות שרוב הדגמים האחרים נמכרים בימינו בפ…
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
על מנת לעזור לחבר אני זקוק למירב הפרטים על הרכב הנ"ל. כל LINK יתקבל בברכה. הכוונה להביא ראיות מוצקות בכתב לנחיתותו של הנ"ל ביחס למרצדס E CLASS ודומיו. רב תודות למשתדלים.
הודעה אחרונה מאת mazda626, -
החלפת הרכב
מאת dirk- 6 תגובות
- 869 צפיות
שלום לכולם יש לי שאלה אליכם אני מעוניין להחליף את האקסנט שלי וחשבתי על כמה מכוניות אשמח אם תמליצו לי: 1.סיטרואן סקסו 2.פזו 206 3.פיאט בראבו
הודעה אחרונה מאת dirk, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני צריך רכב חסכוני לקצת פחות משנה. צריך להכניס בו הרבה ציוד (לכן עדיף עם כיסאות מתקפלים- האלטרנטיבה זה לקנות גם ניגרר). חשבתי על פונטו -סוברו טנדר- למרות שאני לא אוהב את FEEL שלו. -ניסאן אלמרה או טויוטה קורולה (עם נגרר) לצורך עניין יש לי עד 35,000 (יהיה נחמד להשאר עם עודף) מה אתם אומרים?? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Olechko, -
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני עכשיו מחפש ESI ידנית ורציתי לדעת מה דעתך בגדול על הרכב ביצועים וכ'ו ומה אני יכול לשפר ב20 עד 28 אלף שקל ? תודה לכולם יובל
הודעה אחרונה מאת Q-PiXeL, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
מישהו נתקל בבעיות ברכבים עם מנועים מדגם זה? ירון.
הודעה אחרונה מאת fireman, -
-
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מבקש יעוץ לגבי רכב בסכום של כ- 80K, מתלבט בין הרכבים: ALFA 156 2.0 , GOLF GTI , GOLF V5 ואפילו GOLF 2.0 שניתנת לשיפור בעתיד. הרכבים שחשבתי עליהם הם בעלי גיר ידני בלבד חוץ מה V5 . בתחילה חשבתי על האלפא בלבד אך ירידת הערך המהירה מאוד של הרכב הרתיעה אותי וחיפשתי אופציות אחרות, כבר כמה חודשים שאני מתלבט והגעתי להחלטה- אני צריך ע ז ר ה . בימים האחרונים אני חושב "חזק" על ה GTI. אשמח לקבל יעוץ לגבי הרכבים הנ"ל ואפילו לגבי רכבים שלא חשבתי עליהם. אשמח גם לקבל סכומי ביטוח לרכב המומלץ. בתודה מראש אורן.
הודעה אחרונה מאת VW RaCiNg, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם, אני חדש בפורום הזה אליו הגעתי בעקבות המלצה של חבר, ויש לי שאלה שנוגעת לקניית רכב משומש. מדובר בסיטרואן ZX שנת 94 מדגם רפלקס (1400 ידני), אחרי בדיקה היום במכון, התברר שיש קורוזיה על בלוק המנוע ונזילת מים, והבוחן חושב שזה עלול להיות חור בבלוק, מה שאומר לטענתו מנוע חדש.... א. כמה זה יכול לעלות ב. אם הבעלים של הרכב מוכן להוריד את מחיר המנוע בקנייה (או קרוב לזה) האם שווה לקנות, כי מישהו אמר לי שגם מנוע חדש על רכב לא ממש מחזיר אותו להיות כמו עם המנוע המקורי... אודה להתייחסות מהירה כי מחר בבוקר אנחנו אמורים ללכת למוסך כדי לברר את המצב לאשורו.... תודה, yaya
הודעה אחרונה מאת yaya, -
-
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, מה דעתכם על פונטו טורבו דיזל, 1700, ידני וכו'. שנת 2000 ? מישהו יודע איך הביצועים שלה יחסית ? ומה לגבי האגרה והביטוח ?
הודעה אחרונה מאת fireman, -
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שוב שלום, תודה על התגובות בפעם הקודמת.. עשיתי קצת סקר שווקים. אבל אני עדיין צריך ייעוץ לגבי כמה דברים: כרגע על הפרק יש : מזדה 323F שנים 94 דייהו סופר רייסר 96-97 - בטווח של 17-21 אלף 2 אופציות נוספות אך בעדיפות יותר נמוכה עקב המימון הנוסף: מזדה לנטיס f 96 אוטומט - 32000 ש"ח מזדה 323 סדאן 97 אוטו 95000 ק"מ ב 33500 מה דעתכם על יונדאי אקסנט ולנטרה ? עכשיו השאלות שלי הן יותר מה עדיף לקנות ? הצעות ? מחיר טיפולים/ביטוח אם מישהו יודע.. כמו כן אם יש הצעות נוספות.. הרכב שאני מחפש צריך להיות 5 דלתות, הגה כוח, מזגן -> כל אלה חובהץ עדיפות לחלונות חשמל וידני אך לא חובה.. תודה מראש..
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 4 אלף צפיות
היי, אני בוחן טויוטה קורולה 1999 SUN, מחיר מחירון 64000 המוכר מבקש 58000. נסעתי ברכב, הוא לאוזן הבלתי מקצועית בעליל שלי הוא נשמע שקט מאוד, ההילוכים עוברים חלק, אין עשן שחור מהאגזוז והכל נשמע תקין. המוכר הצהיר שהאוטו עבר תאונה אחת בבגאז' ללא פגיעה בשאסי, הוא הציג דו"ח בדיקה שעשה לדבריו מיוזמתו (למרות שאחרי ששאלתי בטלפון אמר לי שלא נעשה עדיין בדיקה לאוטו), הדו"ח מכיל את הדברים הבאים (סליחה מראש): רעשים במנוע + מגלגלות ואביזרים, סימני קורוזיה בין ראש מנוע לבלוק, קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים, רשת מצנן פגומה. חופש ונקישה בתיבת הגה, הגה קשה. תיקוני תאונות בגוף הרכב, תיקונים בתא מטען. הוחלפו חלקי מרכב מחוברים עם ברגים. מעיכות בקורות תחתית…
הודעה אחרונה מאת amitgat, -
-
- 0 תגובות
- 849 צפיות
רציתי רק לשאול (לא היה לי מושג איפה לחפש) 1. באיזה שנה שינו לקולט את הצורה (הצורה הקודמת כמו 93) ? 2. ואותה שאלה לגבי פג'ו 306 (הצורה הקודמת כמו 97) ?
הודעה אחרונה מאת gurd, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין לרכוש לעצמי פורד פיאסטה שנת 90-93 ככה. אני יודע שיש מס' דגמים לפיאסטה, איזה דגם כדאי ביותר לקנות? הוספתי כאן תמונה שמצאתי ברשת, אני לא ממש יודע איזה דגם זה-הרכב שנת 1990. אני מעוניין לרכוש רכב כזה(לא מהצורה הישנה של שנות ה80).
הודעה אחרונה מאת ZiCo, -
-
הונדה קופה
מאת Frozen-Ice-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
אז ככה יש הונדה ESI COUPLE ן ESI HATCHBACK COUPLE אז מישהו מוכן להביא לי תמונות של השתיים ולהגיד לי מה ההבדל בין השתיים ?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום , סבא , אישר לי לקנות אוטו (על חשבונו. . . ) אז אני רוצה אוטו שיהיה חסכוני בדלק (המשכורת לא משו ) אפשרויות לשיפורים מהיר אמין בעל אחיזת כביש ברמה גבוה רצוי מרווח כי כמו שאמרתי בשרשור אחר , אנחנו מאוד גדולים ורחבים. רצוי משנת 2001. תודה מראש לעונים . אני הודה לכם מאוד!
הודעה אחרונה מאת ZiZi, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אין לי מספיק מידע על רכב זה אבל אני רואה מספיק על הכביש הייתי שמח אם אוכל לקבל מיספר פרטים תודה
הודעה אחרונה מאת amore, -
- 2 תגובות
- 900 צפיות
ליד הבית שלי מוכרים גולף שנת 94 CL 1800 הרכב ניראה מטופח ומאחורה הפנסים עגולים ונראים חדשים היתקשרתי לטלפון וענה לי בחור שכשאלתי אותו איזה יד הוא אז הוא ענה לי שניראה 3 או 4 (מוזר שהוא לא בטוח) והוא אמר לי שהקילומטרז' 200 אלף. המחירון שלו 37 אלף שניראה לי קצת הרבה לשנה הזאת. והבנתי מהמוכר שהוא מוכן לרדת הרבה במחיר מה דעתכם כדאי להתעסק עם האוטו הזה??? ועוד אוטו שספרית נורא נחמדה שאני מכיר מוכרת קאיה ספיה לאנו שנת 98 אוטומאטית הרכב ממש מטופח ואני יודע שהיא תיקנה הרבה את האוטו ניראה לי היא יד 1 ואת הקילומטרז' אני לא יודע שמעתי שהיא רוצה עבור הרכב 26 אלף מה דעתכם כדאי בכלל לברר את הפרטים החסרים לי בנוגע למכונית כי ראיתי ממש דברים ראים בפורום על …
הודעה אחרונה מאת michaelakko2,
-
מי מחובר 61 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 334 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Avia
- PYA
- Yuvalino
- דוד495
- Camaro 92
- zvigolden
- RedLabel
- mikk
- itamar_by
- Night Driver
- BoazB11
- yoni162
- גולדן191
- malcishua
- ברווז
- itaimoto
- epiphone
- Be roo
- TvrSpee12
- ephi.b
- NAPOLEON
- מלטבשי
- Tom78
- avizaz
- דאבל קלאצ
- sperial
- mottis
- טויוטה סופרה
- סולל הדרך
- D4K
- Fraysa
- mcshmupi
- Itzik-b
- אורי מ.
- אלפרד חיות
- נעם101
- David32
- Ron Poh
- ntd
- tan tan
- yuvk
- פריג'י
- ArikB
- Nemesis
- Moshe c
- Rongaflugen
- לירון .ה.
- 3n
- daniel.asu
- Bull-81
- פינדר
- SlowRide
- chrono
- פאר האורה
- QV1750
- itaysamurai
- falou
- שביט
- asix
- spidrman
- Step
