Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב !!!

אני רוצה לרכוש רכב ראיתי מיצובישי כריזמה

האם המנוע שלה מוצלח והאם זה נכון שהגיר שלה נגמר ב-100000 ק"מ

למרות ששמים לו מצנן . הייתי רוצה חוות דעת גם מ-בעלי כריזמות מעל 100K

תודה

פורסם

טוב תראה

 

לי יש כריזמה שנת 98

וכמוך, גם אני שמעתי בזמנו את כל חוות הדעת על המכונית, ועל המנוע שלה

שאמרו שזהו הדגם הכי לא מוצלח של מיציבושי וכל זה

אז אולי, נכון, אולי יש מכוניות שהמנוע שלהם לא בשיא כושרו ואכן הייתה נפילה

אבל בכל מקרה, אצלי האוטו עובד ממש בלי בעיות חריגות

האוטו על סף המאה אלף ק"מ (חסרים עוד איזה 500 K למאה) והגיר בינתיים עובד יופי, לא עושה שום בעיות מיוחדות (אוטומט)

 

אני יגיד לך ככה

אם אתה לא מחפש אוטו לשיפורי מנוע וכל זה, ואתה מחפש אוטו משפחתי ומרווח בטווח מחירים של 40-45 אלף, אתה יכול ללכת על הכריזמה

אני באמת מרוצה מהאוטו כרגע

אין איתו שום בעיות מיוחדות, אפילו שיבואו כאלה עכשיו ויגידו שאמרו ככה, והאוטו ככה

אני אמרתי לך מה אני יודע באופן אישי

 

מקווה שעזרתי

×
×
  • תוכן חדש...