ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,537 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מצאתי GTI 1600 שנת 89 שעשתה 250 אלף עם מנוע משנת 97 גיר חדש קלאצ חדש ורדיאטור מצב חיצוני יפה הבעייה היא שהדשבורד שלו שבור, מה זאת אומרת, הכוונה שכל המסביב של הספידומטר, כל הפלסטיק השחור אינינו, וגם כל האזור של הכפתורי מזגן גם אינינו, פרצו לו לרכב ושברו לו שם הכל. הספידומטר והמדי חום ודלק קיימים, רק הפלסטיקים שמסביב אינם. הוא מוכן להגיע להסכם של 9 אלף שקל. וזהו. מתחייב שאין שאסי. יד שישית. מה אתם חושבים ? מה דעתכם ? תשובה דחופה!! תודה
הודעה אחרונה מאת ירון פ, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הרץ יצאו במבצע משתלם לדעתי, של מימון רכב, שאפשר לשלם 15% מקדמה ואת היתרה בתשלומים, עכשיו ככה, אני צריך רכב שהמחיר שלו הוא בערך 90K חדש מהשקית אני מזכיר לכם, יש שם בדוגמאות שלהם פיאט פונטו ויונדאי גטס, כמובן שאם אין אלטרנטיבות אחרות, אני אקח גטס, בשאיפה ל-GLS. אז תודה לכל העוזרים
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 0 תגובות
- 972 צפיות
אני מחפש אוטו עד 30,000 ש"ח מנוע 1600 סמ"ק גג... שנת 94+... לנסיעה יומיומית מאשקלון עד ראשון לציון וחזרה... עדיפות לאוטו עם לוק של צעירים (שיפורים קלילים וכו'...) למישהו יש הצעות על מה ללכת? תודה ענקית לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת HollanDy, -
-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
קצת נתונים על הרכב : שנת 95 עם סאן-רוף, ABS הרכב עבר 180K. יד ראשונה. רג'קטים שהתגלו בבדיקה : מנוע : 1)בלאי פנימי גבוה 2)רעש יתר - מערכת תזמון שסתומים 3)רעשים ונקישות פנימיות 4 4)רעש פנימי ממיסבים 5)נזילות שמן קלות 6)סימני שריפת שמן 7)תושבות מנוע פגומות לבדוק תצרוכת שמן בנסיעה 9)לבטל רעשים ולחזור לבדיקה שמיעת מנוע 10)חייב ניקוי מנוע ומספרו - ולחזור לבדיקה 11)קורוזיה ונזילת מים + מערכת קירור 12)נזילות מים (סימנים) 13)צינורות מים פגומים, לטפל בכל מערכת הקירור ולחזור לבדיקה 14)סיבובי מנוע לא יציבים 15)לטפל במערכת הזרקת דלק 16)לתאם מנוע ולטפל במערכת הצתה 17)מערכת פליטה רועשת סרן קדמי ומערכת היגוי : 18)נזילת שמן ק…
הודעה אחרונה מאת Shmulik_Miata, -
-
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
נתוני הפתיחה מבטיחים, האוטו נראה טוב ואז מגיע הרגע: "זה של אחותי, היא התחתנה והשם משפחה שלה ושלי שונה, בעלה יבוא להחליף בעלות". "זה של בן דוד שלי, הוא בחו"ל ואני מוכר בשבילו" ועוד ועוד. מה עושים? איך בודקים שזה לא סוחר?
הודעה אחרונה מאת srack, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 883 צפיות
האוטו המדובר הוא אונו 45 שנת 92 יד שניה עשתה 75 אלף קילומטר האוטו הוא בבעלות של אדם מבוגר והיד הראשונה גם כן בבעלות של בן אדם מבוגר! האוטו עבר טסט לפני כמה ימים ועכשיו יש טסט לשנה. עכשיו החיסרונות אין חלונות חשמל אין נ"מ ואין מזגן! המוכר רוצה על האוטו מחירון האוטו ידני והוא 5 דלתות מה אתם אומרים? אני חושב שנפלתי על אקסמפלר טוב אבל את הבדיקה תגיד
הודעה אחרונה מאת ssc, -
-
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
*** הכותרת נערכה *** לא היה קשר בינה לבין תוכן ההודעה. שלום לכולם..! רציתי לשאול אם יש לי סיכוי למצוא רכב ידני מעל 100 כ"ס קטן (לא חייב קטן) במחיר של עד 15 אלף.. בנוסף אם מישהו יודע מחירון של הונדה האצ'בק מהדגמים הראשונים (90-91), ועוד קצת פרטים על הרכב כי שמתי עליו עין.. תודה מראש יחיאל..
הודעה אחרונה מאת EYAL-MR2, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום יש מבחני דרכים בישראל על הדגם הזה ? איך בדיוק הגיר האוטומטי שם פועל ? חוות דעת של אנשים שנהגו ? הכוונה לשימוש כמכונית שניה - אוטומטית - לעיר. תודה, ירון
הודעה אחרונה מאת GOLF, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
מבקש חוות דעת מוסמכות לגביי אוקטביה TDI, עדיף מנהגי מוניות או רכבי חברה\ליסינג שעברו 100K ק"מ או יותר. אמינות, נוחות, טיפולים ואחזקה (עלויות), צריכת דלק וכל נתון נוסף גם אם לא נראה חשוב כל כך. בתודה ויום טוב אבי[/b]
הודעה אחרונה מאת ADVANT, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
טוב, אז הגיע זמנה של האלמרה להתחלף... רק מילים טובות לומר עלייה. טוב, כמעט ורק קיצר, קיימת התלבטות לגבי האוטו הבא. הרכב ישמש כרכב הראשי במשפחה, אמא שלי תנהג בו לעבודה כל יום (כ 20 ק"מ כל כיוון), וחרישה עליו בסופ"ש. דרישות: 1. אוטומט חובה 2. עדיפות ליפני 3. אחזקה+דלק+ירידת ערך סבירה 4. שיהיה חזק שימו לב! לא אמרתי ספורטיבי, אלה חזק יחסית, אני לא אוהב שיותר מדי אנשים עוקפים אותי בנוסף קיימת התלבטות לגבי סגנון הרכב. אני לא בטוח ששווה למכור את הרכב, להוסיף את ה 35 אלף שקל בשביל איזה טויוטה קורולה חדשה יותר בקצת... נהגתי גם בקורולה, גם בלנטיס, וגם באימפרזה ושלושתייהן לא הרגישו שונות כל כך בשביל כל כך הרבה כסף מה כן? חשבתי אולי לכיוון המ…
הודעה אחרונה מאת mazda626, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מה אתם חושבים על סובארו לגסי שנת 92 מנוע 1600 לנהג חדש? זה אוטו טוב לנהג חדש? אמין? מרגיש טוב בנסיעה? וחוץ מזה על איזה רכב תמליצו לנהג חדש עד 30k משהו שיהיה עם הרגשת נסיעה טובה ואמין תודה לכל העוזרים
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 13.6 אלף צפיות
טוב אז ככה, התחלתי לברר פרטים אחרי שקראתי את המאמר שנמרוד פרסם (תענוג לקרוא!) כי הבנתי שאולי לייבא מכונית מארה"ב לא תיהיה משימה בלתי אפשרית... מה שכן הייתי רוצה שמישהו ייעץ לי בקשר לעלויות של לקנות מכונית חדשה, איך בדיוק אני יכול לבצע את זה, הרי כשאני קונה את המכונית מישהו צריך ללכת לאסוף אותה, מי יעשה את זה? מי ידאג שהיא תעלה על הספינה לישראל? וכו'... וגם לפי כל הנושאים האחרים שקראתי כאן בפורום הבנתי שהמכס על מכונית חדשה הוא כ-130% האם זה נכון? כי כשהתקשרתי למכס ושאלתי הם אמרו לי לשלוח את הפרטים של המכונית, האם המכס שונה בין מכונית למכונית? וגם רציתי לדעת עוד פרטים על ידידה ואלון סולל, ומה הכוונה שמשלמים להם $2500 והם "נותנים לך את המפתחות כשהמכונית בישראל", מה בדי…
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
חשבתי על רעיון לפתוח ת'רד ולרכז בו את כל הלוחות רכב בארץ אז אם אין למנהלים התנגדות : http://www.cartel.co.il http://www.followme.co.il/ נתתי רק 2 להתחלה אני מקווה שתשתפו פעולה כדי שהת'רד הזה יצליח ויעזור לכל מי שמחפש רכב
הודעה אחרונה מאת ami123, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
חבר שלי מחפש רכב בסכום הזה אבל הרכב חייב להיות חדש מהחברה כי הוא עולה חדש מאמריקה אז הוא מקבל הנחה של איזה 20 אחוז . אבל הוא בן אדם גדול גובה 1.90 שמחפש אוטו טוב מהיר ונוח. מה אתם ממליצים?
הודעה אחרונה מאת דניאל, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני צריכה עזרה - אני מעוניינת לקנות רכב חדש ומתלבטת בין רנו קליאו דגם 2004 לבין יונדאי גטס, סוזוקי איגניס, סיטרואן c3 או טויוטה יאריס כולם 2005. מה הכי כדאי? אני מעדיפה לא להכנס לטווח המחירים של הטויוטה והסיטרואן
הודעה אחרונה מאת דניאל, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם ,מבקש עזרה בבחירת רכב מנוע טורבו-דיזל התקציב הוא עד 70K גיר ידני, הרכב צריך להיות קטוגרית מיני עד משפחתי משנים גבוהות ככל האפשר. מה דעתכם על אופל קורסה מנוע 1700? מי שמכיר..
הודעה אחרונה מאת דן-אברהם, -
-
-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
למשתתפי הפורום שלום ! אני עתיד להקציב כ-50 אלף ש"ח לקניית רכב, וחשקה נפשי להימנע מקניית רכב אפרורי המתאים לתקציב דלעיל, למשל פיאט פונטו. לפיכך אנסה להתחיל כאן פרוייקט שבו כל אחד ייתרום מניסיונו (וגם מועמדת) באשר ל- איזו מכונית גדולה, חזקה, ואיכותית, שבעבר או כחדשה הייתה יקרה, וכיום אפשר להשיג משנתונתים מוקדמים יותר. אבקש להציג רכבים בצורת ייתרונות וחסרונות, מלבד תאורים רלוונטיים. לכל הלוקח חלק ביוזמה, תודה !
הודעה אחרונה מאת YOSY_baleno, -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לאחרונה נתקלתי באדם די מבוגר שיש בבעולותו ג'טה מודל 88 ידנית,ממה שהוא אמר לי שזאת גירסת 16V נדירה בארץ לטענתו. האם מישהו מכיר את הרכב הנ"ל,האם זה נכון שזה נדיר כמו שהוא טוען? ובכלל האם הגרסה הזאת (16V) נחשבת לספורטיבית או שזו סתם גירסת סדאן קצת חזקה? ובכלל לכל מי שיש מה להוסיף על הרכב רק יעזור לי. תודה.
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אני מחפש רכב כבר הרבה זמן והיום אבא שלי הביא לי את ההצעה הזאת מחבר שלו בעבודה : רנו קליאו R.N 1.4 אוטו' (אני חייב אוטו' אל תשאלו למה...) יד ראשונה 79,000 (משתווה לרכב ממודל 2000 + -) מזגן ,הגה כוח ... שנת ייצור 1996 ב 26 אלף לפי מחירון הרכב הוא בשבילי נהג חדש ...חצי שנה נוהג *קראתי פה בעבר שיש בעיה עם הגיר האוטו' בצרפתיות אבל מאחר שמדובר ברכב שמשתווה לרכב משנת 2000 בערך מבחינת ק"מ אז אני בכל זאת שואל אתכם אם כדאי לי ללכת על האוטו הזה . מה גם שהיות ומדובר בחבר של אבא שלי אז אין לי הרבה דאגות אם יש פה איזה קאץ' עם האוטו למרות שבמידה ו... אני יבדוק אותו בכל מקרה תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Inoni, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 946 צפיות
*** הכותרת נכרכה - פורום משוררים סגור לרגל שיפוצים *** האם מישהו יכול לומר לי, אחת ולתמיד, מה הפאק / פאקים של מזדה 121 בימבה? חוץ מהמראה החיצוני שלה (לדעתי היא ממש חמודה דווקא)... הדבר הכי חשוב - האם האמינות שלה כמו האמינות של ה 323 * ? ולתכלס, יש מישהו שמוכר בימבה ידנית 1996 יד 2 ב 25000 שח. יד ראשונה - השכרה, הוא טוען שקנה את האוטו כבר אחרי שנה בהשכרה, ומאז היא אצלו בשימוש פרטי. כששאלתי על הקילומטרז, הוא אמר שזה לא רלוונטי, כיוון ששנה שעברה האוטו עבר ניתוח השתלת מנוע חדש (מיובא). * אגב, כשאני אומר אמינות, אני מתכוון לזה שהיו לנו 4 מזדות 323 על פני 10 שנים, ואף תקלה!! וחרשנו עליהן (דלק חינם)
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
יש לי שתי אפשרויות, או לקנות את האיביזה 1.6 מאמא שלי ב 20 אלף שקל, מכונית שעשתה 100,000 קילומטר והיא שמורה ואני ממש אוהב לסוע עליה. או את המונית הישנה (Mercedes 250D) של דוד שלי שעשתה 2,5 מיליון קילומטר! והיא כרגע לא יכולה לסוע, וצריך לגרור אותה למוסך ולהשים לה מנוע חדש (או מפירוק), 2.5 ליטר עם הזרקת דלק, וגם כל מיני שיפוצים אחרים שסה"כ יסתיימו ב 15-20 אלף שקל בערך ועוד 9000 שקל על המכונית עצמה, אבל אז יש לי מרצדס עם מנוע עצבני! מה אתם חושבים? יש לי תקציב של 30 אלף שקל, בואו נגיד ואני קונה את האיביזה ב 20 אז יש לי 10 לשיפורים, אבל אני יכול ב 30 אלף לשפץ את המרצדס 250D וזה חלום של אוטו! נהגתי על המרצדס החדשה של דוד שלי וזה פשוט לא יאומן, אני אוהב את הסגנון של מרצ…
הודעה אחרונה מאת Leonid, -
-
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מישהו מכיר? כי אני לא.. תענו מהר כי אני רוצה לקבוע למחר בדיקה. בכל מקרה- אם אתם מכירים כמה, מה הכי מומלץ מהם?
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום אני מחפש לחבר רכב שהיה מתאים לסטודנטים משמע עלויות כמה שיותר נמוכות, עכשיו לאחר שעיינתי בהרבה דפים בחיפושים מצאתי את המכוניות הללו 1)פ'יזו 206 1.4 גיר רגיל 2)רנו קליאו 1.2 גיר רגיל 3)פיאט פונטו 1.3 גיר רגיל התקציב הוא בערך 50 אלף ש"ח לא כולל טסט וביטוח העדפה היא לשנתון גבוה , רכב אמין ללא תקלות חוץ מטיפולים שוטפים וחלקים זולים והכי חשוב צריכת דלק , האוטו מתוכנן ליסוע כול יום מרחובות לשדרות הלוך ושוב כ 4 -3 פעמים בשבוע העדיפות היא לגיר אוטומט שכאשר גם גיר רגיל אפשרי בגלל צריכת הדלק הודה לכם אם תעזרו לי לבחור נורא חשוב הוא מתחיל ללמוד עוד שבועיים אפשרי גם המלצות לעוד רכבים יום טוב לכולם
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
צהריים טובים חבר'ה, שוב אני פותח טופיק, לעוד התייעצות קטנה אבל גדולה איתכם. כי אני באמת מרגיש שאני שוב צריך את עזרתכם. יש לי כרגע שתי אופציות בלקנות רכב חדש, ואני צריך את עזרתכם שתייעצו לי מה כדאי יותר. האופציה הראשונה היא : * סיאט איביזה שנת 94-95 במחיר של עד 15,000 ש"ח. * קיט טמבונים וחצאיות שלם. * צביעה. * אבזור פנימי : מוט הילוכים, צביעת פלסטיקים, שעונים, הגה, דוושות אלומניום, שטיחי אלומניום מושבים וחגורות. * אגזוז זרימה חופשית. * פילטר אוויר פתוח. * מערכת ב 3000 שקל. כל זה יוצא לי 25,000 ש"ח בערך, שזה התקציב המקסימלי שלי. האופציה השנייה היא : * רובר 216 שנת 95. במחיר של 18-19,000 * צביעה * מערכת ב 3000 שקל. * אגזוז …
הודעה אחרונה מאת גרשון המשפר, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
ראיתי היום אחת כזו, עם 150 אלף ק"מ. הקילומטרז' הגבוה קצת מפחיד אותי. חוץ מזה, נסעתי על האוטו והוא נוסע בסדר, יש לו קצת קילופי צבע ופלסטיק אבל לא משהו חריג לאוטו בן 8 וחצי שנים. מה שמפחיד אותי הוא הקילומטרז'. מה דעתכם? ואיך האוטו מבחינת אמינות? וסחירות? תודה!
הודעה אחרונה מאת גרשון המשפר, -
-
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
צריך עזרה-ממי שיש לו נסיון עם הרכב: -מדובר בוקטרה 92'. נפח מנוע עוד לא ידוע כי האיש לא זמין- אמינות סבירה? צריכת דלק סבירה? באופן כללי-הרכב מוצלח? ביצועים סבירים? נוחות נסיעה? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת .tommy g, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, ראשית ברצוני לציין כי הפורום ידידותי מאוד ועתיר מידע מועיל, ואני מאחל כל טוב לחברים בו. אולי תוכלו לסייע לי ב"בעיה" שבפניה אני ניצב. מלאו לי 20 שנה בלבד, ורישיון הנהיגה שלי טרי מאוד (אני עדיין בתקופת הליווי). אני בא ממשפחה חד הורית ללא רכב, וכך למעשה אין לי ולו ידע בסיסי בכל הקשור לטיפול ואחזקה שוטפת של רכב פרטי, החל בנוהלי תדלוק-מים-שמן, דרך ביטוחי רכב וכלה בטיפולים רציניים. זה בוודאי נשמע בלתי נתפס לאחדים מכם, אבל לא כולם גדלו עם רכב צמוד של אבאמא. לאור זאת, אני מחפש עכשיו רכב משפחתי, חדש, אוטומטי, שניתן לסמוך עליו שלא יעשה בעיות רציניות לפחות בשנתיים הראשונות, שהשירות במוסכים יהיה אדיב, מדריך וסובלני והחשוב מכל - שיהיה רכב מותאם לנהג חדש ובלתי מ…
הודעה אחרונה מאת אור .ס., -
היום ראיתי 306 S16 למכירה במרכז ויש לי כמה שאלות חשובות.. כאשר דיברתי עם האדם בטלפון הוא טען שיש לרכב 6 הילוכים האמנם או שזה רק בGTI-6? הוא טען שיש לרכב בעיה בגג שמש, משהו עם המסילות הוא טוען שזה כ600 ש"ח תיקון, מה ההיסטוריה של הדגם הזה מבחינת הגג? מבחינת שוק הרכב- מה השוק של הדגם הרכב הוא עם ריפודי עור , יש לציין שהוא שמור, בלי טסט חצי שנה, ועם התחייבות לתאונות, ק"מ כ110 אלף, האם הם הולכים יותר מהמחירון, פחות ..?? תצרוכת דלק??? מה מי מו ?? ובכללי איך האוטו, האם שווה לי להוסיף כ15K לערך כאשר אני לא עולה בשנתון..??
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אחותי צריכה רכב שיהיה אפשר להכניס בתוכו נבל (!) בשכיבה. גובה ממוצע של נבל נע בין 180 ס"מ ל190 ס"מ, ושוב, חשוב שהנבל ינוע בשכיבה המשמעות של הדברים היא שאחותי צריכה רכב שבו יש לפחות 190 ס"מ מדלת הבגאז' לתחילת המושבים הקדמיים (כאשר בן אדם ממוצע יושב על המושבים הללו). חשבנו על קסארה סטיישן, אשמח לקבל עצות נוספות. אגב, התקציב שלנו הוא 30 עד 45 אלף ש"ח
הודעה אחרונה מאת NadavRally, -
-
- 2 תגובות
- 12.8 אלף צפיות
שלום, ניסיתי למצוא את הניסוח של זיכרון דברים לפני בדיקת רכב (התחייבות) על מנוע, גיר, שלדה וכו'. החיפוש לא העלה דבר ענייני וגם בגוגל לא ממש הצלחתי... מישהו יודע מה הניסוח המדויק/מתאים? תודה.
הודעה אחרונה מאת Moshe_P,
-
מי מחובר 46 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 364 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Camaro 92
- מ.צ
- gpro
- DanielGangsta
- David32
- Zorly
- Itzik-b
- PYA
- menir1
- garicho
- orsh99
- צוק
- amosbmw
- Shay Shd Dave
- Ronenbb
- ברווז
- om2
- לירון .ה.
- itaysamurai
- shlomiko
- גור אדם
- fatboy1340
- Tal7
- gpm11
- QV1750
- davemustaine87
- ldti
- lanosforce
- `Infinity
- Igalz
- RedLabel
- שמוליק 88
- Pavlik
- Avia
- פריג'י
- BRAVO_SX
- עודדון
- SlowRide
- Assafo2
- natco
- פונציק
- guy.a
- אליה
- SurfHigh
- meir_gi
- Coresh
