Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

הגעתי לאתר שלכם דרך חבר טוב שלי (תודה רמי)

אחרי שהבנתי שבמקס טיונינג אתה מדבר + - לעצמך...

קראתי בעיון רב את כתבתו של Guy "דוגמאות מהחיים על רמאויות בקניה מיד 2"

וכתבתו של Kompy "איך לא ליפול בפח בקניית רכב"

שאגב זאת הכתבות האלו נכתבו בצורה מאוד עניינית וטובה,

רק מה שמשאיר אותי עם חשש כה רב שכבר עדיף לי לשכוח מקניית רכב משומש :(

 

עכשיו.

 

אני מעוניין לקנות רכב, טורבו דיזל. קבלתי הרבה הצעות לרכבים.

 

TDI, והיו גם כאלו שהיו בלי טורבו, כידוע הטורבו בא לכפר על העובדה שהמנוע הוא סולר.

השנתונים היו נמוכים : 98' 99' 00'

האם הבלאי של רכבי דיזל הוא חזק, והאם באמת כדאי להתעסק עם דיזל?

 

עוד שאלה,

מצאתי פאסאט 98' יד שניה 280.000 ק"מ! מבעלות ממשלתית לשעבר.

TDI...

 

התקשרתי, שאלתי הבחור ביקש בקצרה (חצוף) וכששאלתי למחיר הוא אמר

"משהו כמו 50 אלף"

הרכב מאוד קוסם לי, מאוד! אבל אני חושש.

בעקבות הכתבות הנ"ל.

זה הרכב הראשון שאני רוצה לקנות ואני לא יודע בכלל איך עושים את זה.

מי משלם על הבדיקה? האם חצי אני וחצי הוא? כמה היא עולה?

כל כך הרבה תהיות ואין לי שמץ של מושג מה לעשות,

לכן אני פונה אליכם.

 

תודה מראש

רועי נגה.

:roll:

<------Go fast

Go far------->

פורסם

עלות הבדיקה חלה ברוב המקרים על הקונה, בכל זאת אתם יכולים לעשות הסכם ביניכם.

 

אכן טורבו דיזל עדיף מדיזל רגיל, הטורבו מחפה על ה"עצלנות" של מנוע הדיזל.

 

אני לא כ"כ מבין בפרטיות מהשנים האלה, אבל מוניות מהשנים האלה (98' 99) נהרסות ומתבלות מהר מאוד ( אבא שלי עשה בקסרה שלו מעל 500 אלף ק"מ והיא שנת 99').

 

מחיר החלקים ברכב עם מנוע דיזל הוא ברוב המקרים יקר יותר.

 

אלא אם כן אתה נוסע הרבה מאוד ואתה זקוק למנוע דיזל בכדי להוזיל עלויות (דלק זול יותר בסביבות ה3 שקל אם אני לא טועה) אז תקנה רכב שמונע על בנזין.

 

 

בהצלחה, יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

הרכב היה בבעלות הממשלה לשעבר.

הכוונה לשבכ או לצבא.

רובם שחוטים, השאלה כמה נהגים היו עליה.

אני, אישית, לא הייתי נוגע.

אתה יכול למצוא דברים יותר טובים בתמורה לכספך.

אגב, מנוע דיזל, מסוגל לעשות חצי מיליון, ובקלות

השאלה איך אתה מתייחס אליו

והצבא בטוח שלא התייחס לפאסאט טוב.

פורסם

שלום,

 

מה התקציב שלך?

 

תנסה לתת לנו יותר מידע כדי שנוכל להמליץ טוב יותר.

 

לגבי הפאסאט, הייתי מנסה למצוא משהו אחר...

 

ולגבי קניה של משומש, זה לא קל אבל אם עושים את הכל נכון אז אין מה לפחד. מה לעשות ולרובנו אין את האפשרות לרכוש חדש.

 

גיא

פורסם

אוקיי.

 

את הרכב ראיתי בלוח פוקוס

צבע שחור, 00 בצד שמאל, יש מצב לשב"כ.

 

הרכב עצמו עבר 280.000 ק"מ שזה די הרבה לרכב וגם לדיזל.

 

התקציב שלי הוא עד 60 אלף ש"ח עם זיקה לדיזל, ועם זיקה יתרה לTDI...

 

נתקלתי ברנו מגאן TDI 1.9

בסיטרואן קסארה TDI 2.0

סיטרואן קסנטיה 2.0 TDI

 

לאחר כמה בירורים הבנתי שממש לא כדאי להתעסק עם רכבים בלי טורבו (בדיזל)

 

תודה מראש.

 

רועי נגה.

<------Go fast

Go far------->

פורסם

קודם כל בסיטרואן אין TDI, יש HDI.

 

לדעתי רד מהפאסאט.

 

תנסה למצוא קסארה HDI ידנית, כמה שיותר חדשה שתיכנס במסגרת התקציב.

 

אגב אפשר גם לא מוגדש, נכון הם לא מהירות, אבל הן נוסעות בסדר, קצת עגלתיות. במקרה הזה תוכל למצוא פולו SDI למשל.

 

גיא

×
×
  • תוכן חדש...