Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה רכב טוב מבחינת נהיגה ואחיזת כביש ובמיוחד אמין טכנית הייתם קונים.



מדובר על רכב הדומה בגודל ללנטיס 4 דלתות מנוע 1600 או 1800 .

מדובר בסכוום של בערך 80 עד 90 אלף.

 

פורסם

איזה רכב טוב מבחינת נהיגה ואחיזת כביש ובמיוחד אמין טכנית הייתם קונים.



 

מדובר על רכב הדומה בגודל ללנטיס 4 דלתות מנוע 1600 או 1800 .

מדובר בסכוום של בערך 80 עד 90 אלף.

 

 

היצע:

 

מאזדה לאנטיס - אם אתה רוצה ללכת עם העדר וגם לשלם הרבה ביטוח

טויוטה קורולה - בדגם הקודם קצת צפופה וחוץ מזה בהחלט בחירה הגיונית

ניסן אלמרה - חוץ מזה שהיא קצת פחות נוחה מחברותיה פה, היא מציעה חבילה טובה ומאוזנת

סובארו אימפרזה 1.6 - כבדה, מנוע חלש יחסית למתחרות, מהנה לנהיגה

הונדה סיביק - כבר לא הביצועיסטית של פעם אבל איכותית.

פורד פוקוס - מהנה לנהיגה, ויש אומרים קצת פחות אמינה.

 

לדעתי חפש כל אחת מהנזכרות לעיל ובחר לך את זאת הנתונים הספציפיים למכונית שתמצא יתאימו לך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

איזה רכב טוב מבחינת נהיגה ואחיזת כביש ובמיוחד אמין טכנית הייתם קונים.



 

מדובר על רכב הדומה בגודל ללנטיס 4 דלתות מנוע 1600 או 1800 .

מדובר בסכוום של בערך 80 עד 90 אלף.

 

 

במוו סידרה 3 או אלפא 156 .

אין בכלל מה להשוות בין שתי אלה לשאר המכוניות שהזכירו פה.

הבמוו טובה יותר ואמינה יותר, האלפא מעוצבת יותר .

פורסם
במוו סידרה 3 או אלפא 156 .

אין בכלל מה להשוות בין שתי אלה לשאר המכוניות שהזכירו פה.

הבמוו טובה יותר ואמינה יותר, האלפא מעוצבת יותר .

אבל אל תשכח שהטיפולים בב.מ.וו יהיו יקרים משמעותית מאשר איזה מאזדה לאנטיס רגילה.

ובנוסף על כך, למרות שהב.מ.וו אכן אמינה, פה ושם יכולים לצוץ בעיות וכל בעיה ברכב כמו ב.מ.וו יקרה יותר מאשר לאנטיס\קורולה וכו'.

Back to the original - NC again.

פורסם
אבל אל תשכח שהטיפולים בב.מ.וו יהיו יקרים משמעותית מאשר איזה מאזדה לאנטיס רגילה.

ובנוסף על כך, למרות שהב.מ.וו אכן אמינה, פה ושם יכולים לצוץ בעיות וכל בעיה ברכב כמו ב.מ.וו יקרה יותר מאשר לאנטיס\קורולה וכו'.

טיפולים בבמוו לא יקרים יותר מברכב רגיל, כל עוד אתה עושה את זה בשכל.

חוץ מזה, בראש סדר העדיפויות שלו נמצא הנאה מנהיגה, אם היה אומר אחרת, לא הייתי ממליץ על זה.

פורסם

הבן-אדם כולה רוצה איזה מאזדה לנטים ואתם הגעתם לב.מ.וו ואלפא...

 

 

מה קרה ? גם אתם יצאתם לחופש :shock:

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
הבן-אדם כולה רוצה איזה מאזדה לנטים ואתם הגעתם לב.מ.וו ואלפא...

 

 

מה קרה ? גם אתם יצאתם לחופש :shock:

לפחות לפי השאלה שלו, הוא ביקש רכב מהנה לנהיגה בגודל זהה לרכב משפחתי (כמו הלנטיס ...) .

×
×
  • תוכן חדש...