ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,537 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
כן, כן, אני יודע שרובר זה לא אוטו אמין ושאין לו שוק..... אבל- זה האוטו שאני רוצה. מצאתי אחת-רובר 600- שנת 94- יד רביעית- עם 165k נראית לא רע וגם הוחלף לה מנוע. צבע ירוק מטאלי.בדקתי את האוטו ומבחינה מכנית הוא לא רע- אפילו טוב.הבעיה הגדולה- יש קצת צבע שרוף (כמו כוויה כזה- אתם מכירים) בבגז' וקצת בגג של האוטו. היא רוצה 25K. יש לי קצת בעיה עם ה"יד רביעית"... ודרך אגב האוטו דגם LUX מה שאומר סאן-רוף ומושבי עור. מה דעתכם ובלי תגובות כמו "אין שוק" וכו....
הודעה אחרונה מאת msigal, -
- 4 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
אשמח לדעת על כדאיות הקנייה של רכב כזה,וחוץ מזה אני רוצה לדעת מה הביצועים....תודה
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- אחראי פורום
- 29 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
חברים, אחרי יום ארוך של תלאות, אולי סוף סוף מצאתי אוטו... היום הזה התחיל עם אדם שמציג את עצמו בשם רצון שרעבי, שפירסם מודעה על דייהו לאנוס 1999 יד שניה עם 69 אלף ק"מ. באתי אליו לגבעתיים, האוטו היה במצב מעולה, הוא טען שהיד הראשונה פרטית. הרמתי טלפון קטן לחבר של אבא שלי, שבדק ומצא שהאוטו היה יד ראשונה מחברה, ושהחברה מכרה אותו עם 160 אלף ק"מ. כמובן שאמרתי לאותו נוכל "ביי ביי" והמשכתי בחיפושים. דיברתי עם אדם נוסף, שהציג את עצמו בשם נסים מרמלה, שטען שיש לו לאנוס 2000 יד שניה פרטית, עם 100K ק"מ. הוא נתן לי את המספר של האוטו, והפלא ופלא - גם האוטו הזה לא יד ראשונה פרטית, אלא חברת השכרה. בניגוד לנוכל הראשון, לפחות הוא חסך לי את הנסיעה. בסוף, חבר של אבא שלי שיש לו סו…
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- 2 תגובות
- 945 צפיות
יד ראשונה, עם 110 אלף ק"מ. המחירון 33, המוכר רוצה 30. טוען שאין תאונות. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת BMW, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אני על סף קנייה של מיצו סופר לנסר, 93, אוטומט. כמה שאלות: 1. האם מישהו יוכל להעריך מהי צריכת הדלק בנסיעה משולבת? (הערכה כללית. כבר ניתקלתי בעבר בתשובה כמו 1 ל-13.21343. אם מישהו מתכנן לענות תשובה כזו, אז 13.21343 זה די קרוב ;-.) 2. השאלה העיקרית: שמעתי שיש בעיות עם הגירים האוטומאטיים של המיצובישי. ראשית, אומר כי בעת נסיעה איטית, יש תחושה שהגיר "מתבלבל" וחובט טיפה. האם זה אומר שהגיר עומד למות? 3. עוד לגבי הגיר: האם בכ--ל הסופר לנסרים יש את אותה בעייה? בערך אחרי כמה ק"מ הולך גיר אם התשובה לשאלתי הקודמת היא 'כן'. 4. אם יש למישהו הערות נוספות לגבי הסופרלנסר, אשמח גם לשמוע. תודה רבה מקרב לב, יום נפלא לכולם !!
הודעה אחרונה מאת aa123, -
-
איזה רכב כדי עד-20 אלף (אוטומט)
מאת Guest amit100- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני מחפש רכב עד 20,000 שקל הרכב הייה לבחורה 1)אוטומט 2)אמין 3) זול לתחזוק (ביטוח) 4)חיסכוני(דלק)
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
צריך הצעה של כלי רכב במחיר עד 60-65 אלף שח . הדרישות: אוטומת בלבד. רכב בעל תחת כמו מזדה נגיד הרכב שיש כרגע הוא מזדה 626 2001 אותו מוכרים כנראה עדיפות לרכב לא שתיין של דלק כמובן בגלל זה אנחנו מחליפים את המזדה. עדיפות לרכב זריז כמו הונדה אבל לא הונדה כי היא שותה הרבה אז מה אתם מציעים? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת a.bomb, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אחד מגולשי הפורום שלח לי הודעה פרטית ובו הציע לי לקנות רכב במכרז. רציתי לשאול את גולשי הפורום (וגם אותו כמובן) - מה זה המכרזים האלה? אלו מכוניות נמכרות בהם, מה הפרוצדורה, כמה להציע, האם זה כדאי, וכו'. תודה!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ובכן, להורי קוואליר 98 יד ראשונה עם כ100 אלף ק"מ אני מעוניין לרכוש פג'ו 205 GTI 1600 מצאתי למכירה אחת יד שנייה עם 135 אלף קמ במחוג, מבעלים שקנה אותה בשנת 92 עם 20 אלף ק"מ מקורית לגמריי אפילו אין אגזוז לחץ דשבורד שלם מזגן שעובד אין סאן רוף!!! דהיית צבע לרוב החלקים באוטו. אך אין מכות פח והרכב שלם. דורש 17 אלף שקל ולא גמיש מכאן. ובכן, אבא שלי הציע לשלם לו 17 אלף ולקבל את השברולט במקום לקנות את האוטו וכאשר נמכור את השברולט אני אקבל 17 אלף מהמחיר שנקבל עבורה והשברולט בינתיים תהייה שלי בלבד ( אני בספק מכיוון שאמי אוהבת את האוטו והיא קיבלה רכב דיזל שאותו היא לא אוהבת) אני אישית אוהב רכב ספורט, כגון ה205 השאלה היא האם כדאי לי להשאר עם השברולט או לעבור לפיג…
הודעה אחרונה מאת redbaron, -
-
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום כולם , יש לי התלבטות לגביי החלפה של הרכב שלי . יש לי מגאן קופה 1600 אוטומט ואני עם האוטו כחצי שנה עכשיו יש לי אפשרות להחלפה על 1)הונדה הצ'באק 94 1600 גיר רגיל הצורה הישנה כחולה יד שניה וללא תאונות הבן אדם דורש עליה 28 אלף שקל כולל סאן רוף 2)106 ראלי 98 1600 גיר רגיל לבנה 115 אלף קילומטר יד רביעית גם שילדה נקיה הבחור דורש עליה 35 אלף שקל עכשיו מה הייתם מייעצים לי לקחת הקריטריונים שלי הם אחזקה סבירה כולל טיפולים וחלקים , יופי, התנהגות בכביש גם קצת מהירות . אני יודע ששני הרכבים טיפה שונים זה מזה חוץ מנפח המנוע מה אתם אומרים גם לגבי המחירים ששני בעלי הרכבים דורשים עליהם ומצבם הכללי לפני שלקחתי לבדיקה אודה לכם עם תעזרו לי
הודעה אחרונה מאת Fireball, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
מטופלת , ידנית , מנוע 1.8 , מוכר רוצה 24 אבל גמיש , הגדם הוא גדם מויחד , עם כרית אוויר , חלון גג , בקרת אקלים לדברי מוכר הרכב מטופל באהבה ושנה אצלו , צריכת דלק 12 ש''מ לליטר , מוכר עקב מעבר לדיזל אני יודע שהרכב הוא מאוד נוח ונותן תמורה טובה לכסף . השאלה מה קורה בתחזוקה וחלפים , ומה לגבי הרכב הספציפי הזה ? כדאי לחפש קסנטיה עם פחות קילומטרז' ויד נמוכה ?
הודעה אחרונה מאת feel, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שוב אני משגע אותכם בחיפוש אחרי האחת. מצאתי 89 יד שנייה מטופלת בחברה עם ספר טיפולים מהק"מ הראשון הכל מקורי דשבורש שלם סאןרופ תקין. הוא דורש 17 אלף מוצדק ? אין מכות שלדה הוא מוכן לחתום
הודעה אחרונה מאת AuH81, -
-
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
התכוונתי לקנות פונטו HGT שהנתונים שלה נראו טובים מאוד. לקחתי אותה לבדיקה והתוצאות היו טובות. צריך כמה תיקונים סבירים. הבוחן אמר שיש נקישות במנוע וצריך לכוון את השסתומים. בבירור עם אנשי פיאט הבנתי שלא ניתן לכוון את השסתומים ההידראולים במנוע של פונטו ספייס וחייבים לפתוח ראש מנוע. זה נשמע ממש לא הגיוני. האוטו רק בן שלוש. הבדיקה הראתה שההספק של המנוע כרגע הוא במיטבו אבל הבוחן אמר שאם הבעיה לא תטופל המצב יתדרדר. מה עושים? יש טעם לגעת ברכב כזה? לסבך את העניין עוד יותר אציין שהוחלפה כבר רצועת טיימינג ברכב שעשה רק 56,000 קילומטר. מה מסתתר מאחורי כל הסיפור הזה?
הודעה אחרונה מאת Refael Azi, -
- 13 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום, ושבת שלום. דודים שלי מעוניינים להחליף את רכב למשהו חדש. הם מעוניינים במאזדדה 3 2.0(מציעים משהו אחר באותו תקציב?),אבל הם לא יודעים מאיפה לקנות אותה. הם מתלבטים בין- -ליסינג תפעולי/מימוני לבין -קניה מהחברה קודם כל-מה עידף?ליסינג מימוני או תפעולי? ערכתי חיפוש ולא מצאתי מה עדיף. ומה עדיף?ליסינג או מהחברה? את היתרונות של ליסינג אני יודע,אבל מה שאני לא יודע זה החסרונות. אם תוכלו לעזור,אז תודה רבה. ושוב כמו שהזכרתי מלמעלה-אם תוכלו להציע עוד מכוניות באותו מנוע(2.0 ל') ובאותו קטגוריה(משפחתית),אז תודה. הם מחפשים אוטו ש- מבחינת אבזור מספק+ חזק התנהגות…
הודעה אחרונה מאת tomer.s, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
איזה רכב טוב מבחינת נהיגה ואחיזת כביש ובמיוחד אמין טכנית הייתם קונים. מדובר על רכב הדומה בגודל ללנטיס 4 דלתות מנוע 1600 או 1800 . מדובר בסכוום של בערך 80 עד 90 אלף.
הודעה אחרונה מאת שלומי, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
צריך לבחור את הרכב שאקבל מהעבודה, התלבטות קשה מהי המלצתכם ? יום נעים.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מזל טוב על הפורום החדש עיצוב מגניב למבינים בלבד בבקשה שלום רב !!!! בדקתי בארכיון הפורום ולא מצאתי מידע מספיק בבקשה עזרתכם. אני מתלבט בין אימפרזה 1600 שנת 97 או לנטיס 1800שנת 97 אני רוצה לרכוש רכב שיהיה משפחתי ואמין איזה רכב אמין יותר מבחינת תקלות אישה מרווח יותר (5 מבוגרים) איזה מהם זול יותר לטיפול איזה מהם חסכוני בדלק יותר איזה מהם הנסיעה יותר נעימה (בולמי זעזועים ) איזה מהם יותר מהיר בבקשה תשובה מפורטת על כל מה שניתן ולא תשובות סתמיות אודה על העזרה
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 5 אלף צפיות
מישהו שאני מכיר מחפש רכב 7 מושבים למשפחה בתצורת פרייבט ולא ואן. אני העליתי מאזדה 626 בלבד. מישהו יודע על קיומן של עוד כמה?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 9 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
אני רוצה לקנות מכונית יד שנייה מחוץ לארץ דרך האתר ebay השאלה היא עם בכלל איפשר ליייבא לארץ אותה ועם כן איך? הרכב שאני רוצה זה:Hyundai : Tiburon Custom תודה
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
בוקר טוב חבר'ה, עקב חגיגות הפביה המיליון שירדה מפס הייצור , יש הנחה של 10K. פביה 16v ב-90K מה דעתכם? שווה להמתין למחודשת שזמן הגעתה עדיין לא ממש ידוע , או לרכוש את הנוכחית תמורת 10K פחות?
הודעה אחרונה מאת RS, -
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
רכב לסטודנט עם תקציב של 20 שזה כולל ביטוח וטיפול ראשון זה משאיר אותנו עם 15 בערך עדיף משהו בסביבות ה13 נכון לעכשיו בדקנו סוויפט 1.3, מאזדה 323אף, אי.איקס 1.1, ואיביזה. הוא החליט שהוא רוצה את המאזדה אבל היא נמכרה באותו היום אז חזרנו לנקודת ההתחלה בערך , יש למישהו המלצות? חשוב שהרכב יהיה ידני מישהו יכול לתת חוות דעת או לשים את עצמו במקום חברי ולומ מה הוא היה לוקח אשמח גם לשמוע מניסיון של אנשים עם הרכבים הנ"ל. להזכיר הוא סטודנט וחשוב שהרכב לא יהווה חלק ניכר מההוצאות החודשיות. תודה מראש בנצי.
הודעה אחרונה מאת yehuda-k, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני מתכוון לרכוש רכב בזמן הקרוב וחשבתי על סיאט איביזה שנת 98 אוטומט שלפי מה שהבנתי נכנסת לתקציב של 35K פלוס מינוס. אז הייתי רוצה לדעת בכלליות מה אתם אומרים על הרכב בנושאים של צריכת דלק אמינות הרכב נוחות נהיגה בו תודה
הודעה אחרונה מאת bodom, -
מחפש רכב עד 50,000 1 2 3
מאת לוויתן- 32 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
הי לכולם. מחפש לקנות רכב ראשון. התקציב שלי עומד על 50,000 (אפשר קצת למתוח למעלה...) מחפש רכב טוב (מי לא), ידני/אוטומט, שנת 1999 ומעלה ועם מזגן. האופציות שחשבתי עליהן: 306, 105, קליאו B, קורסה, סקודה פביה, פולו. חשבתי גם על טיוטה (יאריס, קורולה) אבל לא ראיתי משהו מספיק חדש, שעומד בתקציב שלי. יש עצות? כיוונים חדשים?
הודעה אחרונה מאת לוויתן, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מה דעתכם? האם זה כדאי? תודה!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
205 GTI או 205 CTI 1 2
מאת Serginio-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
מה דעתכם מה יותר כדאי??? תודה
הודעה אחרונה מאת דניאל, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שנת 86, השאלה שלי היא האם זה הדגם ספורט ? או שיש דגם עממי 3 דלתות ? אפילו גלגלי מגנזיום לא היה לו. היא למכירה, והוא דורש 4 אלף שקל!?!?! מקדימה על השמשה הוא שם מדבקה מטומטמת של "טורבו" איך אני יכול לזהות האם זה רנו 5 טורבו, או סתם חיקוי אומלל ודגם פשוט. יש הבדלים במראה החיצוני ?
הודעה אחרונה מאת דניאל, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
נתקלתי בכזאת מקודם מדובר על מנוע V6 2.4 איך הרכב מכל הבחינות שתוכלו לספר
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
- 4 תגובות
- 837 צפיות
*** הכותרת נערכה *** אם כל אחד שמבקש ייעוץ בפורום ייעוץ ירשום כותרת כמו שלך - כל הכותרות תהיינה זהות. קרא את כללי הפורום. http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=1051 ***************************************************** הבוקר נתקלתי במודעה בעיתון. מדובר בסקודה פאביה ידנית, 1400 סמ"ק, שנתון 03 שנמכרת ע"י חברת טרייד אין של ליסינג בחולון. הם מבקשים 58,000 ש"ח (9000 פחות מהמחירון אם אני לא טועה). הסיבה למחיר הנמוך היא שהרכב כבר הספיק לרשום לזכותו 48,000 ק"מ (יותר מכפול מהממוצע). מה אתם אומרים, מניסיונכם שווה לראות האוטו, לברר יותר או שאין טעם לגעת באוטו שכבר עשה כל כך הרבה. התקציב שלי הוא בעיקרון עד 50000 ש"ח. כיוון שהבנתי מהמוכר בטלפון שיש ע…
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- 1 תגובות
- 871 צפיות
במחיר של עד כמה 100K.... חשבתי על איגניס ספורט מה דעתכם עליה?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 12 תגובות
- 5 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מחפש אוטו צעיר וטוב שיתאים לבחור בן 17 .. המחיר צריך להיות עד 25 אלף ש"ח ועדיף בפחות ..... חשבתי על סיאט איביזה, מה דעתכם ? אני יכול למצוא איביזה במצב טוב במחיר הזה ? אילו עוד מכוניות באות בחשבון ? תודה לכולם
הודעה אחרונה מאת yehuda-k,
