Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים!

מצאתי סקודה פאביה אוטומטית שנת 02 עם 38,000 ק"מ. הרכב היה בליסינג וכעת מוצע למכירה ב66,000 ש"ח. לפי יצחק לוי פאביה אוטומטית שנת 02 אמורה לעלות 77,000 ש"ח. מישהו יודע כמה אחוזים אמורים להוריד מהמחירון על רכב בחוזה ליסינג?

מה דעתכם? שווה לקחת לבדיקה? למישהו יש פאביה ויכול לספר לי קצת על הרכב? אני יודע שהיום סקודה זה בעצם פולקסוואגן, כך שאמינות לא כל כך מדאיגה אותי (במידה והרכב יעבור בדיקה כמובן), מה שכן מדאיג אותי זה האם יש שוק לפאביה? האם קשה למכור אותן אח"כ?.

אודה לכל מי שיוכל לייעץ לי.

תודה.

תמיד הכי חשוך, לפני עלות השחר....

פורסם

ההודה המקובלת היא בין 4%-20% למכונית שאתה מתעניין בה יש ק"מ נמוך מה שאומר שההורדה שנתנו בהחלט סבירה.

 

קשה לומר משהו על השוק של הפאביה, היא לא נמצאת בשוק מספיק זמן.

 

הערכתי היא שאם לא תסע ק"מ מעל הממוצע לא יקשה עליך למכור אותה ב-11000 ש"ח מתחת למחירון ובלבד שתחזיק בה שנתיים-שלוש (לפחות)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
ההודה המקובלת היא בין 4%-20% למכונית שאתה מתעניין בה יש ק"מ נמוך מה שאומר שההורדה שנתנו בהחלט סבירה.....הערכתי היא שאם לא תסע ק"מ מעל הממוצע לא יקשה עליך למכור אותה ב-11000 ש"ח מתחת למחירון ובלבד שתחזיק בה שנתיים-שלוש (לפחות)

האם ישנם קריטריונים הקובעים את גובה ההורדה? מחישוב שלי חברת הליסינג הורידה 14% מהמחירון, איך מחליטים כמה להוריד? בין 4% ל20% יש הרבה כסף....

לפי יצחק לוי אם אני קונה רכב מליסינג ומוכר אותו אח"כ לבעלות פרטית אני אמור להוריד 6% מהמחירון, אז למה כתבת שלא יהיה לי קשה למכור אותה ב11,000 פחות מהמחירון?

 

מישהו יכול להסביר לי איך מחשבים את הסיפור הזה עם הליסינג?

תודה:confused:

תמיד הכי חשוך, לפני עלות השחר....

פורסם
האם ישנם קריטריונים הקובעים את גובה ההורדה? מחישוב שלי חברת הליסינג הורידה 14% מהמחירון, איך מחליטים כמה להוריד? בין 4% ל20% יש הרבה כסף....

לפי יצחק לוי אם אני קונה רכב מליסינג ומוכר אותו אח"כ לבעלות פרטית אני אמור להוריד 6% מהמחירון, אז למה כתבת שלא יהיה לי קשה למכור אותה ב11,000 פחות מהמחירון?

 

מישהו יכול להסביר לי איך מחשבים את הסיפור הזה עם הליסינג?

תודה:confused:

מחיר רכב משומש אינו מתימטי ותלוי בהיצע וביקוש.

 

אף אחד לא יקנה ממך רכב אחרי ליסינג ב-6% פחות - ההודה בפועל תהיה הרבה יותר גבוהה.

 

היום המחירון 77000 ועוד שלוש שנים נגיד 50000 סביר שב-39000 יהיו קונים...

 

(הורדה בפועל מהמחירון תהיה מעל 20%)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אוקיי, אז בקשר לליסינג הבנתי.

השאלה שלי היא האם יש לפאביה שוק בארץ? האם יהיה קל למכור אותו אח"כ?

תמיד הכי חשוך, לפני עלות השחר....

פורסם

למה שלא יהיה לה שוק?

לדעתי אתה לא פועל משיקולים נכונים. אם האוטו מתאים לך - קנה אותו. תפסיק לדאוג בקשר למכירה שלו. לכל אוטו יש שוק. אז יש מכוניות שאתה יכול למכור תוך שבוע, ויש כאלה שתוך חודש - ביג דיל. מקסימום תצטרך לרדת טיפה במחיר. בכלל, בארץ למכוניות משפחתיות אוטומטיות כמעט תמיד תמצא שוק.

חבר שלי מכר רובר 200 במחיר מחירון תוך יומיים והיו לו לא מעט פניות. למרות שכולם אמרו שלרובר ידנית אין שוק.

×
×
  • תוכן חדש...