Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה ברנו מגאן!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לקנות רנו מגאן שנת 97 דגם RT(הדגם המפואר)

המחירון שלו הוא 36440 ואין לו ביטוח משום סוג(לא חובה ולא מקיף)

האוטו במצב מצויין ומבפנים נראה כמו חדש היו לו רק 2 בעלים קודמים

רציתי לשאול אותכם כמה אני יכול להציע לבעל הרכב?

וצריך להתחשב במחיר הביטוח שהוא(ביררתי אצל כמה חברות ובגלל שאני נהג חדש הוא ממש גבוה) בסביבות 5000 שקל רק המקיף והחובה עוד 1800

וכמובן רציתי שתגידו לי אם בכלל הרכב הזה מתאים לנהג חדש?

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

לא יודע בקשר לרכב עצמו כ"כ, תלוי מה אתה מחפש ממכונית, גם אי נהג חדש ומצאתי את מה שרציתי במגאן שלי, רק מה -היא מגאן קופה ולא משפחתית...

בכל מקרה מה שאני כן יכול להגיד לך זה- תחליף סוכן ביטוח, ההצעה נראת לי גבוהה מאד, תשמע גם אני נהג חדש ועשיתי ביטוח חובה + מקיף לרכב ביותר זול מזה, לא משמעותית, בכמה מאות בודדות אבל הרכב שלי הוא עם מחירון 42 לא משוכלל, וגם הוא קופה 2.0 עם חלקים יותר יקרים וקשים להשגה, ותאמין לי שקופה חזק יחסית בשילוב עם נהג חדש עושה לחברת הביטוח כסף טוב...

 

בכל מקרה, לדעתי, אם אתה לא נעול ואוהב את האוטו, אל תקח אותו, אני לא מאמין שאני אומר את זה, כי זה מה שתמיד אמרו לי ואני התעצבנתי, אבל יש בזה משהו (פשוט לא הקשבתי כי הייתי נעול על העיצוב והכוח), עדיף לך אוטו חביב וסחיר יותר כמו מאזדה 323F שנראה נחמד, ברנו יש בעיות, לא גדולות וקריטיות, אבל מעצבנות שחבל על הזמן, שרובם נובעות מחומרים ופלסטיקה באיכות לא משהו שגורמים כמו שמש הורסים עם הזמן (ככה גם מנועי הסאנרוף לרב לא עובדים- בגלל גלגל הפלסטיק במנוע שנשרף משהשמש), וגם יש לו הרבה בעיות חשמל, רק היום נאלצתי להחליף חיישן לספידומטר ב410 ש"ח.

פורסם

מגאן שכזאת היא משפחתית משעממת למדי... :?

לא ממש האוטו האידיאלי לנהג צעיר.

בסכום של 35K בערך יש מבחר אופציות טובות יותר לנהג הצעיר.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

תרשי לי לחלוק עלייך

 

אני בעל רנו מגאן שנת 96 1600 דגם RT + אבזור EX

 

הרכב מאוד מהנה לנהיגה + אופציות שיפור מדהימות ( הרכב שלי משופר, ומפורסם באתר MAX TUNING? - רנו מגאן שחורה )

אותו מנוע כמו למגאן קופה וכל אותו דבר חוץ מהצורה החיצונית.

רכב חזק אם משפרים אותו בשכל.

 

וברמת השנתון והמחירים הוא מציע רמות אבזור מאוד גבוהות

 

אם תרצה עצות לשיפור ו או דוגמאות צור איתי קשר בפרטי

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

 

הרכב שלי משופר, ומפורסם באתר MAX TUNING? - רנו מגאן שחורה )

אותו מנוע כמו למגאן קופה וכל אותו דבר חוץ מהצורה החיצונית.

רכב חזק אם משפרים אותו בשכל.

 

אחי ראית יאת הרכב שלך ב MAXTUNING רכב יפה אבל אני שואל אותך כמה בערך אני יכול להציע לבעל הרכב?

אין לו רישיון כבר שבועיים והמחירון של הרכב הוא 36 חוץ מזה הרכב במצב טוב

כמה בערך להציע לו?

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

אם אין לרכב טסט וביטוח העסק קצת מסובך...

 

עליך לעשות רישון זמני וביטוח זמני, לקחת את הרכב לבדיקה במכון,

 

לעבור טסט, ורק אח"כ להעביר בעלות.

 

זה לא מעט בלגן....

 

לדעתי את צריך להוריד לו בין 3000 ל-5000 ש"ח (אם הרכב במצב סביר לגילו)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הייתה לי רנו מגאן שנת 96, שנקנתה מהסוכנות, עליה נסעתי כ-110K ק"מ במשך 3 שנים.

 

הרכב לא ראה מוסך חוץ מטיפולים במוסך במרכזי.

 

תחליט כמה אתה מוכן \ יכול לתת תוריד קצת ומשם תתחיל להתמקח.

 

קח בחשבון שאתה הרונה צריך להתחשב בעלות הביטוח ולא המוכר.

 

אם מצאת רכב שאתה רוצה והמצב טוב, שוה לקחת. מציאת רכב טוב אורכת זמן רב וזמן זה כסף לרוב.

 

בהצלחה!

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

×
×
  • תוכן חדש...