Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7972 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני צריך המלצות למכוני טסטים טובים באזור הצ'ק פוסט מפרץ....וולקן וכו'.

 

לא ניכנס לקריות אלא רק במקומות מרכזיים שקל להגיע השירות מהיר ואדיב ויסודי...

 

אשמח לשמוע מניסיון שלכם באיזה מכונים הייתי ומה כדאי זה כמובן רק באזור חיפה... :wave2:

פורסם

אתה צריך לעבור טסט או בדיקה לפני קנייה?

 

לטסט כדאי לגשת לטסטקאר. אתה מחנה, משלם, נכנס לתור ויוצא מהצד השני שמח, בתקווה שהכל תקין. השירות מהיר, העברתי שם שני כלי-רכב שונים טסט. אני מניח שהאחרים כמו מ.מ.מ. או האחרים באיזור משרד הרישוי לא יהיו פחות טובים.

 

לבדיקה לפני קנייה מומלץ בחום ללכת אך ורק למ.מ.מ.. הם הכי קפדניים והכי מקצועיים בחיפה, מנסיון אישי של שתי מכוניות שבדקתי (ולא קניתי) אצלם, ושל עוד הרבה אחרים. הם מתעמקים מאוד בשלדה, גם בכיפופים קלים, ובודקים ומסבירים לך גם את המשמעות של כל מכה בפח.

פורסם

הרכב הוא לא רק שילדה ופח. את המנוע הם לא בודקים!!!!!!

 

10 מטר משם מכון "בחן". הם כן עושים בדיקה למנוע.

ירון אדרי - 050-6565666

מדריך ומאמן ספורט מוטורי

מנהל מקצועי ספורט מוטורי

פורסם
הרכב הוא לא רק שילדה ופח. את המנוע הם לא בודקים!!!!!!

 

10 מטר משם מכון "בחן". הם כן עושים בדיקה למנוע.

מ.מ.מ. בודקים גם את המנוע. נראה לך שהם בודקים רק פח? הם מחברים את המנוע למחשב ומוציאם פלט על ההספק שלו, כמו בכל מכון בדיקה. מאיפה הגעת לזה, שהם אינם בודקים את המנוע? אצלי בדקו גם בדקו.

פורסם
מ.מ.מ. בודקים גם את המנוע. נראה לך שהם בודקים רק פח? הם מחברים את המנוע למחשב ומוציאם פלט על ההספק שלו, כמו בכל מכון בדיקה. מאיפה הגעת לזה, שהם אינם בודקים את המנוע? אצלי בדקו גם בדקו.

מה לגבי בדיקת קומפרסיה ?

את זה הם מבצעים ?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

1.אני חייב בדיקה יסודית + ממחובשת + מחירים בפיקוח משרד הרישוי מה שאומר 380 ש"ח לבדיקה לא?

 

טסטקאר בנשר איך הם נראים לי רציניים ומקום גדול וידוע...העברנו פעם שעברה את הרנו שם טסט..

 

כן גם לי חלק הציעו בחן או מ.מ.מ השאלה היא מין מינהם טוב יותר,מה שגם בחן ביכלל לא מוכרים כמו מ.מ.מ וטסטקאר...מה שאולי אבא ואמא ויש למי לפנות.

פורסם

מנסיון אישי, גם "בחן" וגם "מ.מ.מ" טובים. שניהם אמינים ומקצועיים.

 

אתה תצא מרוצה בכל מקרה, אם תלך לאחד מהם. את "טסט קאר" אני לא מכיר, אין לי נסיון איתם.

 

אלון

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

עוד תהייה.......

 

איזה מין מדינה מטומטמת זאת שמאגר הרכבים של רשם המשכונות נפתח רק משנת 94 זאת אומרת שאני לא יכול לבדוק רכב משנת 93? אם הוא משועבד לענערף למי...איך אני יכול לדעת ????? איזה מן דבר זה?

פורסם
מ.מ.מ. בודקים גם את המנוע. נראה לך שהם בודקים רק פח? הם מחברים את המנוע למחשב ומוציאם פלט על ההספק שלו, כמו בכל מכון בדיקה. מאיפה הגעת לזה, שהם אינם בודקים את המנוע? אצלי בדקו גם בדקו.

אתה מדבר על מ.מ.מ. במפרץ (מול בתי הזיקוק)?

ניגשתי לשם (לפני חודש), שאלתי איך הם בודקים את המנוע ואמרו לי שרק חיצונית. שאלתי שוב אמרו שאין מחשב. אולי לא בא לבוחן הבדיקה לאוטו שלי באותו הרגע והוא שיקר?

ירון אדרי - 050-6565666

מדריך ומאמן ספורט מוטורי

מנהל מקצועי ספורט מוטורי

פורסם

כול מכוני הבדיקה מכסים את עכוזם בשביל לא לספוג תביעות אח"כ.

 

מבדיקה שעשו לרכב שמכרתי התרשמתי לטובה בקפיוטסט הסמוך לאוטוסנטר בחוצות המפרץ.

אם הייתי חייב הייתי ניגש לשם.

פורסם

בסוף עשיתי בבחן...

ואכן בדקו את המנוע ממוחשב אומנם לא הכי מתקדם אבל סביר.

 

350 שקל.

 

והאמת לא חוזר לשם למרות שהתרשמתי לטובה אבל לא מספיק....

×
×
  • תוכן חדש...