ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,541 נושאים בפורום הזה
-
לאון V20 טורבו 1 2
מאת agent5-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום, אני מניח שאני הולך את השאלה הכי נפוצה והכי מאוסה שנשאלת כאן מפעם לפעם ע"י דרדק זב חוטם מרמת אביב ג' שקיבל מאביו סכום נאה לרכישת רכב חדש. ובכן, איני ילד, אבל נפלה בחלקי הזדמנות פז להחליף את רכבי (206) ולהגשים חלום קטן- לנהוג ברכב קצת יותר ספורטיבי. עומד לרשותי סכום של כ- 150-165 אלף שקל ואני מעוניין ברכב חדש. הדרישות שלי הן כדלהלן- - זריזות - כוח (כזה שיוכל להאיץ למהירות סבירה בעליות של שורש גם אחרי שנבלמתי ע"י סובארו סטיישן שנת 92 עמוסה בקונילמל ו-15 ילדיו, שיחיו) - אמינות - פרקטיות בקיצור, לאחר כמה שבועות של בדיקות ומעט נסיעות מבחן, הפיינליסטיות היו- - מיאטה - יאריס טי ספורט - אלפא 147 - …
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- 5 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אני אמור לקנות. בימים הקרובים VR6 רציתי. לדעת איך היא מה, אפשר לשפר בא ? וכמה עולה כל דבר זה !!! אומר פילטר ציפ פורק, לחץ אם אפשר ? לשים הכל ? איזה חברה וכמה ? עולה ומה אפשר לעשות גם. מבחינת שיפורי ? חוץ וגם !! כמובן כמה עולה תודה מראש דניאל *** ההודעה המקורית ללא סימני פיסוק ***
הודעה אחרונה מאת gibsonlp, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אז ככה יש לאמא שלי VW BORA 2001 1600ואבא שלי החליט שהגיעה זמנה וצריך להחליף. התקציב הוא עד 120000 זה גם יותר מידיי.. אנחנו מחפסים שנת 2000 ומעלה אוטומטי מנוע עד 2000 סמ"ק מזדה רנו פיגו' וכול הרכבים הקואנים למינהם לא בא בחשבון חשבנו על ראב 4 אבל הוא מכוער מדיי בשנת 2000... אני הצעתי BMW סידרה 3 אבל אמא שלי אומרת שזה רכב לגבריים. בקיצור תנו הצעות ואני יעשה רשימה של רכבים שמתאימים לנו...
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מה ? המחירון המדויק של האוטו הזה שנת 95 סאןרוף ידני 150000 ! יד חמישית? ועוד, שאלה כמה ? יעלה לי לעשות ? את האוטו מבחינת פחחות וצבע שיראה כמו חדש (בערך). חברה תעזרו לי. דחוף, כי בימים הקרובים אני. צריך לתת תשובה סופית ? *** ההודעה המקורית ללא סימני פיסוק ***
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 2 תגובות
- 995 צפיות
או קיי אז היום הייתי אמור ללכת עם הבעלים של הבראבו (שסיפרתי לכם עליה אתמול) לבדיקה.. למי שלא יודע 1600 ידנית שנת 97 יד 3 117K ק"מ לא יצא בסוף ללכת לבדיקה, אבל ביררנו בפיאט לגבי ההסטוריה של הרכב... עכשיו אני כבר לא יודע מה לעשות!! אני מחפש הרבה זמן בראבו ואני מתחיל להשתגע .. אז ככה: ההסטוריה אומרת שהחליפו דלת תא מטען אבל בעל הרכב מתחייב בבדיקה על השלדה..אז כנראה הייתה תאונה קלה או משהו..לא מדאיג אותי יותר מדי.. עוד דבר שההסטוריה אומרת - החליפו לעיתים תכופות ברקסים ברכב - לא יודע אם זה מעיד על סגנון הנהיגה של הנהג או על מחלה של הרכב הספציפי הזה..אבל זה מדאיג ועכשיו לדברים הגרועים: א- החליפו ספידומטר ברכב..זה אומר שיכול להיות שמס' הק"מ שהקילומטראז' מראה לא אמית…
הודעה אחרונה מאת Sparco, -
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
OK. קודם כל אחלה פורום!!! קראתי הרבה שירשורים על רכבים 15-20K ויש לי כמה שאילות שאולי יחזרו על עצמן. בעבר היו לי 2 מכוניות: 205 - 85 1400 (מנוע 92) 205 - 95 1400 האמת שהיתי די מרוצה מביצועים של המנוע. (זה אחד הדברים החשובים שאני מחפש ברכב קטן) לא היתי מרוצה מכמה דברים: 1. איבזור מינימלי. 2. נסיעה לא שקטה בבין עירוני (לדעתי יותר מדי רעשים מהמנוע) 3. תיבת הילוכים לא נוחה. העברה לא חלקה כמו ביפניות. אז אתם שואלים: למה אתה עדיין רוצה אירופיות? נימוקים: 1. זולות. (אני סטודנט עם תקציב דל) 2. 205, 106 - אני מכיר את המנוע. יצא לי כבר לעשות תיקונים + טי…
הודעה אחרונה מאת Herman, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
אחותי הגדולה מחפשת רכב בסגנון של המגאן סניק, מולטיפלה וכו'. בקיצור רכב גדול במעט מהממוצע אבל לא מיניואן. הבעיה היא מחסור בכסף. 20K מקסימום. (כן, אני יודע שאין הרבה מציאות במחיר הזה) דרישות: *חיסכון- דלק, טיפולים, ביטוח. *מקום לעגן שני כיסאות לתינוק. *מקום למטען- עגלת תינוק+תיקים. חשבתי על הגראן-מוב של דייהטסו, יקר מדי. עצות?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום חברים. אתם כבר מכירים אותי... אני מנהל כרגע מו"מ לרכישת מזדה 323 שנת 96 עם 90 אלף ק"מ, יד שניה (יד ראשונה היתה בליסינג 4 חודשים בבעלות חברת AVIS). נסעתי באוטו והוא נוסע בסדר גמור. חיצונית הוא גם בסדר גמור, חוץ מ-2 בעיות: 1. הפגושים (גם הקדמי וגם האחורי) סדוקים, בנוסף יש קצת קילופי צבע מתחת לפגושים, לא רציני מדי. 2. הזכוכית של המראה הימנית שבורה, וגם המראה טיפה שבורה. המחירון של האוטו הוא 34 אלף, הצעתי למוכר (שעושה רושם של אדם אמין מאוד, הייתי אצלו בבית והוא הראה לי את כל המסמכים כולל את מסמך הרכישה מ-AVIS שמוכיח שהוא קנה אותה אחרי כמה חודשים) 27 אלף בגלל ההשכרה לשעבר והתיקונים. הוא ביקש בחזרה 29 אלף, אמרתי לו שאני מוכן לסגור על 28 ושיחזיר לי תשובה.…
הודעה אחרונה מאת Shmulik_Miata, -
-
peugeot 106XSI 1 2
מאת srack-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
ובכן, שוב אני משגע אותכם. לידע האישי, הGTI1.9 עברה תאונה והיה לה שלדה נפרדת (בדיקה במכון הדרום הראתה זאת) ה1.6 השנייה שראיתי, ובכן, הבעלים כל הזמן בורח מבדיקה בקומפיוטסט. כשרציתי לבדוק אצל חבר הוא הסכים, אבל כשזה הגיע לבדיקה במכון כגון קומפיוטסט הוא התקפל. ובכן ראיתי פיג'ו 106 XSI שנת 93 שעברה כ150 אלף ק"מ השאלה שלי, זה ידוע שזה אינו רכב ספורטיבי? אני צודק? מדובר בדגם 3 דלתות עם מנוע 1400 מישהו יודע נתונים למעט 95 כ"ס? תאוצה ? מהירות מירבית ? צריכת דלק ? שיפורים אפשריים מכאנית ? והאם הרכב נמכר במחירון? או פחות ? או אפילו יותר.... בהנחה והרכב במצב סביר... תודה ושבת שלום
הודעה אחרונה מאת Casper, -
-
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בבקשה עזרה אני רוצה להחליף את הרכב לקצת יותר ספורטיבי מה דעתכם על פונטו hgt 2002 האם כדאי? מה דעתכם על הרכב לעומת ההונדה? האם שווה החלפה?
הודעה אחרונה מאת erezs, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
קיבלתי טלפון עכשיו מדוד שלי שאומר לי שיש לו חבר שמעוניין למכור פיאסטה שנת 81. המחיר - 500 ש"ח סיבת המכירה: הבעלים שלו חושק ברכב ממודל יותר מתקדם. וגם המשפחה שלו עומדת לגדול והפיאסטה הזקנה לא תספק את הסחורה. מצב מכאני: להגדרתו של דוד שלי הרכב במצב טוב ('מצוין' אי אפשר להשיג במודל שנת 81'). ובאפריל האחרון הרכב עשה ת"א-אילת ובחזרה. אני יודע שהפיאסטה היא רכב חסכוני, אך היא גם רכב מיושן. בהנחה שאני רוכש אותה, האם היא אמינה? מהי זמינות חלפים (חלק די מכריע ברכישה). אני יודע שהרכב הזה לא חזק ונוח, ובטוח שלא חשבתי על פיאסטה בתור רכב ראשון, אבל שווה לנסות.
הודעה אחרונה מאת dannyboy, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני מחפש רנו אקספרס כבר הרבה זמן ועתה צמצמתי את האפשרויות לשתיים: 1 מודל 94 יד שניה 270K אבל מנוע הוחלף לפני 20K מפרטי בעלים ראשונים לא ידועים 2 מודל 97 יד ראשונה מחברה 187K (מנוע מקורי) עם נהג יחיד שתי המכוניות במצב קוסמטי טוב מאוד ושמור גם מבפנים. אני לא מתייחס להבדלי מחיר ולא לאבזור הפרמטר המעניין היחיד הוא מבחינה מכאנית מה עדיף? וכמה זמן אמור מנוע של אקספרס להחזיק בהנחה שמטופל כמו שצריך ובזמן?
הודעה אחרונה מאת sorvall, -
-
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
כבר הרבה זמן שאני מחפש סטייל כזה של רכב, מצאתי סוף סוף מציאה! והיא מציאה מהסיבה הפשוטה שזה רכב של חברה וגם בגלל שזה של חברים של אבא'לה..... הרכב כאמור הוא פג'ו פרטנר מודל 98,מד האוץ מראה 260 ק"מ אבל--- לפני שנה החליפו לרכב במוסף פג'ו מנוע, המנוע עצמו נקנה חדש והוזמן בחברה עצמה. הוחלפה משאבת סולר לפני שבועיים. יש לאוטו תיקוני צבע לעשות וחוץ מזה האוטו פיקס לגמרי! המחירון הוא 43 לפי מה שהבנתי, הבחור מתחיל לדבר מ20 אלף! אני מתכוון להוריד אותו עוד כמה אלפים ולקנות! מה דעתכם???? כמובן שהאוטו ילקח לבדיקה...... קובי.
הודעה אחרונה מאת ירון פ, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אוקיי אז אבא שלי רוצה לקנות לאמא שלי איזה משהו צנוע שתוכל לנסוע לעבודה בשקט והוא מחפש רכב גבוהה עד 60 אלף שקל. בעיקרון אין משהו ספציפי שצריך להיות באוטו חוץ מ5 מושבים ואוטומטי (לא חדש כמובן...). הוא חשב על טריוס (של דייהטסו? ככה כותבים?) וגרנד ויטרה (לא זוכר של מי), מה דעתכם? כמובן שאף אחד פה לא יכול לצפות כמה יהיה המחיר הסופי של הרכב כי בסך הכל זה בין הקונה למוכר אבל בהערכה גסה אשמח לקבל הצעות בסביבות ה50-60 אלף שקל להערכתם. תודה מראש, עידן
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 4 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אני לא יודע מה סיפרתי לכם בפעם האחרונה, אבל עכשיו מצאתי בראבו כמו שחיפשתי: 1.6 ידנית, מודל 97, מס' ק"מ סביר ויד סבירה. אני מתכוון לקחת מחר את הרכב לבדיקה בנתניה(שם גר המוכר)..מישהו מכיר ויכול להמליץ על מכון בדיקה טוב שם באיזור?
הודעה אחרונה מאת Sparco, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם היום ראיתי בדרכי לים אלפה רומיאו GTV עכשיו מחיפוש שנערך בפורום הבנתי שיש 3 מנועים שכאשרהמנוע החזק הוא 3.0 ת דיברתי עם הבן אדם והפרטים הם ככה האוטו יד שנייה מודל 97 מנוע 2.0 הבן אדם דורש 55 אלף שקל עכשיו האוטו יפה בצורה מדהימה דומה לפיאט קופה והבנתי שזה אוטו רכב בעצם וגם אותו יבואן עכשיו לשאלתי 1)המחיר שלה , האם האוטו נסחר מעל או מתחת למחירון 2)אחזקה , מה רמת האחזקה שלה כי למרות שערכתי חיפוש לא כול כך מצאתי ושאני אומר אחזקה אני מתכוון דלק ,ביטוח,מחיר חלפים וטיפולים 3)סחירות , האם לאוטו יש "שוק" או שהיה בעתיד קשה להיפטר ממנו וזהו להכול תודה לכולם
הודעה אחרונה מאת pasparto, -
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני מתלבט בין הרכבים מזדה קסדוס 9 שנת 2000 ממש מפוארת לבין קרייזלר סיברינג שנת 2001 (ואני ממש מטורף על אמריקאיות),מה אתם מציעים,מה אתם הייתם לוקחים........תגיבו בבקשה. נ.ב 2 הרכבים נעים בין בערך אותם מחירים (100-112 אלף)
הודעה אחרונה מאת mazda626, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
רכב זה הוא יד שניה ועשה עד עכשיו 110000 ק"מ טסט לשנה ויש לו סנרוף הבחור רוצה בסביבות ה-48000 ש"ח רציתי לקבל חוות דעת על הרכב הנ"ל מבחינה מכנית איך הרכב , חבר אמר לי שברכב זה יש הרבה תקלות משום שזה מנוע 1400
הודעה אחרונה מאת la_DVD, -
-
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אחים שלי יקרים מה אתם אומרים על פג'ו 405 שנת 93 1800 יד 3 ידנית זה התמונות של הרכב http://www.geocities.com/ran_and_lin/405 או פג'ו 205 ידנית שנת 97 1400 יד 2 או משהו של סיאט איביזה או קורדובה משנתונים כמו 97-98 הם מתאימות לנהג חדש? יש חוויה מהנסיעה? אוכלות דלק? והכי חשוב יש שוק? תודה מראש לכל העוזרים אתם יודעים שאני אוהב אותכם :wink:
הודעה אחרונה מאת ami123, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היי, חבר שלי רוצה לקנות רכב, הבעיה היא שהוא יחסית בררן... היה לו ג'ימי יחסית צעיר אותו הוא מכר בגלל המצב בבנק (גירושין זה דבר יקר, במיוחד עם ילדים...) כך שהוא רגיל לחיים הטובים (יחסית). אז ככה: הרכב צריך להיות ממוזג, מרווח, חייב ספסל אחורי בשביל הילדים וגם כדאי שיראה טוב. אם כל זה לא מספיק - זה אמור להכנס לתקציב של עשיריה... כמובן שהרכב צריך להיות אמין וחסכוני (אגב, מישהו אי פעם רצה רכב לא אמין וחסכוני??) אמרתי לו לרדת מהעץ ושקשה לי להאמין שהוא ימצא משהו דומה במחיר כזה, אבל אולי מישהו כאן יאיר את עיני?
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אולי זה לא המקום, אז מנהלים מוזמנים להעביר/למחוק... יש לי התלבטות קשה כבר כמה חודשים. אני רוצה לעבור ל 106S16 או ל 106GTI אבל בשביל זה אני צריך להפרד מה - 205CTI1.9 שלי. כמו שאתם יודעים כבר פרסמתי אותה כמה פעמים ובסוף התחרטתי... הבעייה שהיא אצלי כבר שנה שביעית והשקעתי עליה יותר מ 45,000 ש"ח ומאות שעות עבודה (אם לא אלפים - בלי הגזמה). מצד שני - מאוד חשוב לי לנהוג על אותו רכב כמו רכב הראלי שלי (S16)... בקיצור אני נקרע כבר חודשיים או יותר בנושא - אבל עכשיו יותר מתמיד: גם מצאתי 106GTI שאני מעוניין לקנות (מפורסמת בפורום) וגם קיבלתי הצעה לא רעה (אבל אני לא שלם איתה) על הרכב שלי - 42,000 ש"ח. לא שאני אשתכנע ממה שיכתב פה - אבל, זה בהחלט מעניין אותי לשמוע.... את ה…
הודעה אחרונה מאת אלון חלווה, -
-
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, אז ככה, אני עדיין רוצה למכור את הסובארו שלי, עכשיו בקצת יותר רצינות ואני הולך לפרסם בעיתון גם כן. אני מעוניין להחליף אותה ברכב קטן, שאיפה מאוד חזקה לקנות 106 XSI בסכום של עד 16 אלף, האם אפשר להשיג אחת בלי שאסי (מצב מכני לא מטריד אותי אני אחדש את האוטו) במחיר הזה ? או שרק את דגמי ה- XR XN והקיד אני יכול להשיג בסכום המדובר. עכשיו ככה, יש לי אפשרות לעשות עם חבר שלי מפתח במפתח על פג'ו 205 CTI שנת 92, האם זה כדאי ?
הודעה אחרונה מאת אור .ס., -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
נהגתי ברכב של בן משפחה שלי, יש לו סוזוקי בלנו שנת 2000 , אוטו' פשוט נהנתי מזריזות המנוע שלו... לכן התעניינתי ברכב ודבר ראשון היה לקרוא עליו ביקורות, בדר"כ קטלו אותו על מערכת החשמל אבל רוב הביקורות היו מעולות. עכשיו נכנסתי למחירון רכב וראיתי שמחירונים של הבלנו ממש בקנטים. סוזוק בלנו 2000 ,1.6 אוטו' GLX דל' 4, מחיר: 49.600 ש"ח (פרטי) המחירון שלו לאיכות הרכב הוא מאוד נמוך מישהו יודע למה? והרם יש לכם ביקורות לחיוב ולשלילה בקשר לבלנו? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אהלן, אשמח אם מישהו יוכל לפרט מה עליי לעשות: היום נפגשתי עם מוכר הרכב (פיג'ו 106 KID), הזמנתי את ה"מומחה" שבדק את הרכב ביסודיות, בסופו של דבר החלטתי לרכוש את הרכב - סיכמנו להפגש מחר על הבוקר ליד בנק הדואר. מה הפרוצדורה? מה עליי לעשות במדוייק? האם צריך לעשות שוב ביטוח חובה? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת la_DVD, -
-
- 16 תגובות
- 9.9 אלף צפיות
אבא שלי מחפש מכונית והוא מתלבט בין קרייזלר 300M 1999 לבין קרייזלר סברינג 2001 מה אתם חושבים שעדיף לו?? ומה ההבדל בין ה300M לסברינג?? *** הכותרת נערכה **** זה שאבא שלך מחפש רכב לא מעיד על תוכן השרשור.
הודעה אחרונה מאת efi_shams, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
לפני בערך כחודש פתחתי ת'רד על זה שאני מחפש רכב בתקציב של 5000-6000 ש''ח לאחר חיפושים מייגעים(חחח נראה אותכם עוברים איזה 30 פיאטים) המטרה שלי היתה למצוא פיאט אונו משנתון של 92+- במצב סביר היו אבא שלי ראה פיאט בדקנו אותה וזה בערך מה שעולה מבדיקה ראשונית(לא מוסך אלא התרשמו ראשונית) 1.צמיגים גמורים 2.טסט נגמר עוד חודשיים 3.חובה להחליף טמבון קידמי(המקורי שבור) 4.החלפת פנס אחורי אלו הדברים הבולטים חיצונית כמו שאמרתי בדיקה במוסך תגיע בהמשך ואני אעדכן אותכם השאלה שלי היא כזאת הפיאט היא מסוג S60 מודל 93 יד שניה קילומט' של בערך 150.000 לא בדייקתי בדייקנות פנימית האוטו שמור מאוד... וחיצונית מלבד מה שרשמתי למעלה הכל תקין ללא מכות פח חלודה או דברים כאלה…
הודעה אחרונה מאת mcyossi, -
-
- 2 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכם אני צריך עזרה פה של אנשים שהיה להם את הרכב הנ"ל. אני מעוניין לקנות Peugeot 205 GTI 1.6 1.9 לא משנה לי בדיוק רק שתהיה בין השנים 87-91 . עכשיו אמרו לי שלהיכנס לרכב הזה זה צרה צרורה, ממש כל חלק זה יקר לאללה ולהשיג מפירוקיות זה כמעט בלתי אפשרי.... אז מה אני עושה הולך על זה, זה נכון מה שאומרים על הרכב (אני יודע שהוא לא אמין אבל עד כמה...) ? ואם לא איזה תחליפים ספורטיביים יש באותו התקציב? (10K)...
הודעה אחרונה מאת Clarion Man, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום. מה אתם חושבים על הרכב הנ"ל? איך האמינות שלו במידה ומוצאים אחת שמורה ומטופלת כראויי? האם הוא מגיע טווין טורבו? או שזה רק בדגמים החדש? מאיזה שנה היא מגיעה עם גיר טיפטרוניק? איך האוטו בהשוואה ל אודי A6? במוו 528? תכלס אני חושב עדיף את הבמוו, אבל באוטו מחיר כמו הוולוו היא תיהיה שנתון נמוך יותר , 97? ובטח הביטוח שלה כפול וכך גם עלויות האחזקה האחרות. מה לגבי אופל אומגה? שהיא תיהיה בטח הכי חדשה מכולן? מודל 2000-2001? כל הצעה תתקבל בברכה. תודה.
הודעה אחרונה מאת t.e.s, -
-
- 2 תגובות
- 749 צפיות
רצוי מהנה לנהיגה. אמין לא אוטומט(!) לא חייב משפחתי אבל אפשרי. לא סופר מיני מיני אולי קומפקטיות. הרכב ישמש בישביל להגיע לעבודה לטייל בארץ עירוני בין עירוני הכל. הצעות ורכבים ממולצים תודה.
הודעה אחרונה מאת mazda626, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום רב, מבקש את המלצתכם לרכב לנסיעות ת"א - ירושלים, 3 פעמים בשבוע, מלבד הנסיעות הרגילות כמובן בעיר ומחוץ לעיר. תקציב - עד 50,000 ש"ח. דרישות (לפי סדר זה) - אמינות, מהירות וסחיבה, בטיחות, צורה חיצונית יפה, חסכוני בדלק - לא סולר. תודה!
הודעה אחרונה מאת mazda626, -
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 289 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- yor2
- SlowRide
- אהרן ג
- Assafo2
- itsik170
- ELI001
- Pavlik
- יוני3227
- David32
- ברווז
- ברנד
- hans
- פריג'י
- הרקוליטו
- Dan___
- Shay Shd Dave
- chrono
- spidrman
- לירון .ה.
- Step
- Avia
- matan_mil
- DeiMoS
- kfirg
- Rongaflugen
- nglancer
- orankohn
- רובר חלל
- yoav911gt2
- ArikB
- bogib
- gpro
- omricn
- הצילינדר השישה עשר
- zaf
- 3n
- אלעדית
- פאר האורה
- lanosforce
- Alloytoy
- עודדון
- garicho
- צוק
- ALX
- amit54
- לב טוב
- Yuvalino
- Itzik-b
- BRAVO_SX
- נולד לליסינג
- Jeka88
