Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7984 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב זה הוא יד שניה ועשה עד עכשיו 110000 ק"מ

טסט לשנה ויש לו סנרוף הבחור רוצה בסביבות ה-48000 ש"ח

 

רציתי לקבל חוות דעת על הרכב הנ"ל

מבחינה מכנית איך הרכב , חבר אמר לי שברכב זה יש הרבה תקלות משום שזה מנוע 1400

פורסם

מנוע ה 1.4 של הסיוויק אמין בדיוק כמו ה 1.6,רק חלש ממנו.עם תיבה ידנית הוא אמור לסוע די נחמד,רק שזהו לא אוטו ספורטיבי,אלה פוזה נטו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
רכב זה הוא יד שניה ועשה עד עכשיו 110000 ק"מ

טסט לשנה ויש לו סנרוף הבחור רוצה בסביבות ה-48000 ש"ח

 

רציתי לקבל חוות דעת על הרכב הנ"ל

מבחינה מכנית איך הרכב , חבר אמר לי שברכב זה יש הרבה תקלות משום שזה מנוע 1400

מבעלות של שנה וחצי על רכב זהה :

 

הרכב לא סובל משום מחלה אופינית במידה וטופל כהלכה.

 

אין שום בעיה עם המנוע , להיפך - זו החוליה החזקה באוטו. שילוב של מנוע נמרץ עם צריכת דלק נמוכה.

 

מומלץ מאד למי שמחפש מכונית אמינה עם "לוק" צעיר.

הביטוח כמיטב המסורת יקר.

זוהי *אינה* מכונית ספורטיבית.

פורסם
רכב זה הוא יד שניה ועשה עד עכשיו 110000 ק"מ

טסט לשנה ויש לו סנרוף הבחור רוצה בסביבות ה-48000 ש"ח

 

רציתי לקבל חוות דעת על הרכב הנ"ל

מבחינה מכנית איך הרכב , חבר אמר לי שברכב זה יש הרבה תקלות משום שזה מנוע 1400

 

 

מבחינת הרכב עצמו הרכב טוב אמין וחסכוני, הקאץ' הוא שאפשר ליפול חזק בקטע של ביטוח מקיף אם אתה נהג צעיר.

 

אם יש לך אפשרות לרשום את הפוליסה על הורה תלך על זה, אם לא, תברר קודם הצעות מחיר אצל סוכני ביטוח כדי לקבל תמונה כללית ואז תחליט.

×
×
  • תוכן חדש...