ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,541 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
מה הרכב הכי כדאי בתקציב עד 20 אלף? קרעטריונים: מנוע לא גדול יותר מ 2.0 צריכת דלק שלא תהיה גבוה מאוד אלה סבירה כמה שיותר ספורטיבי ואם פוזה (כמו 205 ג'י טי איי) רצוי שיהיה קטן אבל לא צפוף מדיי... כמובן ללא הרבה בעיות או טיפולים... שיהיה זול לטיפולים וכו' זהו נדמה לי
הודעה אחרונה מאת Fireball, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
"תיקוני תאונה מאחור: החלפת פח אחורי המולחם לקצוות הקורות האורכיות מאחור" מה זה אומר? יש שאסי? ירידת ערך? עוד משהו-יש דרך לבדוק אם הקילומטרז' נכון? בתודה..
הודעה אחרונה מאת אסף, -
-
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אנשים מה אתם אומרים על דייטסו אפלאוז שנת 93? רכב טוב? שותה דלק? מתאים לנהג חדש? והכי חשוב אמין? תודה
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
מכר שלי מעוניין לקנות רכב כזה, מודל 94 או מודל 96. המחיר שמציעים לו נמוך ב-10 עד 15 אלף ש"ח מהמחירון, האם זה הגיוני? (צריך לעשות טסט ממש בקרוב). אין לנו ספקות לגבי הבטיחות והעוצמה של הוולוו, אך מה דעתכם על הרכב מבחינת אמינות, תקלות, עלויות אחזקה וחלפים, צריכת דלק וכו'. מה צריך לבדוק במיוחד, מה נקודות התורפה? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת msigal, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
האם זה חשוד שרכב כזה מוצא את עצמו ב"טרייד אין" ?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
כבר הייתי נעול על המגאן קופה , והתחלתי לעשות טלפונים , אבל כשדפדפתי במחירון מתוך סקרנות , הבחנתי שיונדאי קופה מאותה שנה עולה 10,000 ש"ח פחות. ישר רצתי לפורום לחפש חומר על היונדאי קופה וזה מה שמצאתי - האוטו שותה דלק , ולא זז. אבל לא מצאתי שום השוואה בין שתי המכוניות הנ"ל. האם המגאן קופה 2.0 שותה פחות דלק , יותר חזקה ויש לה יותר התנהגות מאשר היונדאי קופה ? כי על הנייר הנתונים שלהם שווים ........ ואם הן אכן זהות......יכול להיות שאני ישנה את דעתי בשלישית.....
הודעה אחרונה מאת Moshe_P, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם אני על סף רכישת אוטו ראשון ואני מתלבט בין סיאט איביזה 1400 שנת 94 לפג'ו 106 XR\XS 1400 שנים 93-94 לבין פג'ו 205 1600 GTI בשנים 90-92, כולם ידני. השאלות שלי הן: מי יותר טובה לשיפורים מכאניים? וחיצוניים? ואיזה מבין המכוניות יותר מרווחת בסלון שלה? ומי יותר חסכונית?
הודעה אחרונה מאת Herman, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מה דעתכם על רובר 214 3 דלת' ידנית 1400 שנת 97. מבחינת צריכת דלק? אמינות/בלאי/טיפולים? רמת נסיעה? ואם יש למישהו נתונים טכניים ..אשמח לשמוע. תודה מראש,
הודעה אחרונה מאת soli, -
-
-
- אחראי פורום
- 37 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
טוב, אז ככה, כאמור, התקציב הוא 15-18 אלף, בתכלס, אני לא נוסע הרבה ברכב, גם כי אין לי ממש כסף לדלק, וגם כי אין לי כ"כ צורך, אני רוצה מכונית אמריקאית ישנה, נכנס יופי בתקציב, זולל דלק, שווה, כי יש הנאה מהסיפור. יש לי אפשרות לקנות ג'סטי 88 עם מנוע של ג'סטי 92 (מפירוק ) ב-3500 ש"ח, המנוע נשמע ונראה בסדר (אני יודע שהמראה הוא רק חיצוני), אתם יכולים להוסיף לזה פחחות וצבע כי כל הרכב מקומט. אני שואל פה למעשה אם כדאי לי, ואם אתם שואלים איך הרכב הזה ישרת אותי, אז אני לא חושש, רוב הנסיעות שלי הם במרכז הארץ, מידי פעם מצפינים טיפה עד להרצליה, או נוסעים לירושלים, אז ככה שג'סטי ישנה יכולה בשקט להספיק. מה קיבלתי עם קניתי ג'סטי ? יש לי קצת כסף בבנק כי האוטו היה זול, זה נשמע נחמד, א…
הודעה אחרונה מאת אור .ס., -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
ישנם אנשים שקנו רכב והרכב היה משועבד לכל מיני חברות שנותנות הלוואה או בנקים אבל לא תמיד בעל הרכב עומד בהתחיבות בגלל בעייה כספית והחברה מעקלת לו את הרכב ומנסה להחזיר לעצמה חלק מהכסף של ההלוואה ע"י מכירת הרכב במחיר זול. ****השאלה שלי איפה ניתן למצא רכב כזה (רכב מסחרי כגון טנדר)?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 3 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אני מעוניין ברכישת רכב חדש (לאו-דוקא חדש מהחברה). כאוהב מכוניות רודסטאר (וכבעלים לשעבר של המיאטה האגדתית) אני מתלבט כעת בין: * רובר MG-F * רובר MG-VVC (מה בדיוק ההבדלים ביניהן?) * מיאטה את המיאטה אני מכיר טוב למידי (ומאוד מרוצה ממנה), אבל חשבתי לנסות את ה- MG, בין היתר בשל מחירה הזול. (למרות שלא מייבאים אותה יותר) בפורומים השונים שמעתי על תחזוקה יקרה. מה דעתכם על נושא זה ובכלל על ההשוואה בין הרכבים הנ"ל? תודה, ג'ו
הודעה אחרונה מאת a.c, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לכולם! זקוק לחוות דעת על בדיקה של פונטו 97 s75. לרכב יש פחות מ55K ק"מ והוא נסע בכל חייו בעיר. רציתי לדעת מה אתם חושבים על תוצאות הבדיקה שערכנו היום - יש המון סעיפים אבל אני מבין שהרוב זה כסת"ח של המכון... מבחינת לחץ דחיסה במנוע, הלחץ דחיסה בכל השסתומים עומד על 150PSI עם נפילת לחץ של 8 (?). הבוחן במכון אמר שזה בסדר גמור. 1. מנוע/מערכת קירור/ מערכת דלק/מערכת הצתה: רעש מערכת תזמון ושסתומים, תושבות מנוי, נזילות שמן, קורוזיה בצנורות ואביזרי קירור, תפקוד מערכת דלק והצתה לקויי. 2. מערכת פליטה: מערכת פליטה פגומה, רקבונות במערכת פליטה. (הערת הבוחן בע"פ: הדוד האחורי מתחיל להראות סימני ריקבון ועוד שנה או יותר נצטרך להחליף אותו מכיוון שהרכב נסע המון בעיר והצטב…
הודעה אחרונה מאת la_DVD, -
-
- 2 תגובות
- 962 צפיות
יש למישהו ניסיון עם האוטו הזה ? הוא יוכל לספק אותי 80 ק"מ יום יום (לבסיס ובחזרה) ? או שכדאי ללכת על ה FOREVER ? כאשר העיקרון המנחה הוא חיסכון בדלק. האם ישנם בעיות עם הדגם הזה (נדיר יחסית ל FOREVER) ? אודה על תשובה, אריאל.
הודעה אחרונה מאת מצמץ, -
איך הרכב מבחינת אמינות ועלויות אחזקה בלבד?? אודה אם תוכלו להתייחס לדגם 2000,2000 טורבו ול3000 שנתונים 96-98 תודה רבה
הודעה אחרונה מאת יקיר, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
למישהו/י יש הצעות לרכב 3 דלתות, אוטומטי. שנוסע טוב (לא עגלה ,לא צריך להיות בעל תחנת דלק כדי להחזיק אותו, אמין - טיפולים) בסביבות 30,000 ש"ח. ???הצעות?? נ.ב. אפשר להציע גם ידני אך יש לי עדיפות לאוטומט.
הודעה אחרונה מאת york123, -
-
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מחר אני עושה בדיקה ואם הכל בסדר אז אני קונה
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
שלום, יש לי כמה שאלות. נגיד רכבים ספורטיבים כמו אימפרזה טורבו ואיביזה טורבו, איך אפשר לדעת ללא בדיקת מחשב שהטורבו עדיין עושה את העבודה שלו כמו שצריך? איך אני יודע שממש ישבו באוטו לפי כיבוי המנוע כמה דקות? מה צריך לבדוק ברכבים עם טורבו? האם המנועים האלה נסחטים יותר מהר ממנועים ללא הטורבו? בקיצור מה עדיף, רכב עם טורבו, או רכב ללא טורבו ( כמו קליאו ) ? כן, אני יודע שאלה שאלות מפגרות, אבל אני לא יודע את התשובות להן. תודה.
הודעה אחרונה מאת B-T, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לפורום המכובד, לאחר קריאת המון פורומים ושאלות ושיטוט גם בפורום הזה הגעתי למסקנה שככה"נ זה הפורום הכי מקצועי ולכן אני מקווה שיוכל לענות לי על שאלותי. הבעייה לרב בפורומים שהמון אנשים מבינים, וכל מי שמבין מנסה לעזור גם על מה שלא שאלת ובסוף אתה יוצא יותר מבולבל (זה מה שקרה לי ולכן בחרתי לפרסם עוד מודעה). לכן אני מבקש בבקשה אם אתם רוצים לעזור לי, תענו על מה שאני שואל ואל תמליצו על דברים שלא רלבנטים. ואחרי ההקדמה הפלצנית: אני מחפש רכב בתקציב של 35-40 הרכב ישמש בעיקר לנסיעות בין עירוניות קצרות (לצבא ולאוניברסיטה), אני מחפש רכב קטן ידני ומנוע יותר גדול מ-1000 (כל ה-1000 לא רלבנטי) מה שחשוב לי ברכב זה בסדר הבא: 1. אמינות 2. צריכת דלק טובה מאוד 3. מזגן חזק…
הודעה אחרונה מאת B-T, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
חבר שלי מיתלבט בין אופל אסטרה 00 לבין פורד פוקוס שנת 00... הוא מחפש אוטו משפחתי רגיל בלי שום ביצועים קטלניים וכו' מה יותר טוב? למי יש יותר שוק?
הודעה אחרונה מאת Format1, -
-
פיג'ו 407 1 2
מאת המיינור מסטר-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
האם הייתם ממליצים לי על הרכב??? האם יש סיכו שאני יוכל למצוא פיג'ו 407 יד שנייה או טרייד-אין ולא מהסוכנות?? האם הרכב אמין מיכנית??
הודעה אחרונה מאת המיינור מסטר, -
-
מה דעתכם על שברולט קפריס? 1 2
מאת Guest Go!-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 10.2 אלף צפיות
אוטו חזק, מנוע 5000, אולי חיית דלק, אבל אוטו טוב. האמריקאית הכי יפה שיש, נוחה, כסאות עור, הרבה צעצועים ועוד... והמחיר נע בין 20-30 אלף שקל. נחמד לא? מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת sasi M, -
-
- 1 תגובות
- 6 אלף צפיות
ראיתי שאפשר להשיג דגמים יחסית חדשים (98,99) במחירים נמוכים...
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
חבר'ה מה עדיף? יונדאי אקסנט מודל 2000 מנוע 1500, ידני או סיטרואן קסארה מודל 1999 מנוע 1600, ידני ??
הודעה אחרונה מאת omri75, -
סיאט איביזה
מאת GIMELY- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני עומד לקנות סיאט איביזה אני עדיין לא יודע איזה דגם אבל אני חושב שהSTELLA 1600 סמ"ק 100 כ"ס שנת 2000 נכנסת לתקציב(50 אלף) רציתי לדעת פרטים על המכונית - תצרוכת דלק, מהירות מקסימלית, מחיר ביטוח, מ0 עד 100, ועוד פרטים כאלה רציתי גם לדעת אם המכונית אמינה ושלא תלך כל יום למוסך ואם אתם ממליצים לי על מכונית אחרת בתקציב(50 אלף) משנת 99 ומעלה.. *אני נהג חדש יחסית שנה על הכביש... מעוניין באוטו שיהיה טוב אמין ויפה.. וגם מהיר אם אפשר זה גם יהיה טוב תודה לכל העוזרים וסליחה על הסיפור הארוך
הודעה אחרונה מאת saar5555, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בשטוטי ברחבי הרשת מצאתי את הקישור הבא שבודאי עשוי לעניין מי מהמתעניינים ברכישת רכב: http://www.netaction.co.il/supp.phtml?sup=00372 מנסיון ניתן להוריד עוד קצת אם אתם ממש רציניים, ואין צורך להרשם באתר, אלא אפשר לפנות ישירות לחברה הנזכרת בקישור ולהגיד שאתם באתם בעקבות הפרסום בנטאקשן. להסרת ספק: אינני בעל עניין באף אחת מן החברות הקשורות, וקישור זה מובא לרווחת משתמשי הפורום.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני מעוניין לקנות פיג'ו 106 אבל יש שני סוגים שאני לא יודע מה ההבדל ביניהם xs ו xr מה ההבדל ? תודה על העזרה
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
השאלה היא כזאת: נניח שבנאדם מעוניין לקנות רכב מבנאדם פרטי, בוצעו כל הבדיקות, הוסכם על מחיר ונחתם הסכם מכירה. נקבע כי התשלום יבוצע ע"י צ'ק בנקאי. כשהם מגיעים לדואר מתברר כי מסיבה כלשהי אי אפשר להעביר בעלות, או נניח שבדרך לדואר הרכב עשה תאונה והפך לטוטאל לוס. במצב הזה נשאר הקונה עם צ'ק בנקאי שלא רשום על שמו. מה עושים במקרה הזה? אפשר להחזיר אותו לבנק ולקבל כסף בחזרה?
הודעה אחרונה מאת אמיר מהמרכז, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
ובכן, ראיתי היום 626 93'. השאלה המרכזית שלי היא-בעמידה ב-D עם מזגן מרגישים ויברציות\רעידות מכיוון המנוע. עכשיו, דבר כזה היה לנו בקאיה ספיה 96' ונאמר לנו שזוהי בעיה כרונית במודל הזה. השאלה היא, האם ידוע על איזו בעיה כזו במזדה 626 מודל 93' או שזה פשוט איזו תושבת שצריך להחליף? חוץ מזה-האם ה-626 במודלים האלו נחשבת לאמינה כמו אחותה הקטנה? ואחרון חביב-צריכת דלק-האם היא גבוהה משמעותית מחבורת ה-1600? תודה מראש! ומנהלים..את ההודעה שפתחתי על הפאסאט אפשר למחוק..
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום יש לנו(לי ולאמא שלי) יונדאי אקסנט 2002 ששוויה 70000 ש"ח אבא שלי הסכים להחליף את זה באוטו אחר בתנאי שהוא יקבל טרייד באוטו הישן ויוסיף עד 40000 ש"ח הוא רוצה להחליף את האוטו באלנטרה 1.6 יש לנו אפשרות גם להחליף את האוטו באיביזה 1.4 REFERE (מאובזרת) היום עשיתי נסיעת מבחן לאיביזה ביחד עם אמא שלי, והיא טוענת שהאוטו חלש מידי מה אתם אומרים, מה עדיף? נא לפרט הוספתי טבלה קטנה שעשיתי: יונדאי אלנטרה סיאט איביזה מנוע: נפח 1599 1390 כוחות סוס 105.4 75 סל"ד 5800 5000 בטיחות: פגיעה קדמית 38% 75% פגיעה צדדית 78% 78% ציון כולל (כוכבים) 3 4 דלק: נפח מיכל 55 45 צריכה ממוצעת ק/ל 11.4 13.5 ביצועים: 0-100 13 15.6 …
הודעה אחרונה מאת אור .ס., -
-
- 1 תגובות
- 835 צפיות
איך האוטו? יש\היה אותו למישהו מכם? האם הוא יושב הרבה במוסך, חלקים יקרים, איך הוא על הכביש? זה כאמור צריך להיות הרכב הראשון שלי (עוד לא החלטתי על מה ללכת) אני בכוון של הפיאסטה אבל לא בטוח איזה שנה ואיזה מנוע... 95\96 - 1.3\1.4 כמה שאלות..חח מצטער על זה תודה רבההה לעונים
הודעה אחרונה מאת kompy,
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 464 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yahaga
- נומד
- ברווז
- ISRAEL4theWIN
- PYA
- itamar_by
- פיני חד
- דניאל1983
- RedLabel
- גקסי
- osheri
- גור גור
- Aviady001
- NirNissimov
- gpm11
- srool
- אלעדית
- falou
- Rongaflugen
- David32
- gadik6
- פינדר
- chrono
- BoazB11
- nechmya
- SlowRide
- danbr
- itaimoto
- orsh99
- יוני3227
- EvGriga
- dr6633
- levy
- yuval1111
- this_is_me
- `Infinity
- Maviv
- mikyl
- fishmanl
- fatboy1340
- yoav911gt2
- Step
- om2
- לב טוב
- AUDIO KING
- לירון .ה.
- yohai71
- Shay Shd Dave
- גולדן191
- PASHUT
- davemustaine87
- memilavi
- NEW10
- אליה
- QV1750
- 3n
