Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה היא כזאת: נניח שבנאדם מעוניין לקנות רכב מבנאדם פרטי, בוצעו כל הבדיקות, הוסכם על מחיר ונחתם הסכם מכירה. נקבע כי התשלום יבוצע ע"י צ'ק בנקאי. כשהם מגיעים לדואר מתברר כי מסיבה כלשהי אי אפשר להעביר בעלות, או נניח שבדרך לדואר הרכב עשה תאונה והפך לטוטאל לוס. במצב הזה נשאר הקונה עם צ'ק בנקאי שלא רשום על שמו. מה עושים במקרה הזה? אפשר להחזיר אותו לבנק ולקבל כסף בחזרה?

פורסם

צ'ק בנקאי = כסף מזומן. אם לא בוצעה הרכישה בסופו של דבר והקונה נשאר עם הצ'ק הבנקאי ביד, כל שעליו לעשות הוא לחזור לבנק ו"לפדות" את הצ'ק בחזרה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
צ'ק בנקאי = כסף מזומן. אם לא בוצעה הרכישה בסופו של דבר והקונה נשאר עם הצ'ק הבנקאי ביד, כל שעליו לעשות הוא לחזור לבנק ו"לפדות" את הצ'ק בחזרה.

 

רוני

בתור מי שקנה לפני שבועיים, אני יכול לאשר את דבריו של רוני.

 

אתה פשוט חוזר לסניף, נותן את הצ'ק, ומקבל את הכסף חזרה. אתה מפסיד רק עמלה של כמה שקלים.

פורסם
בתור מי שקנה לפני שבועיים, אני יכול לאשר את דבריו של רוני.

 

אתה פשוט חוזר לסניף, נותן את הצ'ק, ומקבל את הכסף חזרה. אתה מפסיד רק עמלה של כמה שקלים.

עמלה של כ-40 ש"ח , אם זכור לי נכון.

מעונין לקנות סיויק או קורולה שנים 1996-1999:idea:

פורסם
עמלה של כ-40 ש"ח , אם זכור לי נכון.

כעובד בננק לשעבר על החזרת שק בנקאי וקבלת התמורה בגינו - אין עמלה.

 

העמלה היחידה היא כשעושים את השיק כ-13 ש"ח.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
כעובד בננק לשעבר על החזרת שק בנקאי וקבלת התמורה בגינו - אין עמלה.

 

העמלה היחידה היא כשעושים את השיק כ-13 ש"ח.

1. תודה על התיקון.

 

2. כנראה שה-39 ש"ח הם עמלת העברה של סכום מחשבון לחשבון.

 

3. אל תשכח את הטיפול...:wink:

מעונין לקנות סיויק או קורולה שנים 1996-1999:idea:

פורסם
כעובד בננק לשעבר על החזרת שק בנקאי וקבלת התמורה בגינו - אין עמלה.

 

העמלה היחידה היא כשעושים את השיק כ-13 ש"ח.

יכול להיות שבחלק מהבנקים אין עמלה ובחלק יש. בבנק שלי (דיסקונט) נאמר לי שיש עמלה.

 

בכל מקרה, לא זה מה שצריך להפיל את העיסקה של רכישת המכונית...

×
×
  • תוכן חדש...