ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,540 נושאים בפורום הזה
-
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מחר על הבוקר הולך לראות בראבו 1.6 ידנית.. האוטו יד ראשונה 93000 ק"מ מודל 97..המוכר מתחייב בבדיקה על מנוע שלדה וגיר.. הקטע זה שהמוכר הוא בעל מוסך והרכב הוא של מישהי שמטפלת באוטו במוסך הזה והחליטה למכור..בעל המוסך קנה ממנה אבל ללא העברת בעלות, עשה פחחות וצבע כללי והוא מוכר עכשיו לאחר השיפוץ..זה נשמע לכם חשוד? כי הנתונים של האוטו ממש מרשימים ואני בכל מקרה מתכוון לקחת את האוטו למכון בדיקה (ד"א מאוד יעזור אם תמליצו על אחד בתל אביב באיזור רחוב המסגר)..אפשר בכלל לעשות העברת בעלות ללא נוכחות הבעלים הרשומים על הרשיון? תודה ר-ב-ה לעונים.. עדי
הודעה אחרונה מאת B-T, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
אבי שוקל לקנות מונדיאו שנת 95. מה ההבדלים בין 2 ליטר ל-1.8? מבחינת ביצועים, צריכת דלק, אמינות? איזה מומלץ יותר? ובאופן כללי, פרטים על האוטו יתקבלו בברכה. עוד משהו-רנו 19 1.8-מומלצת? באופן כללי? וכנ"ל רנו 21. תודה!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, רציתי לברר כמה פרטים על הרכבים הנ"ל. מה יותר אמין? מה יותר חסכוני? מה יותר זול בטיפולים? איפה יש פחות תקלות? של מי השוק יותר טוב? אני לא כל כך מכיר את פולצווגן, לכן כל מידע יעזור. תודה.
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
מצאתי ניסן 200SX שנת 1996 יש לי כמה שאלות לגבי הרכב הזה לפני שאני קונה אותו: 1.כמה כ"ס יש לרכב ואיזו הנעה הרכב(קידמית או אחורית)? 2.האים יש בעיית חלפים ? 3.איך האחזקה של הרכב(טיפולים/חלפים וכ'ו)? 4.הרכב הוא יד 3 150,000 ק"מ (לא משופר) הבן אדם רוצה 64,000 ש"ח שזה 3000 מעל המחירון השאלה שלי היא האים המחיר בסדר או שלהמשיך לחפש רכב אחר. תודה לכל העונים.
הודעה אחרונה מאת BoazG, -
- 9 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אנחנו מחפשים רכב משפחתי חדש (הקודם שלנו עבר תאונת טוטל לוס). הרכב צריך להיות עד תקציב של 90000 שקל. רצוי גיר טריפוניק/סלאספיד אבל אפשר להסתדר עם אוטומט, רק לא ידני (אמא שלי.....!). מבחינת צריכת דלק אין ממש בעיה, המכונית היוצאת היית זללנית בצורה מפחידה (1:6+-). דרך אגב אודי A4 נכסת לתקציב? תודה רבה רבה לכם... זהר
הודעה אחרונה מאת or213, -
פגיעת שלדה
מאת Yaroki-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
האם מהנכתב בהמשך אתם יכולים להסיק שיש פגיעה בשלדה (או מה בכלל אפשר להסיק) שלדת מרכב לקויים בעלי משמעות נמוכה: לא תקין. *תיקונים במרכב,תיקוני פח וצבע,תיקון מאחור,כיפופים בתא מטען,כיפופים פח אחורי,הוחלף מכסה תא מטען,פגוש צבוע\פגום. אני שואל את השאלה הזאת מכוון שהלכתי (יותר נכון אימה שלי הלכה )לבדיקה עם הקונה שבסוף הבדיקה הוציא מאימה שלי את עלות הבדיקה בתענה שיש פגיעה בשלדה.(לדעתי במרמה) תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת Yaroki, -
-
טורבו דיזל
מאת גלבוע-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 772 צפיות
המלצה למכונית חדשה למשפחה עם 3 ילדים מנוע טורבו דיזל בסביבות 140,000:???:
הודעה אחרונה מאת Philip R, -
-
- 1 תגובות
- 963 צפיות
נסחרות מכוניות מהדגם הזה משנים 1999-2001 - פחות או יותר? מחירון? מתחת? מעל? מדובר על שדרוג אפשרי למי שנהג עד כה באלפא 147 ידני (1600) ומעונין להחליף כשהתקציב הוא סביב ה115 אלף. האם ה156 תיתן את אותה הנאה שה147 נתנה? האם יש עוד מכוניות ששווה לשים אליהן לב בתקציב הזה? תודה מראש רון.
הודעה אחרונה מאת Classic Addition IL, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מספר שאלות לי אליכם: 1. כמה זה משפיע עליי הקטע הזה שזה מנוע 1800 ולא 1600 על מה שבניתי תכלס לקנות? 2. איך הרכב הזה יונדאי לנטרה הוא סבבה כזה או..... 3. ממליצים או לא?? 4. משהו יודע את המחירון שלו במקרה?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
מחפש רכב חדש שמתאים למשפחה עם שלושה ילדים. התקציב בערך 135,000.אשמח לקבל המלצות
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם, אני משתעשע ברעיון לרכוש מכונית ספורט כרכב שני לסיפוק הצרכים ולהתעסקות בסופי השבוע בעיקר. אשמח לשמוע לגבי ביצועי הרכב ( מהם? ) ובעיקר עד כמה הוא מהנה וטוב ( או לא) מבחינת הניהוג כזה שניתן לקחת לכבישי ההרים מסביב (יש הרבה כאלה), לצאת עם חיוך רחב שיימחק רק ביום רביעי שבשבוע אחרי ובוודאי ייתן טעם לעוד.......הרבה הרכב הוא: Honda CRX ED9 1,6 16V שנת ייצור 92 140 כ"ס \ 103 kW 141,500 ק"מ בתודה מראש על כל התייחסות,
הודעה אחרונה מאת soli, -
-
- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
בעודי משוטט באינטרנט בחיפוש אחר 106 ראלי , פתאום !!! , מצאתי את אהבת חיי ! מהיום שאני זוכר את עצמי מתחיל להכיר מכוניות תמיד רציתי סיאט איביזה קופרה ! והיום מצאתי !!!!! סיאט איביזה קופרה שנת 98 , 79000 ק"מ (מאוד נמוך , אפילו יותר מידי) , יד 4 הבן אדם טוען שהרכב לא עבר תאונות ומטופל אך ורק בחברה. הבן אדם נשמע לי , איך אני יאמר את זה בעדינות , לא הכי אמין בעולם. הוא טוען שהיא מושקת ב 10000 , ודורש רק 3 מעל המחירון - 55000 ! בחיים לא רכשתי רכב , אני ישמח אם מישהו שמבין קצת יותר ממני יוכל לעזור לי , אפילו לתחקר קצת את הבן אדם , ויוכל לעזור לי להחליט אם להגשים את החלום , או למנוע ממני עוגמת נפש ! אני מודה מראש לכל העוזרים.....
הודעה אחרונה מאת ebs, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
האוטו נראה טוב מאוד מבחוץ...אין שריטות אין קימוטים בפח..צבע שחור...המנוע 1.3 (S60) נראה לי לא בטוח אבל היה לו מד סל"ד.עכשיו הבחור רוצה מחירון כי אומר שהאוטו שמור ויש מגנזיום-מחירון 5 אלף עכשיו ברור שאוטו כזה לא נמכר במחירון אז אני לא בטוח בכמה אני יוכל להוציא ממנו את האוטו.אני תלמיד שבסך הכל רוצה לנסוע לבצפר וחזרה ואחרי צהרים לחברים פה ושם.לא נסיעות ארוכות או משהו כזה. עכשיו לשאלה:מתי הרכב יחשב כרכב אספנות ומה ההוצאות הכרוחות שזה?(שנת 88 כן)ועל מה כדאי לי לשים לב בנסיעת המבחן שאני יקח ממנו עוד כמה ימים.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום ותודה מראש לכולם אני עומד לבדוק אופל אסטרה שנת 97 עם גיר ידני חלונות חשמל, נעילה מרכזית, כריות אויר, אימובילייזר, ABS, הגה כח אשממח אם למישהו כאן יש דגשים מובילים לבדיקת רכב זה
הודעה אחרונה מאת fixxxer, -
-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 6 אלף צפיות
ולהסברים: דרוש רכב בעל מקום ליותר מחמישה נוסעים, שעלויות האחזקה שלו אינן בשמים (קרוב לודאי דיזל), בא במקום ג'יפ (פאג'רו ארוך), ומכאן נובעות ההגדרות "לא צב" ומפנק - שיהיה ברמת ביצועים ואיבזור קרובה ככל שניתן בהתחשב בדרישות האחרות לג'יפ. אני לא בטוח שיש כזה דבר, אז הצעות קרובות, שעונות על חלק מהקריטריונים, או על הקריטריונים בחלקם תתקבלנה בתודה ובברכה. ראוי לציין שאף אחת מהדרישות אינה חשובה במיוחד - רכב המבקש הוא רכב שעונה על כמה שיותר מהקריט' שצויינו לעיל. תקציב - עד 150 אלף ש"ח בכבוד רב, יהושפט במ"ח
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם ,נמאס לנו מהניסאן(אלמרה) ורציתי לקבל המלצה על רכב עד 40 אלף ש"ח ,הדרישות: מראה צעיר. אמינות!!! 3/4 דלתות. הכי חשוב באוטו שיהיה אמין ואם אפשר שלא ישתה הרבה דלק. אשמח לדעת איזה רכבים נכנסים לי בתקציב,תודה.
הודעה אחרונה מאת BMW, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
המשפחה של ידידה שלי מקבלת רכב מהעבודה והם צריכים לבחור בין טויוטה קורולה ומאזדה 3. שתיהם 1600 אוטומטיות מודל 2005... היא שאלה את דעתי ואני ואני די בטוח שאת העצה הכי טובה היא תקבל כאן..אז מה אתם חושבים?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 1 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אבא שלי* מתעניין לקנות סיטרואן ג'מפי בעיקר לעבודה אבל הבנתי שהמנוע חלש מאוד יחסית לגודל האוטו והוא הנעה קידמית האם הוא שווה משהו או שהוא סתם טרנזיט עגלה.
הודעה אחרונה מאת Yaron Edry, -
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום אני צריך המלצות למכוני טסטים טובים באזור הצ'ק פוסט מפרץ....וולקן וכו'. לא ניכנס לקריות אלא רק במקומות מרכזיים שקל להגיע השירות מהיר ואדיב ויסודי... אשמח לשמוע מניסיון שלכם באיזה מכונים הייתי ומה כדאי זה כמובן רק באזור חיפה...
הודעה אחרונה מאת HeadSpiN, -
- 1 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
אני מחפש לקנות למשפחה ניסן לרגו קומבי. הציעו לי שנת 97, 205,000 ק"מ, יד שלישית. מה דעתכם על הקילומטראז'? האם זה מה שמקובל ברכבים מסוג כזה? האם יש עוד נקודות מיוחדות לבדיקה ברכב הזה? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Yaron Edry, -
פגיעה בשסי
מאת user32-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
יש מיתוס רווח בקניית רכב משומש שאוטו עם "פגיעה בשאסי" לא קונים! מה כל כך גרוע בפגיעה הזו? נאמר שיש פגיעה קלה בשלדה אבל המנוע לא נפגע בכלל, איזה השפעות יש לזה על הרכב? אישית קניתי פיז'ו 106 עם פגיעה קלה בשסי, לדבריו של הבוחן לא מדובר בליקוי בטיחותי והמנוע היה במצב טוב. האוטו אצלי כמעט שלוש שנים ואין לי איתו שום בעיות. חוץ מזה שיהיה קשה למכור אותו אני לא רואה מה הסיפור הגדול. כמובן ששילמתי עליו כמה אלפים פחות ממה שהמוכר ביקש במקור (לטענת המוכר הוא לא ידע על הפגיעה..)
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 0 תגובות
- 811 צפיות
אנו עומדים לרכוש פיזו 306 סטיישן 1.6 שנת 98 עם 128 אלף ק"מ הייתי רוצה לדעת אם לרכב ישנן תקלות אופייניות הרכב עתיד לעבור ק"מ גבוהה, כ 30,000 ק"מ בשנה. אשמח לדעת מה צריך לבדוק... יום חמישי אנחנו הולכים לבדיקה במכון מוסמך. בתודה מראש נדב
הודעה אחרונה מאת NadavRally, -
מחפש ג"פ 7K שקל
מאת taxxl-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני צריך עזרה ויעוץ בקשר לקניית ג"פ משומש במחיר של עד7 אלף ש"ח.... תודה!
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
-
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום אבקש את עזרתכם בבחירת רכב. אני אמור לקבל רכב מן העבודה (בליסינג תפעולי מלא). אני צריך להחליט בין שני רכבים : פורד מונדיאו 2000 סמ"ק שנת 2005 לבין סיטרואן C5 שנת 2005 1800 סמ"ק. אין לי מושג וידע וההתלבטות שלי גדולה מאד. אודה מאד באם תוכלו לעזור לי בקבלת החלטה. תודה מראש יחזקאל.
הודעה אחרונה מאת soli, -
אקסנט אסטים 99
מאת drorik- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכל אני מעוניין לקבל מידע לגבי אקסנט אסטים 1999 שעשה כבר 125000 ק"מ האם יש בעיות מיוחדות , למה לשים לב בבדיקה כמו כן מרווח טיפולים והמלצות תודה מראש דרור
הודעה אחרונה מאת drorik, -
דייהו לאנוס SE
מאת treker- 10 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
שלום לכם, אני מהפורום השכן (אופנועים ) מה דעתכם על דייהו לאנוס 2000 SE? איך הרכב מבחינת אמינות? אני לא מחפש רכב שיתן התנהגות כביש ספורטיבית אלא שישמש כרכב משפחתי. בעתיד הקרוב יעשה קילומטרז' נמוך מאוד (כ- 30 ק"מ ביום) התקציב שלי עומד על כ- 35K עם אפשרות למתיחה קלה. בקיצור כל מה שיש לכם להגיד עליו, תשפכו. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת m&t, -
- 12 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
איזה גיפ הכי כדי להביא (להביא = לרכוש) עד 200 אלף א. פגרו קצר|ארוך ב. לנדר כרוזר ג. הונדה crv ד. ולמי שיש הצעה אחרת............. איסי 6830262
הודעה אחרונה מאת BMW, -
- 0 תגובות
- 899 צפיות
שלום לכולם. אבקש ממכם המלצות/הערות לגבי סיאט איביזה שנת 95, מנוע 1600 סמ"ק, דגם ה-3 דלתות. האם ידוע על בעיות מסוימות במנוע? רשמים? בתודה אמיר.
הודעה אחרונה מאת BMW, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום חברים! מצאתי סקודה פאביה אוטומטית שנת 02 עם 38,000 ק"מ. הרכב היה בליסינג וכעת מוצע למכירה ב66,000 ש"ח. לפי יצחק לוי פאביה אוטומטית שנת 02 אמורה לעלות 77,000 ש"ח. מישהו יודע כמה אחוזים אמורים להוריד מהמחירון על רכב בחוזה ליסינג? מה דעתכם? שווה לקחת לבדיקה? למישהו יש פאביה ויכול לספר לי קצת על הרכב? אני יודע שהיום סקודה זה בעצם פולקסוואגן, כך שאמינות לא כל כך מדאיגה אותי (במידה והרכב יעבור בדיקה כמובן), מה שכן מדאיג אותי זה האם יש שוק לפאביה? האם קשה למכור אותן אח"כ?. אודה לכל מי שיוכל לייעץ לי. תודה.
הודעה אחרונה מאת user32, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני מעוניין לקנות רנו מגאן שנת 97 דגם RT(הדגם המפואר) המחירון שלו הוא 36440 ואין לו ביטוח משום סוג(לא חובה ולא מקיף) האוטו במצב מצויין ומבפנים נראה כמו חדש היו לו רק 2 בעלים קודמים רציתי לשאול אותכם כמה אני יכול להציע לבעל הרכב? וצריך להתחשב במחיר הביטוח שהוא(ביררתי אצל כמה חברות ובגלל שאני נהג חדש הוא ממש גבוה) בסביבות 5000 שקל רק המקיף והחובה עוד 1800 וכמובן רציתי שתגידו לי אם בכלל הרכב הזה מתאים לנהג חדש?
הודעה אחרונה מאת soli, -
-
מי מחובר 41 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 261 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Mech Morphix
- FROGIE
- ypz
- אליה
- MIHAEL
- ניקו פ.
- גולדן191
- פינדר
- Alberrto
- EliC25
- mcshmupi
- nechmya
- avargel
- orsh99
- amit54
- 98civic
- יבגניפ
- daniel.asu
- matan_mil
- yoav911gt2
- מה רע בשביט?
- GTI33
- David32
- Or05230
- guy.a
- amosbmw
- פיזיקאי שימושי
- davemustaine87
- nisim91
- BoazB11
- david3692
- 318i
- shakedi
- Tal7
- itaimoto
- viper83
- tan tan
- AmitGo
- andor
- itaysamurai
- לב טוב
