ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,535 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום חברים בן דוד שלי בן 17 וחודש קיבל בדיוק ביום ההולדת שלו רישיון (לא יודע א זה אמר לעניין אותכם אבל לא חשוב)בכל אופן להורים שלו יש רכבים אוטומטים והוא לא סובל את זה ואני מבין אותו בצדק... בכל אופן יש לו משהו כמו 25 אלף שקל אבל עדיף שהרכב אהייה בסביבות ה 15 עד 20 k כדי שהוא יוכל לתקן מה שצריך להרכיב מערכת וכו וכו בכל מקרה אני יודע שאין חייה כזאת רכב "ספורט מטורף" כמו שמלא פה מחפשים ב 15 אלף חחח אבל באמת תתנו לי את ההצעה הכי משתלמת בשבילו כי אני באמת לא רוצה שהוא יד** בכל מקרה הוא רוצה רכב ידני "ספורטיבי" והאמת הוא שהוא נהג ממש טוב כי הוא אמריקאי וכבר שנה יש לו שם רשיון אז הבחור יודע לנהוג אז אפשר לא לדאוג לו חחח (הוא חזר לארץ עכשיו לפני חודשיים בערך זה לא שהוא הו…
הודעה אחרונה מאת Sprint, -
-
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מדובר אם אתם לא מכירים אותי ברנו מגאן קופה 96 ידני, אבל מנוע 2.0 עם וו גרירה ומערכת. בכל מקרה גם הסאנרוף לא עובד (כמו ברבים אחרים), וגם הוחלפה דלת (לטענת הבעלים היא לא מקורית כי בזמן חניה אוטו נתקע וסחף את הדלת הפתוחה [אוווווווץ']). בכל מקרה הוא מתחייב שאין שאסי, אבל הדבר המפחיד באמת הוא 150 אלף ק"מ ויד חמישית! שווה לבדוק בכלל? מה תוחלת החיים הממוצעת של מנועים אלו? האם אוכל להפטר ממנו בעתיד כשארצה למכור? חשוב לציין שהמחיר בהתאם - 6 מתחת למחירון ומתגמש עוד יותר ביחס לבדיקה... אבל האם בכלל שווה לבדוק?
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
מה עדיף? מבחינת אמינות, חלפים, מכאנית וכיוב' תודה מראש...
הודעה אחרונה מאת adi_n, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
למטרת נסיעה לעבודה בלבד (רכב שני בבית) בדרך בינעירונית כ60 ק"מ ביום
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 3 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אז ככה,אבא שלי מצא אחת,אחרי מונית,מנוע וגיר חדשים ב18 אלף שקל,והמוכר עוד גמיש... אבל אני שמעתי מחברים שדגמי הSDI הם די עגלתיים,ושעדיף TDI,האם יש איזהשהי אמת בדבר? האם כדאי לשלול את האוטו רק בגלל שהוא לא טורבו דיזל?? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Olechko, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אתמול פעם ראשונה שנכנסתי לפורום הזה. ישבתי שעות על גבי שעות וניסיתי להבין מה לקנות. מבין המשפחתיות הקופקטיות האוטומטיות - הבלנו, האקסנט, הרייסר , המריאה, האימפרזה, קורולה, לנסר (כולם סביב שנתונים 97-99) - הבנתי שיש כאלה שמיד כדאי להוציא מהרשימה . ההתלבטות שלי היא בין הקורולה, האימפרזה, המריאה וגם ראיתי את הסופר סלון 306 של פג'ו. אותי מעניין שיהיה מרווח בתא הנוסעים, עלות החזקה נורמלית. הרכב משמש לנסיעות של כ- 15 ק"מ ביום ואשתי היא זאת שמשתמשת בו, כך שחשוב לי שיהיה נוח לנסיעה, רצוי אוט'. הקתציב הוא בין 40-45 אלף. האם מישהו יודע מה כדאי לקנות?????
הודעה אחרונה מאת meydaley, -
-
- 2 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
סוף סוף אני יודע מה לקנות,אבל יש אפשרויות.לקנות עם מנוע 8ש או 16ש.אני יודע השאלה כבר היתה בפורום אבל אני רוצה לשמוע המלצות של המומחים.אמינות+נחות=תשובה תודה
הודעה אחרונה מאת andreyla, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
קישור לאתר מצויין ומפורט ביותר, הסוקר כמעט כל דגם ותתי דגמים מכול יצרן ומכל שנתון. יש אפשרות לראות תקציר של כמה שורות או לראות דוח מפורט ביותר, המתייחס גם לבעיות הקטנות ביותר שאופייניות לדגם המבוקש. מומלץ ביותר. http://www.whatcar.com/
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 3 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
בעל הרכב לא כ"כ שש למכור לי את הרכב, אבל בכל זאת הסכים להעביר אותו בדיקה ואפילו מוכן לחתום לי על זכרון דברים ובו מסכים למכור לי את הרכב במחיר הנקבע (אלף מתחת למחירון לוי יצחק), למקרה שיתחרט... לכן אולי אתםפ מכירים ניסוח רשמי של הסכם כזה, ואני אתמצת אותו: אם הבדיקה לשביעות רצון הקונה, המוכר מוכרח למכור את הרכב במחיר אלף ש"ח פחות ממחירון לוי יצחק לחודש יוני. תשאירו מקום ריק איפה שצריך למלא מספר רשוי, דגם, דברים נוספים (כמו מערכת וסאב), שמות, חתימה וכו' בבקש מהרו, הבדיקה מחר (מקווה שילך לי טוב )
הודעה אחרונה מאת Astro15, -
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אבא שלי רוצה לקנות את האוטו סוזוקי ג'ימני חדש מהחברה... אני מנסה להסביר לו שעדיף לקנות רכב טוב יותר ששנה או שנתיים על הכביש.... הוא לא מקשיב והוא אמר שאני יביא לו דוגמאות לרכבים מתאימים... אז אני מבקש מכם להביא לי דוגמאות לרכבים בסגנון של ג'יפ קטן אבל אולי מנוע יותר גדול והאוטו יותר גדול... תודה מראש..
הודעה אחרונה מאת Maserati, -
- 14 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום. מחפש יעוץ לגבי שני הרכבים האלה. וולוו S70 T5 מבציר 98 ואדי איי4 טורבו מבציר 2000-2001 האם יש סיכויי למצאו אחת מהן ידני? הבאנתי שיש מספר אודי כאלה ידניות מסתובבות בארץ. איך הן בקשר לאמינות? עלויות אחזקה? ביטוח? מה לגבי נוחות? אני משער שהוולו צורחת הרבה יותר דלק. מה לגבי התנהגות כביש? בקיצור ספרו לי מה שאתם יכולים מה אתם ממליצים מה הייתרנות והחיסרונות של שני הרכבים האלה אחד בהשוואה לשני, ואם יש לכם עוד המלצות לרכבים בסגנון הזה בסכום של 100-110K תציעו. תודה. אאא ועוד שאלה, מה גודל הטורבינות שמגיעה בכל אחד מהרכבים הללו ? באודי מגיע טורבו של KKK אם אני לא טועה מה מגיעה בוולוו? איך הגירים האוטומתיים שלהם? במידה והרכב ישופ…
הודעה אחרונה מאת t.e.s, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום. הורים של ידידה שלי חושבים אולי למכור את הקורולה שנת 96 יד ראשונה עם 94K ק"מ. אם הם ימכרו הם ירצו מן הסתם מחירון (כ 49K ). התקציב שלי במקור היה 40-60 K אבל אם אקנה רכב משומש מליסינג שנת 2001-2 (למשל באלנו\גטס\פוקוס\אימפרזה וכו..) אוכל להוסיף עוד 5-7 K (תשלומים נוחים וכו..). היעוד של הרכב הוא להגעה לעבודה באמצע השבוע (100 קמ ביום) ורכב למשפחה קטנה בסוף השבוע. חשוב לי שיהיה חסכוני ואמין ואוטומטי. שאלת השאלות - לכאורה הקורולה היא 'מציאה'. אבל - להוציא כמעט 50K על רכב שנת 96 כשבתוספת של כ 17K אני קונה רכב די חדש? מה הייתם ממליצים? תודה.
הודעה אחרונה מאת amir_y, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היום ראיתי רנו מגאן בצבע אדום ליד הבית שלי האוטו שנת 96 יד שנייה וניראת טוב. 1600 סמ"ק. ידני. RT זה נראה לי הדגם היוקרתי. הוא אמר לי שהמחירון 33 והוא מוכן לרדת ל30 והוא גמיש. שמתי לב שמצד אחד לכל אורך האוטו יש שריטה רצינית. כמה עולה לתקן כזה דבר??? גם שמתי לב שאחד הפנסיים הקדמיים שבור, כמה זה עולה לתקן?? וגם שמתי לב שמכסה מנוע טיפ טיפה עקום במקום מסוים, כאילו משהו כבד נפל עליו, כמה זה יעלה לתקן?? עוד לא עשיתי טסט לאוטו אבל הבנתי שהקילומטרז' הוא 63 אלף גם משהו מסריח שקילומטרז' כל כך נמוך לשנת 96. שאלתי אותו למה כל כך קצת אז הוא אמר לי שאף אחד לא נוסע עם האוטו ושיש לו הסעות לעבודה. כמה לדעתכם אני יכול לבקש להוריד על הבעיות והאם כדאי ללכת עם האוטו לטסט???
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
שאסי, כן או לא?
מאת ToMeR- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בפונטו ספייס הוחלפה כנף אחורית (צד של פתח מילוי הדלק) בשלמותה כנראה, האם הדבר הוא שאסי? לפי מה שאמרו לי זה שאסי, מצד שני למישהו אחר שהחליפו כנף אחורית ברכב אחר אין שאסי, למה זה ואיך יתכן?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
שלום לכולם . יש לי שאלה , חבר שלי מעוניין לקנות ראב 4 בגירסה הקצרה. השאלות שלי הן : א. מאיזה שנה התחילו לייצר את הצורה החדשה הקצרה של הראב 4 ? ב. מה העלות של הראב 4 יד שנייה ? ג. מה אתם אומרים על הראב 4 ? אשמח לשמוע תגובות
הודעה אחרונה מאת ELI172, -
- 16 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
תראו בדקי מגאן קופה 96 1.6 ידנית והנה התוצאות, לחץ דחיסה 150 150 150 150 אחוז נפילת לחץ 8 8 8 8 קודם כל בשביל שאי לא יחזור כ"כ הרבה פעמים שתדעו שחוץ מלוח מחוונים שום דבר לא תקין ואני אתן את הפירוט: מנוע, מערכת קירור, דלק, הצתה:: בלאי פנימי במנוע, שריפת שמן, נזילות שמן חזקות במנוע, רעש מערכת תזמון ושסתומים, רעש מערכות אביזרי מנוע, רעשים פנימיים במנוע, דליפות לחץ, תושבות מנוע, קורוזיה בצירות ואבזרי קירור, נזילות מים מצינורות ואביזרים, מערכת חימום פנימית בתא נוסעים פגומה, לתקן ולנקות מערכת קירור, מנוע מצלצל, תפקוד מערכת דלק והצתה לקויה. מערכת פליטה:: פגומה ורועשת, תיקונים ורקבונות במערכת. סרן קדמי ומערכת הגוי:: חופש הגה, חופש במיתלים+בוקסות, גומ…
הודעה אחרונה מאת kobi022, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מחפש כבר זמן מה מיני שתהיה במצב נסיעה... כלומר להגיע ממקום למקום בלי להתקע בבושת פנים בצד הדרך. השאלה היא כזאת... האם יש סיכוי כלשהו שבתקציב הדל שיש לי (6-7K) אמצא אחת במצב כזה? או שהדרישה גבוהה מדי... לפי התייעצות ראשונית הבנתי שעם חיפושים בחורים הנכונים וסבלנות (שתספיק להקמת מסלול מירוצים בארצנו.. ) אוכל למצוא אחת במצב סביר לנסיעה ואף שתראה במצב לא רע. ואם מישהו מכיר אחת בסביבות המחיר הזה (גם קצת יותר אני מוכן לשמוע) ובמצב הסביר הזה אשמח לשמוע ממנו ואף אהיה אסיר תודה! וחוץ מזה כל טיפ (לא אבקת כביסה) על הרכב עצמו או על קניה בכללי אשמח מאד!!! אלירן *הודעתך נערכה, להבא נא דייק יותר בכותרת*
הודעה אחרונה מאת אוהד_מ, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ראיתי לנטיס 96' בסוכנות טריד אין קטנה בראשל"צ. יד שניה פרטית. החדשות הטובות הן שיש עליה רק 65K. אמרו לי שהחליפו שם כנף, מכסה מנוע, טמבון וקורה קדמית??? שאין לי מושג מה זה אומר, ואני אשמח אם תגידו לי, מה המשמועיות של זה הן מבחינת איכות הרכב והאם צריך להוריד במחירון עקב כך. על הרכב עצמו יש מלא פגיעות קטנות. בתא מטען הרמתי את הכיסוי וראיתי שם על הפח סימנים של מריחה של כמו של צבע או דבק. המוכר אמר לי שככה זה צריך להיות. אני שמבין במכוניות כמו שיאיר לפיד פעם כתב:" אם אפתח מכסה מנוע ואראה שם תרנגולת מתה, זה לא יראה לי חשוד." האם המוכר דובר אמת או שזה סימני תיקון. הוא אמר לי שאם בבדיקה יוצא בעיות גיר מנוע הוא משלם עליה. אני גם רוצה להכניס כמובן אם יש בעיות של שאסי. האם גם…
הודעה אחרונה מאת moshe, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום למומחים ותודה מראש. שאלה די בנאלית. אני מחפש רכב למשפחה (2 + 2 ילדים). הרכב יעשה כ 25K בשנה (גדרה פ"ח וחזור 5 פעמים בשבוע). תיבת הילוכים אוטומטית. הקריטריונים: בטיחות (אם מישהו מכיר תוצאות מבחני ריסוק) צריכת דלק (האם מישהו יודע מספרים) אמינות הרכב (עלות אחזקה שוטפת). סחירות (כמה קל יהיה למכור בעתיד). כול מידע רלוונטי נוסף יתקבל בברכה. הרכבים עליהם חשבתי. ניסן אלמרה. טויוטה קורולה. סובארו אימפרזה. פולסוגן גולף. פולסוגן פולו קלאסיק. בדקתי וראיתי שאפשר למצוא במחיר (40-60) רכבים מהשנים 96-99 . תודה .
הודעה אחרונה מאת moshe, -
אחי מעוניין ברכב, עזרו לנו לצמצם אפשרויות 1 2
מאת Guest gonen-
- אחראי פורום
- 29 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אחי חייל משוחרר טרי יחסית (כחצי שנה), מה שאומר שממונו לא רב... הוא מעוניין לרכוש רכב בעיקר בשביל עצמאות התנועה. הדרישות מהרכב, לפי סדר חשיבות: 1. שיהיה מסוגל לסבול לאורך זמן נסיעות תכופות ר"ג-מעלה אדומים, בלי להיתקע בדרך (MTBF נמוך, MEAN TIME BETWEEN FAILURE, או במילים אחרות - אמינות גבוהה גם בנסיעות קשות וארוכות). 2. מזגן 3. מנוע 1400 לפחות (1300 חזקים גם יכולים לתפוס... אולי) 4. מרווח יחסית, אפשר שיהיה סדאן/חמש דלתות, משפחתי/מיני, רק שיהיה מרווח. 5. גיר אוטומט - בעדיפות, גיר רגיל לא יפיל קניה 6. הגה כוח - בעדיפות, הגה רגיל לא יפיל קניה 7. אם יש חלונות חשמל, מה טוב... 8. נוחות נהיגה התקציב המדובר נכון לעכשיו הוא: 14K ישנה אופציה של הגדלת התק…
הודעה אחרונה מאת מצמץ, -
-
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
דבר ראשון החלטתי שזה האוטו שאני רוצה לקנות, ואחרי שחיפשתי דיי הרבה , מצאתי; מיצובושי קולט שנת 95', מנוע 1.6, קילומטרז' 145k צבע כחול כהה, יד רביעית. האוטו מבחינה חיצונית שמור טוב, ושריטה קטנה ליד פתח מיכל הדלק, לא רציני ממש. אין שאסי (לפי מה שהבעלים אומר), וכמובן שאני צריך לקחת אותה לבדיקה במוסך. המחיר 38k. ** עריכה , גיר ידני ** כן? לא?
הודעה אחרונה מאת zik, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
רצתי לשאול מה הנפח מנוע של ה323F הישנו... ושל ה"חדשה", הזאת שהפכו אותה להאצ' באק... והאם תצא גרסאת F ל3? או שמסתפקים בגירסאת 2.0 אוטומטתית בתור F והם ה323F היו אוטומטיות? תודה מראש, תומר.
הודעה אחרונה מאת Tomerico, -
-
- 10 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אני מתלבט הין שני המכוניות האלה מה יותר טובה אמינה זולה מבחינת ביצועים וחלקים עם מי אני יבקר יותר במוסך מאשר יסע עליה ומה הפוטנציל של הרכבים לשיפורים אם למישהו יש מבחן השוואתי או ניסיון ויכול להגיב אני ישמח
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
משהו יודע באיזה מודל החליפו את הקולט לצורה החדשה? ומה צריכת הדלק של הקולט בצורה החדשה והישנה (אם זה משנה)? ומה אתם חושבים על הקולט, אוטו שזול לתחזק? אמי?ן נוח לנסיעה?..... אגב כרגע אני חושב על גיר ידני אם אני אמצא.
הודעה אחרונה מאת אביעד, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אז כמו שאמרתי מחפש אוטו בעל אופי ספורטיבי ו\או קבריולט במסגרת תקציב מוגבל במיוחד ( ) של בערך 10000 ש"ח.... אשמח לשמוע הצעות מצידכם למכוניות אפשרויות במסגרת התקציב הנ"ל... תודה מראש
הודעה אחרונה מאת דין007, -
-
- 1 תגובות
- 935 צפיות
או בסביבות שנות ה 90, כאילו, גם 88-89 זה בסדר, אבל לא יותר ישן אם אפשר גם של ידני וגם אוטומט תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Moshe_P, -
- 3 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אני מעונין לקנות אחד מהרכבים האלו. ואני רוצה תשובות מאנשים שהיו להם או שיש להם את הרכבים האלו, כאילו תשובות מדויקות ורצניותי. קליאו ספורט שנת 2001, איביזה טורבו, וי אר 6. ויש עוד רכבים בסגנון ושכחתי אז תתנו הצעות אז נתחיל: 1. אמינות? 2. בלאי? מה כדאי לבדוק ומה תקלות אופיניות? 3. צריכת דלק? 4. נתונים? 5. התנהגות כביש? החיזה, יציאה מהמקום, נוחות? 6. שמירת ערך של האוטו? 7. למי מהם יש שוק חזק? 8. את מה כדאי לקנות? 9. מה הכי טוב לשפר (זה שיש לאיביזה טורבו אני יודע, אבל גם איך השניות)
הודעה אחרונה מאת almog, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 962 צפיות
המחירון של שנת 94 לגבי 106 1400 סמ"ק ואיביזה 1600 סמ"ק זהה, שנייהם עומדים על כ 14 אלף, רציתי לדעת, מי מהשתיים טובה יותר? אמינות? חלפים? צריכת דלק? ומי מהשתיים יותר ספורטיבית ועם אפשרות שיפורים טובה יותר? (106 מדגמי הXS והXSI והXR ודגם הראלי 1300 סמ"ק). תודה מראש לכל העונים .
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום לכולם , אז היום שלמתי מקדמה ( 4000 ש''ח ) על רנו מגאן קופה שנת 97 , יד ראשונה , חיצוני שמור , 90000 ק''מ סה''כ תשלום הוא מחירון - 40000 ש''ח את הרכב אני צריך לקבל עוד חודש , ציינתי בחוזה שרכב צריך להיות במצב זהה למצבו בזמן בדיקה ומוכר מתחייב למסור את הרכב באותו מצב כמו בזמן הבדיקה מצרף טופס בדיקה יש לי כמה שאלות 1 - מה אתם חושבים על תוצאות הבדיקה - אני לא הצלחתי להוריד ממוכר עלות תיקונים ? 2 - מאוד רציתי לקנות את הרכב הזה - באיזה סכום נדפקתי ? ( שלמתי מחירון - 40000 ש''ח - לא הצלחתי להוריד ממוכר) 3 - כמה כסף אני צריך להוציא עבור תיקונים ( במיוחד ראש מנוע ) ? 4 - לגבי מסירת רכב בעוד חודש , איך אני באמת מוודא שרכב לא עבר …
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני מתכנן על אחד מהדגמים של הפיגו 106 ולשפר אותה כמובן.( אני שואל בפורום הזה כי אני רק עכשיו מתחיל ללמוד נהיגה,וקונה מכונית רק עוד זמן) אני לא ממש מבין בעניין ורציתי להבין מהם הבדלים בין הדגמים האלה? אגב אם יש לכם הצעה של מכונית עד 25,000 תציעו... כולם שנת 95-96 XSI/GTI 1.6 ידני XS 1.6 ידני XSI 1.4 ידני XS 1.6 אוטומטי כמה בערך יעלה לי לשפר אותה מבחינה חיצונית וקצת מבחינה פנימית בארץ? (לא משו מוגזם) למי שמעוניין יש כאן אתר עם כאלה משופרת מדהימות: http://www.pug-performance.com
הודעה אחרונה מאת asi08,
-
מי מחובר 61 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 228 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Golf_91
- om2
- ברווז
- shaymolcho
- RedLabel
- EliC25
- SlowRide
- adir10
- Camaro 92
- nechmya
- David32
- ldti
- Delgado
- PYA
- mikk
- Derish
- The FixTrics
- GTאי
- גולדן191
- דוד495
- דניאל1983
- amosbmw
- ELI001
- Night Driver
- טויוטה סופרה
- Avia
- Yuvalino
- zvigolden
- itamar_by
- BoazB11
- yoni162
- malcishua
- itaimoto
- epiphone
- Be roo
- TvrSpee12
- ephi.b
- NAPOLEON
- מלטבשי
- Tom78
- avizaz
- דאבל קלאצ
- sperial
- mottis
- סולל הדרך
- D4K
- Fraysa
- mcshmupi
- Itzik-b
- אורי מ.
- אלפרד חיות
- נעם101
- Ron Poh
- ntd
- tan tan
- yuvk
- פריג'י
- ArikB
- Nemesis
- Moshe c
- Rongaflugen
