Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה אתם אומרים על רנו קליאו R.N ,אוטו' , יד ראשונה - 64,000 ק"מ ?


EvilSting
שימו לב! השרשור הזה בן 7226 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

5 גברים שהקל ביותר שקל 90 ק"ג?? לא יותר מהיר היה שאתם

תסחבו את הרכב? :D סתם סתם...

נכון שרב הרכבים יתקשו מאוד עם מטען של+450 ק"ג, אבל הרכב הזה

חלש בהרבה מהממוצע.

כשקניתי את הרכב בכלל לא חשבתי בקני מידה של כח/ביצועים/מהירות

ומכרתי אותו כי ממש התאכזבתי.

צ.דלק- רב הנסיעות שלי היו בעיר ואני זוכר 1 ל-9, רק בנסיעות ארוכות

עם רגל לא כבדה אני אולי יכול להסכים איתך על 30+ ליטר ל400 ק"מ.

 

לינון, בלי קשר, אם אתה רוצה לדעת על B4 כבר עשיתי טיפול 5000

ואני מרוצה מאוד, אשמח לעזור לך אם אתה עדיין מתעניין(או כשתתעניין).

תומר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטח שהרכב חלש אבל בשום אופן לא בצורה חריגה ולא מהווה סיכון בטיחותי

 

 

אף אחד לא אמר צורה חריגה או סיכון בטיחותי.

(ומה קשור בעצם סיכון ביטוחתי?)

 

אבל כן!!!, הרכב הנ"ל, בהשוואה לרכב באותו הסגמנט ומאותו שנתון הוא רכב עגלתי!!!

 

למה? כי רנו לא חסכו בגיר מאוד מתוחכם ברכב הזה ומכאן באות כל הצרות שלו.

 

הגיר פועל בצורה מסורבלת מאוד- עד כדי כך שרוב המוסכים המורשים לגירים אוטומטיים השתגעו ממחשבי הגיר שפשוט השתוללו ללא סוף.

 

מה גם שכל מערכת ההנעה מסובכת לגמרי ומשודכת בצורה גרועה מאוד לתיבת הילוכים דפוקה.

 

 

ינון, אני לא יודע עד כמה הרנו שלך הייתה מוצלחת, אבל אני מכיר כבר עוד 2 אנשים חוץ ממני שחוו דברים דומים גם בגיר האוטומט, וגם במהירות ההזויה והנמוכה שהרכב הזה מסוגל להגיע.

 

מדבר מהרבה נסיון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(ומה קשור בעצם סיכון ביטוחתי?)

 

בטיחות אקטיבית, למשל כמו שדובר על עקיפות, אז עם מטען ממוצע (שני נוסעים וקצת מטען) ובמהירות המותרת הרכב מסוגל לעקוף בקצב סביר.

 

לגבי השאר, ברור לי שהיה לי מזל בקטע של האמינות, אבל גם יכול להיות שבמקרה הזה יהיה מזל, בכל מקרה זה שהרכב הוא מכה בתחום הזה.

 

ותומר, תודה, אני אשמח לשמוע מה שאתה יכול לספר בהודעה פרטית.

 

ינון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7226 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...