Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הנבדק: סקודה פאביה דיזל 2002 מהשכרה, 70,000 ק"מ.

 

בסעיף המנוע נרשם כך: נזילות שמן קלות, שריפת שמן ממובילי שסתומים.

 

בסעיף מערכת הפליטה: רקבון כללי במערכת.

 

בסעיף העברת כוח: בלאי במצמד.

 

הבעיה היא שמצד אחד הבוחן אמר שהרכב במצב סביר לקילומטרז', מצד שני מכונאי ששאלתי אמר ששריפת שמן ממובילי שסתומים זו בעיה חמורה ביותר אשר אמורה להופיע במנוע דיזל רק לאחר מאות אלפי קילומטרים.

 

מישהו יכול לסייע לי בפרשנות התוצאות ??

כדאי או לא כדאי לקנות ??

 

תודה מראש !

פורסם
הרכב הנבדק: סקודה פאביה דיזל 2002 מהשכרה, 70,000 ק"מ.

 

בסעיף המנוע נרשם כך: נזילות שמן קלות, שריפת שמן ממובילי שסתומים.

 

בסעיף מערכת הפליטה: רקבון כללי במערכת.

 

בסעיף העברת כוח: בלאי במצמד.

 

הבעיה היא שמצד אחד הבוחן אמר שהרכב במצב סביר לקילומטרז', מצד שני מכונאי ששאלתי אמר ששריפת שמן ממובילי שסתומים זו בעיה חמורה ביותר אשר אמורה להופיע במנוע דיזל רק לאחר מאות אלפי קילומטרים.

 

מישהו יכול לסייע לי בפרשנות התוצאות ??

כדאי או לא כדאי לקנות ??

 

תודה מראש !

שריפת שמן במובילי שסתתומים - כסת"ח ידוע.

 

בלאי במצמד - במכונית שנסעה 70 אלף ק"מ -סביר.

 

מערכת פליטה - שחברת ההשכרה תחליף על חשבונה.

 

לדעתי, אין מניעה לרכוש את הרכב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...