*** הכותרת נערכה ***
אם כולם יתנו כותרת "דרוש ייעוץ" בפורום ייעוץ יהיה קצת קשה לעקוב אחרי הודעות, לא ?
________________________________________________________________
שלום לכולם
אני מעוניין לקבל ייעוץ בנושא רכישת רכב, על מנת שהעניין יהיה ממוקד אציג תחילה את הצרכים, תקציב והאלטרנטיבות שששקלתי:
צרכים:
זוג +1 ועוד אחד (בדרך), מגורים בירושלים. במהלך השבוע נסיעות בתוך העיר לפחות פעם בשבוע נסיעה לאזור המרכז (פ"ת-רעננה) עם ציוד רב. אני מעוניין ברכב אמין!, מרווח גם מאחורה (אשתי או אני נשב שם עם התינוק) אשר יעלה את עליות ירושלים בזריזות עם כל הציוד.
היום יש לי אימפרזה גראנד לאונה (הילוכים), 94 ואני די מרוצה אך חושש שעוד מעט יגיעו הבעיות.
אני מעדיף הילוכים בייחוד בגלל העליות ומהניסיון החיובי עם האימפרזה.
תקציב:
רצוי עד 55 אלף ש"ח
אופציות שנשקלו:
סובארו אמפריזה 1998-2000:
יתרונות: סוס מנצח לא מחליפים, הנאת נהיגה (לא gti אבל יש משהו)
חסרונות: קשה למצוא ידני והזהירו אותי מדגמי האוטומט של 99. האם כדאי אוטומט ואיזה שנים מוצלחות?
טויוטה קורולה 1998- 2000:
יתרונות: אמינות
חסרונות: יקרה, מקום מאחורה (נכון או מיתוס?), עמדתי לקנות את הדגם לונה ליפטבק 5 דלתות 1998 (ראשונה , 50 אלף ק"מ ) אבל חששתי מבעיית המקום מאחורה והיותה אוטומט ומאד יקרה (הוא רוצה 58 אלף ש"ח לא שקל פחות).
מאזדה לנטיס 1998 - 2000:
יתרונות: אמינות?, מרווחת?
חסרונות: לא מכיר
האם כדאי לקנות 1800 ידני (זוללת דלק?), ראיתי 1999, דגם F
5 דלתות, 1800 (ראשונה, 75 אלף ק"מ) כדאי?
האם 1600 אוטומט חזקה מספיק?
יונדאי אקסנט 2000-2001
לא מצליח לשמוע עלייה דעה סדורה
מה דעתכם?
בתודה מראש
גיא