Jump to content

guyb

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של guyb

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. שלום לכולם אני בעל גראנד לאונה (1994, 1600) ידנית ושוקל לרכוש אימפרזה (1999, 1600) ידנית. מה ההבדל במנוע מבחינת כוח סוס? האם דגם 1999 טוב יותר או פחות טוב מדגמי 1998 ,2000? הבדלים במשקל, סחיבה, נוחות ועוד מישהוא הזהיר אותי מדגמי אוטומט שאחרי 1998 האם ההזהרה נכונה? בתודה גיא
  2. *** הכותרת נערכה *** אם כולם יתנו כותרת "דרוש ייעוץ" בפורום ייעוץ יהיה קצת קשה לעקוב אחרי הודעות, לא ? ________________________________________________________________ שלום לכולם אני מעוניין לקבל ייעוץ בנושא רכישת רכב, על מנת שהעניין יהיה ממוקד אציג תחילה את הצרכים, תקציב והאלטרנטיבות שששקלתי: צרכים: זוג +1 ועוד אחד (בדרך), מגורים בירושלים. במהלך השבוע נסיעות בתוך העיר לפחות פעם בשבוע נסיעה לאזור המרכז (פ"ת-רעננה) עם ציוד רב. אני מעוניין ברכב אמין!, מרווח גם מאחורה (אשתי או אני נשב שם עם התינוק) אשר יעלה את עליות ירושלים בזריזות עם כל הציוד. היום יש לי אימפרזה גראנד לאונה (הילוכים), 94 ואני די מרוצה אך חושש שעוד מעט יגיעו הבעיות. אני מעדיף הילוכים בייחוד בגלל העליות ומהניסיון החיובי עם האימפרזה. תקציב: רצוי עד 55 אלף ש"ח אופציות שנשקלו: סובארו אמפריזה 1998-2000: יתרונות: סוס מנצח לא מחליפים, הנאת נהיגה (לא gti אבל יש משהו) חסרונות: קשה למצוא ידני והזהירו אותי מדגמי האוטומט של 99. האם כדאי אוטומט ואיזה שנים מוצלחות? טויוטה קורולה 1998- 2000: יתרונות: אמינות חסרונות: יקרה, מקום מאחורה (נכון או מיתוס?), עמדתי לקנות את הדגם לונה ליפטבק 5 דלתות 1998 (ראשונה , 50 אלף ק"מ ) אבל חששתי מבעיית המקום מאחורה והיותה אוטומט ומאד יקרה (הוא רוצה 58 אלף ש"ח לא שקל פחות). מאזדה לנטיס 1998 - 2000: יתרונות: אמינות?, מרווחת? חסרונות: לא מכיר האם כדאי לקנות 1800 ידני (זוללת דלק?), ראיתי 1999, דגם F 5 דלתות, 1800 (ראשונה, 75 אלף ק"מ) כדאי? האם 1600 אוטומט חזקה מספיק? יונדאי אקסנט 2000-2001 לא מצליח לשמוע עלייה דעה סדורה מה דעתכם? בתודה מראש גיא
×
×
  • תוכן חדש...