Jump to content

ivgenig

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של ivgenig

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. שלום. אני מעוניין לקנות רכב בסביבות ה 9000-12,000 ש"ח. חשבתי על דיאסטו שרייד משנת 90-93. רכב זול, אמין וחסכוני. אני מבקש לדעת אודות הדגמים שעומדים לרשותי. אני מכיר את רצף האותיות CS על הפורום. מה זה אומר, והאם קיימים דגמים נוספים? אשמח אם תענו תודה וחג שמח לכולכם!
×
×
  • תוכן חדש...