Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורסה GSI, קליאו RSI,פורד אסקורט??


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בחרתי כמה רכבים ואני רוצה לעשות השוואה ביניהם, ולפי זה ליראות מה בהמשך...

אני מתלבט בין:

1)אופל קורסה GSI, בין השנים 93- 95.

2)רנו קליאו RSI, בין השנים 94- 97.

3)פורד אסקורד XR31 קבריולט, בין השנים 92- 96.

 

עכשיו..רציתי לשמוע את דעתם על המכוניות האלו, איזה מכונית הכי טובה? אמינה?

בעיות ששמעתם/ראיתם? בקיצור הכל...ומה לדעתכם המכונית הכי עדיפה מבין השלושה..

תודה לעוזרים....

אין כמו סובארו !!!

פורסם

GSI הכי טובה לדעתי

 

היא הכי חזקה

צורה הכי מיוחדת

אפשרלעשות אותה גם יותר חזקה בהרבה וגם שיפורי יופי ובעיקר ג'אנטים זה מוסיף ממש המון

 

אבלליצא אחת לא שחוטה...זה כמו לימצא VR לא שחוטה

 

והיא גם מיסתמנת במחירון של 2 שקל...

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
GSI הכי טובה לדעתי

 

היא הכי חזקה

צורה הכי מיוחדת

אפשרלעשות אותה גם יותר חזקה בהרבה וגם שיפורי יופי ובעיקר ג'אנטים זה מוסיף ממש המון

 

אבלליצא אחת לא שחוטה...זה כמו לימצא VR לא שחוטה

 

והיא גם מיסתמנת במחירון של 2 שקל...

אתה בטוח שGSI יותר חזקה מהקליאו?
פורסם
אתה בטוח שGSI יותר חזקה מהקליאו?

יו חשבתי שהוא רשם אסטרה...

 

אבל בכל מיקרה הקורסה יותר חזקה מהקליאו

הקורסה היא 120 כוחות סוס ותיתפלא אבל היא לא יורדת מ 106 GTI ופולו GTI

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

איך בדיוק הגעת למסקנה הזאת חוץ מהלויאליות שלך למותג?

קורסא GSI לא יותר חזקה מהקליאו.

אפשר לעשות אותה הרבה יותר חזקה? איך בדיוק ? ( ולא פילטר צ'יפ אגזוז לא נקרא לעשות אותה יותר חזקה )

+ המחירון שלה לא בדיחה בכלל בהתחשב בזה שהוא זהה למחירון של אסטרה GSI מה שהופך אותה ללא כדאית , אבל לא ממש קשה למצא אחת.

באמת שלא

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
יו חשבתי שהוא רשם אסטרה...

 

אבל בכל מיקרה הקורסה יותר חזקה מהקליאו

הקורסה היא 120 כוחות סוס ותיתפלא אבל היא לא יורדת מ 106 GTI ופולו GTI

הפולו GTI יוצרה רק מ-2000 או משהו כזה, לפני זה הרכב נקרא פולו 16V והוא ממש לא יותר חזק מ-106 וקליאו.
פורסם

מענין אותי מי מכם נהג בקורסה GSI, עד כמה שאני זוכר, היא היתה מזעזעת !

 

היא יפה (לטעמם של אחדים) אבל לשים אותה בשורה אחת עם האסטרא GSI של אותן שנים (האסטרא משמעותית חזקה יותר ומהנה יותר, וגם לה אין התנהגות ראויה לציון) או עם קליאו RSI או 106 זה חטא כלפי שאר המכוניות.

מעבר לזה, אני לא מבין את ההשוואהף באסקורט לא נסעתי מעולם, אבל נתוני הפתיחה שלה לא מעודדים (רכב קומפקטי כבד לעומת מכוניות מיני "חמות") והיא די מיושנת מבחינת מכלולים.

הקורסה GSI היא הרבה רוח ומעט תכלס.

מהמכוניות שציינת, אני הייתי הולך על הRSI של רנו, או מחפש לי פיז'ו מקבילה...

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

לגבי ה- RSI:

 

כבעלים בעבר של דגם 95, ומי שנהג עליה כמה וכמה עשרות אלפי ק"מ

אני עיד כי זו מכונית מהנה לנהיגה שאינה דורשת ויתור משמעותי בנוחות יומיומית.

המנוע מספק 110 כ"ס במקור והוא בעיקר לינארי בפעולה ודי חזק - בקיצור לא ממש קילר.

השלדה קומוניקטיבית וצפויה, כך שקיים מוטיב מוצק של FUN בנהיגה.

 

בעיות?

* חלפים וטיפולים יקרים יחסית -

(למשל, מדף קרטון אחורי מקורי במעל 700ש"ח! 200ש"ח מפירוק עם קצת מזל).

* ציר הגה נוטה לשחיקה שמתבטאת בחופש במרכז ההפניה לאחר 100K ק"מ לערך -

חפש להחליף למשופץ אם אתה רוצה לחסוך כסף (כמה מאות טובות של שקלים).

* רגישות חיישני מנוע לרטיבות וחשמלאים שלומיאליים (אצלי פרוק, ייבוש והרכבה עדינה פתרו את הבעיה, אבל כנראה שלא תמיד זה מספיק).

* מנגנוני קיפול כסאות קדמיים נוטים להישבר ולהתקע.

* משענות ראש במושבים הקדמיים שאינן שומרות כיוון וחובטות בראש, קצת מעצבן.

 

חוץ מזה- חפש אקזמפלר בלתי שחוט (רמז- קשה מאוד למצוא) ותוכל בסה"כ להנות מרכב עם ניחוח ספורטיבי (למי שלא מחפש רק תאוצות ברמזור) שבטיפול נכון יכול אפילו להיות אמין למדי מלבד בעיות זניחות יחסית.

פורסם
יו חשבתי שהוא רשם אסטרה...

 

אבל בכל מיקרה הקורסה יותר חזקה מהקליאו

הקורסה היא 120 כוחות סוס ותיתפלא אבל היא לא יורדת מ 106 GTI ופולו GTI

למה אתה בכלל משווה 106 GTI ל POLO GTI

ה 106 משאירה לפולו שובל של אבק ... (שניהן סטנדרטיות כמובן)

פורסם

GSI16V ... הקורסה היא 104 סוסונים במנוע , גיר קצרצר שנותן לה קצת אדג'.

והיא מאוד יורדת מ106 GTI ואפילו מ106 ראלי.

נסיך , אני נהגתי על GSI ואני חושב שאתה די מקשקש , יש לה הגה לא רע , גיר קצרצר והתנהגות משעשעת לגמרי והיא די משתווה לRSI שאני גם לא מי יודע מה אוהב.

הXR3I ד"א היא בעלת מנוע שנחשב חדיש לאותה תקופה ( 1800 16V לא רע בכלל ) באה למיטב זכרוני גם עם דיפרנציאל מוגבל שהיה בRS2000 ושילדה שאמורה ליהיות לא רעה , כמובן שכל זה נהרס ע"י הגג הנפתח אבל חפיף.

וPOLO GTI אכן לא משתווה לשום דבר חוץ מבזבוז של הרבה כסף על משהו שהוא לא זה :) אה אורן ?

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...