Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי בחיים אל תיתן מחירון וגם לא 2000 ש"ח פחות, אלא הרבה פחות!

סתכל מה קורה היום בשוק, הוא בחיים לא ימכור אותה במחיר מחירון, חדשה אתה קונה עם תנאי תשלום הרבה יותר נוחים, ואם ההבדל הוא 20000+- ש"ח עדיף לקחת חדשה!...

ויש לו עוד מכה, לדעתי תוריד לו הרבה יותר, אני מבטיח לך שהוא לא ימכור אותו מקסימום חכה משהו כמו חודש ותראה שהוא יחזור אלייך.

רק פרייר יקנה MX5 במחיר מחירון!

היום מוכרים לך מכוניות מודל 2003-2004 ב20 מתחת למחירון!, ואין להן שאסי, פשוט ככה זה, לדעתי מחירון יש לתת רק אם לרכב יש "אקסטרא" והרכב ממש במצב מעולה, מכל הבחינות ובלי מכות ואולי גם משופר...

רק במצב כזה לדעתי יש לתת מחירון!

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם
לדעתי בחיים אל תיתן מחירון וגם לא 2000 ש"ח פחות, אלא הרבה פחות!

סתכל מה קורה היום בשוק, הוא בחיים לא ימכור אותה במחיר מחירון, חדשה אתה קונה עם תנאי תשלום הרבה יותר נוחים, ואם ההבדל הוא 20000+- ש"ח עדיף לקחת חדשה!...

ויש לו עוד מכה, לדעתי תוריד לו הרבה יותר, אני מבטיח לך שהוא לא ימכור אותו מקסימום חכה משהו כמו חודש ותראה שהוא יחזור אלייך.

רק פרייר יקנה MX5 במחיר מחירון!

היום מוכרים לך מכוניות מודל 2003-2004 ב20 מתחת למחירון!, ואין להן שאסי, פשוט ככה זה, לדעתי מחירון יש לתת רק אם לרכב יש "אקסטרא" והרכב ממש במצב מעולה, מכל הבחינות ובלי מכות ואולי גם משופר...

רק במצב כזה לדעתי יש לתת מחירון!

אני לא מסכים.

אתה מזכיר לי את כל אלו שעוצרים אותי ברמזור ואומרים לי שאם הרכב שלי במצב מושלם, הם ישלמו מחירון. לא כ-ל הרכבים נמכרים מתחת למחירון, וגם רכב שנמכר בכמויות יחסית גדולות, לא ימכר ב20K מתחת למחירון ממודל 2003.

 

אם ההפרש מחדש, על הכביש הוא 30K שקל, זה ה-מ-ו-ן. מיאטות חדשות, ידניות, מבוקשות למדי בתור משומשות, אני בזמנו חיפשתי אחת במשך זמן מה, המוכרים לא היו מוכנים לרדת שקל, והבודדת שהיתה למכירה מ2003 (אחת מ 9 שנמכרו בארץ) רצה מ-ע-ל המחירון. לא מדובר פה בלאנטיס שיש 20 אלף ממנה. מכונית משנת 2003, עם ק"מ הגיוני ובמצב מעולה אין שום סיבה בעולם שהיא תימכר ב20 אלף מתחת למחירון, אלא אם מדובר על רכבי יוקרה. רכב מ2004 חייב להיות במצב מעולה, אם לא - לא קונים אותו.

 

צריך להסתכל כמה זמן הרכב על הכביש, ומה מצבו. אף אחד לא ימכור מיאטה ידנית מ2004 ב120K שקל (20 מתחת למחירון).

 

כמה רכבים כמו מיאטה ידנית מכרת וקנית? (או רכבים אחרים שאין מהם 16 אלף יחידות שנמכרות כל שנה)

 

גיא.

פורסם

מחר אני הולך לבדוק את הרכב, כמה שאלות

1) האם אתם יודעים מתי נפתח משרד הרישוי בחולון (האם הם בשביתה? לא היתי בארץ לאחרונה).

1.1) מבדק - מתי הוא נפתח

2) הכי מפחיד אותי זה לקנות רכב גנוב איך אני חד משמעית מוודא שהוא אינו גנוב?

3)מהו המוסך המרכזי של מאזדה באיזור תל אביב - אני רוצה לוודא שהאחריות עדין תקפה למרות שהרכב עוד לא עבר טיפול - אתם יודעים מתי הוא נפתח?

 

תודה שון

פורסם

אחרי שנה ו18K הרכב לא היה במוסך..

בטח גם ההרצה היתה על 6000 סל"ד בממוצע..

יש לעשות- תשלום לטסט, תיקון, טיפול באיחור..אולי גם בעיה באחריות..

בשביל לישר קו צריך לעבור את המחירון בהרבה..

 

אני חושב שלקנות את הרכב הזה במחיר קרוב למחירון

יהיה יותר יקר מרכישת רכב חדש.

 

גיא, נניח שהרכבים האלה נמכרים מעל מחירון..אז מה?

זה רק סיבה לקנות חדש ולא רכב שלא קיבל יחס יפה..

 

לא יודע מה המחיר ששווה לקנות את המשומשת הזאת,

אבל אני בטוח שהמחיר צריך להיתרחק מהמחירון.

 

תומר.

פורסם
מחר אני הולך לבדוק את הרכב, כמה שאלות

1) האם אתם יודעים מתי נפתח משרד הרישוי בחולון (האם הם בשביתה? לא היתי בארץ לאחרונה).

1.1) מבדק - מתי הוא נפתח

2) הכי מפחיד אותי זה לקנות רכב גנוב איך אני חד משמעית מוודא שהוא אינו גנוב?

3)מהו המוסך המרכזי של מאזדה באיזור תל אביב - אני רוצה לוודא שהאחריות עדין תקפה למרות שהרכב עוד לא עבר טיפול - אתם יודעים מתי הוא נפתח?

 

תודה שון

1. לא בשביתה, הגיוני שנפתחים ב7, ג-ג 8.

1.1. ראה 1.

2. באתר של המשטרה אתה יכול לבדוק שהוא לא גנוב.

3. אינני יודע, פתח דפי זהב, www.d.co.il

 

לגבי מה שתומר אמר, מה שבעיקר מפריע לי ברכב הספציפי זה הפיספוס של הטיפול ב 3K ק"מ, זה מראה על הזנחה מסויימת, הייתי חושד קלות ברכב. הדפיקה בכנף יכולה להיות גם משהו ממש עדין לא הייתי פוסל על זה רכב, כ-ן הייתי מוריד על זה במחיר. אין ספק שהרכב כמו שהוא כרגע לא שווה מחירון. הייתי מתחיל בלבדוק שהרכב לא איבד את האחריות, אם איבד הייתי יורד ממנו מיד. לא איבד - שהמוכר יכניס את הרכב לטיפול \ שיוריד את מלוא עלות הטיפול כאשר צריך לקחת בחשבון שיש סיכוי שצריך לעשות גם בלמים שייקרו את העניין. האם הרכב עושה רושם שהוא שמור? אם מדובר באדומה מהרצליה, קח בחשבון שהיא למכירה כבר חודש + (המוכר רצה בהתחלה מעל המחירון) אבל היא גם אדומה, אני אישית לא הייתי קונה בחיים מיאטה אדומה (בעיקר לא מהדור החדש) אבל זה כבר טעם אישי.

 

אני לא חושב שיש סיבה שהרכבים האלו ימכרו מעל מחירון, אני לא הייתי משלם מעל מחירון על רכב כזה, אלא אם היו לו תוספות יקרות כגון קשת אחורית, מערכת מאוד יקרה, וכו' (כל תוספת שהיתה מבטלת אחריות - לא הייתי נוגע) אני ציינתי זאת כדאי להראות שאלו לא רכבים שימכרו מתחת למחירון (בהנחה והם שמורים) כמובן שתמיד יש יוצאים מן הכלל ואת כוחות השוק, זכותו של הקונה גם לדרוש 10K מעל, (כמו המיאטה 98...) אני לא הייתי משלם את זה.

 

גיא

פורסם
מדובר בגרסה ידנית.
מה??:shock:

משהו לא בסדר במה שרשמתי?:???:

 

BMW בקשר להערה שלך אני לא בטוח שהבנתי

מיאטה חדשה (2005) עולה 163 אלף שקל

מחירון של מיאטה 2004 הוא 140K

טעות שלי, עשיתי סלט שלם והתבלבלתי.

חשבתי שאתה רוצה לקנות דגם 2004 חדש מהחברה (מהדגמים האחרונים שנשארים מ-2004)

×
×
  • תוכן חדש...