Jump to content

שי א

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של שי א

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. התמונות הבאות הן מאתר היבואן - יוניון מוטורס. משהו מריח פה לא טוב ...
  2. קורולה 2005 גרסת ליסינג - האם קיים כזה דבר ? היום קיבלתי את שלי ולהפתעתי לא היה מחשב דרך והרדיו דיסק לא מקורי - באתר היבואן מופיע דגם SUN עם מחשב ורדיו דיסק מקורי. האם מישהו נתקל ? האם כדאי להתעקש ? (לא יודע אם יצא מזה משהו) מה יצא לי מהמחשב הזה ? איזה עוד הבדלים קיימים (בין SUN לבין הדגם הזה) ? תודה שי
  3. החלטתי לקחת קורולה בליסינג (סדאן, גרסת ליסינג) בגלל המחיר (יחסית נמוך) והתמורה. הייתי שמח לשמוע התרשמויות של בעלים. תודה
×
×
  • תוכן חדש...