Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7892 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתם מכיר.

את המוסך בבאר, יעקוב ?

של אסי מורשה לרנו. סוברו .

וניסן אמר לי לא לנגוע ברנו .

קליאו ספורט ואפילו אם .

אני יקנה הוא לא.

רוצה לנגוע לי ?

באוטו הוא אומר לי מלא מלא בעיות.

 

 

*** ההודעה המקורית ללא סימני פיסוק ****

פורסם

מבחינת רכב באופן כללי האיביזה כל השאר (ביטוח דלק) הפונטו.

היתה לי HGT מאוד יפה עד שהתהפכה - ואז קניתי קליאו ספורט 02 דור שני שאתה אני מאוד מאושר ומשתדל לא להתהפך :)

כמו כן נהנתי מאוד איתה אבל האיביזה עדיפה לדעתי וכמה נסיעות שביצעתי על אחת קצת משופרת (צ'יפ וסעפת).

בכל אופן הייתי הולך על האיביזה כי היא יותר טובה מהפונטו באחיזה ,התנהגות וכוח.

 

סתם להמחשה איך פונטו הפוכה נראית.

http://www.geocities.com/joker2k2/1CIMG0977.JPG

 

וככה היא היתה נראית לפני

http://www.geocities.com/joker2k2/P1010444.JPG

 

:) היתה יפה.

 

בכל אופן לך על האיביזה.

פורסם

קח בחשבון שהאיביזה מוגדשת (בניגוד לפונטו) ולכן הצריכת דלק שלה היא לא ממש כמו של לנטיס , אבל עדיין לא נורא.

במידה ואתה לא לוחץ כמו מטורף את יכול בכיף לנסוע על 1:12 (כמוני)

לנטיס היתה מתה להגיע ל1:12, אפילו היתה מתה גם להגיע ל1:9-1:10.....!

 

ודעתי בעניין : אם כבר רכב לא אמין לך על הקליאו, הרבה יותר טובה מהHGT , אני בכל מקרה הייתי הולך על האיביזה או לחילופין על הפולו GTI שקצת יותר איטית, אבל כחבילה יש בה את כל האבזור האפשרי כולל קסנון

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אז ככה יש לי 70 אלף שקל ואני מחפש אוטו ספורט ומתלבט בין איביזה טורבו לפיאט HGT אם תוכלו לעזור לי ולומר לי מה כדאי יותר מבחינת דלק ביטוח או בכלל כללי אחיזת כביש התנהגות ברקסים מהירות וגם חשוב השוק של הרכב אמינות וכו.., מה כדי לי לרכוש ??

איביזה טורבו-טוב-פוטנציאל שיפורים אדיר,יפה,מהירה,חזקה,זולה,לרכב שטופל במורשה בילבד אמינות גבוהה,זמינות חלקים מפירוק יחסית גבוהה(מושבתות הרבה כאלה)

רע-סחירות בעיתית,צריכת דלק גבוהה,הגה חסר רגש,אין אפשרות למערכת חיצונית רק שידרוג לצינגיר מקורי,קשה למצוא אותן שמורות ומקוריות כמו כל רכב ספורט...

 

פונטו - טוב- יפה,ספורטיבית באופי , מתקשרת , לא בולעת דלק יחסית לאיביזה,

רע-סחירות גרועה ביותר,גוצית,בחיים לא תגיע איתה לרבע מהאיביזה

 

אני הייתי הולך בחום על האיביזה-שתי הדברים שהיו מרתיעים אותי הם צריכת הדלק ונושא המערכת

פורסם

מי שצריכת דלק ברכב ספורטיבי מנדנדת לו את העכוזון, יעשה בשכל אם יחשוב על סובארו ג'אסטי ידנית.

 

אנחנו באנו בשביל להנות, נשרוף קצת דלק, קצת גומי ונזדכה על הציוד...

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם

לכול אנשי השירשור ובמיוחד לך כותב השירשור הCLIO172 לא רואה את האיביזה מבחינת ביצועים כיף מנהיגה הגה אחיזה ואיבזור נכון האמינות הצרפתית לא הכי מרשימה אבל אל תעשו

מהאוטו כזה גרוע נכון יש קצת בעיות קטנות בחשמל קירקושים ולא הכול מהודק אבל לא צריך להגזים אחרי הכול זאת לא MG ועל כך יעידו בעלי הרנו בפורום

בקשר למוסך בבאר יעקב זאת לא הפעם הראשונה שאנשי המוסך"מרעיפים" מחמאות על הקליאו

ספורט ודרך אגב הם ביכלל לא נוגעים ברכב הזה -אולי מחוסר ניסיון בנושא

ועוד משהו בקשר לאמינות של CLIO SPORT תימצא באתרים

WWW.PARKERS.CO.UK

WWW.WHATCAR.CO.UK

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

פורסם
מי שצריכת דלק ברכב ספורטיבי מנדנדת לו את העכוזון, יעשה בשכל אם יחשוב על סובארו ג'אסטי ידנית.

 

אנחנו באנו בשביל להנות, נשרוף קצת דלק, קצת גומי ונזדכה על הציוד...

מדויק.

 

גם לבעייה של המערכת יש פתרון.

 

תודה.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

איביזה.

אם אתה נוסע הרבה... איביזה ספורט TDI הצריכה שלה יותר מ 1 ל 25

וזה עוד 130 כוח סוס...

זה אוטו שבנוי לצעירים ואוטו מהנה מאוד

פורסם
איביזה.

אם אתה נוסע הרבה... איביזה ספורט TDI הצריכה שלה יותר מ 1 ל 25

וזה עוד 130 כוח סוס...

זה אוטו שבנוי לצעירים ואוטו מהנה מאוד

איביזה TDI עושה 1 ל 25 בנפילה מצוק גבוה מאוד עם מנוע כבוי.

 

1:19 יהיה מספר קצת יותר הגיוני.

×
×
  • תוכן חדש...