Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אתם חושבים על הרכב הזה, מבחינת ביצועים, אמינות, איכות והאם הוא שתיין גדול

תודה רבה.

 

שמעתי שזה רכב לא רע .. מה אתם אומרים?

ד"א אני בן 17.. לא מעניין אותי רכב פוזות ופתיחות אני רוצה אוטו נוח .

Skoda Fabia 1.2TSI Sportline 2010

פורסם

אתה רציני?

 

אתה בן 17 ואתה רוצה מסחרית דיזל?

 

אם אתה מחפש רכב נוח, למה מסחרי?

 

בתקציב שלה אם כל מה שאתה רוצה זה נוחות תקנה C5 משומשות.

 

ובעיקר תבדוק מה אתה רוצה.

 

 

גיא

פורסם

גיא תעזוב את הילד :lol:

אם הוא רוצה מסחרית דיזל, ולסבול מהנידוי החברתי שכל צעיר שמתנייד על מסחרית(כמוני), שירצה.

 

פולי, אם אתה רוצה מסחרית דיזל, קח את הברלינגו בגרסת המולטיספייס ואתה מקבל את האוטו בין הנוחים שיש.

אפילו ג'רמי קלארקסון אמר שהיא נוחה כמו יגואר.

פשוט תענוג לשבת בספסל האחורי, אין שום צפיפות, ממש נוח.

 

 

אבל קח בחשבון שבחורות יהססו אם לעלות איתך לאוטו, אבל כשהן תכנסנה, הן תתאהבנה(שיילך לעזאזל הבן יהודה הזה!).

חוצמזה שהאוטו הוא SHAG CAR. מניסיון. נוח ביותר.

172

פורסם

בסדר צעירות אפשר להשיג גם בלי אוטו בזה אין בעיה :)

בכל מקרה אני לא אוהב את הברלינגו הוא מכוער לדעתי (מה לעשות)

 

אני חושב שהפורד יש לו לוק יותר חזק ובטוח כן כן גם הבטיחות חשובה לי

אבל קצת פרטים על האוטו אם מישהו יכול?

Skoda Fabia 1.2TSI Sportline 2010

פורסם
מה אתם חושבים על הרכב הזה, מבחינת ביצועים, אמינות, איכות והאם הוא שתיין גדול

תודה רבה.

 

שמעתי שזה רכב לא רע .. מה אתם אומרים?

ד"א אני בן 17.. לא מעניין אותי רכב פוזות ופתיחות אני רוצה אוטו נוח .

כמו שאמרו כאן לפניי - למה אתה צריך מסחרית?



אם אתה חושב שתצטרך את כל המקום הזה אז אני יכול למור לך שהקונטקט הוא רכב מצויין

במסגרת עבודתי הקודמת יצא לי לבלות מספר ימים בנהיגה על אחת כזאת

רכב מצויין, נסעתי איתו די הרבה (ת"א -י"ם-חיפה) מדי יום והבנתי שהוא רכב מאוד נוח, ישיבה גבוהה, חסכוני, שקט יחסית למתחרות, ועם ביצועים טובים וכרגע שאני חושב על זה, הייתי מוכן שזה יהיה הרכב היחידי שלי כי יש לו המון פלוסים והוא ממש ממש כייפי פרט לבעיה אחת מעצבנת שאפשר לחיות איתה והיא:

בזמן פנייה אחרי שאתה מסובב את ההגה הוא קצת מסרב לחזור למקומו לבד ומצריך מעט מאמץ, במיוחד אם אתה נותן גז, נתקלתי בזה ב2 קונקט שנהגתי עליהם. פרט לזה (שזה פשוט מצריך התרגלות) הרכב מעולה, הרבה מקום למטען ושטויות, נוח ל5 אנשים ונוסע מצויין.

ואפילו במבחן האחיזה* שאני עושה (כמעט) לכל רכב שאני נוהג עליו הוא היה ממש טוב ומהנה

 

מבחן אחיזה (בהומור כמובן) - נסיעה מהירה מאוד בעיקולים שבין צומת עין הקורא לפלמחים

haters will hate

פורסם

 

אני יכול למור לך שהקונטקט הוא רכב מצויין

במסגרת עבודתי הקודמת יצא לי לבלות מספר ימים בנהיגה על אחת כזאת



רכב מצויין, נסעתי איתו די הרבה (ת"א -י"ם-חיפה) מדי יום והבנתי שהוא רכב מאוד נוח, ישיבה גבוהה, חסכוני, שקט יחסית למתחרות, ועם ביצועים טובים וכרגע שאני חושב על זה, הייתי מוכן שזה יהיה הרכב היחידי שלי כי יש לו המון פלוסים והוא ממש ממש כייפי

 

הבנת למה אני כל כך רוצה מסחרי? ממש מילה במילה אמרת..

ודווקא גם אבא שלי התלהב מהאוטו

אני חושב שבדגמי 2005 אולי סידרו את הבעיה של ההגה אם זה נכון..

הבעיה היא שהדלת הזזה היא רק מצד אחד אני יודע שיש דגם משני הצדדים

אבל כנראה שלא יגיע לארץ. מבאס ביותר.

 

את הקנגו והברלינגו לדעתי הוא אוכל בלי מלח..

Skoda Fabia 1.2TSI Sportline 2010

פורסם

הקטע שיש דלת אחורית רק בצד אחד זה ממש לא מפריע. זה אולי רק נראה ככה, גם אני חשבתי ככה לפני שקיבלנו את הרכב. אבל בקשר לזה שהקונקט טובה יותר מהברלינגו אתה טועה. הברלינגו טובה יותר. לפני שהחלטנו מה לקנות קראתי מבחני רכב וראיתי שהברלינגו הכי מתאימה לנו. אמנם לפעמים אני מקלל את הצרפתים על איכות ההרכבה המעאפנה שלהם, אבל בכללי האוטו הזה בסדר. ועוד משהו, לדעתי הברלינגו הרבה יותר יפה מהקונקט המרובעת. ההיגוי של הברלינגו מצויין, אני אוהב את התחושה שההגה מעביר. עוד דבר טוב ברכב הזה הוא מנוע הטורבו דיזל. מנוע באמת מצויין. גמיש מאוד! אבל לא אוהב לעלות לטורים גבוהים, מה לעשות, כמו כמעט כל מנועי הדיזל. חוץ משני הדברים האלה- לא ממש כיף לנהוג ברכב הזה. מהלך ידית ההילוכים ארוך, וה-ABS נכנס ממש מוקדם. זווית גלגול עצומה. ועוד ועוד ועוד.. אבל זהו לא רכב לפניות ופיתולים. את כל זה רשמתי בקשר לברלינגו אבל אני מניח שאותם הדברים זהים פחות או יותר לקונקט, ואולי אפילו טובים יותר. אני הבנתי שברלינגו היא הקניה המשתלמת. כנראה שצדקתי. בכל אופן שיהיה לך בהצלחה. עדכן אותנו בקשר למה החלטת בסוף.

172

פורסם
מה אתם חושבים על הרכב הזה, מבחינת ביצועים, אמינות, איכות והאם הוא שתיין גדול

תודה רבה.

 

שמעתי שזה רכב לא רע .. מה אתם אומרים?

ד"א אני בן 17.. לא מעניין אותי רכב פוזות ופתיחות אני רוצה אוטו נוח .

אם כבר טנדרון, תכניס למשוואה את הפיאט דובלו JTD 100 כ"ס, חיה של טנדרון עם תנוחת נהיגה קלה ונעימה (ידית הילוכים קצרה וקרובה מאוד + הגה קצר להחריד ! פשוט תענוג).

 

נהגתי גם על הברלינגו (הישן) והקונקט, כולם טובים (כולל הדובלו עם הביצועים הכי טובים ותנוחת נהיגה קלה מאוד).

 

מה שלא תבחר - לא תיפול עם אף אחד מהם.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לדובלו לא הייתי מתקרב.

מאחור אפילו אין משענות ראש. הרכב מכוער עד כדי גועל.

אז נכון שתנוחת הנהיגה בטנדרונים האחרים נחותה במקצת, זה עדיין לא מעלה את הדובלו לראש הרשימה.

וחוצמזה, עם צ'יפ אתה מעלה את ההספק בברלינגו מ-90 כ"ס ל-114 כ"ס.

172

פורסם
לדובלו לא הייתי מתקרב.

מאחור אפילו אין משענות ראש. הרכב מכוער עד כדי גועל.

אז נכון שתנוחת הנהיגה בטנדרונים האחרים נחותה במקצת, זה עדיין לא מעלה את הדובלו לראש הרשימה.

וחוצמזה, עם צ'יפ אתה מעלה את ההספק בברלינגו מ-90 כ"ס ל-114 כ"ס.

"נחותה במקצת" ?

הידית הילוכים בברלינגו זוועתית, ההגה ארוך כאורך הגלות. עבור נהג שנוהג המון בתוך העיר ומחוצה לה, אלו דברים לא מבוטלים. מיותר לציין שהדובלו מגיע עם מנוע מתקדם מהיצרן עם 100 כ"ס, בלי צ'יפ ובלי שטויות.

שטח ההטענה שלו גדול מאוד, הוא נאה ביחס לקונקט ולברלינגו (שאף אחד מהם לא נראה משהו - כי מה לעשות, זה טנדר וכולם מכוערים למדי).

 

אולי אתה אנטי-פיאט, אבל זה לא הופך את הדובלו לטנדרון לא טוב (אלא להפך, היבואן שלו הרבה יותר טוב מזה של הברלינגו, הוא יותר חזק במקור ושטח ההטענה שלו מעולה - הבונוס האדיר, שלא ממש צריך להיות בונוס אלא נקודת מפתח כי זה למעשה רכב שעומד לגמוע מרחקים גדולים, היא תנוחת הנהיגה המצויינת בדובלו וההגה הקצר).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
"נחותה במקצת" ?

הידית הילוכים בברלינגו זוועתית, ההגה ארוך כאורך הגלות. עבור נהג שנוהג המון בתוך העיר ומחוצה לה, אלו דברים לא מבוטלים. מיותר לציין שהדובלו מגיע עם מנוע מתקדם מהיצרן עם 100 כ"ס, בלי צ'יפ ובלי שטויות.

שטח ההטענה שלו גדול מאוד, הוא נאה ביחס לקונקט ולברלינגו (שאף אחד מהם לא נראה משהו - כי מה לעשות, זה טנדר וכולם מכוערים למדי).

 

אולי אתה אנטי-פיאט, אבל זה לא הופך את הדובלו לטנדרון לא טוב (אלא להפך, היבואן שלו הרבה יותר טוב מזה של הברלינגו, הוא יותר חזק במקור ושטח ההטענה שלו מעולה - הבונוס האדיר, שלא ממש צריך להיות בונוס אלא נקודת מפתח כי זה למעשה רכב שעומד לגמוע מרחקים גדולים, היא תנוחת הנהיגה המצויינת בדובלו וההגה הקצר).

 

איציק

תשמע, אני לא יודע מה איתך, אבל שטח ההטענה לא מעניין אותי בכלל. ולא,אני לא אנטי פיאט. אני דווקא חושב שבתור טנדר, הבגלינגו היא היפה מכולן. קח לדוגמא את הגרסאות המפוארות בחו"ל- נראות מצויין. ההגה בברלינגו ממש אחלה, אמנם קצת ארוך, אבל לא קל ולא קשה מדיי, בדיוק כמו שצריך. מיקום ידית ההילוכים אמנם לא משהו, אבל מתרגלים עם הזמן. עיצוב הפנים של הדובלו על הפנים. הקונסולה המרכזית מבולגנת, פתחי המזגן צצים לך ממקומות שלא היכרת. עכשיו שאני חושב על זה, לא מזמן נסעתי על מונית דובלו וכן היו לה משענות ראש מאחור. כנראה שזה בגרסה המפוארת בלבד, כי ראיתי לא מעט דובלו בלי משענות, וזה פשוט סיבה מספיק טובה לא לקנות את האוטו הזה. לא הייתי רוצה לחשוב מה יקרה לראש של אח שלי מאחור בזמן תאונה. בדובלו אין כיסאות סופר-נוחים כמו בברלינגו, גם לא בקונקט, למרות שהיא די נוחה. ודבר אחרון בקשר למנוע- אז הדובלו מאיצה למאה בשניה אחת פחות מהברלינגו, אבל אני כמעט בטוח שבמהירויות גבוהות זה כבר לא כל כך משנה. יכול להיות שהצד החזק בדובלו זה המנוע, אבל המנוע לא קובע את טיב הרכב. ואם יש לך כבר ברלינגו, וחסר לך כח, שים צ'יפ ב-600+- אירו. אבל מעניין אם לדובלו יש זויות גלגול היסטריות כמו לברלינגו, כי זה ממש שנוא עליי.

 

ולמניעת ויכוחים מיותרים. איציק תפנה אל מבחן הטנדרונים האחרון ב"אוטו". לא ממש חיבבו שם את הדובלו.

172

פורסם
תשמע, אני לא יודע מה איתך, אבל שטח ההטענה לא מעניין אותי בכלל. ולא,אני לא אנטי פיאט. אני דווקא חושב שבתור טנדר, הבגלינגו היא היפה מכולן. קח לדוגמא את הגרסאות המפוארות בחו"ל- נראות מצויין. ההגה בברלינגו ממש אחלה, אמנם קצת ארוך, אבל לא קל ולא קשה מדיי, בדיוק כמו שצריך. מיקום ידית ההילוכים אמנם לא משהו, אבל מתרגלים עם הזמן. עיצוב הפנים של הדובלו על הפנים. הקונסולה המרכזית מבולגנת, פתחי המזגן צצים לך ממקומות שלא היכרת. עכשיו שאני חושב על זה, לא מזמן נסעתי על מונית דובלו וכן היו לה משענות ראש מאחור. כנראה שזה בגרסה המפוארת בלבד, כי ראיתי לא מעט דובלו בלי משענות, וזה פשוט סיבה מספיק טובה לא לקנות את האוטו הזה. לא הייתי רוצה לחשוב מה יקרה לראש של אח שלי מאחור בזמן תאונה. בדובלו אין כיסאות סופר-נוחים כמו בברלינגו, גם לא בקונקט, למרות שהיא די נוחה. ודבר אחרון בקשר למנוע- אז הדובלו מאיצה למאה בשניה אחת פחות מהברלינגו, אבל אני כמעט בטוח שבמהירויות גבוהות זה כבר לא כל כך משנה. יכול להיות שהצד החזק בדובלו זה המנוע, אבל המנוע לא קובע את טיב הרכב. ואם יש לך כבר ברלינגו, וחסר לך כח, שים צ'יפ ב-600+- אירו. אבל מעניין אם לדובלו יש זויות גלגול היסטריות כמו לברלינגו, כי זה ממש שנוא עליי.
נהגתי מ-ס-פ-י-ק על הברלינגו (נהגתי, לא נסעתי) בשביל לומר לך שהדובלו שווה בדיקה רצינית ומעמיקה.

אם את מתעקש לפסול את הרכב בגלל שאין לו משענות ראש מאחורה (שאפשר להוסיף בתשלום), אז תהיה בריא (זה כמו לפסול רכב טוב בגלל שאין לו מראות חשמליות או טסות מפלסטיק - אבל חפיף. תתמקד בתפל).

הדובלו לדעתי מציע חבילה טובה יותר מהברלינגו. בברלינגו יש אומנם מנוע עמיד, אבל הרכב סובל מהרבה מחלות פרונט (בלאי מואץ) והיבואן שלו זה (עוד) סיבה טובה ללכת על הפיאט.

הבונוס האדיר בפיאט זה ההגה וידית ההילוכים. תנהג ותבין בעצמך - אותי זה קנה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

סבבה. אם אתה חושב ככה.

הדובלו נראית ממש זולה, והעניין של משענות הראש לגמרי לא נחשב לתפל!!

היעדר בטיחות מינימאלית, תגרום לי לפסול את הרכב.

 

אבל עזוב מאיכות נהיגה, רק מלהסתכל על הדובלו אפשר בטעות להקיא עליה. בשביל ילד בן 17, כמה שהוא אומר שהוא לא זקוק לרכב שנראה טוב, עדיין. חרם על הילד. כך שבמקרה הזה לא הייתי קובע שהעיצוב הוא תפל.

 

ואיציק אתה בטח נסעת בברלינגו הקודמת לה היו 71 סוסים. אבא שלי נהג בה ליום אחד, לפני כמה שבועות, ואמר לי שהיא פשוט עגלה. לא יכל לסבול אותה. ועוד תבין שהייתה לנו ברלינגו כזו פעם. זה מדגיש את ההבדלים הגדולים במנוע.

 

מצאתי כאן את המבחן שעשו לברלינגו,קונקט,ודובלו באוטו גיליון 210

מציינים גם במבחן שהברלינגו היא הקרובה יותר בתחושה לרכב נוסעים. מבחינת מראה פנים.

במבחן מציינים שהפיאט יותר נעימה מהקונקט בחומרים בסביבת הנהג והנוסעים.

כמו כן מצויין שהפיאט היא המרווחת ביותר לנוסעים מאחור.

שטח ההטענה בקונקט הוא הגדול ביותר.

הנה ציטוטים קצרים שיעזרו לבחור להחליט:

"יחידת הכח של הדובלו היא החזקה ביותר ובהפרש..."

 

"היכולת הדינמית של הדובלו הוא הפחות מוצלחת במבחן זה.. בגלל ההגה המהיר מאוד אך מעורפל במרכז.."

 

"היכולת הדימנית של הקונקט היא ברמה גבוהה ביותר, והטובה ביותר כאן."

 

וציטוט אחרון ומסכם:

 

"פיאט דובלו, אשר נתנה נוק אאוט לקנגו במפגש הקודם, לא יכלה למתחרות המעודכנות.

היא פחות נעימה ונוחה בסיכום הכללי, פחות מושכת מבפנים או מבחוץ, נוחתה דינאמית, ויש לה בעיות באיבזור הבטיחות - אין

 

ABS ומשענות ראש מאחור - אף שהיא יקרה משתי האחרות בגרסה זו. יתרונה הגדול הוא המנוע..."

 

ועל הטנדרון הנבחר:

 

"מי שרוצה שהמסחרית שלו תפגין כישורי משפחתית מן השורה- נוחות, סביבת נהג ועידון פעולה- ימצא את מבוקשו בברלינגו. עם מנוע HDI ותא נוסעים מעודכן היא משלימה את כל מה שהיה חסר לגרסה המוחלפת, ומבצעת את כל מטלות הנהיגה בצורה המאוזנת ביותר ומבלי להיכשל באף תחום. יתרה מכך, בכמה תחומים - נוחות נסיעה, שימושיות, מרחב פנים - היא עולה על רוב המשפחתיות הנמכרות כאן, ומהווה להן תחליף בזכותה, לאו דווקא ברירת מחדל מסיבת מס."

 

ועוד כמה דברים:

לפי הציטוטים, איציק, אתה מבין שהברלינגו החדשה משלימה את כל מה שהיה חסר לקודמתה, זו שאתה נהגת עליה.

 

לבחור שפתח את השרשור, עדכן מה בחרת.. ואם יש עוד לבטים? ואולי בכלל ירדת מהעניין של טנדרון?

172

פורסם
סבבה. אם אתה חושב ככה.

הדובלו נראית ממש זולה,

על טעם וריח...

 

והעניין של משענות הראש לגמרי לא נחשב לתפל!!

היעדר בטיחות מינימאלית, תגרום לי לפסול את הרכב.

אין ספק שזה חשוב, אבל לפי מה שצויין קודם לכן - יש משענות ראש בחלק מהדגמים, לא ?

 

 

אבל עזוב מאיכות נהיגה, רק מלהסתכל על הדובלו אפשר בטעות להקיא עליה. בשביל ילד בן 17, כמה שהוא אומר שהוא לא זקוק לרכב שנראה טוב, עדיין. חרם על הילד. כך שבמקרה הזה לא הייתי קובע שהעיצוב הוא תפל.
העיצוב של הפיאט אולי לא היה מקבל אוסקר, אבל בהחלט לא כזה מכוער כמו שאתה מתאר (שוב, על טעם וריח....)

 

ואיציק אתה בטח נסעת בברלינגו הקודמת לה היו 71 סוסים. אבא שלי נהג בה ליום אחד, לפני כמה שבועות, ואמר לי שהיא פשוט עגלה. לא יכל לסבול אותה. ועוד תבין שהייתה לנו ברלינגו כזו פעם. זה מדגיש את ההבדלים הגדולים במנוע.
אכן, עגלה (ולא רק זה, ההגה זוועה, ידית הילוכים ארוכה והאוטו מזדקן בצורה רעה מבחינת בלאי)

 

 

מצאתי כאן את המבחן שעשו לברלינגו,קונקט,ודובלו באוטו גיליון 210

מציינים גם במבחן שהברלינגו היא הקרובה יותר בתחושה לרכב נוסעים. מבחינת מראה פנים.

מסכים.

במבחן מציינים שהפיאט יותר נעימה מהקונקט בחומרים בסביבת הנהג והנוסעים.

כמו כן מצויין שהפיאט היא המרווחת ביותר לנוסעים מאחור.

אכן

 

שטח ההטענה בקונקט הוא הגדול ביותר.

הנה ציטוטים קצרים שיעזרו לבחור להחליט:

"יחידת הכח של הדובלו היא החזקה ביותר ובהפרש..."

מפתיע...

 

"היכולת הדינמית של הדובלו הוא הפחות מוצלחת במבחן זה.. בגלל ההגה המהיר מאוד אך מעורפל במרכז.."

רק בגלל ההגה ?

 

"היכולת הדימנית של הקונקט היא ברמה גבוהה ביותר, והטובה ביותר כאן."

אין הסבר ?

 

וציטוט אחרון ומסכם:

 

"פיאט דובלו, אשר נתנה נוק אאוט לקנגו במפגש הקודם, לא יכלה למתחרות המעודכנות.

היא פחות נעימה ונוחה בסיכום הכללי, פחות מושכת מבפנים או מבחוץ, נוחתה דינאמית, ויש לה בעיות באיבזור הבטיחות - אין

 

ABS ומשענות ראש מאחור - אף שהיא יקרה משתי האחרות בגרסה זו. יתרונה הגדול הוא המנוע..."

אין ספק שמדובר במחדל.

 

 

 

מי שרוצה שהמסחרית שלו תפגין כישורי משפחתית מן השורה- נוחות, סביבת נהג ועידון פעולה- ימצא את מבוקשו בברלינגו. עם מנוע HDI ותא נוסעים מעודכן היא משלימה את כל מה שהיה חסר לגרסה המוחלפת, ומבצעת את כל מטלות הנהיגה בצורה המאוזנת ביותר ומבלי להיכשל באף תחום. יתרה מכך, בכמה תחומים - נוחות נסיעה, שימושיות, מרחב פנים - היא עולה על רוב המשפחתיות הנמכרות כאן, ומהווה להן תחליף בזכותה, לאו דווקא ברירת מחדל מסיבת מס."

ועוד כמה דברים:

לפי הציטוטים, איציק, אתה מבין שהברלינגו החדשה משלימה את כל מה שהיה חסר לקודמתה, זו שאתה נהגת עליה.

מקובל. לרגע לא היתה טענה שהברלינגו גרוע - סה"כ הוספתי הצעה לבדוק את הדובלו - שעבורי, בכל אופן, היה מאוד נוח מכל הבחינות.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בקשר ליכולת הדינמית של הדובלו. אז לא, לא רק בגלל ההגה, אלא גם בגלל כיול המתלים הגורם לתת היגוי.

 

בקשר ליכולת הדינמית של הקונקט. במבחן לא מפורט מדוע, אך מוזכר שהכישורים שלה לא נפגעו כלל גם בעומס גבוהה.

172

×
×
  • תוכן חדש...